0
back
 

diskuze k tématu: Volvo XC 70 na LPG

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, automobilky, ostatní, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.02.2015 17:20, Volvo XC 70 na LPG
Dobrý den , chtěl jsem se zeptat zda máte nějaké zkušenosti s těmito typy vozů s pohonem na LPG.
Zajímalo by mě jaká motorizace se nejlépe hodí , co se nejvíce kazí na jednotlivých motorech s pohonem na LPG.
Chtěl bych si koupit starší buď už s namontovaným LPG , ale servisní historii , nebo s nechat LPG dodatečně namontovat.
Předem děkujii
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 23.02.2015 23:58, RE:
Dobrý den. Volvo XC70 má benzínové motory velmi spolehlivé a pohon na LPG nepředstavuje problém. Přestavba ale musí být kvalitní a plynový systém řádně seřízený, při provozu na LPG rychleji degraduje motorový olej, proto jej doporučuji měnit po ujetí 10 tis. km. Jinak by Vás nemělo nic zaskočit.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Tuesday 24.02.2015 19:42, Degradace oleje?
Jen taková technická - jakže je to s tou degradací oleje? Nebo je to právě naopak?
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Tuesday 24.02.2015 20:26, Výměna oleje
On je to takový polomýtus. Pravdou je, že olej degraduje v případě provozu na plyn a použití intervalu po 15000 km v podstatě stejně jako na benzín. Sice není tak černý, ale jeho mazací schopnosti se zhoršují stejně. Problém nastává v případě longlife intervalů, kdy na benzín je provoz relativně v pohodě, ale na plyn byste motor pravděpodobně zadřel, protože ke konci dlouhého intervalu se při provozu na plyn zhoršují mazací schopnosti oleje mnohem rychleji, než na benzín. Tož tak obecné znalosti...
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 24.02.2015 21:45, RE: Výměna oleje
brin posted by:
On je to takový polomýtus. Pravdou je, že olej degraduje v případě provozu na plyn a použití intervalu po 15000 km v podstatě stejně jako na benzín. Sice není tak černý, ale jeho mazací schopnosti se zhoršují stejně. Problém nastává v případě longlife intervalů, kdy na benzín je provoz relativně v pohodě, ale na plyn byste motor pravděpodobně zadřel, protože ke konci dlouhého intervalu se při provozu na plyn zhoršují mazací schopnosti oleje mnohem rychleji, než na benzín. Tož tak obecné znalosti...

díky, také mě to zarazilo. já měním po 10-12ti takže poho. ale slyšel jsem dost brutální zkazky o E85/olej. netušíš co je na tom pravdy???
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Tuesday 24.02.2015 22:26, RE: Výměna oleje
tomaskrtek posted by:
brin posted by:
On je to takový polomýtus. Pravdou je, že olej degraduje v případě provozu na plyn a použití intervalu po 15000 km v podstatě stejně jako na benzín. Sice není tak černý, ale jeho mazací schopnosti se zhoršují stejně. Problém nastává v případě longlife intervalů, kdy na benzín je provoz relativně v pohodě, ale na plyn byste motor pravděpodobně zadřel, protože ke konci dlouhého intervalu se při provozu na plyn zhoršují mazací schopnosti oleje mnohem rychleji, než na benzín. Tož tak obecné znalosti...
díky, také mě to zarazilo. já měním po 10-12ti takže poho. ale slyšel jsem dost brutální zkazky o E85/olej. netušíš co je na tom pravdy???


Vždyť tady byl článek (nebo odkaz na něj), kde to bylo rozebíráno. Matně tuším, že resumé z toho bylo, že k výměně kvůli degradaci musí docházet max po 7500km...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.