0
back
 

diskuze k tématu: Vyplatí se koupit ojeté Volvo XC60?

category of topic classification: ostatní
Martaslover
number of posts27
date of registration10.05.2007
Friday 17.07.2015 12:30, zkušenost XC60
Mám XC60 D5 3 roky od nového, najeto pes 60 tis. km, zatím nebyl čas napsat recenzi, tak aspon zde krátce. Modely z ruznych let se dost lišili, někdy měly mlhovky, jindy je ani mit nemohli, denní svícení chybí, to má až facelift. Spotřeba 8,5 / 100 km při klidném ježdění. Motor je fajn a má dost síly, automat jen doporučím. Uvnitř drží vše až na mřížku ventilace, která se ráda láme. Po 3 letech odešlo čerpadlo Haldexu, což je dle více servisů častý problém. Nové stojí 11.000 Kč, ale záruka nebo kulance tuto cenu zmírní (kulance těsně po záruce je 50%). Servisní interval na výměnu oleje bych doporučil zkrátit na 20.000 km a po 80 tis. bych měnil olje v převodovce. Auto je na jízdu příjemné, ale velmi nekomunikativní, pokud máte zkušenost s Volvem, zřejmě Vás to nepřekvapí. Navigace není dotyková a není zrovna příjemná na ovládání.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 17.07.2015 22:59, RE: zkušenost XC60
Martaslover posted by:
Mám XC60 D5 3 roky od nového, najeto pes 60 tis. km, zatím nebyl čas napsat recenzi, tak aspon zde krátce. Modely z ruznych let se dost lišili, někdy měly mlhovky, jindy je ani mit nemohli, denní svícení chybí, to má až facelift. Spotřeba 8,5 / 100 km při klidném ježdění. Motor je fajn a má dost síly, automat jen doporučím. Uvnitř drží vše až na mřížku ventilace, která se ráda láme. Po 3 letech odešlo čerpadlo Haldexu, což je dle více servisů častý problém. Nové stojí 11.000 Kč, ale záruka nebo kulance tuto cenu zmírní (kulance těsně po záruce je 50%). Servisní interval na výměnu oleje bych doporučil zkrátit na 20.000 km a po 80 tis. bych měnil olje v převodovce. Auto je na jízdu příjemné, ale velmi nekomunikativní, pokud máte zkušenost s Volvem, zřejmě Vás to nepřekvapí. Navigace není dotyková a není zrovna příjemná na ovládání.


Dobrý den, zkuste prosím ohodnotit vaše auto i zde http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost

respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 19.07.2015 06:46, XC 60
s dýzlem si pořídil před lety na důchod můj bývalý šéf. Koupil ho jako předváděčku ve federal Cars na CHdově. Po půl roce po záruce na dálnici při zpáteční cestě ze Žiliny zadřel motor. Vyjednávání o opravě se táhlo dobu a skončilo až ve Švédsku, oprava stála po všech slevách a kulancíh neuvěřitelných 300.000Kč - motor se pro fatáoní poškození měnil jako celý, neopravoval se.
Jednou jsem v tom seděl, ani nejel, ale dodnes pamatuji že přes vnjěší rozměry auta je to uvnitř pidi prcek a vzdau jsem nebyl schopen se se svými 185cm poskládat. Vpředu to sice bylo lepší, ale nic moc. Za cenu auta, servisu, návštěv servisu pro kdejakou elektronickou kravinu (každá se koduje zvlášť) si dovedu předtsavit kupu lepších aut, která bduou nejen levnější, ale nabídnou prostor, o x tříd lepší jídzní vlastnosti a v benzínových verzích budou míst stejnou spotřebu, jako naftová XC 60. Volvo u mě osobně skončilo s modelem XC70Cross country, zbytek je jen nafouklá bublina za těžký peníz. Abych se přesněji vyjádřil, u aut v této ceně by člověk cjtěl i nějaký ten ožitek z řízení auta, ale to Volo nenabízí ani u jednoho modelu, jsou to křižníky, kde člověk sedne v bodě A a po 1500km vystoupí v bodě Ba jde hrát fotbal. Mezi body A a B není nic.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Sunday 19.07.2015 10:01, RE: XC 60
Zdeny60 posted by:
s dýzlem si pořídil před lety na důchod můj bývalý šéf. Koupil ho jako předváděčku ve federal Cars na CHdově. Po půl roce po záruce na dálnici při zpáteční cestě ze Žiliny zadřel motor. Vyjednávání o opravě se táhlo dobu a skončilo až ve Švédsku, oprava stála po všech slevách a kulancíh neuvěřitelných 300.000Kč - motor se pro fatáoní poškození měnil jako celý, neopravoval se.Jednou jsem v tom seděl, ani nejel, ale dodnes pamatuji že přes vnjěší rozměry auta je to uvnitř pidi prcek a vzdau jsem nebyl schopen se se svými 185cm poskládat. Vpředu to sice bylo lepší, ale nic moc. Za cenu auta, servisu, návštěv servisu pro kdejakou elektronickou kravinu (každá se koduje zvlášť) si dovedu předtsavit kupu lepších aut, která bduou nejen levnější, ale nabídnou prostor, o x tříd lepší jídzní vlastnosti a v benzínových verzích budou míst stejnou spotřebu, jako naftová XC 60. Volvo u mě osobně skončilo s modelem XC70Cross country, zbytek je jen nafouklá bublina za těžký peníz. Abych se přesněji vyjádřil, u aut v této ceně by člověk cjtěl i nějaký ten ožitek z řízení auta, ale to Volo nenabízí ani u jednoho modelu, jsou to křižníky, kde člověk sedne v bodě A a po 1500km vystoupí v bodě Ba jde hrát fotbal. Mezi body A a B není nic.


S tím co jsi napsal se dá souhlasit jen z části.
1) Všechna SUV této kategorie jsou uvnitř malá - proti vnějšímu rozměru min. o jednu třídu auta. SUV má prostorově smysl až u o třídu věších modelů (X5, Touareg, Q7, XC90, atd.).
2) Málokdo si kupuje SUV a touží přitom po zážitku z řízení, naopak, drtivá většina zájemců o tato auta chce pohodlí (diskutabilní položka), lepšímu výhledu a nastupování a v neposlední řadě chtějí pocit bezpečí. To, že vystoupí z auta po x stovkách kilometrů v naprosté pohodě a "mohou jít hrát fotbal" (nebo spíš dělat business) tito lidé oceňují daleko více. Pro řidiče požadující po SUV zážitek z jízdy (na silnici) je na trhu prakticky jen jedna volba - BMW.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 19.07.2015 12:37, RE: XC 60
Zdeny60 posted by:
s dýzlem si pořídil před lety na důchod můj bývalý šéf. Koupil ho jako předváděčku ve federal Cars na CHdově. Po půl roce po záruce na dálnici při zpáteční cestě ze Žiliny zadřel motor. Vyjednávání o opravě se táhlo dobu a skončilo až ve Švédsku, oprava stála po všech slevách a kulancíh neuvěřitelných 300.000Kč - motor se pro fatáoní poškození měnil jako celý, neopravoval se.Jednou jsem v tom seděl, ani nejel, ale dodnes pamatuji že přes vnjěší rozměry auta je to uvnitř pidi prcek a vzdau jsem nebyl schopen se se svými 185cm poskládat. Vpředu to sice bylo lepší, ale nic moc. Za cenu auta, servisu, návštěv servisu pro kdejakou elektronickou kravinu (každá se koduje zvlášť) si dovedu předtsavit kupu lepších aut, která bduou nejen levnější, ale nabídnou prostor, o x tříd lepší jídzní vlastnosti a v benzínových verzích budou míst stejnou spotřebu, jako naftová XC 60. Volvo u mě osobně skončilo s modelem XC70Cross country, zbytek je jen nafouklá bublina za těžký peníz. Abych se přesněji vyjádřil, u aut v této ceně by člověk cjtěl i nějaký ten ožitek z řízení auta, ale to Volo nenabízí ani u jednoho modelu, jsou to křižníky, kde člověk sedne v bodě A a po 1500km vystoupí v bodě Ba jde hrát fotbal. Mezi body A a B není nic.


Bezpečnost a to že po 1500km vylezu z auta neunaven považuji za naprosto nejdůležitější vlastnost auta. Minimálně to druhé ale u XC60 nehrozí, je to vážně malé auto.
Spolehlivost Volva dle ohlasů kolem sebe neni už také žádná sláva. Nejvíce se stěžují majitelé V70 kteří mohou porovnávat s tou širokou předešlou generací (druhou).

respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 19.07.2015 12:50, RE: XC 60
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
s dýzlem si pořídil před lety na důchod můj bývalý šéf. Koupil ho jako předváděčku ve federal Cars na CHdově. Po půl roce po záruce na dálnici při zpáteční cestě ze Žiliny zadřel motor. Vyjednávání o opravě se táhlo dobu a skončilo až ve Švédsku, oprava stála po všech slevách a kulancíh neuvěřitelných 300.000Kč - motor se pro fatáoní poškození měnil jako celý, neopravoval se.Jednou jsem v tom seděl, ani nejel, ale dodnes pamatuji že přes vnjěší rozměry auta je to uvnitř pidi prcek a vzdau jsem nebyl schopen se se svými 185cm poskládat. Vpředu to sice bylo lepší, ale nic moc. Za cenu auta, servisu, návštěv servisu pro kdejakou elektronickou kravinu (každá se koduje zvlášť) si dovedu předtsavit kupu lepších aut, která bduou nejen levnější, ale nabídnou prostor, o x tříd lepší jídzní vlastnosti a v benzínových verzích budou míst stejnou spotřebu, jako naftová XC 60. Volvo u mě osobně skončilo s modelem XC70Cross country, zbytek je jen nafouklá bublina za těžký peníz. Abych se přesněji vyjádřil, u aut v této ceně by člověk cjtěl i nějaký ten ožitek z řízení auta, ale to Volo nenabízí ani u jednoho modelu, jsou to křižníky, kde člověk sedne v bodě A a po 1500km vystoupí v bodě Ba jde hrát fotbal. Mezi body A a B není nic.
S tím co jsi napsal se dá souhlasit jen z části. 1) Všechna SUV této kategorie jsou uvnitř malá - proti vnějšímu rozměru min. o jednu třídu auta. SUV má prostorově smysl až u o třídu věších modelů (X5, Touareg, Q7, XC90, atd.).2) Málokdo si kupuje SUV a touží přitom po zážitku z řízení, naopak, drtivá většina zájemců o tato auta chce pohodlí (diskutabilní položka), lepšímu výhledu a nastupování a v neposlední řadě chtějí pocit bezpečí. To, že vystoupí z auta po x stovkách kilometrů v naprosté pohodě a "mohou jít hrát fotbal" (nebo spíš dělat business) tito lidé oceňují daleko více. Pro řidiče požadující po SUV zážitek z jízdy (na silnici) je na trhu prakticky jen jedna volba - BMW.


Jo, jen pro ty, kteří se nesvezli v Infiniti FX37/45/50 pak změnili názor

respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Sunday 19.07.2015 16:55, RE: XC 60
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
s dýzlem si pořídil před lety na důchod můj bývalý šéf. Koupil ho jako předváděčku ve federal Cars na CHdově. Po půl roce po záruce na dálnici při zpáteční cestě ze Žiliny zadřel motor. Vyjednávání o opravě se táhlo dobu a skončilo až ve Švédsku, oprava stála po všech slevách a kulancíh neuvěřitelných 300.000Kč - motor se pro fatáoní poškození měnil jako celý, neopravoval se.Jednou jsem v tom seděl, ani nejel, ale dodnes pamatuji že přes vnjěší rozměry auta je to uvnitř pidi prcek a vzdau jsem nebyl schopen se se svými 185cm poskládat. Vpředu to sice bylo lepší, ale nic moc. Za cenu auta, servisu, návštěv servisu pro kdejakou elektronickou kravinu (každá se koduje zvlášť) si dovedu předtsavit kupu lepších aut, která bduou nejen levnější, ale nabídnou prostor, o x tříd lepší jídzní vlastnosti a v benzínových verzích budou míst stejnou spotřebu, jako naftová XC 60. Volvo u mě osobně skončilo s modelem XC70Cross country, zbytek je jen nafouklá bublina za těžký peníz. Abych se přesněji vyjádřil, u aut v této ceně by člověk cjtěl i nějaký ten ožitek z řízení auta, ale to Volo nenabízí ani u jednoho modelu, jsou to křižníky, kde člověk sedne v bodě A a po 1500km vystoupí v bodě Ba jde hrát fotbal. Mezi body A a B není nic.
S tím co jsi napsal se dá souhlasit jen z části. 1) Všechna SUV této kategorie jsou uvnitř malá - proti vnějšímu rozměru min. o jednu třídu auta. SUV má prostorově smysl až u o třídu věších modelů (X5, Touareg, Q7, XC90, atd.).2) Málokdo si kupuje SUV a touží přitom po zážitku z řízení, naopak, drtivá většina zájemců o tato auta chce pohodlí (diskutabilní položka), lepšímu výhledu a nastupování a v neposlední řadě chtějí pocit bezpečí. To, že vystoupí z auta po x stovkách kilometrů v naprosté pohodě a "mohou jít hrát fotbal" (nebo spíš dělat business) tito lidé oceňují daleko více. Pro řidiče požadující po SUV zážitek z jízdy (na silnici) je na trhu prakticky jen jedna volba - BMW.



našel jsem na jednom webu zajímavé srovnání italksý freemont, Q5ka a yetti.
Nějak jsem nepochpoil kdo si může koupit yetti,který je tu v ČR brán jako SUV modla s svými neuvěřitelnymi 4,2m !,a když se kouknu na srovnání tak i ta Q5 je nic moc...škoda že v tom srovnání chybí Q7 či XC70


http://www.imageupload.co.uk/images/2015/07/19/freemontq5yeti.jpg
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Sunday 19.07.2015 21:16, RE: XC 60
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
s dýzlem si pořídil před lety na důchod můj bývalý šéf. Koupil ho jako předváděčku ve federal Cars na CHdově. Po půl roce po záruce na dálnici při zpáteční cestě ze Žiliny zadřel motor. Vyjednávání o opravě se táhlo dobu a skončilo až ve Švédsku, oprava stála po všech slevách a kulancíh neuvěřitelných 300.000Kč - motor se pro fatáoní poškození měnil jako celý, neopravoval se.Jednou jsem v tom seděl, ani nejel, ale dodnes pamatuji že přes vnjěší rozměry auta je to uvnitř pidi prcek a vzdau jsem nebyl schopen se se svými 185cm poskládat. Vpředu to sice bylo lepší, ale nic moc. Za cenu auta, servisu, návštěv servisu pro kdejakou elektronickou kravinu (každá se koduje zvlášť) si dovedu předtsavit kupu lepších aut, která bduou nejen levnější, ale nabídnou prostor, o x tříd lepší jídzní vlastnosti a v benzínových verzích budou míst stejnou spotřebu, jako naftová XC 60. Volvo u mě osobně skončilo s modelem XC70Cross country, zbytek je jen nafouklá bublina za těžký peníz. Abych se přesněji vyjádřil, u aut v této ceně by člověk cjtěl i nějaký ten ožitek z řízení auta, ale to Volo nenabízí ani u jednoho modelu, jsou to křižníky, kde člověk sedne v bodě A a po 1500km vystoupí v bodě Ba jde hrát fotbal. Mezi body A a B není nic.
S tím co jsi napsal se dá souhlasit jen z části. 1) Všechna SUV této kategorie jsou uvnitř malá - proti vnějšímu rozměru min. o jednu třídu auta. SUV má prostorově smysl až u o třídu věších modelů (X5, Touareg, Q7, XC90, atd.).2) Málokdo si kupuje SUV a touží přitom po zážitku z řízení, naopak, drtivá většina zájemců o tato auta chce pohodlí (diskutabilní položka), lepšímu výhledu a nastupování a v neposlední řadě chtějí pocit bezpečí. To, že vystoupí z auta po x stovkách kilometrů v naprosté pohodě a "mohou jít hrát fotbal" (nebo spíš dělat business) tito lidé oceňují daleko více. Pro řidiče požadující po SUV zážitek z jízdy (na silnici) je na trhu prakticky jen jedna volba - BMW.
Jo, jen pro ty, kteří se nesvezli v Infiniti FX37/45/50 pak změnili názor


Nemohu porovnat, Infinity řady FX jsem nikdy neřídil. Zato s BMW zkušenosti mám a současná generace X5 je naprosto famózní - je stále ještě docela zábavná (na více než 2 tunové auto) a přitom naprosto v pohodě pohodlně přepraví posádku z bodu A do bodu B bez jakékoli známky únavy.
PS: nejsem si jist, že Infinity řady FX je velikostí i prostorností konkurentem X5 a jiných velkých SUV, dle mého názoru (možná mylného) jde o třídu menší auto, jehož konkurentem je například právě dotazované Volvo.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Wednesday 22.07.2015 16:44, RE: XC 60
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
s dýzlem si pořídil před lety na důchod můj bývalý šéf. Koupil ho jako předváděčku ve federal Cars na CHdově. Po půl roce po záruce na dálnici při zpáteční cestě ze Žiliny zadřel motor. Vyjednávání o opravě se táhlo dobu a skončilo až ve Švédsku, oprava stála po všech slevách a kulancíh neuvěřitelných 300.000Kč - motor se pro fatáoní poškození měnil jako celý, neopravoval se.Jednou jsem v tom seděl, ani nejel, ale dodnes pamatuji že přes vnjěší rozměry auta je to uvnitř pidi prcek a vzdau jsem nebyl schopen se se svými 185cm poskládat. Vpředu to sice bylo lepší, ale nic moc. Za cenu auta, servisu, návštěv servisu pro kdejakou elektronickou kravinu (každá se koduje zvlášť) si dovedu předtsavit kupu lepších aut, která bduou nejen levnější, ale nabídnou prostor, o x tříd lepší jídzní vlastnosti a v benzínových verzích budou míst stejnou spotřebu, jako naftová XC 60. Volvo u mě osobně skončilo s modelem XC70Cross country, zbytek je jen nafouklá bublina za těžký peníz. Abych se přesněji vyjádřil, u aut v této ceně by člověk cjtěl i nějaký ten ožitek z řízení auta, ale to Volo nenabízí ani u jednoho modelu, jsou to křižníky, kde člověk sedne v bodě A a po 1500km vystoupí v bodě Ba jde hrát fotbal. Mezi body A a B není nic.
S tím co jsi napsal se dá souhlasit jen z části. 1) Všechna SUV této kategorie jsou uvnitř malá - proti vnějšímu rozměru min. o jednu třídu auta. SUV má prostorově smysl až u o třídu věších modelů (X5, Touareg, Q7, XC90, atd.).2) Málokdo si kupuje SUV a touží přitom po zážitku z řízení, naopak, drtivá většina zájemců o tato auta chce pohodlí (diskutabilní položka), lepšímu výhledu a nastupování a v neposlední řadě chtějí pocit bezpečí. To, že vystoupí z auta po x stovkách kilometrů v naprosté pohodě a "mohou jít hrát fotbal" (nebo spíš dělat business) tito lidé oceňují daleko více. Pro řidiče požadující po SUV zážitek z jízdy (na silnici) je na trhu prakticky jen jedna volba - BMW.
Jo, jen pro ty, kteří se nesvezli v Infiniti FX37/45/50 pak změnili názor
Nemohu porovnat, Infinity řady FX jsem nikdy neřídil. Zato s BMW zkušenosti mám a současná generace X5 je naprosto famózní - je stále ještě docela zábavná (na více než 2 tunové auto) a přitom naprosto v pohodě pohodlně přepraví posádku z bodu A do bodu B bez jakékoli známky únavy. PS: nejsem si jist, že Infinity řady FX je velikostí i prostorností konkurentem X5 a jiných velkých SUV, dle mého názoru (možná mylného) jde o třídu menší auto, jehož konkurentem je například právě dotazované Volvo.


Samosebou, že FX je velikosté podbné XC60, proto jsem ho taky zmínil. A tayk proto, že FX v porovnání s Volvem, mimo všechny výhody Volva, jako je pohodlí a bezpečsnot, nabídne navíc to, že se na každou jízdu člověk jen těší. To protože, opravdu řídí auto, ne se jen veze.
A propos, obávám se, že současná generace X5 je cenově v trochu jiné kategorii, než XC či FX. Takže navíc se možná bavíme o neporovnatelném.
respond
woji
number of posts17
date of registration13.09.2013
Friday 24.07.2015 21:34, motorizace Volvo XC60
Ono to s tim oznacovanim motorizace je u tohoto modelu trochu slozitejsi. Prvni dieselevo XC60 byla osazena dvema motorizacemi a to 2.4D (120kW urcena pro fwd i awd) a D5 (136 kW urcena pro awd) - motory jsou osazeny jednim turbodmychadlem. Tento motor je spolehlivy, k plneni emisnich limitu je vozidlo vybaveno klapkami obtoku sani - tyto klapky maji bohuzel svou zivotnost, ktera je dana nevhodne zvolenym materialem ovladani naklapeni klapek, je treba si dat na toto pri koupi pozor, cena opravy je lehce pres 10. tis. kc. Od poloviny roku 2009 byly motory upraveny - klapky zmizely ze vsech motorizaci. Nove oznaceni D3 Fwd (129 kW), D3 AWD (120 kW) a D5 awd (151 kW) - posledni dve motorizace jsou osazeny dvema turbodmychadly, diky kterym vuz splnuje vyssi emisni limity a tim spadla i spotreba paliva, Jizda je vice dynamicka a motor jde lepe od spodu. Nasledne probehla dalsi zmena ve vykonech a oznacenich, ktera je aktualni do ted. Avsak s novou automatickou prevodovkou s moznosti sportovniho rezimu. Sam za sebe doporucuji upravit vykon pomoci Polestar - jedna se o oficialni navyseni vykonu se zapisem do TP u kazdeho dealera Volvo - nyni je pry pro vsechna Awd v akcni cene. Uplne se zmeni projev vozidla.
respond
ewing1
number of posts46
date of registration29.05.2009
Tuesday 28.07.2015 09:52, A co třeba Suburban?
A co SUV jako třeba Chevrolet (nebo GMC) Suburban?

Tam je místa docela dost a motor to má také silný. A jsou 7 - 9 místné, což je také velká výhoda třeba pro větší rodinu!
respond
ewing1
number of posts46
date of registration29.05.2009
Tuesday 28.07.2015 09:54, Volvo u mě skončilo - dělá už jenom čtyřválce!!!
Volvo mě naštvalo, protože přestali dělat osmiválce a dokonce už nedělají ani 5-ti, 6-ti válce.. S takovouo politikou, ať jdou někam! V USA budou na trhu asi už odepsaní a u nás nevím... ale aj když bych třeba tahal vozík s koněm nebo s materiálem, tak nebudu chtít nízkoobjemový čtyřválec s turbama, ale raději atmosférický šesti nebo osmiválec s vyšším objemem motoru! Jaká bude životnost těchto nových motorů? Najezdí některý z nich milion? Hahaha... nevěřím tomu...
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 29.07.2015 09:22, RE: XC 60
Zdeny60 posted by:
s dýzlem si pořídil před lety na důchod můj bývalý šéf. Koupil ho jako předváděčku ve federal Cars na CHdově. Po půl roce po záruce na dálnici při zpáteční cestě ze Žiliny zadřel motor. Vyjednávání o opravě se táhlo dobu a skončilo až ve Švédsku, oprava stála po všech slevách a kulancíh neuvěřitelných 300.000Kč - motor se pro fatáoní poškození měnil jako celý, neopravoval se.Jednou jsem v tom seděl, ani nejel, ale dodnes pamatuji že přes vnjěší rozměry auta je to uvnitř pidi prcek a vzdau jsem nebyl schopen se se svými 185cm poskládat. Vpředu to sice bylo lepší, ale nic moc. Za cenu auta, servisu, návštěv servisu pro kdejakou elektronickou kravinu (každá se koduje zvlášť) si dovedu předtsavit kupu lepších aut, která bduou nejen levnější, ale nabídnou prostor, o x tříd lepší jídzní vlastnosti a v benzínových verzích budou míst stejnou spotřebu, jako naftová XC 60. Volvo u mě osobně skončilo s modelem XC70Cross country, zbytek je jen nafouklá bublina za těžký peníz. Abych se přesněji vyjádřil, u aut v této ceně by člověk cjtěl i nějaký ten ožitek z řízení auta, ale to Volo nenabízí ani u jednoho modelu, jsou to křižníky, kde člověk sedne v bodě A a po 1500km vystoupí v bodě Ba jde hrát fotbal. Mezi body A a B není nic.


Známá řešila podobnou zkušenost, koupila XC 60 s pár tisíci km od dealera taky jako předváděčku. Nejdřív nadšená, ale pak začala pořád s autem něco řešit, pořád se ladil software motoru kvůli DPF, převodovky kvůli cukání, pořád reklamace a kulance. No abych to zkrátil, cca po 3 letech kdy to splatila (a cca rok a půl s tím jezdila, když to nestálo v servisu) se toho horko těžko zbavila na protiúčet a koupila oktávku 2,0 TDI combi 4x4, musela sice oželet automat, ale vzhledem k tomu že zatím jen mění oleje a jezdí s o 3 litry menší spotřebou, si jen píská. Holt i když má člověk na ty banány pro opici, trpělivost má jen jednu. Jinak souhlas s tím prostorem, na velikost auta nic moc, to ale platí třeba i pro Q5 nebo X3 apod. Prostě Fabia s karoserií tanku.
respond
jiriez
number of posts10
date of registration10.05.2007
Wednesday 29.07.2015 14:56, XC 60 x VW Tuareg
No, nevím, mám možnost od roku 2011 dodnes pravidelně jezdit s XC 60 D3, který máme v rodině, a donedávna jsem poslední čtyři roky jezdil každodenně služebním Tuaregem 3.0 TDI - tedy myslím, že mohu srovnávat. Nemám tedy těch 185 cm, ale o pár méně, ale rozhodně nemohu říct, že by s tím Volvem bylo až tak špatné svezení, jak se tady traduje. Ba možná naopak. S Volvem jsem svého času jezdil na otočku Praha - Berlín (i několikrát po sobě) a po vystoupení jsem se cítil minimálně stejně, jako po vystoupení z Tuaregu (neb Volvo má zkrátka lepší sedačky). Rozdíl ve vnitřním prostoru zase až tak fatální vpředu není, ale ani vzadu z toho člověk nemá dojem jako z Octy I nebo Volva S 40 I. Navíc má Volvo sice placatější, ale širší a hlavně o trochu delší kufr, což ocení třeba ti, kteří v kufru převážejí invalidní vozík (ne každý se do Tuaregu bez problémů vejde, do Volva ano). Hlavní nevýhodou Tuaregu je jeho tragická nadváha - z toho plyne docela velká neohrabanost (prostě v zatáčkách tu nadváhu cítíte, auto chce jít přes střechu - a nic s tím nenadělá ani permanentní 4x4, vzduchové pérování ani brutální zátah TDI V6), poměrně brutální spotřeba (s Volvem není problém jezdit klidně o 2,5 - 3 l / 100 km méně, u VW se to ani při hlazení plynu při dodržování rychlostních limitů na letních gumách nedá stlačit pod počítačových 10.6 / 100 km). S VW se také hůře parkuje ve městě a v garážích v OC (těch pár cm na šířku navíc oproti Volvu je fakt znát). Taktéž rozdíl v akceleraci i v maximálně je kvůli vyšší hmotnosti VW celkem zanedbatelný. Mně osobně se tedy Volvo řídilo o trochu lépe, i když s oběma auty je dobré svezení. Není to samozřejmě o nějakých řidičských zážitcích, ty bych u SUV hledal tak X5 nebo Porsche. U VW bych ocenil vzduchové pérování, byť to MB nebo Lexus umějí udělat lépe (hlavně přejíždění krátkých příčných nerovností - třeba dilatačních spár, tomu nedělá dobře) - musíte si však zvyknout na neustálé pohupování auta (jako u Karosy), je přitom celkem jedno, který režim pérování máte navolený - to je podstatné, jestli chcete je např. po dálnici nebo po rozbité okresce (či pražské dlažbě na Letné). Jinak, spolehlivost Volva mohu potvrdit - porucha za cca 60 tkm žádná, pouze výměna hadice podtlakové regulace z důvodu překousnutí kunou. Nízká (vlastně žádná) spotřeba oleje (na rozdíl od VW, ale ani tam to není úplná tragedie).
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 29.07.2015 21:15, RE: XC 60 x VW Tuareg
jiriez posted by:
No, nevím, mám možnost od roku 2011 dodnes pravidelně jezdit s XC 60 D3, který máme v rodině, a donedávna jsem poslední čtyři roky jezdil každodenně služebním Tuaregem 3.0 TDI - tedy myslím, že mohu srovnávat. Nemám tedy těch 185 cm, ale o pár méně, ale rozhodně nemohu říct, že by s tím Volvem bylo až tak špatné svezení, jak se tady traduje. Ba možná naopak. S Volvem jsem svého času jezdil na otočku Praha - Berlín (i několikrát po sobě) a po vystoupení jsem se cítil minimálně stejně, jako po vystoupení z Tuaregu (neb Volvo má zkrátka lepší sedačky). Rozdíl ve vnitřním prostoru zase až tak fatální vpředu není, ale ani vzadu z toho člověk nemá dojem jako z Octy I nebo Volva S 40 I. Navíc má Volvo sice placatější, ale širší a hlavně o trochu delší kufr, což ocení třeba ti, kteří v kufru převážejí invalidní vozík (ne každý se do Tuaregu bez problémů vejde, do Volva ano). Hlavní nevýhodou Tuaregu je jeho tragická nadváha - z toho plyne docela velká neohrabanost (prostě v zatáčkách tu nadváhu cítíte, auto chce jít přes střechu - a nic s tím nenadělá ani permanentní 4x4, vzduchové pérování ani brutální zátah TDI V6), poměrně brutální spotřeba (s Volvem není problém jezdit klidně o 2,5 - 3 l / 100 km méně, u VW se to ani při hlazení plynu při dodržování rychlostních limitů na letních gumách nedá stlačit pod počítačových 10.6 / 100 km). S VW se také hůře parkuje ve městě a v garážích v OC (těch pár cm na šířku navíc oproti Volvu je fakt znát). Taktéž rozdíl v akceleraci i v maximálně je kvůli vyšší hmotnosti VW celkem zanedbatelný. Mně osobně se tedy Volvo řídilo o trochu lépe, i když s oběma auty je dobré svezení. Není to samozřejmě o nějakých řidičských zážitcích, ty bych u SUV hledal tak X5 nebo Porsche. U VW bych ocenil vzduchové pérování, byť to MB nebo Lexus umějí udělat lépe (hlavně přejíždění krátkých příčných nerovností - třeba dilatačních spár, tomu nedělá dobře) - musíte si však zvyknout na neustálé pohupování auta (jako u Karosy), je přitom celkem jedno, který režim pérování máte navolený - to je podstatné, jestli chcete je např. po dálnici nebo po rozbité okresce (či pražské dlažbě na Letné). Jinak, spolehlivost Volva mohu potvrdit - porucha za cca 60 tkm žádná, pouze výměna hadice podtlakové regulace z důvodu překousnutí kunou. Nízká (vlastně žádná) spotřeba oleje (na rozdíl od VW, ale ani tam to není úplná tragedie).


Dobrý den, prosím ohodnoťte vaše auto ještě blíže http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.