0
back
 

diskuze k tématu: Zkušenosti s Volvem V70 TDI 103kw

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, ostatní, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.01.2014 21:33, Zkušenosti s Volvem V70 TDI 103kw
Dobrý den,má někdo aktuální zkušenosti s Volvem V70 TDI 103kw?Mám zájem o koupi tohoto vozu.Boužel recenze takto starých ropáků mě odrazují.I když tento motor je udajně legendární a jeden z nejpovedenějších....
respond
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Tuesday 28.01.2014 17:06, 2,5TDI
Dobrý den, auto jako takové moc neznám, ale tento motor je z AUDI 100/A6 C4 1996-1997 a co můžu potvrdit, tak je perfektní! Mám Adinu s tímto motorem a plynulý zátah, vynikající spolehlivost a úžasná spotřeba! Jediné na co si dejte pozor, je řemenice rozvodů, která když se špatně dotáhne, tak se vyviklá , ustřihne se klínek a motor se potká a zničí. Jinak na motoru mám najeto 470.000km a teď jak byly ty mrazy tak chytla "na drb". Dlouhodobý průměr mám 7,2l, 70% ježděno s vlekem. Jinak není problém s tímto motorem dosáhnout spotřeby 5-5,5l/100km!!! Až se mi tomu nechtělo věřit! Takže tuto motorizaci Vám s klidným svědomím doporučím!!
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 29.01.2014 08:08, best of mezi TDI
Škoda, že se v koncernu víc a déle nepoužíval. Známý ho měl ve služební A6 z r. 95 ve verzi quattro a najezdil s ním bez zaváhání 300 000 km (jezdil obden Praha, Brno, Ostrava + zahraničí) a dodnes na ni vzpomíná jako na jedno z nejlepších aut co kdy měl. I přes jeho prasečí jízdu a stálou 4x4 se pohyboval mezi 6,5 - 7. Výhodou byla také 6ti st. převodovka a 80 litrová nádrž. Celkově bylo auto velmi dobře vybavené a pohodlné a robustnost a kvalita z něho jen tekla. Když to srovnám s jeho pozdějším Allroadem 2,5 V6 TDI, tak ten se původní A6 mohl rovnat jen tím pohodlím.

Pokud máte možnost koupit zachovalé Volvo s jasnými km s 2,5 5ti válcem, neváhejte. Od dob těchto TDI a původních 1,9 TDI se už vyrábí jen a jen horší diesely.
respond
*autofans*
number of posts159
date of registration21.11.2008
Wednesday 29.01.2014 09:42, 2.5 TDI s ?
Z otázky tazatele jsem nepochopil jestli touží po 1.generaci V70 s tímto motorem nebo prvním rok výroby V70 II kde jej lze v omezené míře také sehnat. Rád bych Vám sebral trochu optimismu neboť i přes odolnou mechaniku motoru to neznamená, že má motor a jeho příslušenství neomezenou životnost a většina Volv s tímto motorem má ve skutečnosti reálné nájezdy 350tkm ale spíše více. Poslední auta s tímto motorem byla uvedena do provozu někdy v roce 2000 což znamená 14 let zpátky !
Pokud uvažujete o V70II tak si raději vyberte první verzi motoru D5 nebo 2.4D ještě bez FAPu a máte širší možnosti sehnat slušný kus s méně km + další pozitiva. Např. rozvodová sada stojí cca 1/3 ceny, auto je výrazně kultivovanější a má menší spotřebu nehledě k zajímavější momentové křivce motoru s commonrailem. Je celkem jedno jestli budete platit v bosh servisu za repas starého čerpadla R5 TDI nebo měnit vstřik na lepší D5 ale máte mladší a vychytanější auto. První V70 II občas trápily zlobící budíky přístrojovky apod. elektronické srandičky. Jinak V70I a V70II jsou úplně jiná auta, ať už jde o bezpečnost, výbavu tak i jízdní vlastnosti.
respond
Attila
number of posts18
date of registration19.09.2008
Wednesday 29.01.2014 12:59, V70 II TDI
Zdar,

co se motoru tyce, pokud se Vam povede sehnat zachovaly kousek, tak je to skvely delnik. Provozuji V70 II TDI a V70 II D5. D5 je silnejsi, ma lepsi momentovou charakteristiku a na volnobeh je kultivovanejsi. D5 si vezme cca 0.5l /100km vic nez TDI. (6.8l/100km D5, 5.7l/100km TDI dle cerpani)
Dale plati to co bylo napsano vyse.

Pokud se k TDI chovate rozumne (a co to znamena tu bylo popsano mnohokrat), jsou znamy pripady najezdu 500-600tkm bez zasadnich oprav (rot. cerpadlo, vstriky). Klasicke problemy jsou s trubickama ostriku pistu, vakuova pumpa, silentbloky motoru.

Jinak bych doporucil s timto motorem hledat V70 II, dvojka je je celkove dale.

Auto je velmi robustni, daji se sehnat starsi dily za rozumne ceny.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 05.06.2014 15:42, re.
Dobrý den. Koupě dieselové ojetiny je vždy riziková. Vámi vybraný motor 2.5 TDI s výkonem 103 kW je však považován za velmi spolehlivý. Při pravidelné údržbě dle doporučení výrobce nemají problém spolehlivě sloužit i po nájezdu 400 tisíc kilometrů. Mezi závady, které jej mohou potkat, patří vadná váha vzduchu či poruchy regulačního ventilu podtlakem ovládaného turbodmychadla.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.