0
back
 

diskuze k tématu: Volvo V60 T6 AWD: Pohodářský sprinter

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 07:39, Kdo si to koupí?
Zrovna včera jsem četl srovnávací test 530xd vs nová A6 3.0 TDI. Nová A6 3.0 TDI quattro - naměřené zrychlení z nula na sto za 6,0! Pořizovací cena je stejná jako u tohoto zázraku.
Quattro vs. Haldex. Lepší dynamika. A spotřeba (naměřená v testu, nekamenovat prosím) 7,2 litru na sto. I kdyby to bylo devět je to v pohodě. Vnitřní prostor nesrovnatelný. Že je to benzín? Kdyby to byla atmosféra tak budiž, ale zase je to přeplňovaná sračka...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 08:11, RE: Kdo si to koupí?
Michal posted by:
Zrovna včera jsem četl srovnávací test 530xd vs nová A6 3.0 TDI. Nová A6 3.0 TDI quattro - naměřené zrychlení z nula na sto za 6,0! Pořizovací cena je stejná jako u tohoto zázraku.
Quattro vs. Haldex. Lepší dynamika. A spotřeba (naměřená v testu, nekamenovat prosím) 7,2 litru na sto. I kdyby to bylo devět je to v pohodě. Vnitřní prostor nesrovnatelný. Že je to benzín? Kdyby to byla atmosféra tak budiž, ale zase je to přeplňovaná sračka...
priznam sa, ze ten clanok som len tak preletel...ak je tam sestvalec turbovany - no maju v tom tradiciu Svedi...Mna skor sere, ze su tu tak lacno predajni ludia a kupuju a este vyznavaju a podporuju korejskych vyrobcov. Viem, ze tu teraz trepem odveci ale suvis je v tom, ze nebyt drbnutej unie a lahko predajnych ludi - bez urazky - tak dnes znacky s tradiciou a renome o tieto neprichadzaju...ved ake auta kedysi produkovali Volvo, SAAB, BMW, MB, AUDI, VW, Peugeot....cela europska motorizacia mala cosi doseba. Boli to splasene talianske auta, francuzky komfort, severske tanky, nemecky vysoko nadstaveny standart + beznu triedu tvorili auta ako Opel, Skoda, Renault ...a to vsetko s prehladam stihalo splnat naroky uzivatelov a model od modelu posuvat dalej...Dnes su to kije, hjundaje a podobne lowendy - auta, ktore nicia ostatne zabehnute znacky - lebo korejce chcu zarabat a zakaznici chcu mat vsetko, unia chce viac penazi pre tych, ktori ju vedu a maju ludi len ako dojnu kravu - preto by sa pred 25 rokmi ani nemohlo predavat BMW v takomto stave ako dnes...alebo MB, ved by to bolo na hanbu sveta, keby v 93 predavali tak poruchovy a odflaknuty bavorak ako sa kupuje dnes...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 15:11, RE: Kdo si to koupí?
Michal posted by:
Zrovna včera jsem četl srovnávací test 530xd vs nová A6 3.0 TDI. Nová A6 3.0 TDI quattro - naměřené zrychlení z nula na sto za 6,0! Pořizovací cena je stejná jako u tohoto zázraku.
Quattro vs. Haldex. Lepší dynamika. A spotřeba (naměřená v testu, nekamenovat prosím) 7,2 litru na sto. I kdyby to bylo devět je to v pohodě. Vnitřní prostor nesrovnatelný. Že je to benzín? Kdyby to byla atmosféra tak budiž, ale zase je to přeplňovaná sračka...
Asi tím modelem Volvo míří hlavně do USA, kde naftu moc nemusí.<br>
Jinak třeba Passat R36 má atmosféru 3,6L, takže skoro stejný objem jako toto turbo a zrychlení 0-100 má jen za 5,6s. Přitom hmotnosti aut skoro na chlup stejný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 15:59, RE: Kdo si to koupí?
Petr S posted by:
Asi tím modelem Volvo míří hlavně do USA, kde naftu moc nemusí.<br>
Jinak třeba Passat R36 má atmosféru 3,6L, takže skoro stejný objem jako toto turbo a zrychlení 0-100 má jen za 5,6s. Přitom hmotnosti aut skoro na chlup stejný.
Nechápu, že se všichni divíte, že to žere 12,5 litrů na sto, když v tom testu tomu autu určitě dávali a navíc je to třilitr s turbem.. Já mám Volvo S90 s třílitrem, ale bez turba a mám podobnou spotřebu a vůbec se tomu nedivím. Nebo si snad myslíte, že všichni v Evropě chtějí naftu? Ten, kdo má peníze na takové auto, tak nebude řešit, jestli to žere 8 nebo 13 litrů na 100.. ale spíš se bude zajímat o velikost nádrže. Jinak co se týče současné produkce Volva, tak mi je velice líto, že se tak výrazně odvrátila od tradičních modelů a tvarů (klasické koncepce a designu). Alespoň některé řady měly zachovat v klasickém stylu. Znám hodně volvistů a všem se líbí hlavně starší hranaté Volva a ty nové modely je moc nepřitahují...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 16:59, RE: Kdo si to koupí?
ewing1 posted by:
Nechápu, že se všichni divíte, že to žere 12,5 litrů na sto, když v tom testu tomu autu určitě dávali a navíc je to třilitr s turbem.. Já mám Volvo S90 s třílitrem, ale bez turba a mám podobnou spotřebu a vůbec se tomu nedivím. Nebo si snad myslíte, že všichni v Evropě chtějí naftu? Ten, kdo má peníze na takové auto, tak nebude řešit, jestli to žere 8 nebo 13 litrů na 100.. ale spíš se bude zajímat o velikost nádrže. Jinak co se týče současné produkce Volva, tak mi je velice líto, že se tak výra...
Já jsem to srovnával jakože co se dá koupit za stejné peníze. Když odhlídnu od A6, která je ve všech směrech lepší, mám tady velmi podobné - Haldex plus 300 koní v podobě Passatu R36 nebo Passatu CC 3,6 s velmi dobrým designem, nebo Opel Insignia OPC,
která zvládne stovku za 6, tzn. je o fous rychlejší a stojí o sto tisíc míň. Ovšem mně se daleko víc zamlouvá nepřeplňovaný Passat s motorem 3,6. Bůhví, že stojí taky míň než tohle Volvo.
Jinak já se vůbec nedivím, že to žere 12,5 na sto... A neřeším jestli žere nebo nežere, řeším, že za podobné peníze se dá pořídit A6, s plnohodnotným 4x4 a nesrovnatelně lepší image.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 17:16, RE: Kdo si to koupí?
Michal posted by:
Já jsem to srovnával jakože co se dá koupit za stejné peníze. Když odhlídnu od A6, která je ve všech směrech lepší, mám tady velmi podobné - Haldex plus 300 koní v podobě Passatu R36 nebo Passatu CC 3,6 s velmi dobrým designem, nebo Opel Insignia OPC,
která zvládne stovku za 6, tzn. je o fous rychlejší a stojí o sto tisíc míň. Ovšem mně se daleko víc zamlouvá nepřeplňovaný Passat s motorem 3,6. Bůhví, že stojí taky míň než tohle Volvo.
Jinak já se vůbec nedivím, že to žere 12,5 na sto... A neřeš...
Mimochodem, Volvo auto s podobnou specifikací už dělalo, S60R...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 18:52, RE: Kdo si to koupí?
Petr S posted by:
Asi tím modelem Volvo míří hlavně do USA, kde naftu moc nemusí.<br>
Jinak třeba Passat R36 má atmosféru 3,6L, takže skoro stejný objem jako toto turbo a zrychlení 0-100 má jen za 5,6s. Přitom hmotnosti aut skoro na chlup stejný.
Vím, že u Passatu 3,6 uvádějí zrychlení 0-100 za 5,6 s, ale pořád se mně to nějak nezdá. 300 PS je slušnej výkon, ale je to "atmosféra" s krouťákem cca 350 Nm, tak nevím?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 20:49, RE: Kdo si to koupí?
nstar posted by:
priznam sa, ze ten clanok som len tak preletel...ak je tam sestvalec turbovany - no maju v tom tradiciu Svedi...Mna skor sere, ze su tu tak lacno predajni ludia a kupuju a este vyznavaju a podporuju korejskych vyrobcov. Viem, ze tu teraz trepem odveci ale suvis je v tom, ze nebyt drbnutej unie a lahko predajnych ludi - bez urazky - tak dnes znacky s tradiciou a renome o tieto neprichadzaju...ved ake auta kedysi produkovali Volvo, SAAB, BMW, MB, AUDI, VW, Peugeot....cela europska motorizacia mala...
Ohledně Hyundaie a Kia - čoveče dneska jsem se o tom zrovna s kolegou bavili, že kdo si koupí škodovku musí být fakt blázen, když Hundai a Kia nabízí pěti či sedmiletou záruku. Toto jsou silné argumenty proč to koupit. Na druhou stranu kdo koupí Kiu nebo Hyundai, ten určitě o Volvu neuvažoval...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 21:52, RE: Kdo si to koupí?
ewing1 posted by:
Nechápu, že se všichni divíte, že to žere 12,5 litrů na sto, když v tom testu tomu autu určitě dávali a navíc je to třilitr s turbem.. Já mám Volvo S90 s třílitrem, ale bez turba a mám podobnou spotřebu a vůbec se tomu nedivím. Nebo si snad myslíte, že všichni v Evropě chtějí naftu? Ten, kdo má peníze na takové auto, tak nebude řešit, jestli to žere 8 nebo 13 litrů na 100.. ale spíš se bude zajímat o velikost nádrže. Jinak co se týče současné produkce Volva, tak mi je velice líto, že se tak výra...
Fakt je že konkrétně tohle Volvo zepředu působí dost divně. Jako by mělo celý předek udělaný z gumy nebo rosolu. Tohle auto budou asi lidi buď milovat nebo odmítat. Těch druhých bude asi víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.03.2011 21:40, RE: Kdo si to koupí?
nstar posted by:
priznam sa, ze ten clanok som len tak preletel...ak je tam sestvalec turbovany - no maju v tom tradiciu Svedi...Mna skor sere, ze su tu tak lacno predajni ludia a kupuju a este vyznavaju a podporuju korejskych vyrobcov. Viem, ze tu teraz trepem odveci ale suvis je v tom, ze nebyt drbnutej unie a lahko predajnych ludi - bez urazky - tak dnes znacky s tradiciou a renome o tieto neprichadzaju...ved ake auta kedysi produkovali Volvo, SAAB, BMW, MB, AUDI, VW, Peugeot....cela europska motorizacia mala...
škoda že už volvo nevyrábí žádně kombi tavrem připomínající kvádr...tato auta podle mě měla něco do sebe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 10:34, RE: Kdo si to koupí?
bobus posted by:
Vím, že u Passatu 3,6 uvádějí zrychlení 0-100 za 5,6 s, ale pořád se mně to nějak nezdá. 300 PS je slušnej výkon, ale je to "atmosféra" s krouťákem cca 350 Nm, tak nevím?!
Spíš věřím údaji od výrobce než srovnávacím testům z časáků. Nevíš za jakých podmínek a jak měřili, jízda z kopce s větrem v zádech, jaké měli pneu, jestli se měřilo podle navigace nebo tacho, atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 24.07.2011 15:01, RE: Kdo si to koupí?
Michal posted by:
Ohledně Hyundaie a Kia - čoveče dneska jsem se o tom zrovna s kolegou bavili, že kdo si koupí škodovku musí být fakt blázen, když Hundai a Kia nabízí pěti či sedmiletou záruku. Toto jsou silné argumenty proč to koupit. Na druhou stranu kdo koupí Kiu nebo Hyundai, ten určitě o Volvu neuvažoval...
Naprosto s tím nesouhlasím...tihle japonci jsou dobří, ale pokud se to začně rozbíjet ruce pryč a ta záruka platí pouze do 100tisíc asi. Když automobil používáte denně na cestu do práce, dovolený atd. tak máte těch 100 tisíc najeto do 3 let naprosto bez problému....a to co vám na rozdíl od Japonce zůstane je automobil, který můžete prodat za slušnou cenu...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.