0
back
 

diskuze k tématu: VOLVO S80 T6 AWD v testu spotřeby

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 07:31, NÁDHERA!
Je to naprosto beznadějnej krasavec. Ale živit bych to nechtěl. Myslím si, že kdyby tam byl D5, tak by to mohlo stačit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 08:40, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Je to naprosto beznadějnej krasavec. Ale živit bych to nechtěl. Myslím si, že kdyby tam byl D5, tak by to mohlo stačit.
Až na ty jízdní vlastnosti. Sice lepší odminulé generace, ale s BMW 5 nebo MB se S80 nedá rovnat. Líbí se mi S60, a slušná se dá pořídit (ojetá) za docela rozumný peníz. Byl jsem si to projet a dokud je silnice rovná, perfektní. Tichý, vyvážený, kanál ani nezaregistrujete. Jakmile se cesta začne vlnit a je potřeba točit volantem je zle. Auto se svíjí, gumy hvízdaj (tam kde jsme s felicií jeli do zatáčky 60km/h a nehvízdala (na barumkách 165/70) tam S60 při 50km/h kvílela (Dunlop 215/60) a musel jsem hodně přemlouvat, aby se do zatáčky ohnula. Je to škoda. Jinak je to pěkné auto s dobrým motorem. Bohužel podprůměr jízdních vlastností, malý rejd (oproti souč. autům) a žere o 1/4 víc, než výkonově srovnatelné BMW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 08:56, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Až na ty jízdní vlastnosti. Sice lepší odminulé generace, ale s BMW 5 nebo MB se S80 nedá rovnat. Líbí se mi S60, a slušná se dá pořídit (ojetá) za docela rozumný peníz. Byl jsem si to projet a dokud je silnice rovná, perfektní. Tichý, vyvážený, kanál ani nezaregistrujete. Jakmile se cesta začne vlnit a je potřeba točit volantem je zle. Auto se svíjí, gumy hvízdaj (tam kde jsme s felicií jeli do zatáčky 60km/h a nehvízdala (na barumkách 165/70) tam S60 při 50km/h kvílela (Dunlop 215/60) a musel...
Já slyšel, že motor D5 dokáže jezdit v pohodě kolem 6,5L. To není pravda? A ty jízdní vlastnosti-já sem s tím kousek jel, a takové poznatky teda nemám. Jel sem i po kolejích (Brno Údolní), kde s jiným autem je to utrpení, a opravdu paráda. Žádné zvuky od kol sem neslyšel. Malý rejd to ale opravdu má. Je to zřejmě daň za V5. S60 je celkem hezké auto, prostor vepředu úžasný, vzadu je to širší oktávka. S60 plánuji koupit, tak rok 04, nájezd kolem těch 100tkm, a pokud možno přímo někde ve volvu. Chci právě motor D5. Může mně někdo poradit? Říct proč bych si toto auto něměl koupit? V přípapdě opačném, proč ano?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 09:20, off topic k fotkám
Moc hezké auto, škoda, že na něj nemám.. Poznámka autorovi k fotkám: auto prima, hezká, sympaticky vypadající figurantka :) ALE pane Šikl, vyřiďte prosím doma, aby se přítelkyně/manželka příště trošku šmrncovněji oblíkla, zvlášť u fotek auta této třídy. Ten "obleček" je fakt de mode..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 09:36, RE: off topic k fotkám
anonym posted by:
Moc hezké auto, škoda, že na něj nemám.. Poznámka autorovi k fotkám: auto prima, hezká, sympaticky vypadající figurantka :) ALE pane Šikl, vyřiďte prosím doma, aby se přítelkyně/manželka příště trošku šmrncovněji oblíkla, zvlášť u fotek auta této třídy. Ten "obleček" je fakt de mode..
Je fakt ... do teto tridy by to Siklovo kote mohlo mit slusivy kostymek Na druhou stranu server je o autech, ne o babach, takze budme radi, ze nam ta slecna vubec fotky obcas ozivi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 10:34, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Já slyšel, že motor D5 dokáže jezdit v pohodě kolem 6,5L. To není pravda? A ty jízdní vlastnosti-já sem s tím kousek jel, a takové poznatky teda nemám. Jel sem i po kolejích (Brno Údolní), kde s jiným autem je to utrpení, a opravdu paráda. Žádné zvuky od kol sem neslyšel. Malý rejd to ale opravdu má. Je to zřejmě daň za V5. S60 je celkem hezké auto, prostor vepředu úžasný, vzadu je to širší oktávka. S60 plánuji koupit, tak rok 04, nájezd kolem těch 100tkm, a pokud možno přímo někde ve volvu. Chc...
D5 jsem projížděl také (byl jsem zklamán podvozkem z 2.4 T tak už jsem ji tolik nebrousil). Výhoda D5 je ve spotřebě. Jedete klidne mezi 6-7l. Motor je ale bohuzel na dalnici trochu hlucnejsi, nez by se ocekavalo a dynamika neni zrovna na jednicku. Auto preci jen neco vazi. Ale stejnak, smi se jezdit 130 :o). stovku udavaji okolo 12s (myslím, že v reálu to bude o něco lepší) a když na to šlápnete, není problém jet konstantně 180.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 10:35, RE: off topic k fotkám
anonym posted by:
Je fakt ... do teto tridy by to Siklovo kote mohlo mit slusivy kostymek Na druhou stranu server je o autech, ne o babach, takze budme radi, ze nam ta slecna vubec fotky obcas ozivi.
Nevim, je tam hodně blondynek:) Lepsi nez jih :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 11:17, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Je to naprosto beznadějnej krasavec. Ale živit bych to nechtěl. Myslím si, že kdyby tam byl D5, tak by to mohlo stačit.
Sou to parádní auta, měl sem možnost projíždět nedávno minulou generace S60 R AWD, dvakrát přeplnovanej 2.5l, 300 koní a to byl teprv zážitek. Z nuly na kilo to má asi za 5,7 s , takže jakýkoliv rádoby závodníci na silnici sou velmi rychle eliminovaný, tři móy nastavení podvozku , sport, advance, comfort, nezažil sem snad v žádnym autě ve kterym sem jel, lepší funkci, možná to mají ještě nějaký, ale je to bomba, v jednu chvíli to můžete řezat po okresce, abyste si pak pustili v rádiu nějakou oěknou hudbu a jen si plavali krajinou bez zmínky o nějakých nerovnostech. No a spotřeba , myslim že 10l minimum, 15l optimum, ale já bych si to auto, mít na živení a servis, koupil hned.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 11:21, RE: off topic k fotkám
anonym posted by:
Moc hezké auto, škoda, že na něj nemám.. Poznámka autorovi k fotkám: auto prima, hezká, sympaticky vypadající figurantka :) ALE pane Šikl, vyřiďte prosím doma, aby se přítelkyně/manželka příště trošku šmrncovněji oblíkla, zvlášť u fotek auta této třídy. Ten "obleček" je fakt de mode..
Ty s tím naděláš, pro mě za mě, ať je třeba bez oblečku úplně... ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 11:25, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Sou to parádní auta, měl sem možnost projíždět nedávno minulou generace S60 R AWD, dvakrát přeplnovanej 2.5l, 300 koní a to byl teprv zážitek. Z nuly na kilo to má asi za 5,7 s , takže jakýkoliv rádoby závodníci na silnici sou velmi rychle eliminovaný, tři móy nastavení podvozku , sport, advance, comfort, nezažil sem snad v žádnym autě ve kterym sem jel, lepší funkci, možná to mají ještě nějaký, ale je to bomba, v jednu chvíli to můžete řezat po okresce, abyste si pak pustili v rádiu nějak...
Právě ten sportovní podvozek jsem neměl možnost vyzkoušet, standartní je bohužel žvejkačka, na kterou má v zatáčkách i blbá octavie...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 11:38, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Já slyšel, že motor D5 dokáže jezdit v pohodě kolem 6,5L. To není pravda? A ty jízdní vlastnosti-já sem s tím kousek jel, a takové poznatky teda nemám. Jel sem i po kolejích (Brno Údolní), kde s jiným autem je to utrpení, a opravdu paráda. Žádné zvuky od kol sem neslyšel. Malý rejd to ale opravdu má. Je to zřejmě daň za V5. S60 je celkem hezké auto, prostor vepředu úžasný, vzadu je to širší oktávka. S60 plánuji koupit, tak rok 04, nájezd kolem těch 100tkm, a pokud možno přímo někde ve volvu. Chc...
Já S60 vlastním, přesněji D5, a je to naprosto skvělé auto, nevím kde předchozí pisatel bere zkušenosti se "špatnými" jízdními vlastnostmi, ale já tu zkušenost nemám, ba naopak...auto drží v zatáčce jak "přibité" a gumy hvízdaj jen při rozjezdu, když na to šlápnu Na to, že je to diesel je to hodně svižné. A to super odhlučnění, typické chrochtání dieselů je pro tento motor naprosto cizí, a i při jízdě po dálnici je hlučnost v kabině minimální...spotřeba je kolem těch 6,5l/100km, takže také super a to se nemusíte ani moc krotit..jediné negativum je nedostatek místa pro nohy cestujících vzadu...celkově vzato Vám mohu Volvo S60 D5 jen a jen doporučit, to auto se vážně povedlo a je to krasavec
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 13:31, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Já S60 vlastním, přesněji D5, a je to naprosto skvělé auto, nevím kde předchozí pisatel bere zkušenosti se "špatnými" jízdními vlastnostmi, ale já tu zkušenost nemám, ba naopak...auto drží v zatáčce jak "přibité" a gumy hvízdaj jen při rozjezdu, když na to šlápnu Na to, že je to diesel je to hodně svižné. A to super odhlučnění, typické chrochtání dieselů je pro tento motor naprosto cizí, a i při jízdě po dálnici je hlučnost v kabině minimální...spotřeba je kolem těch 6,5l/100km, takže také su...
Když to porovnáš s BMW 330d E46, tak jsi v jiný vodě...S60 oproti Passatu bude lepši, ale na BMW logicky stačit nebule. (Ani na MB nebo A6)......Volvo je taková věčně čtvrtá prémiovka....možná pátá (někdo preferuje Alfu Romeo)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 13:39, Spotřeba
Hmmm:) živit bych to nechtěl, sic to jede....jinak auto jako celek z venku hezký, uvnitř, hlavně palubní deska nic moc. Mostní oblouk kolem budíků (první co mě napadlo byla Felicia) nějak neladí s hranatým zbytkem. Rovná plocha s dřevěným dílkem (asi prkno ze švédské plovoucí podlahy) působí tak nějak stroze (ze by hledali inspiraci v ladě??). Zajímavý prvek je plochý středový panel. Prostě palubka žásná sláva, byť kvalitně vyrobená. S60/80 min. generace měla interiér útulnější. Měřítko interiérů - Audi zůstalo opět nepřekonané.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 14:20, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Když to porovnáš s BMW 330d E46, tak jsi v jiný vodě...S60 oproti Passatu bude lepši, ale na BMW logicky stačit nebule. (Ani na MB nebo A6)......Volvo je taková věčně čtvrtá prémiovka....možná pátá (někdo preferuje Alfu Romeo)
Volvo je urcite premiovejsi nez Alfa, ta na druhou stranu nabizi vice italskych emoci - ma smrnc. V porovnani s BMW 330d zalezi, se kterym modelem ... ale kazdopadne srovnavate tezko porovnatelne - Volvo S60 D5 ma motor 2,4 / 120 kW, 330d ma 3,0 / 150 nebo 170 kW -> navic je BMW povestne svymi jizdnimi vlastnostmi. Podtrzeno, secteno - Volvo S60 ma uplne jinou klientelu nez BMW 330d. Konkurentem by tady byla spis motorizace 320d / 110 kW. Naopak takove Audi A4 2,5 TDI (A6 je vetsi nez S60) bych vyhodnotil jako velice podobne s tim, ze Volvo nabizi zajimavejsi design, neni tak okoukane a subjektivne mi prijde prijemnejsi i v interieru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 18:08, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Volvo je urcite premiovejsi nez Alfa, ta na druhou stranu nabizi vice italskych emoci - ma smrnc. V porovnani s BMW 330d zalezi, se kterym modelem ... ale kazdopadne srovnavate tezko porovnatelne - Volvo S60 D5 ma motor 2,4 / 120 kW, 330d ma 3,0 / 150 nebo 170 kW -> navic je BMW povestne svymi jizdnimi vlastnostmi. Podtrzeno, secteno - Volvo S60 ma uplne jinou klientelu nez BMW 330d. Konkurentem by tady byla spis motorizace 320d / 110 kW. Naopak takove Audi A4 2,5 TDI (A6 je vetsi nez S60) bych ...
Já se hádat nechci, vybírám auto, tak jsem si to projel všechno důkladně. S60 mi přišla jízdně opravdu bohužel nejslabší. Komfortní to je, ale nadruhou stranu nerovnosti netlumí zase tak bombově, jak tady píšete - třeba kořen pod asfaltem (resp. 4 za sebou) a v zatáčce S60-tku docela nepříjemě rozhodil, trakčně i uvnitř (hlasitý ráz a rozvibrování auta). Ten stejný okruh, ale s E46, zvukově tiché poklepání, fyzicky jste to cítili, ale auto neodskočilo ani o milimetr. MB byl nejlepší, více se houpal ale neodskočil a byl cítit minimální otřes. S Audinou jsem tam nejel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 18:13, RE: NÁDHERA!
anonym posted by:
Já se hádat nechci, vybírám auto, tak jsem si to projel všechno důkladně. S60 mi přišla jízdně opravdu bohužel nejslabší. Komfortní to je, ale nadruhou stranu nerovnosti netlumí zase tak bombově, jak tady píšete - třeba kořen pod asfaltem (resp. 4 za sebou) a v zatáčce S60-tku docela nepříjemě rozhodil, trakčně i uvnitř (hlasitý ráz a rozvibrování auta). Ten stejný okruh, ale s E46, zvukově tiché poklepání, fyzicky jste to cítili, ale auto neodskočilo ani o milimetr. MB byl nejlepší, více se hou...
Ale jak jsem psal už ráno, auta byla ojetá a celkem se lišilo stáří i stav.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.06.2008 20:03, RE: off topic k fotkám
anonym posted by:
Je fakt ... do teto tridy by to Siklovo kote mohlo mit slusivy kostymek Na druhou stranu server je o autech, ne o babach, takze budme radi, ze nam ta slecna vubec fotky obcas ozivi.
Té slečně nic nechybí, pokud jsi na Barbíny, určitě se na ně můžeš do sytosti vynadívat na jiných serverech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.07.2008 12:25, Houpák pro důchodce
Houpák pro důchodce. Kámoš ho musel vyměnit za BMW 5, protože měl v tom autě kinetozu. Kdo neslintá kvůli interiéru, ať si koupí pořádný auto. Pokud dokonalý kompromisní naladění podvozku, tak MB. Koženou sedací soupravu si můžu užívat v obejváku.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.