Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Volvo S80 - roční dojmy majitele
0
back
 

diskuze k tématu: Volvo S80 - roční dojmy majitele

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 03:31,
D5 je dobrá volba, co se týká spotřeby a spolehlivosti. Dává vcelku i dobrou dynamiku těžkému autu. Měl jsem tu možnost na S60.

Jinak tyto funkce tempmatu má dnes každé auto, co tempomat má, měla to i má první Okta z r. 1998

Volvo je mi celkem sympatická značka, dokonce sám jsem koketoval mezi Subaru Legacy a XC70 2,4T, ale nakonec zvítězil rozum, neb jsem se obával automatu. Pohodlí ano, ale že by ceny ND? Nějak jsem slšel jiné názory, když jsem se rozhodoval. Možná, že typ od typu, na XC70 to tedy byly palby, co jsem se dověděl v servisu, nepočítám li hodinovou sazbu z říše snů skoro 1000/hod bez DPH.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 07:37, Nomen omen
Pane Prášilík, jestli Vaše Volvo jezdí 200 km/h a žádá si při tom 6 litrů nafty, sežeru Váš exkrement. Jinak recenze dobrá, ale stačilo říct, že Vám prostě chutná. Jinými slovy, proč psát na pět řádků, když stačil jeden...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 08:14, Tak jsme se dozvěděli, že
Volvo je prostě volvo, při cca 200 km/h žere zhruba 6 litrů (asi zázrak), má výbornou navigaci, vynikající tempomat a vestavěný telefon. Ach jo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 08:26, Radši nic než tohle
Vážená redakce pravděpodobně máte nedostatek recenzí, ale prosím raději zde nechte viset jednu recenzi déle než toto. Chápu že každý se nenarodil jako spisovatel, ale tohle je opravdu moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 08:45, RE: Radši nic než tohle
Valnoha posted by:
Vážená redakce pravděpodobně máte nedostatek recenzí, ale prosím raději zde nechte viset jednu recenzi déle než toto. Chápu že každý se nenarodil jako spisovatel, ale tohle je opravdu moc.
Tak si to rozeberem v diskuzi. Já třeba o Volvu taky uvažoval, ale jejich karosářské varianty mi nevyhovují. Automatické převodovky bych se nebál, dnes už jsou převodovky docela spolehlivé a navíc automatická převodovka docela dobře ochraňuje motor před nešetrným zacházením majitele.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 09:54, Volvo vs. pendolino
Recenzent nám sdělil, že Volvo mu konečně lahodí, protože má navigaci, kde si může pouštět filmy, dále psát SMS z palubního počítače a má tam tempomat, který si pamatuje rychlost! Navíc si to všechno opraví v garáži. Můžná mohl ušetřit za Volvo - kdyby si vzal notebook do pendolina, byl by na tom stejně: díval by se na filmy, posílal SMS, samo by to udržovalo rychlost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 10:22, ??
Zdejší uroveň odpovídá této recenzi......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 12:18, RE: Nomen omen
Reno posted by:
Pane Prášilík, jestli Vaše Volvo jezdí 200 km/h a žádá si při tom 6 litrů nafty, sežeru Váš exkrement. Jinak recenze dobrá, ale stačilo říct, že Vám prostě chutná. Jinými slovy, proč psát na pět řádků, když stačil jeden...
) Krásně napsáno. Taky mě to zarazilo. Už jsem si říkal, kde jsem udělal chybu, že jezdím s o dost menším dieselem a lehčím autem za 6,5 až 7 kombinovaně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 13:28, Přeji hodně štěstí a aby počáteční iluze vydržely
Právě dojíždím druhou firemní V70 a Volvo už mi do baráku nikdy nesmí.
Hodnocení se samými jedničkami mi připadá neuvěřitelné - asi hodně záleží na tom, z jakého auta do Volva přesednete. Přesedl jsem do firemního Volva poté, co jsem nějakou dobu jezdil v Mondeu, VW Bora a Alfě 147. Neměl jsem moc na vybranou, druhá alternativa byl VW Passat, což vůbec není moje krevní skupina.
Nicméně k věci:
- Nejel jsem nikdy v S80, ale pochybuji, že by jízdní vlastnosti byly natolik odlišné od V70 - hodnotil bych je tak na 3 a řízení spíš na 4 (lehké, nepřesné), jet po zatáčkovité silnici je očistec a trefit zatáčku bez korekcí je opravdu umění (jen abych byl spravedlivý - S60 je na tom o poznání lépe). Nikdo z rodiny ho nechce řídit, protože se bojí jeho nepředvídatelnosti a přílišné citlivosti.
- motor D5 je paráda - když dám plyn na podlahu tak mi kromě skutečné premiové třídy málokdo stačí, ale v 90ti tisích mi odešla spojka a měnil se i dvouhmotový setrvačník - naštěstí jsem to neplatil ...
- při klidné jízdě po okreskách se za 6-6,5 litrů dá jet, při dlohodobé jízdě 170-200 v Německu jsem ale jezdil tak za 8-9
- v předchozím V70 jsem měl 2,4 D 93 kW. Koupil jsem ho ve 125 tis. od firmy (jezdil jsem s ním předtím jako se služebním). Začal mne zlobit motor - nahodilé výpadky výkonu a kouření. Tak se mezi 125 a 135 tis. postupně vyměnily ve značkových servisech vstřikovače, turbo, řídící jednotka, recirkulační ventil, vše se přetěsnilo a pořád nic. Náklady - tak cca 130 tisíc. Nakonec jsem to dal do Auto Hase, tam vyměnili za 15 tisíc podtlakovou regulaci a silentbloky a bylo po kuření i ostatních problémech. Ale stejně jsem to pak rychle a se ztrátou prodal.
- náhradní díly - originál tedy byla pálka a z druhovýroby se moc sehnat nedaly
- neautorizované servisy jsem nezkoušel, neb ve mně nebudily důvěru (možná jsem ale měl)
- materiály uvnitř jsou viditelně kvalitní, ale vzhledem k mému uživatelskému přístupu k autům je to to poslední, co v autě hodnotím, pokud to nevrže a neodlepuje se to, tak to na funkčnost nemá vliv (ale vlastně v tom druhém V70 mi nedržel kobereček na úchatech na podlaze - už od od doby, kdy bylo nové - nakonec jsem ho musel přilepit chemoprenem)

... a po prodeji jsem k utrženým penězům trochu přidal a koupil si C-Maxe a je to z hlediska nákladů i ježdění úplně jiné kafe (jen těch 200 to nejezdí). Vlastně s ním ani moc nejezdím, neb mne k tomu děti a manželka moc nepustí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 14:28, RE: Přeji hodně štěstí a aby počáteční iluze vydržely
janseb posted by:
Právě dojíždím druhou firemní V70 a Volvo už mi do baráku nikdy nesmí.
Hodnocení se samými jedničkami mi připadá neuvěřitelné - asi hodně záleží na tom, z jakého auta do Volva přesednete. Přesedl jsem do firemního Volva poté, co jsem nějakou dobu jezdil v Mondeu, VW Bora a Alfě 147. Neměl jsem moc na vybranou, druhá alternativa byl VW Passat, což vůbec není moje krevní skupina.
Nicméně k věci:
- Nejel jsem nikdy v S80, ale pochybuji, že by jízdní vlastnosti byly natolik odlišné od V70 - hod...
Dobrý den,
z jednotlivých článků je zcela patrné, kdo někdy nějaké volvo řídil. Myslím, že pan „janseb“ má své zkušenosti. A také mu věřím, že se měl takovou smůlu. Prosím... může se stát. Jedna věc mě ale nenechala chladným: závěrem vyzdvihnout C-Maxe oproti volvu? Zvláště pak tedy v jízdních vlastnostech? To snad bude omyl ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 15:41, RE: Přeji hodně štěstí a aby počáteční iluze vydržely
janseb posted by:
Právě dojíždím druhou firemní V70 a Volvo už mi do baráku nikdy nesmí.
Hodnocení se samými jedničkami mi připadá neuvěřitelné - asi hodně záleží na tom, z jakého auta do Volva přesednete. Přesedl jsem do firemního Volva poté, co jsem nějakou dobu jezdil v Mondeu, VW Bora a Alfě 147. Neměl jsem moc na vybranou, druhá alternativa byl VW Passat, což vůbec není moje krevní skupina.
Nicméně k věci:
- Nejel jsem nikdy v S80, ale pochybuji, že by jízdní vlastnosti byly natolik odlišné od V70 - hod...
ten kdo jezdí do autorizovaných servisů a řekne že cmax má lepší chování je u mě přinejmenším podivín :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 16:00, RE: Přeji hodně štěstí a aby počáteční iluze vydržely
T.J. posted by:
Dobrý den,
z jednotlivých článků je zcela patrné, kdo někdy nějaké volvo řídil. Myslím, že pan „janseb“ má své zkušenosti. A také mu věřím, že se měl takovou smůlu. Prosím... může se stát. Jedna věc mě ale nenechala chladným: závěrem vyzdvihnout C-Maxe oproti volvu? Zvláště pak tedy v jízdních vlastnostech? To snad bude omyl ne?
Záleží na přístupu a požadavcích. Jestli měl zkušenost u Volva s nepřesným řízením, tak věřím, že s C-Maxem bude spokojený, jeho podvozek vychází z Focusu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 16:57, RE: Přeji hodně štěstí a aby počáteční iluze vydržely
SupermanXXX posted by:
ten kdo jezdí do autorizovaných servisů a řekne že cmax má lepší chování je u mě přinejmenším podivín :)
Řídil jsem obojí a, věřte, můžu to srovnat. Možná byste si to měl zkusit sám. Jasně - na dálnici je Volvo pohodlnější, ale i ve 180ti mám v C-Maxu (to je skoro maximum, co můj C-Max jede) pocit mnohem větší kontroly.
Co se servisů týká, prošel jsem si před čtyřmi lety pár těch pražských neuatorizovaných a s jednou výjimkou bych si tam nedal opravit ani Trabanta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 18:41, RE: Přeji hodně štěstí a aby počáteční iluze vydržely
janseb posted by:
Řídil jsem obojí a, věřte, můžu to srovnat. Možná byste si to měl zkusit sám. Jasně - na dálnici je Volvo pohodlnější, ale i ve 180ti mám v C-Maxu (to je skoro maximum, co můj C-Max jede) pocit mnohem větší kontroly.
Co se servisů týká, prošel jsem si před čtyřmi lety pár těch pražských neuatorizovaných a s jednou výjimkou bych si tam nedal opravit ani Trabanta.
máte pravdu dobrý servis se hledá špatně a proto už od své první 120ky vozím (nyní passata) ke svému známemu, dríve jsem měl pocit že když mám lepší auto měl bych jezdit do autorizovaného servisu ale byla to jedna z největčích chyb mého života. "Vyškolili" mě ve VW (Prostšjov), i Audi (auto ISR Průhonice) a nakonec i ve Škodě auto (Kutná Hora). Co se týče Fordu jezdil jsem v Pumě (správné autíčko) a poté ve focusu I v 1.6ce a to bylo hrozný, motor mrtvola, všude vychvalovaný podvozek o ničem a pohodlí nula. Nakonec ho po bazarech ani nechtěli koupit že to nikdo nechce pomohlo až AAA :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 13.10.2009 20:14, RE: Přeji hodně štěstí a aby počáteční iluze vydržely
SupermanXXX posted by:
máte pravdu dobrý servis se hledá špatně a proto už od své první 120ky vozím (nyní passata) ke svému známemu, dríve jsem měl pocit že když mám lepší auto měl bych jezdit do autorizovaného servisu ale byla to jedna z největčích chyb mého života. "Vyškolili" mě ve VW (Prostšjov), i Audi (auto ISR Průhonice) a nakonec i ve Škodě auto (Kutná Hora). Co se týče Fordu jezdil jsem v Pumě (správné autíčko) a poté ve focusu I v 1.6ce a to bylo hrozný, motor mrtvola, všude vychvalovaný podvozek o ničem a p...
Dnešní generace Fordů už není tak tvrdá, ale, pravda, na našich silnicích vás i ta vytřese a v zatáčce s dírami odskakuje. V Německu na točitých okreskách se skvělým povrchem to je ale mnohem lepší. Abych ale nevypadal zaujatě - BMW 5 X-drive nebo současná Impreza STi sedí přece jenom lépe i na těch našich okreskách.
Hlavní rozdíl mezi Fordem (obecně) a V70 vidím v tom, ze Ford za běžných okolností jede skutečně tam, kam otočíte volantem. U Volva si ani po sedmi letech pořád nejsem moc jistý, kdy opravdu začne zatáčet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 12:53, RE: Přeji hodně štěstí a aby počáteční iluze vydržely
janseb posted by:
Dnešní generace Fordů už není tak tvrdá, ale, pravda, na našich silnicích vás i ta vytřese a v zatáčce s dírami odskakuje. V Německu na točitých okreskách se skvělým povrchem to je ale mnohem lepší. Abych ale nevypadal zaujatě - BMW 5 X-drive nebo současná Impreza STi sedí přece jenom lépe i na těch našich okreskách.
Hlavní rozdíl mezi Fordem (obecně) a V70 vidím v tom, ze Ford za běžných okolností jede skutečně tam, kam otočíte volantem. U Volva si ani po sedmi letech pořád nejsem moc jist...
Nevím, jak V70ka, ale S60ka má naopak suprový, někde píší až sportovní podvozek. Možná na tom něco bude, u starších švédů ty podvozky nebyly nic extra. Kdysi jsem jel se Saabem 2,3T myslím rok 99 a docela jsem byl vyděšený, jak se auto chovalo. Na ten výkon se to houpalo jako stará kráva řízení nic přesvědčivého. Jinak S60 a S80 bych se asi nebál, spíš toho Mondea v naftě. Kdo ho kdy měl, ten se ho už zbavil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 02:00, RE: Nomen omen
Kačud posted by:
) Krásně napsáno. Taky mě to zarazilo. Už jsem si říkal, kde jsem udělal chybu, že jezdím s o dost menším dieselem a lehčím autem za 6,5 až 7 kombinovaně.
Mam V70 a jezdim kombinovane za 6.2
respond
agent.guru
number of posts1
date of registration09.05.2014
Friday 09.05.2014 02:29, Pro všechny řidičské "profesionály"
pro janseb
Vždycky jsem měl "rád" ty řidiče, kteří měli tu "výsadu", že mohli či měli tu "čest" dostat vozidlo od zaměstnavatele k užívání. A zaměstnavatel to musel být evidentně movitý, když takovému nýmandovi svěřil vozidlo, jehož hodnota překračuje koupěschopnost valné většiny obyvatel této země. Smutné ale je, že se pasuje do role znalce těchto vozidel, kdy si nakonec musel po té pořídit C maxe, protože mu zaměstnanecké Volvo nevyhovovalo. Určitě o sobě mohu tvrdit, že za sebou něco mám, bohužel už nejsem ani nejmladší, takže jsem po nejen té naší matičce zemi pár set tisíc kilometrů přeci jen nakroužil. Lze tedy zajisté předpokládat, že jsem za tu dobu vlastnil zcela jistě i dost dlouhou řádku různých motorových povozů. A pokud jsem je nevlastnil, měl jsem je zapůjčené (za úplatu, pochopitelně). Vždycky jsem "miloval" ty řidiče, co jim jezdila Škoda 120 za tři litry benzínu a motor jim bez generálky nežral ani deci oleje i přes to, že už jejich miláček měl najeto 250 000 km bez GO! Jenom nevím proč jsem tedy dělal na těchto vozech komletní generálky motorů zcela pravidelně mezi 100 - 140 tisíci kilometry . Ne, nikdy jsem také nevlastnil Žigulíka, co jezdil za pět litrů benzínu a na dálnici jel dvě stě. A to jsem byl jejjich hrdým majitelem mnoho let hned ve dvou provedeních - Žiguli 1200 a VAZ 2105 1300. Ne nikdy jsem netvrdil, že jejich motor je nesmrtelný, ikdyž najet na nich 200 000 km bez generálky opravdu problém nebyl. Ne, nikdy jsem nevlastnil žádné auto, a je zcela jedno, jaký mělo obsah, aby jeho spotřeba paliva byla pod šest litrů. Takže ani Fábia HTP (tříválec) ne! Takže si to pro všechny, co si neustále potřebují něco dokazovat shrneme: jezdil jsem, krom snad všech verzí aut socialistické éry se vším (náklaďáky a speciály nepočítám). Éra postsocialistická už je taky hodně dlouhá a na auta požehnaná - ŠKODA FABIA, ŠKODA OCTÁVIA sedan i combi, BMV, AUDI, MERCEDES, FORD snad všech variant - Fiesta, Scorpio, Siera, C-max, Fokus, Renault všech možných proviniencí a motorizací, Daewoo Nubira, až po zde diskutovaná Volva. Mohu zodpovědně říci, že právě Volvo sedlám snad nejdéle hned v několika variantách. A když už se tady někteří dohadují nad spotřebou, zodpovědně mohu říci, že zatím jsem potkal jen jednu jedinou opravdovou vyjímku - a tou byla Škoda Octávia sedan 1,9 TD první verze, která měla dokonce natočeno téměř 190 000 km a opravdu jela při normální rychlosti 90/130 a běžném stylu jízdy (nikoli závodník) za 4,5 litru nafty. Nevím, jak to tehdy u škodů dělali, ale to považuju za téměř "zázračný" počin. Opravdu, ani Volvo, pokud s ním nebudete závodit, ale i tak pojedete normální svižnou jízdou (né styl louda), pojede nafta 1900ccm mezi 6,5 - 7 litry. Pochopitelně, pokud se někdo nechá zlákat na styl "závodníka" a pojede po dálnici s motorizací 1,9 diesel 85 kw 180 km/hod, zaplatí za to! A nejen na pokutách, ale hlavně palivem - tady se budet muset smířit se spotřebou okolu 9 -ti litrů. A pokud pojedete s motorizací D5 2400 ccm 151 kw 200 km/hod, zaplatíte to také! tady se budete pohybovat na 12-ti litrech a to budete ještě rádi, že nefouká proti vám vítr! V70 2,5 diesel vám při 180 km/h udělá také vítr v peněžence, protože si taky řekne o svůj příděl nafty - pod 12 litrů to určitě bude jen s modlitbou pro "Martu". O benzínu se nebudu ani bavit, tady se čísla pohybují kyvadlově ještě výrazněji. U motorizací někde okolo 2,5 litru se při dvousetkilometrové rychlosti stěží dostanete pod 20 litrů! A jestli zde někdo tvrdí, že to je u jiných aut jinak, tak regulérně lže! Ne, opravdu nejen velké obsahy s více válci, jedoucí 150 km/h, nepojedou za 5 litrů, to je prostě nesmysl. Tolik k oprávněně kritizované blbosti pána, jehož Volvo se dostane v rychlosti 150-200 na 6 litrů! Pán si to asi spletl s galony . Nicméně, vrátím se k meritu věci: Jestli mi tady bude jistý rozmlsanec tvrdit, že jeho C-maxe k řízení teď nepustí jeho rodinní příslušníci, tak je to jen proto, že jeho firemní Volvo řídit nemohli právě proto, že bylo firemní! A v případě nehody by měl dotyčný dost velký problém. A porovnávat řízení C-maxe s Volvem mi opravdu nestojí ani za komentář. Dotyčný se vyznamenal už dost i tak sám tím, že se zde prezentoval tak hloupým příspěvkem, jaký jsem už hodně dlouho nečetl. Vlastním k dnešnímu dni (nikoli firemní, ale v osobním vlastnictví) hned několik kousků - 3 ks V40 (výroba do roku 2004), V70 - výroba 1997, S80 Summum 2010. V40 všechny v motorizacích 1,9 TDi, různé stáří a různé výkony - od 75 do 85 kw. To nejsilnější má najeto 270 000 km, kolega má variantu z roku 2000 motor 1,9 tdi 75 kw - 399 000 km. Opravdu si tady může někdo myslet, že bych ta auta provozoval tak dlouho, kdybych s nimi nebyl spokojen? Všechna jsem kupoval ojetá do stáří tři let a najeto měli okolo 100 000 km. A opravy či ceny náhradních dílů? Nevím, kolik stojí, protože jsem je nikdy nepotřeboval! A cena brzdových destiček či kotoučů je prakticky srovnatelná se Octávií. Ano, pokud se bude v autě vrtat servisní technik alá blbec, bude cena případné opravy - neopravy astronomická. Pokud technik není schopen odhalit vadný eger ventil, jehož výměna za nový vyjde do 5000 kč, pak pro takovou blbost může stát auto v servisu klidně i dva měsíce a po třetí reklamaci, kdy blbci zaplatíte 10 000 za něco, co stejně neopravil a nebylo nutné to opravovat, pak je to problém. Ale né auta vážený, ale servisu! A je jedno, jestli je to v autorizovaném servisu nebo ne. I v autorizovaném servisu vám řeknou, že xenony se přece neseřizují, aby šel okolo mladý klučina a těm čtyřem čumilům do motorového prostoru ty dva šrouby ukázal - osobní zkušenost. Ano, pravdou je, že tato auta nejsou primárně určena pro závodníky do serpentin, vyznávající styl jízdy brzda/plyn. Ale na to jste si měl pořídit jiné auto - C-max to také nebude, jen jeho cena bude trochu proti Volvu jinde. Ale to se těžko přiznává viďte? A průšvih - člověk si to musí pořídit za vlastní! Né, že mu ho pořídí firma... Tahle auta jsou vesměs pro lidi, kteří se potřebují spolehlivě dopravit z bodu A do bodu B, přijet v čistém saku a nepotřebovat rehabilitační sestru po dojezdu do cíle vzdáleného 500 km. Pokud chci "sportovat", pořídím si bavoráka či podobného závoďáka s levnější cenovkou , než je bavorák, protože toho vám zaměstanavatel opravdu jako služebák nedá! Tak tady příště laskavě neplácejte nesmysly, protože o autech nevíte zhola vůbec nic! Narozdíl od Vás jsem ta auta sedlal, nedíval jsem se na ně jen na obrázcích magazínů. A pokud jde o to "závodění", na to mám jiný stroj - motorku - Yamahu XJR 1300. A světe div se, ani ta nejezdí za 5 litrů na sto, ale ani za 13, jak taky někdo uvádí. Leda, že by dotyčný řidič nevěděl, že ta motorka má ještě krom jedníčky, která jede skoro 130 km/h, taky další čtyři kvalty . A pro všobecnou informovanost platí, že jaký pán, takové auto. Pokud se o auto řádně starám a dám mu potřebný servis, zpravidla mi to vrátí v podobě spolehlivosti. Jestliže je pán dobytek (a že o tom mohou služební auta povídat své) pak to nepřežije žádné auto, ani tank né. Viděl jsem na vlastní oči, jak vypadal Mercedes (céčkový) po 80 000 km, sloužící jako služební vůz. Kdyby si ho majitel koupil za vlastní, opečovával by ho jinak. Tohle bylo zralé na kompletní generálku - úvaha padala i na sešrotování, ale na to to bylo ještě moc mladé auto. Howk
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.