0
back
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETIN: Volvo S80

category of topic classification: ostatní
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 28.09.2017 21:45, 3.2 V6???
Jsem si téměř jist, že jde o řadový šestiválec, takže u recenze na motoristickém serveru by se u tohoto motoru mělo objevit I6 nebo R6, ale rozhodně ne V6.
respond
ivan2
number of posts118
date of registration11.11.2010
Friday 29.09.2017 20:28, motory
Škoda že není zmínka o 2.4 s nebo bez turba a 2.5T. Těhle motorů je řekl bych taky docela dost. Mám 2.5T a až ještě něco najedu, tak za rok-dva, asi bych napsal recenzi. Zatím si nemůžu stěžovat.
respond
pierre
number of posts1
date of registration03.10.2017
Tuesday 03.10.2017 22:41, 3.2 V6???
Přesně tak. je to řadový šestiválec uložený napříč. Chybička se vloudila..
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 05.10.2017 21:40, Já měl za to
že jediný dieselový pětiválec byl 2.4 a dvoulitry byly čtyřválce, ne pětiválce, jak se píše v článku...
respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Friday 06.10.2017 07:14, Volvo D3 a D4 motory
V článku mají pravdu, D3 i D4 jsou opravdu pětiválce a to zmenšené verze motoru D5. Volvo tím muselo nahradit problematické motory 2.0 HDI, která jsou dodnes velký průšvih. Nicméně mám za to, že zrovna ve S80 se jich moc nepoužilo.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 06.10.2017 09:32, RE: Volvo D3 a D4 motory
gravestone posted by:
V článku mají pravdu, D3 i D4 jsou opravdu pětiválce a to zmenšené verze motoru D5. Volvo tím muselo nahradit problematické motory 2.0 HDI, která jsou dodnes velký průšvih. Nicméně mám za to, že zrovna ve S80 se jich moc nepoužilo.


Aha tak to čumím, dík za info...

respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Friday 06.10.2017 09:52, Volvo čtyřválce .................................
A aby to nebylo zase tak jednoduché, tak cca od roku 2015 s nástupem nové XC90 jsou všechny volví motory jen čtyřválce tzn. dieselové D2, D3, D4, D5 a liší se jen výkonem resp. i objemem To samé platí i pro benzíny s označením T
respond
Vojczech
number of posts1
date of registration08.10.2017
Sunday 08.10.2017 08:57, Dotaz na motor
Dobrý den, mate někdo volvo s80 2.5t? Nikde nemohu najít žádnou recenzi na tento motor, spotřebu a spolehlivost. Předem díky za jakoukoliv informaci.
respond
Ma007
number of posts197
date of registration26.11.2013
Monday 09.10.2017 08:23, RE: Volvo D3 a D4 motory
gravestone posted by:
V článku mají pravdu, D3 i D4 jsou opravdu pětiválce a to zmenšené verze motoru D5. Volvo tím muselo nahradit problematické motory 2.0 HDI, která jsou dodnes velký průšvih. Nicméně mám za to, že zrovna ve S80 se jich moc nepoužilo.


Tak 2.0 HDi sú prúser asi len vo Volvách. V peugeotoch sú zase na špici spoľahlivosti. Keď som mal na totálku P407 s 2.0 HDi tak si volvista vyberal obe vačky so svovami, že tie vo volve stoja za houby a tie peugeotácke vydržia veky. Vtedy som sa pousmial, mysliac si, že tie motory sú identické, no neboli.
respond
guru
number of posts1
date of registration14.11.2019
Thursday 14.11.2019 01:07, volvo S80 - zkušenosti
Přikládám osobní zkušenosti s tímto vozidlem a věřte, pozitivní nejsou v žádném směru. Pořídil jsem si toto doslova vysněné vozidlo jako čtyřleté od autorizovaného dealera s kompletní historií a s doklady včetně servisních záznamů. Vozidlo mělo najeto všeho všudy 125 000 km a bylo ve výbavě summum - tedy prakticky v plné palbě. Bylo i trochu raritní, měl jsem je v šestistupňovém manuálu, D5 - 2,4 diesel pětiválec 205 koní v kůži, prostě nádherné auto. Jenomže, jak se v průběhu času ukázalo, neskutečně problematické auto. Hned první rok došlo na výměnu chladiče klimatizace, Před tím mi dvakrát doplňovali medium - bezvýsledně, ale platíš. Po té následovala výměna dvakrát prasklých drážkových řemenů, důvod prasknutí nezjištěn. Teprve v zimě jsem zjistil, že auto netopí - vadný termostat (cena 16 000,- Kč) pak odešlo pravé přední parkovací čidlo, pravý zámek spolujezdce, zadní levý zámek spolujezdce, zámek kufru, levá páčka pod volantem (blinkry), no a nakonec po kompletní servisní údržbě, která stála víc jak 20 000,- Kč mi měsíc po té při cestě ohlásil počítač "chyba motoru, navštivte servis"! Prasklé plastové trubky od obou turbodmychadel (byla v něm dvě turba). V zimě se mi dvakrát ohlásila závadu natáčení světlometů hned po té, co jsem zaparkoval na parkovišti a při té příležitosti jsem vytočil kola na maximum do leva. Několikrát se mi zasekly zpětná zrcátka, sklápěly se a nesklápěly, podle toho, jak se jim chtělo. Problematické zavírání oken, kdy po odpojení aku nešla správně zatáhnout, musel jsem na diagnostiku. Vypadnul mi znak z masky, znak z volantu, ani si na všechny problémy dnes nevzpomenu, protože jich bylo tolik, že není možné si to ani zapamatovat. Navíc vestavěná navigace nebyla počeštitelná a za aktuální mapy v angličtině na CD chtěli u Volva nesmysl. Nespolehlivost tohoto vozidla přímo katastrofální, každá součástka snad jednotná cena - 16 000 bez daně! V den doplacení leasingu (tříletého) ve mě "bouchly saze" a auto šlo z baráku. Najel jsem na něm 32 000 km, poruch jako máku! Za svůj život jsem měl mnoho aut, ale tohle byl nejhorší kup, co jsem kdy udělal, a také nejdražší, jen na servisu (vynuceném závadami) mě to auto stálo skoro 120 000,- Kč. Kdo má rozum, obejde tohle auto velikým obloukem. Jak na to sáhl Ford (fabriku v té době vlastnil), tak je to konec. Žádná "nezávislá chvilková recenze", ale vlastní osobní zkušenost je ten nejlepší test a recenze.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts574
date of registration16.11.2012
Thursday 14.11.2019 09:58, RE: volvo S80 - zkušenosti
citation:
reakce na: guru, 14.11.2019 01:07 (Přikládám osobní zkušenosti s ...)


Dobrý den, vložte vaše zkušenosti s S80 do samostané recenze: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.