0
back
 

diskuze k tématu: Volvo S60 D5 - původně jsem chtěl Mondeo...

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 12:01, RE: D5 vs 2.2TDCi
anonym posted by:
Jojo, presne si to vystihnul, jde mi o pohodli cestovani, v tom me prave Mondeo nenadchlo, zavodnik nejsem, takze nemohu hodnotit, ale pri rychlejsi jizde na dalnici prijemne znecitlivi, takze nemam pocit jako u jinych aut, ze auto musim neustale ridit. Na vytknuti je malej rejd, coz je asi nectnost vsech predohrabu. Co se tyka motoru, tak se bavime o chrochtech, tedy o male spotrebe, ale kultivovanost chodu a zatah bych hledal spis u turbobenzinu. Auto vsak pouzivam na delsi trasy, a tam by me ...
Jako argument pro bezpecnost "sedmistovky" hovoril pred 15 lety fakt, ze Volvo bylo na spicce ve vyvoji bezpecnostnich prvku a skutecnost ze velke tezke auto (v tehdejsich hmotnostnich standardech)predstavovalo urcitou vyhodu v pripade stretu auto vs auto.
Soucasna doba je v duchu souteze o sbirani hvezdicek a odrazi se predevsim ve vyssi hmotnosti (1200-1500kg byl pred lety tank, dnes je to standard) S ohledem na to, ze technologie v bezpecnosti za tech 15let uz znacne pokrocily bude jedina vyhoda- totiz hmotnost "sedmistovky" nekde v prumeru. Navic se da cekat ze karoserie nebude uz v nejlepsi kondici..
Jako alternativu bych v podobne cene videl Saab 9000 nebo Volvo 850
Kdyz jsem loni vybiral auto do 130tis pro rodice, koupil jsem jim S40, protoze v pomeru "teoretickeho bezpeci" a ceny bezkonkurencne vede.
Volvo dnes uz na spici neni a to ani bezpecnostne ani technicky..

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 12:38, RE: D5 vs 2.2TDCi
anonym posted by:
IMAGE u Volva??? Ja to hazim do jednoho pytle s Fordem, tady v praci to ted resime a nejak to image nemuzeme najit. Zalezi na vkusu, ale image ma BMW a Mercedes, mozna jeste Audi......o Porsche a j. nemluvim.....:o)
Ona definice IMAGE taky neni jednotna, ze:)
Ja bych hodil Audi do stejneho pytle s hovnem, ale jini to muzou videt jinak. Image je neco jako Ego - oboji pomijive a pri vyberu auta nepotrebne.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 12:55, RE: 180 km/h
anonym posted by:
Tak to si v redakci rozmyslete, jestli budete pranýřovat řidiče, kteří překračují rychlost a je to jedno jestli je to Paroubek nebo Potroubek Čunek nebo Inčučunek nebo Franta anebo psát recenze jak ta rachotina bezvadně sedí při 180 km/h na cestě.
A ty retardery mají něco společného s lidmi a ne auty. Přeji
šťastnou cestu pro kolemjdoucí-jedoucí a nakonec i Vám protože jste asi jednička.
Opět další magor,který nemá ve zvyku nic jiného,aby v takto kvalitně napsané recenzi hledal něco,čeho by se mohl chytit.Jezdí rychle,no a co?Pokud je volná silnice a nikoho přitom neohrožuje,proč ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 13:05, RE: ondra
anonym posted by:
Se vcelku divim, ze jste si nekoupil mondeo:) V s60 jsem mel tu cest, auto je utulne a masivni, ale kvalita plastu v interieru a vubec cela jizda je bida. Auto je dost hlucne, coz bych v tomhle segmentu necekal. To jizda mondeem je ticha pesinka. Naopak je pravdou, ze mondeo neni tolik plavne, ale to je zrovinka vec, ktera mi vyhovuje vic (a polovine ridicu urcite taky). Mondeo 2004+ ma vylepseny interier, ale ani pred faceliftem se mi zdal lepe zpracovany nez u Volva....
to ale nepište mě, ale autorovi článku... Já souhlasím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 13:06, RE: D5 vs 2.2TDCi
Krkovicka posted by:
Jako argument pro bezpecnost "sedmistovky" hovoril pred 15 lety fakt, ze Volvo bylo na spicce ve vyvoji bezpecnostnich prvku a skutecnost ze velke tezke auto (v tehdejsich hmotnostnich standardech)predstavovalo urcitou vyhodu v pripade stretu auto vs auto.
Soucasna doba je v duchu souteze o sbirani hvezdicek a odrazi se predevsim ve vyssi hmotnosti (1200-1500kg byl pred lety tank, dnes je to standard) S ohledem na to, ze technologie v bezpecnosti za tech 15let uz znacne pokrocily bude jedina vy...
Hmm, tak jsem si myslel, ze mate v rukavu jine argumenty. Vaha vozu jeho bezpecnost neurcuje, ta je dana konstrukci karoserie, vyztuhami, deformacnimi zonami atd. Ktere seamozrejme na vaze pridavaji, ale obracene pravidlo nefunguje. Stav karoserie je samozrejme zavisly na korozi, kde pecovany starsi vuz opravdu za novejsimi auty trebas od Opla, Dacie apod. zaostavat nemusi, ba naopak. Vse je samozrejme o technickem stavu daneho vozu, a zda nebyl bouran. Kazdopadne s alternativou jste kousek jinde, 850 je vuz uplne jine generace, a v bezvadnem stavu za uplne jinou cenu, stejne tak je tomu asi u sabbu 9000 (v tomto pripade klonu fiata), kde jde spis o ten bezvadny stav, starim modelu se sedme vsak blizi a priznam se, ze se mi i moc libi. No a ctyricitka to je uz uplne neco jineho, kdysi jsem po tomto renaulto/mitsubishi designove bombe pokukoval. Kazdopadne zadnej z techto vozu neni cenovou alternativou, bohuzel. Do ceny samozrejme zapocitavam k cene i nasledne investice, ktere u modernejsich vozu za hubicku obvykle nejake byvaji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 13:25, RE: 180 km/h
anonym posted by:
Tak to si v redakci rozmyslete, jestli budete pranýřovat řidiče, kteří překračují rychlost a je to jedno jestli je to Paroubek nebo Potroubek Čunek nebo Inčučunek nebo Franta anebo psát recenze jak ta rachotina bezvadně sedí při 180 km/h na cestě.
A ty retardery mají něco společného s lidmi a ne auty. Přeji
šťastnou cestu pro kolemjdoucí-jedoucí a nakonec i Vám protože jste asi jednička.
Proč by S60 měla být rachotina? Neříkám že já bych ho chtěl, nicméně už to použitelné je. Problém není 240km/h když tam nikdo není. Problém je, když se pseudoauta chtějí rovnat a jedou za každou cenu s vypětím všech sil i v situaci která k tomu není vhodná!!! Ještě jsem nezažil, když je fakt plná cesta aby P911, M6, Bentley, S-klasse, S8 atd byli ti co tlačí. To je naopak doménou Passatů, Oktávek a jiných bukva střepů co chtějí být rovnocení. (popř SUV, tam 70% = prasata) Majitelé opravdových aut jsou většinou nad věcí a trochu to popustí většinou jen tehdy, když tam nikdo není. Navíc v některých autech 180 = úplná zívačka, ve 180 se dají psát i smsky. ...i když nic jsem neviděl, nic jsem neslyšel, nikoho neznám, a ani babičku jsem nečetl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 13:56, RE: 180 km/h
Fénix56 posted by:
Proč by S60 měla být rachotina? Neříkám že já bych ho chtěl, nicméně už to použitelné je. Problém není 240km/h když tam nikdo není. Problém je, když se pseudoauta chtějí rovnat a jedou za každou cenu s vypětím všech sil i v situaci která k tomu není vhodná!!! Ještě jsem nezažil, když je fakt plná cesta aby P911, M6, Bentley, S-klasse, S8 atd byli ti co tlačí. To je naopak doménou Passatů, Oktávek a jiných bukva střepů co chtějí být rovnocení. (popř SUV, tam 70% = prasata) Majitelé opravdov...
jojo zrovna vcera, kdyz jsem stal na Nabrezi v kolone kolem me po tramvajovym pasu profrcel nekdo v S-MB. Taky nejspis majitel opravdovyho auta co je nad veci :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 14:45, RE: D5 vs 2.2TDCi
anonym posted by:
Hmm, tak jsem si myslel, ze mate v rukavu jine argumenty. Vaha vozu jeho bezpecnost neurcuje, ta je dana konstrukci karoserie, vyztuhami, deformacnimi zonami atd. Ktere seamozrejme na vaze pridavaji, ale obracene pravidlo nefunguje. Stav karoserie je samozrejme zavisly na korozi, kde pecovany starsi vuz opravdu za novejsimi auty trebas od Opla, Dacie apod. zaostavat nemusi, ba naopak. Vse je samozrejme o technickem stavu daneho vozu, a zda nebyl bouran. Kazdopadne s alternativou jste kousek jind...
Ja hmotnost zminuju na druhem miste, protoze ve srovnani s dnesnimi auty uz sedmistovka konstrukci bezpecnostnich prvku nema sanci.
Nicmene i tak lze predpokladat, ze hmotnost je primo umerna tloustce plechu, dimenzovani nosnych dilu atd. tudiz ji lze HRUBE brat za meritko bezpecnosti. Bavime se o vyhode v pripade kolize auto/auto







respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 14:50, RE: 180 km/h
anonym posted by:
jojo zrovna vcera, kdyz jsem stal na Nabrezi v kolone kolem me po tramvajovym pasu profrcel nekdo v S-MB. Taky nejspis majitel opravdovyho auta co je nad veci :)
zatímco kdyby tě tama předfrčel Š Favorit, bylo by vše politicky korektní a v pořádku. Ach ta závist...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 15:11, RE: D5 vs 2.2TDCi
anonym posted by:
IMAGE u Volva??? Ja to hazim do jednoho pytle s Fordem, tady v praci to ted resime a nejak to image nemuzeme najit. Zalezi na vkusu, ale image ma BMW a Mercedes, mozna jeste Audi......o Porsche a j. nemluvim.....:o)
chvalabohu, ze nema az taky image, aspon sa o neho nestaraju zlodeji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 15:44, RE: Zdenek Dostal
anonym posted by:
Ono to je mozna tim, ze skoda odjakziva cpala octavii do stredniho segmentu, coz uricte neni pravda jak pisete. Na druhou stranu bych opravdu na zadnich sedackach u S60/V70 cekal o neco vice mista. Predchozi model na tom byl dle me lepe, ale mozna to je jen muj subjektivni dojem.
Tak mat pravdu, oct I nikdy to stredni tridy nepatrila, a priznam, ze ani nevim, ze by ji tam cpal nekdo jiny nez NCap a par zarytejch priznivcu. To se neda rici OII, ktera tam take nepatri, ale uz ji tam vsichni cpou, ale aspon ma vzadu vic mista. Nicmene srovnavat S60 s OI, tj autem, ktere prislo na trh v roce 96, je trosku mimo. Souper je mondeo , ale urcite ne OI...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 15:55, RE: D5 vs 2.2TDCi
Krkovicka posted by:
Ja hmotnost zminuju na druhem miste, protoze ve srovnani s dnesnimi auty uz sedmistovka konstrukci bezpecnostnich prvku nema sanci.
Nicmene i tak lze predpokladat, ze hmotnost je primo umerna tloustce plechu, dimenzovani nosnych dilu atd. tudiz ji lze HRUBE brat za meritko bezpecnosti. Bavime se o vyhode v pripade kolize auto/auto







Sedma jaksi nezaruci stejnou bezpecnost v porovnani s nejmodernejsimi vozy, to jsem ani nikdy netvrdil. Ale to nezaruci ani vozy stare 5 let. Ale pokud budu chtit starsi auto, za par kacek, pak splni sve predpoklady beze zbytku, a furt mam vetsi sanci na preziti v pripade kolize, nez ve vetsine vozu ze stejne i vyssi cenove skupiny a s mensim poctem let na hrbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 15:56, RE: Zdenek Dostal
anonym posted by:
Tak mat pravdu, oct I nikdy to stredni tridy nepatrila, a priznam, ze ani nevim, ze by ji tam cpal nekdo jiny nez NCap a par zarytejch priznivcu. To se neda rici OII, ktera tam take nepatri, ale uz ji tam vsichni cpou, ale aspon ma vzadu vic mista. Nicmene srovnavat S60 s OI, tj autem, ktere prislo na trh v roce 96, je trosku mimo. Souper je mondeo , ale urcite ne OI...
Jenbych jeste dodal, ze podle volva a spousty novinaru patri do stredni tridy S/V40, ktera ma byt konkurenci MB C nebo BMW 3, takze S60 je od OCt vzdalen o 2 tridy, nebo o jednu, ale nikdy nebudou ve stejne...

A protoze jsem kdysi chtel V40, tak muzu zodpovedne rici, ze tam urco vice mista vzadu oproti OI neni...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 16:13, RE: D5 vs 2.2TDCi
anonym posted by:
Ale furt to bude jenom Ford... :)
A furt ve stejným koncernu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 16:15, RE: Zdenek Dostal
anonym posted by:
Jenbych jeste dodal, ze podle volva a spousty novinaru patri do stredni tridy S/V40, ktera ma byt konkurenci MB C nebo BMW 3, takze S60 je od OCt vzdalen o 2 tridy, nebo o jednu, ale nikdy nebudou ve stejne...

A protoze jsem kdysi chtel V40, tak muzu zodpovedne rici, ze tam urco vice mista vzadu oproti OI neni...
To se mi nejak nezda, stredni tridou byla 850 a z ni vznikla S/V70. S/V40 byla nizsi tredni, tak jako carisma, ze ktere vzesla ci octavka I i II. Vyssi stredni tridu bych pak videl v S80, nastupci 960 a S/V90.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 17:42, RE: 180 km/h
anonym posted by:
Tak to si v redakci rozmyslete, jestli budete pranýřovat řidiče, kteří překračují rychlost a je to jedno jestli je to Paroubek nebo Potroubek Čunek nebo Inčučunek nebo Franta anebo psát recenze jak ta rachotina bezvadně sedí při 180 km/h na cestě.
A ty retardery mají něco společného s lidmi a ne auty. Přeji
šťastnou cestu pro kolemjdoucí-jedoucí a nakonec i Vám protože jste asi jednička.
K recenzi se vyjadřovat nechci,protože se jedná spíš o první dojem s podtextem snahy pochlubit se,než o hlubší analýzu.
Musím však říct "své" k pasážím o rychlostech 180km/h a více. Naprosto souhlasím s prvním reagujícím na toto téma,byť za uveřejněný článek bych redakci nic nevyčítal-naopak.
Myslím si, narozdíl od dalších diskutujících,že rychlost kolem 200km/h není "bezpečná" v žádném autě. A to ani na prázdné dálnici doma či v cizině. Ve chvíli, kdy mi pod kola skočí lesní zvěř či se třeba stane defekt na pneu,je rázem z vozu neřízená střela. Nepomohou další systémy aktivní a pasivní bezpečnosti,ani pět hvězd auta z nějakých eurotestů - platí jen fyzikální zákony a neúprosně! Asi pak není problém se skrz svodidla dostat napřiklad do protějšího dvojpruhu,a kdo z nás je schopen sledovat tyto vozy jedoucí proti v rychlosti přes 100km/h. Co je to tedy prázdná dálnice?
Nechtěl bych být s rodinou v autě, které smete takový jezdec ve střele o hmotnosti 1500kg!
Použijme tedy za volantem mozek a nejen emoce.
Jo, a "vražedné" retardéry mívají svá opoctatnění!

P.S. "Jardo (27) z Bolky, doufám, že tě nepotkám!" Jezdím často Liberec - Praha

Alda (35) Liberec
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 18:31, víko
"Víko kufru je realitně malé..." - no to je mi ale věta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 18:34, RE: ondra
anonym posted by:
Se vcelku divim, ze jste si nekoupil mondeo:) V s60 jsem mel tu cest, auto je utulne a masivni, ale kvalita plastu v interieru a vubec cela jizda je bida. Auto je dost hlucne, coz bych v tomhle segmentu necekal. To jizda mondeem je ticha pesinka. Naopak je pravdou, ze mondeo neni tolik plavne, ale to je zrovinka vec, ktera mi vyhovuje vic (a polovine ridicu urcite taky). Mondeo 2004+ ma vylepseny interier, ale ani pred faceliftem se mi zdal lepe zpracovany nez u Volva....
Mondeo, mondeo...s tim uzijem rodeo:) Mit na nej tak ze stredni tridy jedine forda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 18:38, RE: 180 km/h
anonym posted by:
K recenzi se vyjadřovat nechci,protože se jedná spíš o první dojem s podtextem snahy pochlubit se,než o hlubší analýzu.
Musím však říct "své" k pasážím o rychlostech 180km/h a více. Naprosto souhlasím s prvním reagujícím na toto téma,byť za uveřejněný článek bych redakci nic nevyčítal-naopak.
Myslím si, narozdíl od dalších diskutujících,že rychlost kolem 200km/h není "bezpečná" v žádném autě. A to ani na prázdné dálnici doma či v cizině. Ve chvíli, kdy mi pod kola skočí lesní zvěř či se třeba s...
Já si myslím, že Tě spíš smete kamion než ten řidič Volva a když se bojíte jezdit rychle, většinou proto, že to neumíte, tak aspoň nemoralizujte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.01.2008 18:46, RE: 180 km/h
anonym posted by:
Já si myslím, že Tě spíš smete kamion než ten řidič Volva a když se bojíte jezdit rychle, většinou proto, že to neumíte, tak aspoň nemoralizujte.
Kolik jsi toho uz najezdil sokoliku? Tipuju te tak na 20tis a z toho polovinu v autech kamosu jako spolujezdec..nejvic samozrejme v Bawu:)

Pod Alesuv prispevek se muzu klidne podepsat.
Jezdit rychle umi kazdej blbec.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.