0
back
 

diskuze k tématu: Nové Volvo S60 a první dojmy ze Ženevy

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 12:22, Fotky lepší než komentář
Tak nová šedesátka se myslím docela povedla (už bylo víc než na čase). Uvidíme, jak na tom bude kombík, ale asi dobře (pokud ještě platí, že u Volva se nejdřív nakreslí kombík a pak z toho udělají sedan). Jinak pane redaktore, chápu Vaše duševní pochody v Ženevě, ale Volvo bych s Quattroporte asi nesrovnával. Ne, že by bylo Volvo škaredé, ale prostě asi nejde srovnávat nesrovnatelné. Že Quattroporte už dobrých šest let patří na designovou špičku, asi není pochyb, ale srovnával bych ho možná s Astonem Rapid (ten je mimochodem taky moc hezký) anebo s Porsche Panamera (to vypadá zezadu v reálu stejně blbě jako na fotkách). Pokud jde o vnitřek Volva, nemyslím si, že by současná S 80 měla "kyklopí" výdech ventilace nad středovým panelem a už vůbec si nemyslím, že by měla display navigace uprostřed na palubce (to má XC 60) - S 80 má populární výsuvný display, který zajíždí dovnitř palubní desky. Ohledně těch fotek - dlužíte nám vysvětlení, cože to tam jsou za tlačítka na sluneční cloně. Jinak ve Vašem článku postrádám, jak jsme na tom s místem, s velikostí kufru apod. Také hodnocení sedaček - jsou to stejné sedačky jako u S 80, anebo trošku zapracovali na bočním vedení? Pokud jde o mechanismus zavírání kufru, nechci Vás zklamat, ale neznám auto této cenové kategorie, které by mechanismem zavírání kufru drtilo zavazadla. Že se všechno schová dovnitř, je u Volva nebo MB, Audi, BMW... zvykem už drahně let....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 15:23, RE: Fotky lepší než komentář
jiriez posted by:
Tak nová šedesátka se myslím docela povedla (už bylo víc než na čase). Uvidíme, jak na tom bude kombík, ale asi dobře (pokud ještě platí, že u Volva se nejdřív nakreslí kombík a pak z toho udělají sedan). Jinak pane redaktore, chápu Vaše duševní pochody v Ženevě, ale Volvo bych s Quattroporte asi nesrovnával. Ne, že by bylo Volvo škaredé, ale prostě asi nejde srovnávat nesrovnatelné. Že Quattroporte už dobrých šest let patří na designovou špičku, asi není pochyb, ale srovnával bych ho možná s A...
Milion pičačinek a pořádný motor udělat neumí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 15:35, RE: Fotky lepší než komentář
Reno posted by:
Milion pičačinek a pořádný motor udělat neumí...
Tady je poznat, že pan Reno je skutečný erudovaný odborník přes motory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 16:59, RE: Fotky lepší než komentář
Reno posted by:
Milion pičačinek a pořádný motor udělat neumí...
A pán Reno je zřejmě znalec. Volvo není sociální odnož Forda, jak by mohlo zdát ze vztahu Dacia a Renault (čti: Reno)¨.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 01:21, design dobrý
Auto vypadá až na středový panel velice dobře ...otázka jen jak to bude za 10-15 let s díly atd, když nám to převzali pánové z východu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 07:21, RE: Fotky lepší než komentář
jiriez posted by:
A pán Reno je zřejmě znalec. Volvo není sociální odnož Forda, jak by mohlo zdát ze vztahu Dacia a Renault (čti: Reno)¨.
Pardon, chtěl jsem napsat pořádný dieselový motor. Ten jejich stoletý pětiválec, byť vylepšený, je tragický
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 10:04, RE: Fotky lepší než komentář
jiriez posted by:
Tak nová šedesátka se myslím docela povedla (už bylo víc než na čase). Uvidíme, jak na tom bude kombík, ale asi dobře (pokud ještě platí, že u Volva se nejdřív nakreslí kombík a pak z toho udělají sedan). Jinak pane redaktore, chápu Vaše duševní pochody v Ženevě, ale Volvo bych s Quattroporte asi nesrovnával. Ne, že by bylo Volvo škaredé, ale prostě asi nejde srovnávat nesrovnatelné. Že Quattroporte už dobrých šest let patří na designovou špičku, asi není pochyb, ale srovnával bych ho možná s A...
Na to jak jdete po detailech je překvapující, že napíšete-uvidíme jak na tom bude kombi... Snad Vám přece neuniklo, že kombi tady už dávno je.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 10:30, RE: Fotky lepší než komentář
Reno posted by:
Pardon, chtěl jsem napsat pořádný dieselový motor. Ten jejich stoletý pětiválec, byť vylepšený, je tragický
No tak to je teda ale úplně mimo. Jel jste někdy s tím "stoletým" motorem D5? Asi ne, protože jinak by jste nemohl něco takového napsat. A hlavně- současný D5 je zase úplně nekde jinde!!! Ono není třeba porovnávat jen výkony, stačí si ty motory poslechnout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 13:17, RE: Fotky lepší než komentář
T.J. posted by:
No tak to je teda ale úplně mimo. Jel jste někdy s tím "stoletým" motorem D5? Asi ne, protože jinak by jste nemohl něco takového napsat. A hlavně- současný D5 je zase úplně nekde jinde!!! Ono není třeba porovnávat jen výkony, stačí si ty motory poslechnout.
Jezdím s ním celkem často, mám ho doma v C 30. Než se zahřeje, trošku to vibruje a klepe (ale staré čtyřválce CDI nebo TDI jsou na tom milionkrát hůř). Vevnitř to nějak zvlášť neobtěžuje, auto je docela dobře odhlučněné, připadalo mi, že možná o něco lépe než současná S 80. Po zahřátí vibrace končí a zvuk je úplně OK - pokud to nevytáčíte, tak o motoru ani nevíte, jinak máte pocit, že řídíte náklaďák. Ale upřímně řečeno, nevím o co vám konkrétně jde. Je jasné, že současné D5 s biturbem i bez jsou zase někde jinde, ale upřímně řečeno, to je u každého lepšího výrobce. Ale nevidím jediný důvod napsat, že stará D5 je špatný motor. Fakt nevím, o co vám jde...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 13:24, RE: Fotky lepší než komentář
TOM posted by:
Na to jak jdete po detailech je překvapující, že napíšete-uvidíme jak na tom bude kombi... Snad Vám přece neuniklo, že kombi tady už dávno je.....
Jistě, že mi to neuniklo. Viděl jsem špionážní fotky - z těch se dalo vyčíst, že to bude zezadu něco jako XC 60. Na nějakých těch fotkách, které jako že "unikly", bylo auto bohužel jenom zepředu, resp. z takového úhlu, aby záď nebyla vůbec vidět. Asi to bude hezké auto. Otázkou je, jestli to nebude snižovat prodeje V 70 nebo V50, nejspíš ano. Další otázkou je, jak na to budou Volva s kvalitou a inovacemi, až tomu budou šéfovat soudruzi z východu. Aby to nedopadlo jako ty fake X 5, co se tu někdy někdo snažil i dovážet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 15:08, RE: design dobrý
Ráďa posted by:
Auto vypadá až na středový panel velice dobře ...otázka jen jak to bude za 10-15 let s díly atd, když nám to převzali pánové z východu
ten jednovýdech na středovce opravdu dost děsný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.03.2010 07:00, RE: Fotky lepší než komentář
jiriez posted by:
Jezdím s ním celkem často, mám ho doma v C 30. Než se zahřeje, trošku to vibruje a klepe (ale staré čtyřválce CDI nebo TDI jsou na tom milionkrát hůř). Vevnitř to nějak zvlášť neobtěžuje, auto je docela dobře odhlučněné, připadalo mi, že možná o něco lépe než současná S 80. Po zahřátí vibrace končí a zvuk je úplně OK - pokud to nevytáčíte, tak o motoru ani nevíte, jinak máte pocit, že řídíte náklaďák. Ale upřímně řečeno, nevím o co vám konkrétně jde. Je jasné, že současné D5 s biturbem i bez jso...
No, právě, u mně ty výkony rozhodují - tedy krom vnějšího projevu, a oproti konkurenci tady prostě volvo dost ztrácí... můj názor. Ale zase se říká, že volvíčkáři nejsou konfliktní a nezávodí
btw. kdybych pro mně byl jízdní projev nad výkony, rozhodně bych bral 2,7 HDI od Peugeotu, motor, který si vybral i Jaguar do svých vozů...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.03.2010 12:57, RE: Fotky lepší než komentář
Reno posted by:
No, právě, u mně ty výkony rozhodují - tedy krom vnějšího projevu, a oproti konkurenci tady prostě volvo dost ztrácí... můj názor. Ale zase se říká, že volvíčkáři nejsou konfliktní a nezávodí
btw. kdybych pro mně byl jízdní projev nad výkony, rozhodně bych bral 2,7 HDI od Peugeotu, motor, který si vybral i Jaguar do svých vozů...
No, výkonově na tom ta D5 nebyla až tak blbě (i když s tím přišli vždy o něco později než ostatní) - i ta stará D5 měla 135 koní (400 Nm) a předtím 163 koní (350 Nm) - pak se to prodávalo jako 2.4 D. Je tu samozřejmě ještě úplně původní D5 s 96 kW (Nm si přesně nepamatuji, že by 320?), a tam si myslím, že by to na velká Volva mohlo být málo. Na druhé straně má manželka v MB C-klasse 220 CDI s 92 kW a 300 Nm a nemůžu říct, že by to auto bylo vyložený lenoch, i když automat si z výkonu vezme svoje. Ale zase ty starší CR diesely mají zajímavější spotřebu, než ty dnešní předopované. Ten MB i s mým stylem jízdy (moc to nešetřím) a na zimácích jezdí většinou lehce přes 7 l/100 km, pokud jedu hodně po dálnici, tak kolem 8 l/100 km. O tom si ve své C 30 D5 můžu nechat jenom zdát. Má sice 182 koní (a 350 Nm, kvůli starému pětikvaltovému automatu, šestikvalt se tam nevešel), docela odpich, ale člověk musí být hrozně opatrný s akcelerací, to je okamžitě vír v nádrži. Při klidném (nikoli pomalém, běžně jezdím kolem 160 km/h) stylu si to průměrně vezme tak 7.6 - 8.2 l/100 km (když jedu hodně po dálnici), takže vždycky víc než ten starý MB, pokud jde o hmotnost, jsou na tom obě auta víceméně stejně. Ale to není jenom problém Volva, BMW 120 d po faceliftu sice jezdí úžasně, ale také slušně papá. Kdysi jsem nevěřil, kolik může mít spotřebu Passat s 96 kW 1.9 TDI (běžně kolem 9l/100 kW). Ale souhlasím s Vámi, že Volvu vyloženě chybí naftový šestiválec, protože k pětiválci D5 mají (a vždycky měli) konkurenti (BMW, MB, AUDI) srovnatelnou alternativu. Já sám bych do toho šestiválce asi nešel (zbytečně drahé povinné ručení, silniční daň apod.), ale je to věc prestiže značky. Navíc, když dělají osmiválce v benzínu, asi by je také nezabilo, kdyby přišli s nějakým dieselovým šestiválcem...Asi to je taky hodně o tom, že v Evropě se Volva mimo domovského Švédska masověji vyskytují pouze v GB. Z pohledu celkových prodejů jsou podle mě dost orientovaní na USA - doporučuji se mrknout na stránky amerického importéra na www.volvocars.com. Jediná motorizace, která se nabízí do C30 je T5. A co je také dost pikatní, je nabízená výbava v S 80 (nepamatuju, že bych někdy viděl S 80 s ledničkou za zadní opěrkou...).
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.