0
back
 

diskuze k tématu: Volvo C70 D5 - je libo kupé nebo kabrio?

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.10.2010 06:52, Diesel do kabrioletu
to je jako bílé ponožky do černých bot, ledvinka kolem pasu, zlatý řetěz přes oblečení, atd atd atd
no prostě děs
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.10.2010 07:34, RE: Diesel do kabrioletu
Michal posted by:
to je jako bílé ponožky do černých bot, ledvinka kolem pasu, zlatý řetěz přes oblečení, atd atd atd
no prostě děs
Já na tom nic špatného nevidím - VW Eos se prodával s rachotivým 2,0 TDI jako víno (samozřejmě v rámci kategorie) a Volvo je na tom z pohledu hlučnosti motoru mnohem mnohem lépe.

PS: redaktorovi - bylo nepříznivé počasí a tak byla střecha složená v kufru - trochu protimluv ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.10.2010 08:10, RE: Diesel do kabrioletu
Pavlik posted by:
Já na tom nic špatného nevidím - VW Eos se prodával s rachotivým 2,0 TDI jako víno (samozřejmě v rámci kategorie) a Volvo je na tom z pohledu hlučnosti motoru mnohem mnohem lépe.

PS: redaktorovi - bylo nepříznivé počasí a tak byla střecha složená v kufru - trochu protimluv ne?
Ono to není vidět, ale slyšet. Jet se staženou střechou a poslouchat chrochtání... no proti gustu žádný dišputát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.10.2010 10:54, RE: Diesel do kabrioletu
Michal posted by:
Ono to není vidět, ale slyšet. Jet se staženou střechou a poslouchat chrochtání... no proti gustu žádný dišputát.
Copak vidět a slyšet ale co teprve to cítit např. při couvání nebo stání na křižovatce. V tomto národě naftových masochystů to asi nevadí. Obzvlášťe u auta kde je předpoklad minimálního nájezdu ročně to nechápu, protože to nikdy není jediné auto v rodině.
Další uchylárna je skládací kovová střecha. Doporučuji si takové auto půjčit a zkusit si dát pár ostřejších zatáčkovitých kilometrů tam kde to dobře znáte s nataženou střechou a druhé kolo se střechou složenou za zadní nápravou. Skutečně dva vozy v jednom - nikoliv kupé a kabrio ale nedotáčivé a přetáčivé v jednom.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.10.2010 12:18, RE: Diesel do kabrioletu
*autofans* posted by:
Copak vidět a slyšet ale co teprve to cítit např. při couvání nebo stání na křižovatce. V tomto národě naftových masochystů to asi nevadí. Obzvlášťe u auta kde je předpoklad minimálního nájezdu ročně to nechápu, protože to nikdy není jediné auto v rodině.
Další uchylárna je skládací kovová střecha. Doporučuji si takové auto půjčit a zkusit si dát pár ostřejších zatáčkovitých kilometrů tam kde to dobře znáte s nataženou střechou a druhé kolo se střechou složenou za zadní nápravou. Skutečně dva vo...
Na nafte mi neprijde nic az tak spatneho, kdyz ji vsichni tak odsuzuji, proc se tak dobre prodava napric vsemi znackami do nabizi kabliolety? A jeste k reakci na zatacky s natazenou a stazenou strechou.....myslim, ze kabrio si nekupuje clovek, aby rezal zatacky, ale kochal se krajinou, ukazal image a i jistou davku toho, ze na to proste ma....na zatacky jsou jina auta....ja mam taky mondeo s udajne jednim z nejlepsich podvozku a presto jezdim tak, ze bez problemu by me stacila tady na tipcars zatracovana octavia co se jizdnich vlastnosti tyce....nejezdim pomalu, ale taky nejezdim tak, ze bych vedel kde ma auto na suchu limity. a na zimu mam ESP a respekt...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.10.2010 15:14, RE: Diesel do kabrioletu
mufik.martin posted by:
Na nafte mi neprijde nic az tak spatneho, kdyz ji vsichni tak odsuzuji, proc se tak dobre prodava napric vsemi znackami do nabizi kabliolety? A jeste k reakci na zatacky s natazenou a stazenou strechou.....myslim, ze kabrio si nekupuje clovek, aby rezal zatacky, ale kochal se krajinou, ukazal image a i jistou davku toho, ze na to proste ma....na zatacky jsou jina auta....ja mam taky mondeo s udajne jednim z nejlepsich podvozku a presto jezdim tak, ze bez problemu by me stacila tady na tipcars za...
To je fakt, toto kabrio je jen jedno z mnoha pro ukázku "já na to mám". Ten kdo hledá kabrio které i hezky jezdí si stejně vybere Mini, BMW1C. MX-5 nebo S2000 s plátěnou střechou. Myslím, že u otevřeného auta jsou jízdní vlastnosti právě 2x důležitější - kvůli pasivní bezpečnosti, která je na pomezí motorky a auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.10.2010 16:33, nechápu
smysl tohoto auta mi zůstává dokonale utajený. když kabrio, tak s plátěnou střechou. pokud chci pevnou, koupím hardtop. když chci kupé tak pro jeho jízdní vlastnosti, které u kabria s nárůstem váhy a poklesem torzní tuhosti mizí.
a hlavně-jak kupé, tak kabrio, si kupuji pro potěšení z jízdy, a to u dieselového provedení prostě nehrozí! a obzvláště u výrobce jakým je Volvo, s jeho paletou přepňovaných benzínů.
kam až zajde tahle honba za kompromisy? ještě nedávno to bylo jednoduché-na léto kabrio, s plátěnou střechou a v benzínu, nikoho nenapadlo dělat něco jinak. na dlouhé trasy sedan, obvykle v benzínu (kde je ta doba kdy diesel v osobáku byl považován za neslušnost?) na zimu LC, LR nebo Patrola, tam se ta nafta hodí. a když se chci projet tak kupé, v benzínu, s náhonem na zadek, a nejlépe s V6kou a s manuálem. proč je dnes snaha cpát vše do jednoho? proč je dvoutunový naftový sedan nazýván sportovním? kam to až zajde? copak si výrobci neuvědomují že si podřezávají větev na které sedí? že TransFormers jsou jen komiks a ne realita? nebo si snad myslí že když zákazníkovi nabídnou 5v1 jako tablety do myčky tak se po... a poběží si to koupit s doměním že nic víc už potřebovat nebude?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.10.2010 17:20, RE: nechápu
tomaskrtek posted by:
smysl tohoto auta mi zůstává dokonale utajený. když kabrio, tak s plátěnou střechou. pokud chci pevnou, koupím hardtop. když chci kupé tak pro jeho jízdní vlastnosti, které u kabria s nárůstem váhy a poklesem torzní tuhosti mizí.
a hlavně-jak kupé, tak kabrio, si kupuji pro potěšení z jízdy, a to u dieselového provedení prostě nehrozí! a obzvláště u výrobce jakým je Volvo, s jeho paletou přepňovaných benzínů.
kam až zajde tahle honba za kompromisy? ještě nedávno to bylo jednoduché-na léto ka...
No vidíte, já to chápu dokonale, jedno takové auto doma máme. Jezdí s ním manželka. Ta neřeší jízdní vlastnosti, zatáčky neřeže, ale chce celoročně použitelné cabrio. Třepat se hrůzou, jestli auto nenecháte někde stát a nějaký pitomec vám to neprořízne, to není nic pro nás. Hardtop mně taky moc neoslovuje, navíc k řadě aut se nevyrábí. Jinak glorifikovat kabriolet s plátěnou střechou není moc na místě, moc těch, které se opravdu povedly a nekroutí se a dobře jezdí není, napadá mně akorát Porsche boxster.
Naopak Mercedes Benz SL je špičkový kabriolet s velmi sportovní charakteristikou a má plechovou střechu.
V garáži máme jenom 2 parkovací místa, ale v baráku přibude třetí a tam bude stát jedno velké rodinné auto, ideálně s pohonem 4x4 (to je ten kompromis, o kterých mluvíte, nebýt jich, budeme chtit/potřebovat aut tak 6 + 1-2 motorky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.10.2010 18:59, RE: Diesel do kabrioletu
*autofans* posted by:
To je fakt, toto kabrio je jen jedno z mnoha pro ukázku "já na to mám". Ten kdo hledá kabrio které i hezky jezdí si stejně vybere Mini, BMW1C. MX-5 nebo S2000 s plátěnou střechou. Myslím, že u otevřeného auta jsou jízdní vlastnosti právě 2x důležitější - kvůli pasivní bezpečnosti, která je na pomezí motorky a auta.
Ale o tom "já na to mám" v česku kebriolety jsou - použitelnost kabria je v ČR reálně tak 1/4 roku. Zbytek času jezdí s něčím jiným, protože lidí majících kabrio jako celoroční vůz je minimum - prostě nejsme ve státě California.
Pevná skládací střecha je u naší "skvělé" zemi plné závistivých pitomců naprostá nutnost. S takovými věcmi jako je poškrábané auto od závistivého souseda se jinde ve světě setkáte jen velice zřídka - v ČR téměř národní sport.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.10.2010 09:04, RE: nechápu
tomaskrtek posted by:
smysl tohoto auta mi zůstává dokonale utajený. když kabrio, tak s plátěnou střechou. pokud chci pevnou, koupím hardtop. když chci kupé tak pro jeho jízdní vlastnosti, které u kabria s nárůstem váhy a poklesem torzní tuhosti mizí.
a hlavně-jak kupé, tak kabrio, si kupuji pro potěšení z jízdy, a to u dieselového provedení prostě nehrozí! a obzvláště u výrobce jakým je Volvo, s jeho paletou přepňovaných benzínů.
kam až zajde tahle honba za kompromisy? ještě nedávno to bylo jednoduché-na léto ka...
pro nekoho to mozna ztraci smysl, ale vyrobci toto zacali vsechno delat na tlak nas zakazniku ze si to prejeme. Ze nechceme mit doma ve sklepe nekde hardtop, ktery musim nadavat manualne, vetsina aut ho nema kam dat, takze zustava nekde ulozen v garazi . co kdyz zacne cestou prset? Pevna skladaci strecha je dobry kompromis podle me, ale jsem rad, ze jsou i auta jen s platenou, at si kazdy koupi co chce. Kdyby si to trh nezadal tak to nevyrabi. A je videt ze jak pevne skladaci strechy a naftaky jsou velmi dobre prodejne tak proc to nenabdnout?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.10.2010 14:51, RE: nechápu
mufik.martin posted by:
pro nekoho to mozna ztraci smysl, ale vyrobci toto zacali vsechno delat na tlak nas zakazniku ze si to prejeme. Ze nechceme mit doma ve sklepe nekde hardtop, ktery musim nadavat manualne, vetsina aut ho nema kam dat, takze zustava nekde ulozen v garazi . co kdyz zacne cestou prset? Pevna skladaci strecha je dobry kompromis podle me, ale jsem rad, ze jsou i auta jen s platenou, at si kazdy koupi co chce. Kdyby si to trh nezadal tak to nevyrabi. A je videt ze jak pevne skladaci strechy a naftaky j...
Co ale nechapu je proc se kabrilolety nabizi casto az na podzim a ne na jare. Podobne i v poradech typu AutoMotoStyl tusim loni na podzim nabizeli nejake kabrio.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.10.2010 16:12, RE: nechápu
Petr S posted by:
Co ale nechapu je proc se kabrilolety nabizi casto az na podzim a ne na jare. Podobne i v poradech typu AutoMotoStyl tusim loni na podzim nabizeli nejake kabrio.
Volvo C70 je na trhu už několik let. Ale máte pravdu, Lexus IS v provedení cabrio skutečně začali nabízet až na podzim vloni... po kabrioletové sezóně. Ale na některých trzích sezóna právě začíná, takže se to asi tak nedá přesně říct.
To je jako když Slash vykládal, že se ho barman někde na letišti ptal, co si dá na pití a on říká, že nějaké nealko, že je trochu brzo na chlast. A barman mu na to povídá: "Někde na světě už touhle dobou pět hodin bylo, pane"))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.10.2010 20:20, RE: nechápu
Michal posted by:
Volvo C70 je na trhu už několik let. Ale máte pravdu, Lexus IS v provedení cabrio skutečně začali nabízet až na podzim vloni... po kabrioletové sezóně. Ale na některých trzích sezóna právě začíná, takže se to asi tak nedá přesně říct.
To je jako když Slash vykládal, že se ho barman někde na letišti ptal, co si dá na pití a on říká, že nějaké nealko, že je trochu brzo na chlast. A barman mu na to povídá: "Někde na světě už touhle dobou pět hodin bylo, pane"))
Tomu barmanovi vsechna cest )

Kdyz tu je C70 nekolik let, tak tu ta reklama mohla byt uz na jare. Ale mozna dava Tipcars na podzim velky slevy na PR clanky o kabrioletech
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.10.2010 21:07, RE: nechápu
Petr S posted by:
Tomu barmanovi vsechna cest )

Kdyz tu je C70 nekolik let, tak tu ta reklama mohla byt uz na jare. Ale mozna dava Tipcars na podzim velky slevy na PR clanky o kabrioletech
Ale fakt je, ze kdyz se jedna o ojetinu tak to PR neni, to bych zase redakci krivdil.
respond
Pechman
number of posts1
date of registration18.04.2019
Thursday 18.04.2019 15:57, RE: Diesel do kabrioletu
citation:
reakce na: -, 25.10.2010 06:52 (to je jako bílé ponožky do čer ...)

Tenhle styl, který jste tu popsal určitě nesedí na majitele Volva a už vůbec tohodle modelu. Zlatý godziny, řetězy na psy kolem krku a tepláky po starším bráchovi jsem z 99% viděl na lidech co řídili už zde několikrát zmiňované modely od BMW a s tím spojený Mini Cooper, který bych tu vůbec nenominoval, protože je to neřízená zbraň a s Volvem néma společného absolutně nic. Píšete, že nechápete proč se snaží o transforméra... já zas nerozumím proč by si člověk nemohl dopřát 2v1 místo aby měl dvě, nebo více auto. Asi né každý má na takový lifestyle peníze a už vůbec ne třeba garáž, protože buďme upřímní, plátěná střecha je co se udržování týče, jen pro ty trpělivější. Stejně tak nechápu porovnávání Volva s jakoukoliv jinou značkou ať už Německou nebo Japonskou. Volvo nikdy nemělo a mít nebude sportovní styl jízdy na který jsme zvyklí u již zmíněných automobilek. A proč by taky mělo? Tímhle se Volvo odlišuje a co se týče komfortu (především během jízdy se staženou střechou, například to, že mi neuletí hlava a ani neohluchnu, jelikož do kabiny se vítr skoro nedostane), BEZPEČÍ, kvality zpracování interiéru a jízdních vlastností v rámci kabrioletů, tak kromě Bentley, RR nebo Mercedesu nemá C70 konkurenta a to je taky jeden z důvodů proč po ní někteří lidi šáhnou radši, než po BMW, které podle mého názoru neumí udělat jediný model s klidným a více majestátním designem . Zkrátka nemusíme všichni jezdit bokem a tankovat každých 300km plnou nádrž, být středem pozornosti a platit za každou součástku okromný částky.
Každý si koupí to co mu sedí nejvíce. Přijde mi, že tu někteří porovnávají s neporovnatelným. Jestli to má být klidný a méně nápadný kabriolet, tak Volvo C70 je cenově dostupné i pro průměrně vydělávajícího člověka, ale zároveň si myslím, že ani mezi drazšími značkami se neztratí. Jestliže chce někdo sportovní jízdu s větrem ve vlasech a u toho poslouchat benzínový osmiválec tak tomu také rozumím.
Ja mám C70 D5 z roku 2007 ve výbavě Summum a radši než motor poslouchám hudbu, která zní jak kdyby jste seděli v konzertním sále. Sednu si do nejpohodlnějších sedaček které znám a jsem schopen i se staženou střechou ujet 950km z Prahy do Bologni bez toho, abych 10x musel stavět kvůli dotankování, nebo na odpočívadlu, protože jsem rozlámanej od hlavy až k patě (měřím 207). Tuhle cestu dávám s průměrem 7,0- 7,04 l/100km a jsem vysmátej, protože i přes to, že Volvo není zrovna sprinter na 100m, tak jsem schopný s ním jet po Německé dálnici 180km/h a to připomínám - mám staženou střechu. Neznám nikoho kdo by s autem bez střechy chtěl jet rychleji. Ti co Volvo vlastní vědí o čem mluvím, takže vysvětlit majiteli například Hondy S2000, nebo BMW řady 6 v kabrioletu, že řídit diesel se staženou střechou nemusí být za každou cenu nuda, je asi nemožné.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.