citation:
reakce na: -, 25.10.2010 06:52 (to je jako bílé ponožky do čer ...)
Tenhle styl, který jste tu popsal určitě nesedí na majitele Volva a už vůbec tohodle modelu. Zlatý godziny, řetězy na psy kolem krku a tepláky po starším bráchovi jsem z 99% viděl na lidech co řídili už zde několikrát zmiňované modely od BMW a s tím spojený Mini Cooper, který bych tu vůbec nenominoval, protože je to neřízená zbraň a s Volvem néma společného absolutně nic. Píšete, že nechápete proč se snaží o transforméra... já zas nerozumím proč by si člověk nemohl dopřát 2v1 místo aby měl dvě, nebo více auto. Asi né každý má na takový lifestyle peníze a už vůbec ne třeba garáž, protože buďme upřímní, plátěná střecha je co se udržování týče, jen pro ty trpělivější. Stejně tak nechápu porovnávání Volva s jakoukoliv jinou značkou ať už Německou nebo Japonskou. Volvo nikdy nemělo a mít nebude sportovní styl jízdy na který jsme zvyklí u již zmíněných automobilek. A proč by taky mělo? Tímhle se Volvo odlišuje a co se týče komfortu (především během jízdy se staženou střechou, například to, že mi neuletí hlava a ani neohluchnu, jelikož do kabiny se vítr skoro nedostane), BEZPEČÍ, kvality zpracování interiéru a jízdních vlastností v rámci kabrioletů, tak kromě Bentley, RR nebo Mercedesu nemá C70 konkurenta a to je taky jeden z důvodů proč po ní někteří lidi šáhnou radši, než po BMW, které podle mého názoru neumí udělat jediný model s klidným a více majestátním designem . Zkrátka nemusíme všichni jezdit bokem a tankovat každých 300km plnou nádrž, být středem pozornosti a platit za každou součástku okromný částky.
Každý si koupí to co mu sedí nejvíce. Přijde mi, že tu někteří porovnávají s neporovnatelným. Jestli to má být klidný a méně nápadný kabriolet, tak Volvo C70 je cenově dostupné i pro průměrně vydělávajícího člověka, ale zároveň si myslím, že ani mezi drazšími značkami se neztratí. Jestliže chce někdo sportovní jízdu s větrem ve vlasech a u toho poslouchat benzínový osmiválec tak tomu také rozumím.
Ja mám C70 D5 z roku 2007 ve výbavě Summum a radši než motor poslouchám hudbu, která zní jak kdyby jste seděli v konzertním sále. Sednu si do nejpohodlnějších sedaček které znám a jsem schopen i se staženou střechou ujet 950km z Prahy do Bologni bez toho, abych 10x musel stavět kvůli dotankování, nebo na odpočívadlu, protože jsem rozlámanej od hlavy až k patě (měřím 207). Tuhle cestu dávám s průměrem 7,0- 7,04 l/100km a jsem vysmátej, protože i přes to, že Volvo není zrovna sprinter na 100m, tak jsem schopný s ním jet po Německé dálnici 180km/h a to připomínám - mám staženou střechu. Neznám nikoho kdo by s autem bez střechy chtěl jet rychleji. Ti co Volvo vlastní vědí o čem mluvím, takže vysvětlit majiteli například Hondy S2000, nebo BMW řady 6 v kabrioletu, že řídit diesel se staženou střechou nemusí být za každou cenu nuda, je asi nemožné.