0
back
 

diskuze k tématu: Dieselgate - majitelé škodovek si mohou oddechnout

category of topic classification: německá vozidla
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 17.12.2015 16:41, Zas na druhou stranu...
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro.

Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek.
Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Thursday 17.12.2015 17:41, k
to bylo furt bubububu a dle očekávání nic z toho.Žijeme hu žel ve špatném státě tady alespon dle mého názoru rád bychse mýlil - drtivou většinou nikoho nezajímá co leze z výfuku ale za kolik to jezdí.
respond
Schumi/nick
number of posts50
date of registration08.08.2014
Thursday 17.12.2015 21:52, Dieselgate
Bohuzel kluci nade mnou mate uplnou pravdu,vic nejde dodat!
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Friday 18.12.2015 07:45, RE: Zas na druhou stranu...
David V posted by:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.


No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Friday 18.12.2015 08:17, Diesel
Skus niekedy stat v kolone za autom zo studenym motorom. Ked sa potom rozbiehate a nestihnes si dat vnutornu cirkulaciu, zistis o com hovorime. Ale verim, ze ty za sebou casto nejazdis. Musim ale povedat, ze minule som isiel za starou skodou favorit, a to bol hardcore.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Friday 18.12.2015 08:34, .
Kde bychom byli, kdyby se úchylně od 90 let těžce neprotěžovaly nafty do osobáků. Takhle to vypadá, když rozhodujou lobisti a diletanti na straně státu. Ten smrad z nafty v koloně je dusivej až z něj bolí hlava. Hlavně, že řidič jede za 5,5 litru nafty místo 6,5 benzinu...
V kolonách, zvlášť v praze mam zaplou vnitřní cirkulaci skoro furt, ale pak se mlží okna atd (když je klima vyplá), to taky neni dobře. Chudáci lidi, co bydlí na sídlištích..
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 18.12.2015 09:07, RE: Zas na druhou stranu...
brin posted by:
David V posted by:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.


No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 18.12.2015 10:50, RE: Zas na druhou stranu...
David V posted by:
brin posted by:
David V posted by:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.


Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?
A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?
Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 18.12.2015 11:03, RE: Zas na druhou stranu...
Pepe posted by:
David V posted by:
brin posted by:
David V posted by:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...


Srovnat normy, zafixovat měřicí cyklus dle reálného použití motoru a zlikvidovat předpisy na snižování CO2 - běžné konkurenční prostředí si spotřebu udrží na slušné úrovni samo, netřeba regulace zvenčí. A i dnes to přinese ovoce, ale tohle se mělo udělat s EURem II, kde se normy začaly rozcházet. S těma dnešníma popelnicema dožijem, ale neměly by se do provozu dostávat nové, které to zase neplní! A já tvrdím, že to většina chrochtáků neplní, i přes všechna prohlášení automobilek.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 18.12.2015 11:27, RE: .
Zvirak posted by:
Kde bychom byli, kdyby se úchylně od 90 let těžce neprotěžovaly nafty do osobáků. Takhle to vypadá, když rozhodujou lobisti a diletanti na straně státu. Ten smrad z nafty v koloně je dusivej až z něj bolí hlava. Hlavně, že řidič jede za 5,5 litru nafty místo 6,5 benzinu...V kolonách, zvlášť v praze mam zaplou vnitřní cirkulaci skoro furt, ale pak se mlží okna atd (když je klima vyplá), to taky neni dobře. Chudáci lidi, co bydlí na sídlištích..


Jenže tohle je záležitost celé Evropy. Navíc když je v některých zemích nafta o 10 Kč levnější než benzín, tak to lidi vyloženě motivuje si koupit diesl. Holt politici se snaží vybrat maximum daní. Spotřební daň na naftu nejde zvyšovat kvůli přepravě zboží apod. Tak se aspoň zvedá spotřební daň na benzín. Výsledek je, že všude v Evropě je spousta dieslů a to i v miniautech jako Ibiza. Např. ve Španělsku mě vždy překvapuje kolik je tam vidět malých aut v naftě.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 18.12.2015 11:29, RE: Zas na druhou stranu...
Pepe posted by:
David V posted by:
brin posted by:
David V posted by:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...


Zařídil bych to tak že bych snížil spotřební daň na benzín o 10 Kč a problém se časem vyřeší sám od sebe. Těch Avií zas až tak moc nejezdí, ty bych nechal dožít.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 18.12.2015 15:30, RE: Zas na druhou stranu...
Petr S posted by:
Pepe posted by:
David V posted by:
brin posted by:
David V posted by:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...
Zařídil bych to tak že bych snížil spotřební daň na benzín o 10 Kč a problém se časem vyřeší sám od sebe. Těch Avií zas až tak moc nejezdí, ty bych nechal dožít.


To rozhodně a ještě bych přihlédl k obsahu hořlaviny v palivu. Benzín je znevýhoněn na všech frontách.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 18.12.2015 15:49, RE: Zas na druhou stranu...
Petr S posted by:
Pepe posted by:
David V posted by:
brin posted by:
David V posted by:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...
Zařídil bych to tak že bych snížil spotřební daň na benzín o 10 Kč a problém se časem vyřeší sám od sebe. Těch Avií zas až tak moc nejezdí, ty bych nechal dožít.


Oběma příspěvkama jsi uhodil hřebíček na hlavičku - cena nafty v Evropě, nevýznamná ČR je jen ocáskem ve vleku. Tam, kde by regulace ze strany EU měla fungovat, tak nefunguje. Hlavně, že máslo není máslo, a rum není rum
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.