Thursday 18.09.2008 03:08,
Ne!
Na dveře klepe rok 2009 (alespoň sníh už padá) a otázka je snad ještě jednodušší než ta s motorem do Imprezy: NE! Doby, kdy toto auto (v nejlevnějším segmentu) alespoň něčím zajímavé bylo, je už pryč! Navíc pořizovací cena je vzhledem k reálné kvalitě vozu absurdně vysoká (3,5 roku starý Citroën C5, třílitr šestiválec, jedno z absolutně nejbezpečnějších aut na trhu, s devíti či kolika airbagy včetně kolenního, šestistupňovou automatickou špičkovou převodovkou Aisin, v plné nejvyšší výbavě Exclusive s vrstvenými protihlukovými a nárazu odolnými skly, duální digitální klimatizací, hlídáním pruhu Afil - to teď zavádí i Mercedes a bude to v nové třídě E, s CD mp3 a příplatkovým 240 Wattovým hi-fi systémem JBL a 6changerem, hlídáním tlaku v pneumatikách a sadou hliníkových letních i zimních disků včetně nových pneu Michelin - zimní do 240 km/h a letní Bridgestone - do 270 km/h, perfektní stav, jasný původ, servisní knížka, pořízeno a servisováno autorizovaný dealer Citroën Praha atd. atd. nyní prodám tak za 250 000 kč, naproti tomu tento vůz navrhovaný někdy v dobách Marie Terezie, na pneumatikách "od kočárku", kde pasažeři budou umírat v případě srážky i s jen otevřenými dveřmi výše zmíněné C5, s motorem "prehistorické" konstrukce /který nemá až tak o moc menší spotřebu než ten šestiválcový třílitr/, původu a reálné hodnoty najetých km nejasného, vybavený nepohodlnými sedadly /předpínače a omezovače tahu u bezpečnostních pásů jak má C5 - nedejte se vysmát/, špatný nepřesným řízením atd. atd. atd.?) V žádném případě, za žádnou cenu, NE! Už jsem říkala, že NE? Tak NE.
Špatný motor, špatné auto, špatně špatně špatně!
PS: Snad bych ještě snesla to "tržní ocenění" Brumly, ale že mu je málem cenovým konkurentem TOTO auto - to NE, to asi nepřežiju!
PPS: Prošla jsem si trochu ono hodnocení paliv (tedy nafty) na českém trhu a (a velmi lituji, že Aral z česka odešel) .... vám to NEvadí? Vás to nepobuřuje? Vám nevadí, že jste (brutálně) okrádáni? Že dostávají na českých "tankodrodromech" mnohem více než je nutné zabrat tlumiče, je jedna věc, ale proč trápit a zanášet motor (a platit za to občas dokonce více, než v sousedních zemích?).
Nějaký "i" vtipálek mi včera tady kousek vpravo dole ve 22:27 navrhl ať odjedu "nach Berlin", já bych raději zůstala zde a zařídila, aby to tu fungovalo "stejně jako v Berlin", nebylo by to lepší?
Kylie
respond