0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Touareg se v terénu neztratí

category of topic classification: německá vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 29.05.2014 09:37, Pro mně nejlepší SUV.
Kdybych měl pistoli u hlavy a měl si vybrat nějakou krabici na čtyřech kolech, pak by to byl nejspíš Touareg. Nebo LC 200, ale ten už je trochu extrémní.
Převodovka - osmikvalt ZF. Nic lepšího není.
Motory - třílitr je skvělý, osmiválec nadpozemský. Tomu se žádné tříkrát oturbené třílitry nevyrovnají.
Vzduchový podvozek s nastavením výšky - to je taky hodně vychytaná věcička. Jen jsem slýchal historky o tom, že větev v terénu dokáže propíchnout vzduchový vak, tak nevím, jestli do terénu nebude klasika lepší. Na to, že je Touareg SUV je v terénu dost schopný.
Plus příjemná vizáž, nevyvolává negativní reakce jako třeba Q7, nebo Cayenne...
A za ty prachy opravdu nic lepšího není.
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Thursday 29.05.2014 16:52, Touareg
Celkem se mi líbí stará verze s desetiválcovým dieselem, ale předpokládám, že jsou to likvidátoři rodinných rozpočtů...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 30.05.2014 10:18, RE: Touareg
brin posted by:
Celkem se mi líbí stará verze s desetiválcovým dieselem, ale předpokládám, že jsou to likvidátoři rodinných rozpočtů...


To je slabé slovo. Kolega koupil po šestilitrovém dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový diesel, s tím, že ušetří. Spotřeba byla 13 oproti 18 na dvanáctiválci, ale motor vydržel (uznávám, po jeho softwarové úpravě) cca 7 tisíc km, pak se rozpadnul, koupil nový z Polska, a ten se rozpadnul za další
2000 km...


respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Saturday 31.05.2014 12:10, RE: Touareg
Reno posted by:
brin posted by:
Celkem se mi líbí stará verze s desetiválcovým dieselem, ale předpokládám, že jsou to likvidátoři rodinných rozpočtů...
To je slabé slovo. Kolega koupil po šestilitrovém dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový diesel, s tím, že ušetří. Spotřeba byla 13 oproti 18 na dvanáctiválci, ale motor vydržel (uznávám, po jeho softwarové úpravě) cca 7 tisíc km, pak se rozpadnul, koupil nový z Polska, a ten se rozpadnul za další2000 km...



Pokud si V10 někdo koupil jako novou a opravdu důsledně ji servisoval jedná se o poměrně dobrý motor s neuvěřitelným jizdním projevem. Vím o jednom v phaetonu co má najeto přes 350t bez velkých oprav. Ale i běžný servis je opravdu hodně drahý a většina ojetin ho má totálně zanedbaný. Potom je to prakticky nejvhodnější motor na finanční sebevraždu, kor když to koupí někdo kdo má 150t na auto a víc ani tuk. Navíc spotřeba je naprosto nedieselovská.
Ten motor nemá logický důvod k existenci, ale pokud se člověk sveze v autě kde opravdu funguje tak nikdy nezapomene.
Pravda ale je že i ojetý touareg W12 je na provoz dlohodobě levnější.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Saturday 31.05.2014 18:16, RE: Touareg
PetrT posted by:
Reno posted by:
brin posted by:
Celkem se mi líbí stará verze s desetiválcovým dieselem, ale předpokládám, že jsou to likvidátoři rodinných rozpočtů...
To je slabé slovo. Kolega koupil po šestilitrovém dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový diesel, s tím, že ušetří. Spotřeba byla 13 oproti 18 na dvanáctiválci, ale motor vydržel (uznávám, po jeho softwarové úpravě) cca 7 tisíc km, pak se rozpadnul, koupil nový z Polska, a ten se rozpadnul za další2000 km...
Pokud si V10 někdo koupil jako novou a opravdu důsledně ji servisoval jedná se o poměrně dobrý motor s neuvěřitelným jizdním projevem. Vím o jednom v phaetonu co má najeto přes 350t bez velkých oprav. Ale i běžný servis je opravdu hodně drahý a většina ojetin ho má totálně zanedbaný. Potom je to prakticky nejvhodnější motor na finanční sebevraždu, kor když to koupí někdo kdo má 150t na auto a víc ani tuk. Navíc spotřeba je naprosto nedieselovská. Ten motor nemá logický důvod k existenci, ale pokud se člověk sveze v autě kde opravdu funguje tak nikdy nezapomene. Pravda ale je že i ojetý touareg W12 je na provoz dlohodobě levnější.


Opravdu důsledně servisoval? To dělal každý první majitel, vzhledem k pořizovací ceně, a stejně byl ten motor furt v servisu...

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Sunday 01.06.2014 20:24, RE: Touareg
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
brin posted by:
Celkem se mi líbí stará verze s desetiválcovým dieselem, ale předpokládám, že jsou to likvidátoři rodinných rozpočtů...
To je slabé slovo. Kolega koupil po šestilitrovém dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový diesel, s tím, že ušetří. Spotřeba byla 13 oproti 18 na dvanáctiválci, ale motor vydržel (uznávám, po jeho softwarové úpravě) cca 7 tisíc km, pak se rozpadnul, koupil nový z Polska, a ten se rozpadnul za další2000 km...
Pokud si V10 někdo koupil jako novou a opravdu důsledně ji servisoval jedná se o poměrně dobrý motor s neuvěřitelným jizdním projevem. Vím o jednom v phaetonu co má najeto přes 350t bez velkých oprav. Ale i běžný servis je opravdu hodně drahý a většina ojetin ho má totálně zanedbaný. Potom je to prakticky nejvhodnější motor na finanční sebevraždu, kor když to koupí někdo kdo má 150t na auto a víc ani tuk. Navíc spotřeba je naprosto nedieselovská. Ten motor nemá logický důvod k existenci, ale pokud se člověk sveze v autě kde opravdu funguje tak nikdy nezapomene. Pravda ale je že i ojetý touareg W12 je na provoz dlohodobě levnější.
Opravdu důsledně servisoval? To dělal každý první majitel, vzhledem k pořizovací ceně, a stejně byl ten motor furt v servisu...


Ano, ale typický první majitel to auto měl cca. 3 roky. A to většinou to auto drželo uplně v pohodě. Potom to za třetinu ceny koupil někdo co na nové neměl a logicky se mu ani nechtělo dodržovat velmi drahý servis. Už jen výměna oleje nebo pravielná výměna neštastných vodních pump je dost drahá, tak se to často šidilo. To se na tom motoru podepsalo. On ten provoz byl drahý, neni to auto pro šetřílky. O nabídkách co jsou ted od cca. 120t ani nemluvě. To je tak na díly. Ale auto je to stále hezký, motor monstrozní a leckoho to naláká.
Je to stejné jak s motorem 2,5 v transporterech T5. Hodně lidí na ně nadává, ale málokdo z nich ho měl od nova. Z vlastní zkušenosti vím že pokud se dodržuje co má je to velmi dobrý a úsporný motor co najede velké porce bez problémů. Pokud se tedy nepoužívá longlife.
Navíc u V10 TDI neni moc co brát jinde, trochu podobný 400CDI nebo BMW 740d jsou snad na výdrž a servis ještě horší a ani náhodou nejedou jako ten VW. Ani jeden z těch třech nedává ale žádny smysl, to je pravda.
Je dost výrazně horších naftáků, když už i BMW je nuceno často měnit motory v záruce možná jednou bude i tenhle motor brán jako ten spolehlivější :D

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 03.06.2014 20:20, RE: Touareg
PetrT posted by:
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
brin posted by:
Celkem se mi líbí stará verze s desetiválcovým dieselem, ale předpokládám, že jsou to likvidátoři rodinných rozpočtů...
To je slabé slovo. Kolega koupil po šestilitrovém dvanáctiválcovém Phaetonu desetiválcový diesel, s tím, že ušetří. Spotřeba byla 13 oproti 18 na dvanáctiválci, ale motor vydržel (uznávám, po jeho softwarové úpravě) cca 7 tisíc km, pak se rozpadnul, koupil nový z Polska, a ten se rozpadnul za další2000 km...
Pokud si V10 někdo koupil jako novou a opravdu důsledně ji servisoval jedná se o poměrně dobrý motor s neuvěřitelným jizdním projevem. Vím o jednom v phaetonu co má najeto přes 350t bez velkých oprav. Ale i běžný servis je opravdu hodně drahý a většina ojetin ho má totálně zanedbaný. Potom je to prakticky nejvhodnější motor na finanční sebevraždu, kor když to koupí někdo kdo má 150t na auto a víc ani tuk. Navíc spotřeba je naprosto nedieselovská. Ten motor nemá logický důvod k existenci, ale pokud se člověk sveze v autě kde opravdu funguje tak nikdy nezapomene. Pravda ale je že i ojetý touareg W12 je na provoz dlohodobě levnější.
Opravdu důsledně servisoval? To dělal každý první majitel, vzhledem k pořizovací ceně, a stejně byl ten motor furt v servisu...
Ano, ale typický první majitel to auto měl cca. 3 roky. A to většinou to auto drželo uplně v pohodě. Potom to za třetinu ceny koupil někdo co na nové neměl a logicky se mu ani nechtělo dodržovat velmi drahý servis. Už jen výměna oleje nebo pravielná výměna neštastných vodních pump je dost drahá, tak se to často šidilo. To se na tom motoru podepsalo. On ten provoz byl drahý, neni to auto pro šetřílky. O nabídkách co jsou ted od cca. 120t ani nemluvě. To je tak na díly. Ale auto je to stále hezký, motor monstrozní a leckoho to naláká. Je to stejné jak s motorem 2,5 v transporterech T5. Hodně lidí na ně nadává, ale málokdo z nich ho měl od nova. Z vlastní zkušenosti vím že pokud se dodržuje co má je to velmi dobrý a úsporný motor co najede velké porce bez problémů. Pokud se tedy nepoužívá longlife.Navíc u V10 TDI neni moc co brát jinde, trochu podobný 400CDI nebo BMW 740d jsou snad na výdrž a servis ještě horší a ani náhodou nejedou jako ten VW. Ani jeden z těch třech nedává ale žádny smysl, to je pravda.Je dost výrazně horších naftáků, když už i BMW je nuceno často měnit motory v záruce možná jednou bude i tenhle motor brán jako ten spolehlivější :D


jo, a tyhle historky si lidi vymýšlejí schválně... recenzenti ojetin v časopisech ten motor nedoporučujou z rozmaru... s tebou už jsem řešil ty navigace v BMW, co zvednou cenu ojetiny
o sto tisíc, že? tak asi nic...

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 03.06.2014 20:21, Re: Touareg
mimochodem, druhý majitel, a stačí se podívat na to, jaké jsou ceny současné generace Touaregu 4,2 - prodává se za milión a víc - určitě není člověk, který by musel šetřit na servisu... člověk, který koupí auto za milión šetřit nemusí... rozhodně ne na servisu.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 03.06.2014 20:25, RE: Touareg
Semnou si neřešil nic. Nějaké navigace už vůbec.
Já netvrdim že je to dobrý motor, jako ojetinu bych ho nekoupil ani z donucení. Ale všimni si že drtivá většina těch co na něho nadávají to koupili jako ojetinu, většinou za velmi výhodnou cenu. To je prostě fakt.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 04.06.2014 12:18, RE: Touareg
PetrT posted by:
Semnou si neřešil nic. Nějaké navigace už vůbec. Já netvrdim že je to dobrý motor, jako ojetinu bych ho nekoupil ani z donucení. Ale všimni si že drtivá většina těch co na něho nadávají to koupili jako ojetinu, většinou za velmi výhodnou cenu. To je prostě fakt.


no to asi nejspíš proto, že jako velmi luxusní auto s cenovkou já nevím - 2,5 M - si to koupilo jenom pár vyvolených a zbytek si to přivezl z Německa. A majitelé takovýchto automobilů obvykle neobrážejí internetové diskuse.
Já jednoho prvního majitele téhle verze znám a auto bylo v servisu každou chvilku.

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 05.06.2014 00:43, RE: Touareg
Reno posted by:
PetrT posted by:
Semnou si neřešil nic. Nějaké navigace už vůbec. Já netvrdim že je to dobrý motor, jako ojetinu bych ho nekoupil ani z donucení. Ale všimni si že drtivá většina těch co na něho nadávají to koupili jako ojetinu, většinou za velmi výhodnou cenu. To je prostě fakt.
no to asi nejspíš proto, že jako velmi luxusní auto s cenovkou já nevím - 2,5 M - si to koupilo jenom pár vyvolených a zbytek si to přivezl z Německa. A majitelé takovýchto automobilů obvykle neobrážejí internetové diskuse. Já jednoho prvního majitele téhle verze znám a auto bylo v servisu každou chvilku.


Vidíš, já zase znám majitele phaetonu V10 a ten neměl žádný problém. A má najeto už opravdu hodně. Ale udržet to v provozu stojí peníze, dost věcí je třeba měnit dřív než se poserou. Věřím že když ho prodá za aktuálně tak 5-10% ceny co za to dal tak nový majitel to do toho cpát nebude a motor odejde poměrně rychle.

Jinak nesouhlasím s tím že když dá někdo přes milion za ojetinu má i na servis. Člověk co má na auto milion měl na tuarega R5 s přesně půlkou motoru V10. Ten stál 2x tolik co základní model a servis byl mnohem nákladnější než ta 2,5 tdi. A to nemluvím o tom že V10 je téměř vždy v plné výbavě, což u ojetiny značí další možné průsery. Lidí co si můžou dovolit dát 2,5 mil za nového a přesto si pořídí ojetinu je naprosté minimum.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 05.06.2014 07:34, RE: Touareg
PetrT posted by:
Reno posted by:
PetrT posted by:
Semnou si neřešil nic. Nějaké navigace už vůbec. Já netvrdim že je to dobrý motor, jako ojetinu bych ho nekoupil ani z donucení. Ale všimni si že drtivá většina těch co na něho nadávají to koupili jako ojetinu, většinou za velmi výhodnou cenu. To je prostě fakt.
no to asi nejspíš proto, že jako velmi luxusní auto s cenovkou já nevím - 2,5 M - si to koupilo jenom pár vyvolených a zbytek si to přivezl z Německa. A majitelé takovýchto automobilů obvykle neobrážejí internetové diskuse. Já jednoho prvního majitele téhle verze znám a auto bylo v servisu každou chvilku.
Vidíš, já zase znám majitele phaetonu V10 a ten neměl žádný problém. A má najeto už opravdu hodně. Ale udržet to v provozu stojí peníze, dost věcí je třeba měnit dřív než se poserou. Věřím že když ho prodá za aktuálně tak 5-10% ceny co za to dal tak nový majitel to do toho cpát nebude a motor odejde poměrně rychle.Jinak nesouhlasím s tím že když dá někdo přes milion za ojetinu má i na servis. Člověk co má na auto milion měl na tuarega R5 s přesně půlkou motoru V10. Ten stál 2x tolik co základní model a servis byl mnohem nákladnější než ta 2,5 tdi. A to nemluvím o tom že V10 je téměř vždy v plné výbavě, což u ojetiny značí další možné průsery. Lidí co si můžou dovolit dát 2,5 mil za nového a přesto si pořídí ojetinu je naprosté minimum.


Zkus prosím tě něco pochopit. 3.0 TDI jezdí a jezdí a s běžným servisem s ním nemá problém ani následující majitel. Takže se můžeme shodnout na tom, že je to dobrý a spolehlivý motor. A V10
se sere a sere a podle tebe se v něm musí měnit součástky ještě dokud jsou v pořádku.
No řekni sám, přijde ti to, jakože je V10 spolehlivá motorizace? NAvíc úsporná?

Proč se 3.0 TDI prodává ze všech nejdráž, zatímco V10 nechce nikdo ani zadarmo? Podle mně na to máš, určitě na to přijdeš.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 05.06.2014 07:41, Re: Touareg
Ještě k tomu tvému známému, co má Phaetona 5.0 V10 od pořízení až do teď. Znám pár movitých lidí, ale neznám prakticky žádného z nich, co si kupuje takový druh auta na to, aby s ním pak jezdil osm let.
Dívám se, že poslední phaetony s tímhle motorem jsou k mání v roce 2006. Drtivá většina z nich s tím
jezdí 2 roky, max. 3 a pak to dává pryč. Stačí se podívat do inzerátů, kolik je tam aut z roku 2006 a u nich je napsáno první majitel.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 05.06.2014 18:28, RE: Re: Touareg
Reno posted by:
Ještě k tomu tvému známému, co má Phaetona 5.0 V10 od pořízení až do teď. Znám pár movitých lidí, ale neznám prakticky žádného z nich, co si kupuje takový druh auta na to, aby s ním pak jezdil osm let. Dívám se, že poslední phaetony s tímhle motorem jsou k mání v roce 2006. Drtivá většina z nich s tím jezdí 2 roky, max. 3 a pak to dává pryč. Stačí se podívat do inzerátů, kolik je tam aut z roku 2006 a u nich je napsáno první majitel.


Má ho pořád právě proto že už se potom nedělal. Prostě mu vyhovuje. Co vím tak diesel nekupoval proto aby šetřil, ale proto že když to jede jak má nedá se to srovnat asi s ničím. Ted s tím už ale jezdí převážně jeho syn.
Díky totální nenápadnosti a malému počtu aut phaeton pořád vypadá dost exkluzivně. Interier je jako nový.
Nikdy jsem ale nepsal že to je nejlepší motor, vím že V6 TDI je mnohem lepší. Provozní náklady budou oproti V10 minimální. Vyšší cenu si drží oprávněně a je to rozhodně nejrozumnější volba i v tuaregu.
Já jen původně chtěl říct že i V10 může být slušný motor, jen to stojí opravdu hodně peněz a i běžný servis je častější. Kdo si to koupil jako cenově výhodnou ojetinu asi většinou brečel a ani se nedivím.
V době kdy se ještě dělal V10 některé prvky výbavy nebylo možno do levnějších motorů vůbec objednat. I to dost lidí přesvědčilo. Ted už to samozřejmě jde, jiná nafta než V6 u toho auta v nabídce snad ani neni.
Nová V8 TDI jako nepřímá náhrada V10 se zatím ukazuje jako dobrý motor, neslyšel jsem jedinou výtku. Tedy pokud je to stejný motor jako v A8. Já ale tyhle velké diesly moc nechápu, mám raději benzín.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 05.06.2014 21:33, RE: Re: Touareg
PetrT posted by:
Reno posted by:
Ještě k tomu tvému známému, co má Phaetona 5.0 V10 od pořízení až do teď. Znám pár movitých lidí, ale neznám prakticky žádného z nich, co si kupuje takový druh auta na to, aby s ním pak jezdil osm let. Dívám se, že poslední phaetony s tímhle motorem jsou k mání v roce 2006. Drtivá většina z nich s tím jezdí 2 roky, max. 3 a pak to dává pryč. Stačí se podívat do inzerátů, kolik je tam aut z roku 2006 a u nich je napsáno první majitel.
Má ho pořád právě proto že už se potom nedělal. Prostě mu vyhovuje. Co vím tak diesel nekupoval proto aby šetřil, ale proto že když to jede jak má nedá se to srovnat asi s ničím. Ted s tím už ale jezdí převážně jeho syn. Díky totální nenápadnosti a malému počtu aut phaeton pořád vypadá dost exkluzivně. Interier je jako nový.Nikdy jsem ale nepsal že to je nejlepší motor, vím že V6 TDI je mnohem lepší. Provozní náklady budou oproti V10 minimální. Vyšší cenu si drží oprávněně a je to rozhodně nejrozumnější volba i v tuaregu.Já jen původně chtěl říct že i V10 může být slušný motor, jen to stojí opravdu hodně peněz a i běžný servis je častější. Kdo si to koupil jako cenově výhodnou ojetinu asi většinou brečel a ani se nedivím. V době kdy se ještě dělal V10 některé prvky výbavy nebylo možno do levnějších motorů vůbec objednat. I to dost lidí přesvědčilo. Ted už to samozřejmě jde, jiná nafta než V6 u toho auta v nabídce snad ani neni. Nová V8 TDI jako nepřímá náhrada V10 se zatím ukazuje jako dobrý motor, neslyšel jsem jedinou výtku. Tedy pokud je to stejný motor jako v A8. Já ale tyhle velké diesly moc nechápu, mám raději benzín.


No von ten desetiválec nijak zvlášť nejede. Kolega, který do něho přesednul z dvanáctiválcového benzínu mi říkal: ty vole, to jede víc než ten šestilitr. Ano, ten točivý moment je opravdu matoucí.
Vzali jsme stopky a zjistili, že na stovce to auto bylo za více než 7 sekund. A dvanáctiválec to měl
pod šest sekund. On s tím autem jezdil dva roky a když potom přesednul do nafty, měl pocit, že to
auto je daleko rychlejší. Tak ho to zmátlo.
Mně to nezmátlo. Byla to líná mrcha, která se tvářila, že jede, ale to byl jenom takový pseudopocit...

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Friday 06.06.2014 00:12, RE: Re: Touareg
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
Ještě k tomu tvému známému, co má Phaetona 5.0 V10 od pořízení až do teď. Znám pár movitých lidí, ale neznám prakticky žádného z nich, co si kupuje takový druh auta na to, aby s ním pak jezdil osm let. Dívám se, že poslední phaetony s tímhle motorem jsou k mání v roce 2006. Drtivá většina z nich s tím jezdí 2 roky, max. 3 a pak to dává pryč. Stačí se podívat do inzerátů, kolik je tam aut z roku 2006 a u nich je napsáno první majitel.
Má ho pořád právě proto že už se potom nedělal. Prostě mu vyhovuje. Co vím tak diesel nekupoval proto aby šetřil, ale proto že když to jede jak má nedá se to srovnat asi s ničím. Ted s tím už ale jezdí převážně jeho syn. Díky totální nenápadnosti a malému počtu aut phaeton pořád vypadá dost exkluzivně. Interier je jako nový.Nikdy jsem ale nepsal že to je nejlepší motor, vím že V6 TDI je mnohem lepší. Provozní náklady budou oproti V10 minimální. Vyšší cenu si drží oprávněně a je to rozhodně nejrozumnější volba i v tuaregu.Já jen původně chtěl říct že i V10 může být slušný motor, jen to stojí opravdu hodně peněz a i běžný servis je častější. Kdo si to koupil jako cenově výhodnou ojetinu asi většinou brečel a ani se nedivím. V době kdy se ještě dělal V10 některé prvky výbavy nebylo možno do levnějších motorů vůbec objednat. I to dost lidí přesvědčilo. Ted už to samozřejmě jde, jiná nafta než V6 u toho auta v nabídce snad ani neni. Nová V8 TDI jako nepřímá náhrada V10 se zatím ukazuje jako dobrý motor, neslyšel jsem jedinou výtku. Tedy pokud je to stejný motor jako v A8. Já ale tyhle velké diesly moc nechápu, mám raději benzín.
No von ten desetiválec nijak zvlášť nejede. Kolega, který do něho přesednul z dvanáctiválcového benzínu mi říkal: ty vole, to jede víc než ten šestilitr. Ano, ten točivý moment je opravdu matoucí.Vzali jsme stopky a zjistili, že na stovce to auto bylo za více než 7 sekund. A dvanáctiválec to mělpod šest sekund. On s tím autem jezdil dva roky a když potom přesednul do nafty, měl pocit, že to auto je daleko rychlejší. Tak ho to zmátlo.Mně to nezmátlo. Byla to líná mrcha, která se tvářila, že jede, ale to byl jenom takový pseudopocit...



Na tu váhu a diesel je to i tak dobrý. A právě ten pocit že to táhne jako blázen to prodává. Jiný důvod pro nákup nevidim.
No a ten dvanáctiválec je hodně velká rarita, cena byla ještě větší nesmysl než ta V10. Oproti mnohem běžnější V8 je ten diesel raketa. W12 snad u nás neměli nikde ani jako předváděčku. Takže když někoho svezli v V8 a potom v V10 bylo to asi jasné rozhodování. Navíc magická písmena TDI jsou pro spoustu lidí modla.
W12 v touaregu stál skoro 4mil a v phaetonu ještě víc. Ta W12 je ale prý dost povedený motor.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 06.06.2014 08:53, RE: Re: Touareg
PetrT posted by:
Reno posted by:
PetrT posted by:
Reno posted by:
Ještě k tomu tvému známému, co má Phaetona 5.0 V10 od pořízení až do teď. Znám pár movitých lidí, ale neznám prakticky žádného z nich, co si kupuje takový druh auta na to, aby s ním pak jezdil osm let. Dívám se, že poslední phaetony s tímhle motorem jsou k mání v roce 2006. Drtivá většina z nich s tím jezdí 2 roky, max. 3 a pak to dává pryč. Stačí se podívat do inzerátů, kolik je tam aut z roku 2006 a u nich je napsáno první majitel.
Má ho pořád právě proto že už se potom nedělal. Prostě mu vyhovuje. Co vím tak diesel nekupoval proto aby šetřil, ale proto že když to jede jak má nedá se to srovnat asi s ničím. Ted s tím už ale jezdí převážně jeho syn. Díky totální nenápadnosti a malému počtu aut phaeton pořád vypadá dost exkluzivně. Interier je jako nový.Nikdy jsem ale nepsal že to je nejlepší motor, vím že V6 TDI je mnohem lepší. Provozní náklady budou oproti V10 minimální. Vyšší cenu si drží oprávněně a je to rozhodně nejrozumnější volba i v tuaregu.Já jen původně chtěl říct že i V10 může být slušný motor, jen to stojí opravdu hodně peněz a i běžný servis je častější. Kdo si to koupil jako cenově výhodnou ojetinu asi většinou brečel a ani se nedivím. V době kdy se ještě dělal V10 některé prvky výbavy nebylo možno do levnějších motorů vůbec objednat. I to dost lidí přesvědčilo. Ted už to samozřejmě jde, jiná nafta než V6 u toho auta v nabídce snad ani neni. Nová V8 TDI jako nepřímá náhrada V10 se zatím ukazuje jako dobrý motor, neslyšel jsem jedinou výtku. Tedy pokud je to stejný motor jako v A8. Já ale tyhle velké diesly moc nechápu, mám raději benzín.
No von ten desetiválec nijak zvlášť nejede. Kolega, který do něho přesednul z dvanáctiválcového benzínu mi říkal: ty vole, to jede víc než ten šestilitr. Ano, ten točivý moment je opravdu matoucí.Vzali jsme stopky a zjistili, že na stovce to auto bylo za více než 7 sekund. A dvanáctiválec to mělpod šest sekund. On s tím autem jezdil dva roky a když potom přesednul do nafty, měl pocit, že to auto je daleko rychlejší. Tak ho to zmátlo.Mně to nezmátlo. Byla to líná mrcha, která se tvářila, že jede, ale to byl jenom takový pseudopocit...
Na tu váhu a diesel je to i tak dobrý. A právě ten pocit že to táhne jako blázen to prodává. Jiný důvod pro nákup nevidim.No a ten dvanáctiválec je hodně velká rarita, cena byla ještě větší nesmysl než ta V10. Oproti mnohem běžnější V8 je ten diesel raketa. W12 snad u nás neměli nikde ani jako předváděčku. Takže když někoho svezli v V8 a potom v V10 bylo to asi jasné rozhodování. Navíc magická písmena TDI jsou pro spoustu lidí modla.W12 v touaregu stál skoro 4mil a v phaetonu ještě víc. Ta W12 je ale prý dost povedený motor.


No, taky do něho kolega dost nasypal. Váha vzduchu mu odešla, svíčky jsou na to extra drahé... Spotřeba cca 17-18 ale nikterak ho nešetřil. A opravdu začal jet až po nějakých softwarových úpravách, nevěřil jsem tomu, že se dá nějak programově zvýšit výkon atmosférického motoru ale potom co si s tím pohráli to mělo naprosto šílenou odezvu na plynový pedál. S tím autem se nedalo rozjet plynule...
Ale v A8 je to podle mně daleko lepší volba, než desetiválec z Lamba... spotřeba i dynamika stejná.

respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.