0
back
 

diskuze k tématu: VW Polo - s jakým motorem koupit pátou generaci?

category of topic classification: německá vozidla
i
number of posts36
date of registration09.05.2007
Friday 28.04.2017 22:31, polo
Dobrý den,
v cenové hladině cca 200 tis. bych rozhodně zvážil motor 1,4 16v v kombinaci s manuální převodovkou. Rychle se zahřívá, má příjemnou charakteristiku (byť v nižších otáčkách je trochu mdlý), rozumnou spotřebu a patří do skupiny velmi spolehlivých a povedených motorů. Tsi bude mít určitě dynamičtější projev, nicméně bych jej v tomto voze nepreferoval. S ohledem na reálnou schopnost jezdit za cca 6 litrů benzinu bych ani nepokoušel štěstí s dieslem.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 28.04.2017 23:42, 1.4
1.4 je jasná volba, o ničem jiném bych neuvažoval
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Friday 05.05.2017 09:05, A co nafta?
Chybí mi tady výčet dieslových pohonů, taková 1.6 TDI vůbec nejezdí špatně, a co třeba 1.2 TDI? Tenhle tříválec tuším někde nalítal milion.....byl o tom nejaký test ve SM.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Friday 05.05.2017 09:53, odpověď autora
Dobrý den, všem dieselovým motorům použitým ve VW polo páte generace se budeme věnovat v samostatné poradně, která bude zveřejněna do dvou týdnů.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 05.05.2017 10:18, Nafta se nevyplati
Toto male auto bude mit nizkou spotrebu i s benzinem. Nafta zde nedava smysl, navic ma vetsi servisni naklady i porizovaci cenu. A ze 1.6 tdi nejede vubec spatne to jste me pobavil
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Friday 05.05.2017 10:25, Jedině 1.4 16v
Taky se přidávám, že mezi benzíny přichází v úvahu jedině klasický motor 1.4 16v, ostatní jsou poruchové až hanba.

HTP - doporučuji si pročíst HTP forum, jsou tam nešťastníci, co auto kupovali nové na důchod a stejně došlo na GO. Nic proti každá automobilka má své špatné motory, ale ten postoj koncernu, že GO ani nenabízí a jediné co vám nabídne je polomotor za 60tis.kč je fakt hodno podvodvníka.
Naštěstí se v ČR několik firem věnuje GO těchto motrů, cena je cca 25-30tis.kč za komplet renovaci.

1.2 TSI 1 generace - netopí, rachotí r. řetěz, hrozí přeskočení rozvodového ř. , hrozí zakarbonování, asi nemusím pokračovat. Jedinou útěchou může být, že konečně i značkové servisy nabízejí předělání na širší rozvodový řetěz, cena do 10tis.kč myslím

Takže máme tu jednookého králem mezi slepými a to je 1.4 16v, motor je docela příjemný, z vlastní zkušenosti mám jen dobré vzpomínky na tento motor v Roomsteru. Pro štěstí mi chybělo jenom EDS, která se dávalo jen pro koncernové 1.6 a to opravdu v zimě v Beskydech hodně pomáhá
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Thursday 11.05.2017 09:41, RE: Nafta se nevyplati
Humusus posted by:
Toto male auto bude mit nizkou spotrebu i s benzinem. Nafta zde nedava smysl, navic ma vetsi servisni naklady i porizovaci cenu. A ze 1.6 tdi nejede vubec spatne to jste me pobavil


Recenze ve SM verzi 1.6 TDI 77 kW doporučují jako vynikající.... Me vadí jen ten petikvalt a dunění v nízkých otáčkách, a menší zpoždění turba....
JInak jsem jel i s 1.2 TSI 81 kW a to je raketa..... sice ve Fabce ale i tak....
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Thursday 11.05.2017 09:43, RE: Jedině 1.4 16v
BobanHTP posted by:
Taky se přidávám, že mezi benzíny přichází v úvahu jedině klasický motor 1.4 16v, ostatní jsou poruchové až hanba.HTP - doporučuji si pročíst HTP forum, jsou tam nešťastníci, co auto kupovali nové na důchod a stejně došlo na GO. Nic proti každá automobilka má své špatné motory, ale ten postoj koncernu, že GO ani nenabízí a jediné co vám nabídne je polomotor za 60tis.kč je fakt hodno podvodvníka.Naštěstí se v ČR několik firem věnuje GO těchto motrů, cena je cca 25-30tis.kč za komplet renovaci.1.2 TSI 1 generace - netopí, rachotí r. řetěz, hrozí přeskočení rozvodového ř. , hrozí zakarbonování, asi nemusím pokračovat. Jedinou útěchou může být, že konečně i značkové servisy nabízejí předělání na širší rozvodový řetěz, cena do 10tis.kč myslímTakže máme tu jednookého králem mezi slepými a to je 1.4 16v, motor je docela příjemný, z vlastní zkušenosti mám jen dobré vzpomínky na tento motor v Roomsteru. Pro štěstí mi chybělo jenom EDS, která se dávalo jen pro koncernové 1.6 a to opravdu v zimě v Beskydech hodně pomáhá


1.2 HTP mam najeto nejakych 335 tisic km a o nejake poruchovosti se nedá mluvit, spotřeba do 6L, co odchazí jsou zapalovací cívky, jinak motor O.K. , menil jsme jen napínák řetezu, jinak vše původní ....podle servismana ten motor šlape jako nový....takže tak ty rozumbrado....
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 11.05.2017 10:15, htp nebrat ani omylem
jasne kazdy chvali to co ma i kdyby to byl nejvetsi sunt, coz htp je. Take s nim mam zkusenost ve fabii 2 od nova, nadstandartni pece - vymena oleje po 6tis. presto popraskaly ventily po nejakych 120 tis a repase hlavy stala cca 20 tis
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Thursday 11.05.2017 11:49, RE: htp nebrat ani omylem
Humusus posted by:
jasne kazdy chvali to co ma i kdyby to byl nejvetsi sunt, coz htp je. Take s nim mam zkusenost ve fabii 2 od nova, nadstandartni pece - vymena oleje po 6tis. presto popraskaly ventily po nejakych 120 tis a repase hlavy stala cca 20 tis

U mě něco podobného.... Nejhorší je, že Škoda nenabízí repas ani GO motoru, jen polomotor za 50tis.kč,. Přitom motor je rozebíratelný a jde udělat standardní GO.
Co je divné, tak existuje HTP forum, kde jsou snad jen dva nebo tři majitelé HTP, co najeli bez poruchy 200tis.km, zbytek tragédie.

Pro mě je nejhorší asi ten postoj Škody k obyčejným lidem co HTP si koupili třeba na důchod, aby měli jednoduché auto a teď tohle. Kde má vzít důchodce 30tis.kč na GO.
Momentálně máme v rodině 15 starý Peugeot 206 1.1 44kw a ten stále funguje jak má, jen menší závady ve stovkách korun. Tak má vypada nenáročné malé auto s menším motorem
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Thursday 11.05.2017 13:35, RE: htp nebrat ani omylem
BobanHTP posted by:
Humusus posted by:
jasne kazdy chvali to co ma i kdyby to byl nejvetsi sunt, coz htp je. Take s nim mam zkusenost ve fabii 2 od nova, nadstandartni pece - vymena oleje po 6tis. presto popraskaly ventily po nejakych 120 tis a repase hlavy stala cca 20 tis
U mě něco podobného.... Nejhorší je, že Škoda nenabízí repas ani GO motoru, jen polomotor za 50tis.kč,. Přitom motor je rozebíratelný a jde udělat standardní GO.Co je divné, tak existuje HTP forum, kde jsou snad jen dva nebo tři majitelé HTP, co najeli bez poruchy 200tis.km, zbytek tragédie.Pro mě je nejhorší asi ten postoj Škody k obyčejným lidem co HTP si koupili třeba na důchod, aby měli jednoduché auto a teď tohle. Kde má vzít důchodce 30tis.kč na GO.Momentálně máme v rodině 15 starý Peugeot 206 1.1 44kw a ten stále funguje jak má, jen menší závady ve stovkách korun. Tak má vypada nenáročné malé auto s menším motorem


je pravda že VW si vybíral povedené serie HTP motorů do Pola, takže kupodivu v tom Polu tyhle motory tolik nezlobí jako ve Fabce...jinak GO klasická není možná, protože spodek polomotor není dělaný na demontování, je to prostě jeden díl...
Já měním olej po 15 tisicích, 5W-30 LL Shell, stojí 200,- litr na netu, vejdou se tam 3 L.
Ten motor má dost omezenou dynamiku, jinak spotřeba a životnost za mě super....
JEstli s tím má někdo problémy, možná krátké studené trasy, podtáčení nebo naopak přetáčení....
A nešetřit na oleji ani benzínu, dávám jednou za 15 tkm na pročištění BG208 44k 325 ml/plná nádrž Howgh!
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Thursday 11.05.2017 15:59, GO se dělá pro HTP
Ahoj, najeď si HTP forum, GO těchto motorů dělají, je to rozebíratelné, jen koncern to popírá
Jeden servis je u Prahy druhý ve Vyškově, specializují se čistě na HTP motory
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Friday 12.05.2017 12:54, RE: GO se dělá pro HTP
BobanHTP posted by:
Ahoj, najeď si HTP forum, GO těchto motorů dělají, je to rozebíratelné, jen koncern to popírá Jeden servis je u Prahy druhý ve Vyškově, specializují se čistě na HTP motory


Podle sdělení mého známého servismana, co dělal xyz let v autorizovaném škodováckém servisu ten spodek rozebíratelný není a nikdo s tím nic neudělá....tzn klasická výměna klikovky, šály atd na spodku nejdou provést....otázka vlastně je co myslíš GO motoru
Nicméně podle sdělení Škodovky je tento motor konstruován na cca 350 tkm a nikdo asi nepředpokládal že někdo bude chtít dělal po ujetí tehle porce GO motoru
Za ty ceny co uvádíš nemá smysl tu generálku dělat, je násobně levnější koupit na vrakáči jiný motor.
Jestli tenhle motor nevydrží nekomu aspon 200 tkm, tak bych hledat problém mezi volantem a pedaly - nemyslím opravu ventilu a hlavy, to se může stát, al eje to investice cca 15 tisic.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 12.05.2017 16:42, jinak
htp nemá smysl řešit když je tu spolehlivá 1.4 16V takže tu ať si paní koupí a bude mít klid
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.