0
back
 

diskuze k tématu: VW Polo nebo Audi A2

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 02:10, já bych šel do Pola...
...a to sic z toho důvodu,že Audi má specifickou a atypickou (tudíž i dražší) většinu součastek. Při první případné poruše,si budoucí majitel A2 začne drbat šišku,a na mysl mu vyvstane otázka: "taková blbinka,a takhle drahá?!Co je na tom tak drahé?". Jako příklad nepraktičnosti je např. přední kapota A2,která se nedá normálně otevřít,protože je přišroubovaná...a uživaztel tohoto autíčka se dostane jen a pouze k nádržkám na chladící kapalinu a na ostřikovače...ale jinak se vším ostatní hurá do servisu,a to se za čas jo sakra prodraží. Kdežto Polo...jednoduché a spousta dílů za "pár babek",potažmo mnoho dílů z druhovýroby...moje volba by byla si jasná,ale to jen můj subjektivní názor...zdar a mnoho šťastných kilometrů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 08:10,
Ty auta jsou až na pár dílů podvozku identická , teda kromě kastle. A pod tu kapotu se dá dostat i doma bez větších problémů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 09:27, Podobnost vozu
dcs posted by:
Ty auta jsou až na pár dílů podvozku identická , teda kromě kastle. A pod tu kapotu se dá dostat i doma bez větších problémů
Na těch vozech jsou identické pouze motory (typ AMF) a pár drobností. Vše ostatní je však jiné (přední i zadní náprava, stabilizátor, tlumiče, převodovka atd.).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 10:11, RE: já bych šel do Pola...
Kukinek posted by:
...a to sic z toho důvodu,že Audi má specifickou a atypickou (tudíž i dražší) většinu součastek. Při první případné poruše,si budoucí majitel A2 začne drbat šišku,a na mysl mu vyvstane otázka: "taková blbinka,a takhle drahá?!Co je na tom tak drahé?". Jako příklad nepraktičnosti je např. přední kapota A2,která se nedá normálně otevřít,protože je přišroubovaná...a uživaztel tohoto autíčka se dostane jen a pouze k nádržkám na chladící kapalinu a na ostřikovače...ale jinak se vším ostatní hurá do se...
Samozřejmě záleží, jak se na vůz člověk dívá. Nelze vyvracet názor, že Polo je racionálnější volbou, já se s ním naprosto stotožňuji. Je však spousta těch, kteří auto využívají jako dopravní prostředek a nemají k němu citový vztah. Tito v mnoha případech preferují design, jednoduchou a snadnou údržbu, opravy svěřujíí servisu. Pro tyto je pak A2 vhodným vozem, samozřejmě s tím předpokladem, že náklady na servis se jim prodraží. Audi A2 bylo pokusem o něco vyjímečného v segmentu malých vozů, náklady na jeho výrobu byly však příliš vysoké, z toho se pak odvíjella jeho prodejní cena, auto nezaznamenalo prodejní úspěchy, za jeho prodejní cenu bylo možno pořídit vůz střední třídy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 13:08, RE: bez předmětu
dcs posted by:
Ty auta jsou až na pár dílů podvozku identická , teda kromě kastle. A pod tu kapotu se dá dostat i doma bez větších problémů
Projdi si ty auta součástku po součástce,a zjištíš,kolik jich je vlastně odlišných a že je jich spousta. Porovnej třeba i A3 a Golfa IV,auta na stejné platformě,se stejnou technologií,kde má ovšem Audi opět spoustu svých unikátních dílů,které jsou neskutečně drahé....stejně jako je to Audi A2. Není vyjímkou,že u nás v servisu nechají majitelé těchto koncernových vozů Audi (nepočítám A6 či A8,kde jsou ty částky vyšší) klidně i 40000tis.Kč,a to je pro majitele dost velký šok
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 13:09, RE: já bych šel do Pola...
Vojtěch TipCars. com posted by:
Samozřejmě záleží, jak se na vůz člověk dívá. Nelze vyvracet názor, že Polo je racionálnější volbou, já se s ním naprosto stotožňuji. Je však spousta těch, kteří auto využívají jako dopravní prostředek a nemají k němu citový vztah. Tito v mnoha případech preferují design, jednoduchou a snadnou údržbu, opravy svěřujíí servisu. Pro tyto je pak A2 vhodným vozem, samozřejmě s tím předpokladem, že náklady na servis se jim prodraží. Audi A2 bylo pokusem o něco vyjímečného v segmentu malých vozů, nákla...
To je také pravda,souhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 15:27, RE: já bych šel do Pola...
Kukinek posted by:
...a to sic z toho důvodu,že Audi má specifickou a atypickou (tudíž i dražší) většinu součastek. Při první případné poruše,si budoucí majitel A2 začne drbat šišku,a na mysl mu vyvstane otázka: "taková blbinka,a takhle drahá?!Co je na tom tak drahé?". Jako příklad nepraktičnosti je např. přední kapota A2,která se nedá normálně otevřít,protože je přišroubovaná...a uživaztel tohoto autíčka se dostane jen a pouze k nádržkám na chladící kapalinu a na ostřikovače...ale jinak se vším ostatní hurá do se...
A2 je nejmín poruchová z malých aut, takže bych se nabál. pokud na to ten člověk má, tak ad jde do A2.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 17:14, RE: já bych šel do Pola...
Charger posted by:
A2 je nejmín poruchová z malých aut, takže bych se nabál. pokud na to ten člověk má, tak ad jde do A2.
Ale jo,proč ne,nebráním se jakémukoliv názoru a jakékoliv diskuzi,protože od toho to tady je A2 bych ale doporučil majetným (pořizovací cena,cena práce servisů,i ceny dílů) individualistům. Pro Ty je to ideální volba...ale já bych za tu cenu šel vážně do jiného vozu,neřkuli za ty peníze klidně i vyšší třídy. Ale jak jsem již psal,je to můj názor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.05.2006 20:17, RE: já bych šel do Pola...
Kukinek posted by:
Ale jo,proč ne,nebráním se jakémukoliv názoru a jakékoliv diskuzi,protože od toho to tady je A2 bych ale doporučil majetným (pořizovací cena,cena práce servisů,i ceny dílů) individualistům. Pro Ty je to ideální volba...ale já bych za tu cenu šel vážně do jiného vozu,neřkuli za ty peníze klidně i vyšší třídy. Ale jak jsem již psal,je to můj názor
ano, za ty prachy bych šel taky do něčeho úplně jiného...většího, rychlejšího, luxusnějšího atd. ...) Ale kdybych měl vybírat mezi A2 a Polem, šel bych jasně do A2...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.05.2006 23:25, RE: já bych šel do Pola...
Charger posted by:
ano, za ty prachy bych šel taky do něčeho úplně jiného...většího, rychlejšího, luxusnějšího atd. ...) Ale kdybych měl vybírat mezi A2 a Polem, šel bych jasně do A2...
Po dlouhé době s tebou souhlasím, stojí-li otázka jestli polo nebo a2, tak jasně a2. Díly určitě dražší, ale asi jich bude potřeba méně než u pola... Akorát ten motor bych nemusel...Úsporu cca 1,5l/100 km za cenu toho kraválu se mi zdá moc.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.