0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:15, RE: Zastaralé TDI
anonym posted by:
S tím rozjezdem common rail máte pravdu, přesná data si nepamatuju, ale bylo to koncem 90. let.
Statistiku prodejů bazarových vozů neznám, vycházel jsem z ceny která po těch 4 - 6 letech výrazně propadá a spíš doufám, že víc jak sedmi osmiletá auta už nejsou prodejní hit. A ten velmi špatný český průměr opravdu ovlivňují stařičké škodovky (seznam registrovaných aut se občas někde zveřejňuje).
V roce 2001 byl nejlepší diesel 2.2 HDi (byl dokonce 3. v absolutním pořadí Engine of the Year a samozře...
Takže z roku 2001 jste našel jen jeden lepší diesel? To není moc,to ještě neodsouvá TDI někam stranou.A ještě k tomu ten váš nalezený nesplnuje kriterium - obsah do 2 ,0 l.
A nezaponte,že už od roku 2000 nabízel VW TDI se 130 koňmi.
Ceny klesly,ano,ale pořád je tu otázka kolik lidí si takový auto i s tou dnes zajímavou cenou může nebo chce koupit. Já myslím,že 100 kW common raily mají cenu pořád ještě vyšší než je nejčastější hodnota kupovaných aut.
Vy říkáte že motory CR dohnaly a předehnaly TDI v roce 2001 - já se ptám v čem? Dyt to byly teprve rok až dva aktivně na trhu,takže se teprve rozkoukávaly ( mnohdy byly ještě paralelně nabízeny starší motory) a výkonem na TDI v roce 2001 common raily ještě neměly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:18, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
To je mi příměr - motory aut a záznamová media.. koncept válec-píst-klika atd. je tady 100let a nic se nezměnilo, jen způsoby jak motor řídit a dopravovat do něj palivo, princip furt stejnej. Takže jestli některé diesely mají co válec co čerpadlo nebo jedno společné je tak závažný problém měl bys informovat VW aby na Tebe fakt dali a přestali to nabízet. A netvrď tady že TDI-PD se prodávají nejvíc v ČR je to naprostá kravina.
Chtěl bych fakt vidět vejry co píšou do těhletěch diskuzí - ještě nic...
Broučku jestli jsi opravdu TDi 66 kW najel přes 350 tisíc kilometrů, tak jsi toho taky moc nepředvedl.
Chceš-li , můžeme to formulovat takhle: VW na mne dali a před pěti lety rozhodli, že s TDi PD končí a tak jako všichni ostatní začali vyvíjet a vyrábět motory s common rail. Bohužel zdá se, že to zapomněli sdělit tobě.
Dobrou Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:19, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
To je mi příměr - motory aut a záznamová media.. koncept válec-píst-klika atd. je tady 100let a nic se nezměnilo, jen způsoby jak motor řídit a dopravovat do něj palivo, princip furt stejnej. Takže jestli některé diesely mají co válec co čerpadlo nebo jedno společné je tak závažný problém měl bys informovat VW aby na Tebe fakt dali a přestali to nabízet. A netvrď tady že TDI-PD se prodávají nejvíc v ČR je to naprostá kravina.
Chtěl bych fakt vidět vejry co píšou do těhletěch diskuzí - ještě nic...
Děkuji za přání, servisuji ve švárovo servisu, což je ověřený a znalý mechanik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:21, RE: Toyota
anonym posted by:
Nejlepsi auta jiz od 70ch let delala a porad dela Toyota. Staci porovnat jakoukoliv stejne starou Corollu a Golfa. Ano, Toyota zavedla Commonrail v roce 2000 a predtim delala klasicke predkomurkove diesely. Jenom staci jednou se projet treba v Avensisu r.v1999 s predkomurkovym dieselem 2.0 td 66 kw, 203 nm, a oproti TDI 66 kw treba ve stejne starem Passatu je to v realnem provozu nebo a zeme. A taky jakykoliv motor od Toyoty vydrzi skoro milion kilometru dokonce i v Africe, Kdo tam byl, ten vi s...
Toyota dělá slušný držáky, ale v naftových motorech je jen solidní standard, nejvyšší ligu nehraje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:23, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
To jo, že 1.9 SDi jede jako tehdejší 1.25 od Fordu Mazdy bych víceméně souhlasil, ale co nám to říká? To z něj přece nedělá něco vyjímečného. Mimochodem proti té taky docela povedené 1.25 poloviční spotřebu nemá ani náhodou.
Koukal jsem se na stará hodnocení a 1.9 ve verzi TDi 96 kW byl koncem 90. let velmi dobře hodnocený motor, SDi byl spíš takový dělník, jako je v poslední pětiletce třeba 1.4 HDi (ostatně i výkon a spotřebu mají stejnou). Ten novější motor je tižší (logicky, vývoj motorů se o...
Přesně tak to říkám já - ztráta motorů TDI oproti CR nastala někdy kolem roku 2004.
Od této doby taky teprve považuji motory CR za velmi povedené ( preferuji výkon) a lepší volbu než TDI.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:24, RE: TDi PD
anonym posted by:
V Dacii Logan je tižší kultivovanější motor než v Superbu? To je blbost!
To není blbost. Dacia používá docela povedený a výkonný 1.5 Dci od Renaultu, který je opravdu tižší než 1.9 TDi v oktávě nebo superbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:25, RE: Toyota
anonym posted by:
Nejlepsi auta jiz od 70ch let delala a porad dela Toyota. Staci porovnat jakoukoliv stejne starou Corollu a Golfa. Ano, Toyota zavedla Commonrail v roce 2000 a predtim delala klasicke predkomurkove diesely. Jenom staci jednou se projet treba v Avensisu r.v1999 s predkomurkovym dieselem 2.0 td 66 kw, 203 nm, a oproti TDI 66 kw treba ve stejne starem Passatu je to v realnem provozu nebo a zeme. A taky jakykoliv motor od Toyoty vydrzi skoro milion kilometru dokonce i v Africe, Kdo tam byl, ten vi s...
Milej zlatej v Africe je pojem asi tak konkrétní jako když se řekne v Evropě. V časopisech se dočteš že do Afrických zemí směřují levné ojetiny z Evropy které mnohdy by už tady neprošly technickou (řádnou) - zájem je o staré Mercedesy, BMW, Audi .. a světe div se - VW - konkrétně právě s TDI motory. Toyoty samozřejmě jezdí všude kolem rovníku - hlavně tedy Asie, Afrika, o tom není třeba diskutovat.
Taky se dočteš o co není zájem - o Citroeny Peugeoty Renaulty, a už vůbec ne o Fordy - protože tahle auta prostě v jejich podmínkách už nevydrží nic. A divil by ses dále o jaká auta je zájem co by nová a zánovní - o Hyundai, který vyrábí řady modelů které tady nikdo nikdy neviděl, skoro jako Toyota - od autobusů přes užitková po osobní všech tříd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:36, Vstřikovače CR
Někde jsem četl,že kdo do 200 000 km nevymění vstřikovače CR riskuje poškození motoru. A taky jsem četl,že jejich cena je nějakých 8 až 15 tis Kč za kus.
Co je na tom pravdy?
Nebo to platilo jen pro první generaci CR a dnes už se ty vstřikovače měnit nemusí? A klesla už ta jejich cena nebo je to pořád taková pálka?
Dík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:50, RE: Zastaralé TDI
anonym posted by:
Takže z roku 2001 jste našel jen jeden lepší diesel? To není moc,to ještě neodsouvá TDI někam stranou.A ještě k tomu ten váš nalezený nesplnuje kriterium - obsah do 2 ,0 l.
A nezaponte,že už od roku 2000 nabízel VW TDI se 130 koňmi.
Ceny klesly,ano,ale pořád je tu otázka kolik lidí si takový auto i s tou dnes zajímavou cenou může nebo chce koupit. Já myslím,že 100 kW common raily mají cenu pořád ještě vyšší než je nejčastější hodnota kupovaných aut.
Vy říkáte že motory CR dohnaly a předehnaly ...
Nenašel jsem jeden, to jen děravá paměť. Pamatuji že byly slušně hodnocené i 1.9 od koncernu Fiat a znám ho ze Stila a Alfy 156 a není to vůbec špatný motor a asi se dá sehnat levněji než TDi.
To že výrobci jako PSA či Honda použili o dvě deci větší objem není náhoda nebo neschopnost, ty motory jsou pak výrazně kultivovanější. Máte ale pravdu že v česku se spíš dá na ten objem a o fous menší povinné ručení.
Že common rail předehnal TDi v roce 2001 to si můžete najít v celosvětovém hodnocení motorů Engine of the Year. Myslím že to je o dost hodnotnější zdroj informací než můj nebo váš pocit a názor.
V letech minulých TDi nezatracuji a před i krátce po přelomu tisíciletí ještě byl zajímavou volbou, to jsem již napsal. Ale jsme v druhé polovině roku 2008 a naprosto všichni už používají common rail, včetně malých městksých korejských vozů a včetně Dacie Logan a včetně všech lepších modelů koncernu VW!!!
Čo bolo to bolo, TDi byl fajn, dnes už prostě není. Ještě chvíli (chviličku) bude zajímavou variantou v bazarech a dost. Tak jako Passat 1.9 TDi 96 kW z let 2001-4 a líp dnes jezdí Fiat Bravo 1.6 Multijet 88 kW, je nový se zárukou, motor výborný a cenový rozdíl od toho bazarového passatu není až tak velký. PROTO taky všude (včetně srovnatelného Maďarska) převládá prodej nových aut nad ojetinami (stařičké ojetiny nad 10 let už vůbec ne), protože to prostě je rozumější. Zrovna česko je docela rájem ojetin a myslím že to NENÍ dobře. Třeba deset a více let staré auto je prostě staré a opravdu je rozumnější koupit nové, byť třeba o třídu menší.
Trochu mimochodem, nedejte jen na paoírové hodnoty výkonů. Existuje bezpočet testů kde papírově slabší auto rozcupovalo silnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 22:52, RE: Vstřikovače CR
anonym posted by:
Někde jsem četl,že kdo do 200 000 km nevymění vstřikovače CR riskuje poškození motoru. A taky jsem četl,že jejich cena je nějakých 8 až 15 tis Kč za kus.
Co je na tom pravdy?
Nebo to platilo jen pro první generaci CR a dnes už se ty vstřikovače měnit nemusí? A klesla už ta jejich cena nebo je to pořád taková pálka?
Dík.
To možná bylo v prvních letech common railů (před deseti lety). Babička má 1.4 HDi a bez zvláštní údržby (pravda dává každé jaro na kontrolu do servisu) 240 000 km. A podobné je to i u ostatních výrobců.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:07, RE: turbo emocion,Martin
anonym posted by:
Do motoru TDI-Rýpou právě ti co by ho chtěli ale nemůžou si ho dovolit!
Omlouvám se, že vám tu do toho lezu. Ale do motoru TDI ryjou hlavně ti, kteří mají vystudováno 10 semestrů automobilové techniky a štve je, že hrdí majitelé nemající ani maturitu vynáší tento vrak do nebes. Ulice jsou plné hluku div nepraskají okna, smradu z teho je a stejně to víc jak 120 nevytáhne. Díky své váze a malému rozvoru a IQ řidičů se navíc stejně celé auto přetočí do hodin a následky vidíme sami. Koncernisté s karoserií v pohřební barvě jsou nějčastějšími účastníky nehod. Takže o výhodách svého motoru můžete jít poučovat někde na tjůning sraz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:22, RE: Toyota
anonym posted by:
Milej zlatej v Africe je pojem asi tak konkrétní jako když se řekne v Evropě. V časopisech se dočteš že do Afrických zemí směřují levné ojetiny z Evropy které mnohdy by už tady neprošly technickou (řádnou) - zájem je o staré Mercedesy, BMW, Audi .. a světe div se - VW - konkrétně právě s TDI motory. Toyoty samozřejmě jezdí všude kolem rovníku - hlavně tedy Asie, Afrika, o tom není třeba diskutovat.
Taky se dočteš o co není zájem - o Citroeny Peugeoty Renaulty, a už vůbec ne o Fordy - protože t...
Hyuindai je golem úspěšně konkurující koncernu VW, krom Evropy snad všude úspěšnější.
Rovníkovou afriku neznám na severu ty citroeny peugeoty atp. potkáš celkem běžně, i když nafta tam zas tak moc nefrčí, nebo?
Toyota není jistě náhodou světovou automobilkou číslo 1., ale trvám si na tom, že v naftových motorech světová jednička rozhodně není. Nic proti ní nemám a chápu že pro světového výrobce který v evropě nijak nedominuje, není vývoj dieslu, který se na jiných kontinentech téměř nepoužívá, to nejdůležitější. Absolutní nadvládu v naftových motorech dnes má BMW. Kupodivu někam za něj se řadí "levné" citroeny peugeoty fiaty jejichž diesly jsou v posledním desetiletí výrazně nadprůměrné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:23, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň posted by:
Děkuji za přání, servisuji ve švárovo servisu, což je ověřený a znalý mechanik.
...a z toho plyne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:26, RE: tkůning sraz
Ráďa posted by:
Omlouvám se, že vám tu do toho lezu. Ale do motoru TDI ryjou hlavně ti, kteří mají vystudováno 10 semestrů automobilové techniky a štve je, že hrdí majitelé nemající ani maturitu vynáší tento vrak do nebes. Ulice jsou plné hluku div nepraskají okna, smradu z teho je a stejně to víc jak 120 nevytáhne. Díky své váze a malému rozvoru a IQ řidičů se navíc stejně celé auto přetočí do hodin a následky vidíme sami. Koncernisté s karoserií v pohřební barvě jsou nějčastějšími účastníky nehod. Takže o výh...
Souhlas
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:30, RE: milion kilometrů s tdi
anonym posted by:
Přesně tak to říkám já - ztráta motorů TDI oproti CR nastala někdy kolem roku 2004.
Od této doby taky teprve považuji motory CR za velmi povedené ( preferuji výkon) a lepší volbu než TDI.
No v onom docela seriozním zdroji informací Engine of the Year se TDi naposledy umístilo v roce 1999. Od roku 2001 dominuje (dodnes) common rail. Ale do roku 2004 to nemuselo být až tak viditelné, ostatně tehdy se k CR přiklonilo i vedení VW (i když to tady spousta lidí odmítá vzít na vědomí).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:34, RE: Zastaralé TDI
anonym posted by:
Nenašel jsem jeden, to jen děravá paměť. Pamatuji že byly slušně hodnocené i 1.9 od koncernu Fiat a znám ho ze Stila a Alfy 156 a není to vůbec špatný motor a asi se dá sehnat levněji než TDi.
To že výrobci jako PSA či Honda použili o dvě deci větší objem není náhoda nebo neschopnost, ty motory jsou pak výrazně kultivovanější. Máte ale pravdu že v česku se spíš dá na ten objem a o fous menší povinné ručení.
Že common rail předehnal TDi v roce 2001 to si můžete najít v celosvětovém hodnocení moto...
Za cenu 1.9 TDi se dá sehnat pětiválec 2.4 v alfě fiatu lancii a bez přehánění, je to výrazně lepší motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:48, RE: ... když preferujete výkon
anonym posted by:
Přesně tak to říkám já - ztráta motorů TDI oproti CR nastala někdy kolem roku 2004.
Od této doby taky teprve považuji motory CR za velmi povedené ( preferuji výkon) a lepší volbu než TDI.
Když preferujete výkon, v dvoulitrových motorech už pár let suveréně vládne BMW. Letošní (nebo loňská?) novinka dvakrát přeplňovaný dvoulitr v 123d a v Alpině je totální bomba, která válcuje konkurenční šestiválce.
Jestli opravdu preferujete výkon a zajímá vás čtyřválec 2.0 - naplánujte si motor od BMW, už pár let nemá a asi ještě chvíli nebude mít konkurenci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:56, RE: TDi PD
anonym posted by:
Jo správně, s proměnnou geometrií lopatek měla 81 a taky 85 kW a to jak původně ještě bez PD, tak pak těch 85 s proměnnou geometrií + PD. Prostě guláš i když to celý roky je furt ten samej motor stejný (těžký) blok motoru, furt stejná 1.9ka TDi.
netrapme se, od druhé půlky příštího roku už ďábelský fenomén 1.9 ropa VW TDi bude jen v bazarech a ceny půjdou dolů a brzy snad nebudou už vůbec nikde.
Víte že "frčí" už jen ve východní evropě, nikde jinde na světě včetně afriky to nikdo nechce? A to ...
Jste si jisty ze jen ve vychodni evrope? Skocte si treba do Parize, tam je OCtavia II TDi velice rozsireny vuz....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 00:13, RE: TDi PD
anonym posted by:
Jste si jisty ze jen ve vychodni evrope? Skocte si treba do Parize, tam je OCtavia II TDi velice rozsireny vuz....
Neřekl bych velice, ale Octávky tam vidět jsou, jako třeba v Dánsku i jinde. Ale jsou L E V N Á alternativa zabehnutým značkám. Ne až tak jako Dacia a je to taková lepší varianta Dacie (ta dacia má samozřejmě modernější motor už s common rail, kterého se Octavia dočká až za dva roky).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.08.2008 00:18, RE: tkůning sraz
anonym posted by:
Souhlas
lol. jo presne tak , rada to napsal dobre
respond
  1 ... 7 8 9 ... 15


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.