0
back
 

diskuze k tématu: VW Variant - jak odstranit vibrace volantu a sedadla řidiče?

category of topic classification: poradna, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 07:49, Nakoplej disk
Jojo, klasika, na našich cestách je opravdové umění k něčemu takovému jednou za čas nepřijít, minimálně jednou ročně rovnám všechny čtyři... a že si ti šmejdi řeknou minimálně 1500 za 19ky tak to není zrovna laciná zábava... mimochodem stroj na rovnání disků stojí cca sto tisíc, nejspíš si ho časem koupím, protože se to vrátí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 09:26, Testování
Chce to více testovat. Co takhle jízda na neutrál při uvedených rychlostech. Pokud by to vibrovalo i na neutrál, tak to bude věc podvozku, tedy kola, odpružení, ramena. Pokud to dělá s připojeným motorem, tak to podvozkem být nemusí a dělá to motor nebo převodovka. Není to náhodou auto s pohonem 4x4, tam prý někdy zlobila i haldex spojka, která se rozkmitala a chvěla celým autem. Kamarád na OII právě s motorem 2.0 TDi se s tím potýkal. Nedokázali mu pomoci.
Apropos od jaké amplitudy se vibrace u naftového motoru berou jako nepříjemné?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 10:07, Tripoid
Tohle mi dělal vymletej tripoid, homokinetický kloub k poloose.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 10:29, RE: Homokinetický kloub
Dolly posted by:
Tohle mi dělal vymletej tripoid, homokinetický kloub k poloose.
Teda homokinetický kloub, nevím jestli se tomu říká tripoid, Ale dělal to prostě homokinetický kloub. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 12:32, RE: Testování
David V posted by:
Chce to více testovat. Co takhle jízda na neutrál při uvedených rychlostech. Pokud by to vibrovalo i na neutrál, tak to bude věc podvozku, tedy kola, odpružení, ramena. Pokud to dělá s připojeným motorem, tak to podvozkem být nemusí a dělá to motor nebo převodovka. Není to náhodou auto s pohonem 4x4, tam prý někdy zlobila i haldex spojka, která se rozkmitala a chvěla celým autem. Kamarád na OII právě s motorem 2.0 TDi se s tím potýkal. Nedokázali mu pomoci.
Apropos od jaké amplitudy se vibrace ...
Jestliže se to projeví v záběru, opravdu by mohlo jít spíš o rameno, než jenom o vyvážení. Ale jak se píše v článku, začal bych od toho nejjednoduššího a nejlacinějšího řešení.
A propos, ceny spíš než v Kč bych uváděl v eurech
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 13:41, Boule na kole
A taky to může být boule na kole, z vnitřní strany nemusí být vidět. Ale pak by to s nějvětší pravděpodobností táhlo i stranou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 15:18, Tyčky stabilizátoru
Tohle dělaj vyběhaný tyčky stabilizátoru. Oprava za pár stovek až tisícovek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 15:58, RE: Testování
David V posted by:
Chce to více testovat. Co takhle jízda na neutrál při uvedených rychlostech. Pokud by to vibrovalo i na neutrál, tak to bude věc podvozku, tedy kola, odpružení, ramena. Pokud to dělá s připojeným motorem, tak to podvozkem být nemusí a dělá to motor nebo převodovka. Není to náhodou auto s pohonem 4x4, tam prý někdy zlobila i haldex spojka, která se rozkmitala a chvěla celým autem. Kamarád na OII právě s motorem 2.0 TDi se s tím potýkal. Nedokázali mu pomoci.
Apropos od jaké amplitudy se vibrace ...
Ty nic netestuj a běž otestovat ten tvůj křáp dáme závod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 20:00, moře možností
Dotaz nedostatečně popsaný, odpověď také. Jojo vyvažovat a přehazovat kola radí každý, obvykle to tím není. Kola: cca nad 80 začnou, nad 130 se ztrácí. Čepy: pokud jsou vymleté, rachotí to i při pomalé jízdě na dírách. Obvykle taky ne. Táhla, ramena, celková geometrie, ale třeba i brzdové kotouče či převodka řízení či ústrojí pohonu. Hledá se to blbě, třeba přesně definovat to chodání a pak jednotlivé věci vylučovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 20:14, RE: Testování
centaur posted by:
Ty nic netestuj a běž otestovat ten tvůj křáp dáme závod.
Navrhuji změnu nicku, "mínotaurus" se k tobě hodí více. Centaur neladí tolik s obsahem příspěvků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 20:40, Vymezovaci krouzk
JEdnou se mi stalo, ze po koupi novych neoriginalnich kol mi v servisu po obuti a nasazeni nerekli, ze stredova dira je na kole vetsi a proste mi auto predali....kdyz auto pri brzdeni a v urcitych rychlostech stale vibrovalo do volantu tak jsem jel do jineho servisu a hned zjistili chybejici vymezovaci krouzky, prodali mi je asi za 150 kc a bylo po problemu :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 21:37, RE: Testování
David V posted by:
Navrhuji změnu nicku, "mínotaurus" se k tobě hodí více. Centaur neladí tolik s obsahem příspěvků.
Nereaguj na něj. Až mu dojde hulení, tak přestane. Snad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.06.2011 21:42, RE: Testování
Pepe posted by:
Nereaguj na něj. Až mu dojde hulení, tak přestane. Snad.
Jasně. Předpokládám, že mu chvilku zabere,než zjistí, kdo je to Mínotaurus a jak jsem narážku myslel, takže máme volný večer
Bohužel máme google, který ten čas dost zkrátí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.06.2011 09:08, Pneumatika
Pokud by se klepalo jen auto, mohla by to byt poskozena pneumatika. Kdysi jsem mel prerazenej kord/vyztuhu v pneumatice a do 90 to bylo OK, 90-110 km/h vibrace a ve vyssich rychlostech OK. V pneuservisu mi rekli, ze to je bud od projety diry nebo najizdeni na chodnik. A nemusi to byt od velke rany.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.06.2011 10:06, RE: Testování
David V posted by:
Jasně. Předpokládám, že mu chvilku zabere,než zjistí, kdo je to Mínotaurus a jak jsem narážku myslel, takže máme volný večer
Bohužel máme google, který ten čas dost zkrátí....
Ty posero jseš machr pouze na webu, jinak jsi zamindrákovaný chudák dokaž opak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.06.2011 10:23, RE: Testování
centaur posted by:
Ty posero jseš machr pouze na webu, jinak jsi zamindrákovaný chudák dokaž opak.
Klidně u toho můžem zůstat, nic mi to nedělá. Muhehe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.06.2011 17:56, RE: Testování
David V posted by:
Klidně u toho můžem zůstat, nic mi to nedělá. Muhehe.
Nechápu (a možná ani nechci pochopit), kterej člověk si potřebuje něco dokazovat tím, že někoho předjede. Nejlépe v provozu... Ale třeba v průvodu stávkujících odborářů by se takovej doveda hodil...
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.