0
back
 

diskuze k tématu: Passat B 5.5 - B6 výběr motoru

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.01.2015 18:04, Passat B 5.5 - B6 výběr motoru
Dobrý den, chci si pořídit passata (momentálně mám b 5.5 2.0 85kw)
Rozhoduji se převážně mezi dvěma motorizacemi a to 2.3 VR5 , 2.8 V6 (oba v b 5.5)
Nemám rád malé obsahy a ani turbo mi moc neříká (ano vím, úpravami se dá docílit zajímavých výkonů a 4V 2.0l s turbem bude mít lepší spotřebu než atmosferický 6ti válec) Na spotřebu se nedívám, spíše jde o ten požitek ..... a zvuk 6ti válců je něco, papírových 142 kW také nezní špatně.
Ale trochu se bojím těžkopádnosti tohoto motoru, což je vlastně můj hlavní dotaz. Jestli výše zmíněný motor VR5 125kW ve výsledku neposkytne mnohem lepší dynamiku než 142kW v motoru 2.8 V6
A pokud by jste V6 doporučil, ještě jsem uvažoval o passatu B6 3.2 fsi se 184 kW.
Děkuji Vám za odpověď :)
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Monday 19.01.2015 12:35, RE: Passat B 5.5 - B6 výběr motoru
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, chci si pořídit passata (momentálně mám b 5.5 2.0 85kw)Rozhoduji se převážně mezi dvěma motorizacemi a to 2.3 VR5 , 2.8 V6 (oba v b 5.5)Nemám rád malé obsahy a ani turbo mi moc neříká (ano vím, úpravami se dá docílit zajímavých výkonů a 4V 2.0l s turbem bude mít lepší spotřebu než atmosferický 6ti válec) Na spotřebu se nedívám, spíše jde o ten požitek ..... a zvuk 6ti válců je něco, papírových 142 kW také nezní špatně.Ale trochu se bojím těžkopádnosti tohoto motoru, což je vlastně můj hlavní dotaz. Jestli výše zmíněný motor VR5 125kW ve výsledku neposkytne mnohem lepší dynamiku než 142kW v motoru 2.8 V6A pokud by jste V6 doporučil, ještě jsem uvažoval o passatu B6 3.2 fsi se 184 kW.Děkuji Vám za odpověď :)


2.8 V6 je určitě doporučitelný motor, nejde o trhače asfaltu ale spíš o skrytou sílu, velmi dobře si rozumí i s automatem. Potíž je trochu s poměrně drahou výměnou rozvodů, kterou každý odkládá... V případě 4x4 jde o poctivé quattro. 2,3 VR5 není úplně špatná volba co ddo servisních nákladů, ale 1,8 turbo jede líp a míň žere a V6 jede ještě líp a žere stejně jako 2,3... U B6 je problém s nižší celkovou úrovní. V6 FSI bych bral až u co nejmladších ročníků a nejlépe od fandy co nešidil údržbu a lil tam kvalitní aditivovaný benzín.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 20.01.2015 23:07, RE:
Dobrý den. Šestiválec bude z hlediska kultury chodu i jízdního projevu lepší volbou. Starší verze s nepřímým vstřikováním jsou poměrně spolehlivé, je ale nutné počítat s vyšší spotřebou a cenou některých servisních úkonů, jako například výměna rozvodů. Verze FSI jsou poměrně citlivé na kvalitu paliva, pokud majitel tankoval nekvalitní benzín, motory se velmi zanášely karbonem.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.