0
back
 

diskuze k tématu: Má někdo zkušenosti s benzinovým passatem nebo opelem vectra c?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla
Mario85
number of posts6
date of registration08.07.2016
Wednesday 18.10.2017 19:41, Má někdo zkušenosti s benzinovým passatem nebo opelem vectra c?
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s Passatem B5 2.0i nebo 2.3 V5, popřípadě Opel Vectra C 2.2 nebo 2.2 direct. Na co bych si měl při koupi dát největší pozor, jak jezdí a kolik žerou a jestli se vůbec vyplatí kupovat?
Díky za odpovědi.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Wednesday 18.10.2017 20:34, Re................ ..........
S vectrou vubec, ale Passat B5 s 2.3i 4motion s manualem jsem mel nekolikrat pujceny. Dynamika uchazejici, ale ve srovnani napr. s X-type 2.5V6, ktery jsem vlastnil (subjektivni dojem) o dost slabsi. Petivalec je slyset i citit, ale ne neprijemne. Mozna te to zacne ale po nejake dobe stvat.
Spotreba v prumeru kolem 10-11l BA95.
Spolehlivost nemuzu moc hodnotit, ale znamymu na tom odesel za skoro 3 roky akorat regulator na alternatoru, jinak OK.
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Thursday 19.10.2017 09:59, Vectra
Do vectry C se dával velmi spolehlivý motor 1,8i tuším 103Kw. Kdysi jsem ho měl najeto při prodeji necelých 300tkm. Spotřeba 6-8 dle stylu jízdy.
respond
gilmar
number of posts3
date of registration17.03.2017
Thursday 19.10.2017 10:42, RE: Má někdo zkušenosti s benzinovým passatem nebo opelem vectra c?
Mario85 posted by:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s Passatem B5 2.0i nebo 2.3 V5, popřípadě Opel Vectra C 2.2 nebo 2.2 direct. Na co bych si měl při koupi dát největší pozor, jak jezdí a kolik žerou a jestli se vůbec vyplatí kupovat? Díky za odpovědi.


Passata 2.3 V5 nabrat, jeden z nejhorších motorů. Měl jsem ho 8 let a za tu dobu se motor musel 3x vytahovat. Rozvody jsou řetězové vzadu. Jednou prosakoval olej v zadní části mezi motorem a převodovkou, motor ven přetěsnit a vyměnit vyžvíkané ozubené kolo na rozvodech, podruhé se dělalo tšsnění pod hlavou, potřetí odešlo čidlo snímání vačky. Raději ber 2.8, ten bere olej, přetěsníš a měl by být klid, snáší i LPG.


respond
reader
number of posts1
date of registration20.10.2017
Saturday 21.10.2017 00:47, 2,3 V5
Dvatrojku jsem pořídil po předešlých VW1,4 kách osmiventilech. Potřeboval jsem kombíka pro rodinu s nákladem včetně kol na držáku na tažném. Nechtěl jsem investovat do TDI díky vyšší pořizovací ceně ojetiny s větším nájezdem, na vozidlo jsem měl cca 180 tisíc. Tento benzin byl levnější než nafty a současně jsem chtěl silnější motor po předešlých slabších benzínech.Dva osmičky v šestiválci jsem se obával z důvodu spotřeby a objemu. Dnes bych jej zvolil ale raději, dvatrojka potřebuje dostat do otáček, aby těžký kombík dostala do pohybu a při poklesu otáček naložená například v Alpách se dusí a žádá podřazení ale následně netáhne jako nafta odspodu .Je to manuál pětikvalt a to zpřevodování mi bohužel s otáčkami moc nesedí, hlavně u dvojyk. Motor má opravdu pěkný zvuk, ale ta dvaosmička ještě lepší. Spotřebu nebudeme rozebírat, pokud hledáte jak uvádíte benzín nad dva litry, máte jasno v tom, že nebudete konkurovat v úspoře naftám a moderním benzínům. Dvoulitrový benzín bude ještě horší než ta moje dvatrojka, do toho bych se nepouštěl, bude líný, ale například Passat 1,8 turbo je ceněný a chválený, ale pozor na turbo a nájezd. Jinak mé dvatrojce je šestnáct let má najeto minimálně 250 tis. nyní mi čeká výměna rozv. řetězu za 8 tisíc plus práce a diagnostika registruje nyní právě chybu polohy vačky na hřídeli. Přesně poruchy, jak jsou uvedeny v předešlém příspěvku , tak potvrzuji jako jistou pravdu. Jinak kromě klasické opravy čepů a ramen u přední nápravy jak to známe o Passatech této generace jsem nic neřešil. Ale také to může být náhoda , že jsem neměl tolik problémů jako jiný uživatel, to tak prostě je. S letitým vozidlem jsem byl nyní po sobě 4x v Chorvatsku a jezdím až dolu k Dubrovníku a opravdu až v jeho stáří km nájezdu a příští rok jede znovu. V práci mi říkají, že by s takto starým autem takové štreky nejeli. Někdo tam jezdí jen když má nové auto cca do 5 let stáří, nemluvím o většinově nových autech v Německu a Rakousku, které potkávám.Spotřeba je kolem 10l, ale když budete pospíchat,tak od 150 pojedete i za 14l s pěkným zvukem motoru, v komfortu velice rychle, ale jak jsem říkal, nelze koupit benzín a chtít naftu.Na dálnici v Rakousku jsem jel předpisově za 7,5 l rekord, ale tam je v pistoli jiný benzín než u nás.Příští rok se chystám koupit ojetinu opět kolem ceny 200 tis.a nahradit dvatrojku, kterou dostane kluk na cukání,až bude řešit řidičák.Jak říkal známý, když si vyzkoušíš více než 4 válce, nebudeš se chtít vrátit níž, rozhoduji se mezi 3l naftou V6,dvatrojku od Volva v pětiválci, 3,2 FSI samozřejmě Passat kombi a ještě jsem si prohlížel 3,7 V6 v Mazdě CX9.Abych nebyl jen za velkoobjemového vyznavače v době vyšší ceny, tak mám srovnání s ježděním služebním autem s naftou od 1,6 až po nové RS Octavia, kterou bych, pokud bych na to měl, pořídil v kombíku hned i domů. Je jisté že ta dvatrojka je menšinová záležitost,od koncernu ve velkých autech nikdo moc benzín nežádá, tak není ani tolik ojetin jako nafty.. Opel nemám zkušenosti.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.