0
back
 

diskuze k tématu: Passat CC, rodinný švihák?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.05.2015 21:55, Passat CC, rodinný švihák?
Zdravím,

po delším vybírání auta které nastupuje do pozice vyšlapané po E39 530d M, e46 330iA jsem definitivně vybral Passat CC jako kompromis velice pohodlného ale zároveň fungujícího povozu. Podvozek mě nadchnul DCC funguje geniálně ale mám se bát servisu a toho že odchází?

Můj hlavní dotaz je 3,6fsi ano či ne a hlavně proč!? Tento motor je v koncernu již pořádnou dávku let. Není nejživější, nespořivější ale má velice příjemný zvuk, 4x4 potěší a hlavně řekněme si upřímně....co jiného :/ 1,8tsi stejně jako 2,0tsi nejsou ve srovnání s jejich verzemi z r.2013 bůhvíjak povedené, o spotřebě už ani nemluvě.

Chci první verzi 2008-2012 ale všiml jsem si že modelový rok 2009 prošel nějakou evolucí která je vidět především na \"fofrklacku\" automatu. Jedná se pouze o designové updaty, nebo nakočili úplně jiné převodovky?

Děkuji za rady, tipy a především budu vděčný za poukázání čeho si všímat při testovací jízdě.

Benzínu zdar! :D
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Sunday 03.05.2015 09:22, RE: Passat CC, rodinný švihák?
nepřihlášený uživatel posted by:
Zdravím, po delším vybírání auta které nastupuje do pozice vyšlapané po E39 530d M, e46 330iA jsem definitivně vybral Passat CC jako kompromis velice pohodlného ale zároveň fungujícího povozu. Podvozek mě nadchnul DCC funguje geniálně ale mám se bát servisu a toho že odchází? Můj hlavní dotaz je 3,6fsi ano či ne a hlavně proč!? Tento motor je v koncernu již pořádnou dávku let. Není nejživější, nespořivější ale má velice příjemný zvuk, 4x4 potěší a hlavně řekněme si upřímně....co jiného :/ 1,8tsi stejně jako 2,0tsi nejsou ve srovnání s jejich verzemi z r.2013 bůhvíjak povedené, o spotřebě už ani nemluvě.Chci první verzi 2008-2012 ale všiml jsem si že modelový rok 2009 prošel nějakou evolucí která je vidět především na \"fofrklacku\" automatu. Jedná se pouze o designové updaty, nebo nakočili úplně jiné převodovky?Děkuji za rady, tipy a především budu vděčný za poukázání čeho si všímat při testovací jízdě.Benzínu zdar! :D


3.6 FSI je v ramci benzinu celkem rozumna motorace. Oba dva mensi motory maji pri ostrejsi jizde velmi podobnou spotrebu a nemaji zadne jeho vyhody. Fakticky ma smysl se rozhodovat mezi 3.6 FSI pro maximalni zazitek a 2.0 TDI 125 kW pro rozumnou spotrebu.
Zmenu v interieru ma az modelovy rok 2011 a jde o zmenu stredniho tunelu, kdy jiny je nejenom volic automatu, ale i cely spodek, kdy misto sesti velkych tlacitek je tech tlacitek tusim ctnact nebo tak neco (pet na leve strane a sest na prave strane od prevodovky). Jinak auto je v podstate stejne.
Co se tyce DCC, tak servisne je to opravdu ponekud slabsi nez normalni tlumice, protoze vymena stoji nejakych 25 - 35.000 Kc / auto a vydrz neni buhvi jak velka. Na druhou stranu je to irelevantni debata, protoze vsechny relevantni motorace u CCcek mely adaptivni podvozek v zakladu.
respond
elza
number of posts15
date of registration23.06.2012
Sunday 03.05.2015 14:35, cc passat, vari najhoršie nasadanie
do auta vôbec, horšie je už iba Porsche , príp. supersport.
3,6 motor, žravý, spoľahlivosť tiež nič extra..., kristepane, to už radšej 2.0TDi, kde sa dá jazdiť za cca 5,5 litra a do nejakých cca 200.000 km je aj relatívne spoľahlivý.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 05.05.2015 00:03, RE:
Dobrý den. VW Passat CC s motorizací 3.6 FSI bude rozumnou volbou, pokud počítáte s vyšší spotřebou paliva. Modernizace interiéru proběhla v roce 2011, vůz dostal jiný středový tunel, nic zásadního se nezměnilo. Podvozek DCC je servisně nákladnější, oproti běžnému odpružení ale vydrží více. Výměna tlumičů se pohybuje v řádech desetitisíců.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.