0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Multivan T4 - jezdí i po 440 tis. km

category of topic classification: německá vozidla
eTeflon
number of posts173
date of registration04.11.2008
Wednesday 01.07.2015 00:59, ????
no dost hrozný příspěvek, 440tkm? to je jako moc? Tyto auta dávají v klidu 1.000.000km, znám osobně několik, které mají 700tkm a při pravidelném servisu jen jezdí a jezdí!

Rád bych si třeba přečetl recenzi někoho, kdo s tímto autem najel opravdu milion km
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Wednesday 01.07.2015 09:22, ?
Tak jaá jsem čekal nějaké podstatné informace, ale toto mě zklamalo, nic nového pod sluncem :( . Takové příspěvky raději nepsat.
respond
Čendoslav
number of posts3
date of registration05.03.2014
Wednesday 01.07.2015 09:55, Milion v T4?
Měli jsme ve firmě asi 10 kusů T4 různých motorizací provozovaných do roztrhání těla...v zásadě se dá říct, že to auto v rozumném stavu vydrží asi 500, s trochou štěstí 600 tisíc km...poté se z toho stává neustále se sypající kasička. Pokud člověk akceptuje skutečnost, že má nespolehlivý křáp s astronomickými náklady na servis, lze najet přes milion...
respond
HoNZA
number of posts248
date of registration28.04.2008
Wednesday 01.07.2015 16:36, hasiči
u nás jsme pořídili T4 s motorem 2.4 D a nezjistitelnými kilometry jako dopravovadlo na hasičské soutěže, pařby a dělníka kolem hasičárny/ tzn. i pro myslivce, rybáře a klub pingpongářů / Za 20 000 Kč, guláš a slivovici. Závad pár bylo - poloosy, brzdy, podávací a vstřikovací čerpadlo ale vše se odbylo cca do roka od pořízení /sami sdělali / a od té doby už 5 let jen jezdíme. Dovnitř občas zatéká, hlučnost nic moc, ale pořád to jede a vejde se i kapela od pořízení jsme najeli 75 000 km většinou do 150 km od naší rodné hroudy. Nenáročné a jezdí to na to, co do toho nalejete...
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Wednesday 01.07.2015 18:49, k
tak nam v praci vydržel 670 000 motor bez problemu nežral olej krasně předl ale podvozek byl po smrti a nemělo to cenu zpravova, tal šel do šmelcu a dostali jsme transita.jo bejvavalo takove auta už se nedělají.
respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Thursday 02.07.2015 12:15, RE: Milion v T4?
Čendoslav posted by:
Měli jsme ve firmě asi 10 kusů T4 různých motorizací provozovaných do roztrhání těla...v zásadě se dá říct, že to auto v rozumném stavu vydrží asi 500, s trochou štěstí 600 tisíc km...poté se z toho stává neustále se sypající kasička. Pokud člověk akceptuje skutečnost, že má nespolehlivý křáp s astronomickými náklady na servis, lze najet přes milion...


Bratranec má Caravelu T4 s cca 290 tis km. Se serviskou po prvním majiteli. Nasypal do toho cca 60tis Kč jak do motoru tak do podvozku, aby z toho udělal auto co s ním jezdí denně a i na cesty po Evropě. Je spokojený. Ve firmě má další dva T4 ale pracanty transportéry. Tam se po najetí 400 tis km už v podstatě nemá co kazit, vše vyměněno, ale dle jeho slov zatim nenalezl lepší náhradu. Aktuálně mají auta najeto těsně přes 500 tis km. Ale tyhle auta už dost reznou. Jízda s nimi už je trochu za trest. Nejede to a na další stovku na tacho už by to bylo moc. A asi je za pár kaček prodá. Ale dokud se nezastaví nechá je jezdit. Mění řemeny, oleje a td dle rozpisu a auta pořád jezdí.

Bracha koupil sobě multivana, silnou 2,5 s ověřenými 340 tis km a vrazil do oprav k plné spokojenosti cca 40 - 45 tis kč. Ted jezdí a nestěžuje si. Oproti Nissan Navara spotřeba i náklady poloviční. Má ještě ve firmě dlouhýho transportéra T4 a když ho kupoval měl na tachometru 490 tis km. Auto orezlé a kouřící a žeroucí olej. Do oprav podvozku motoru udržby včetně kompletní karosařiny krom dveří a lakování nasypal cca to samé co za něj dal. Asi 90 tis. Po tom co to vše opravil, vylepil plechové díly zevnitř kobercem a auto jezdí tišeji než osobáky. Podle jeho slov opět nenašel lepší auto pro kluky co mu jezdí po stavbách a td. Ti jsou spokojení a nedají na auto dopustit. Najezdili už sním dalších cca 50 tis km a po roce ho napadlo zjistit si kolik takové auto vlastně má najeto, protože v době koupě ho to moc nezajímalo. Prostě ho potřeboval a myslel že se ho do měsíce dvou zbaví, ale zůstalo u něj. Jal se zjišťovat zpětně po majitelích kolik na tom najeli. Kupodivu už druhý majitel zpětně v TP mu potvrdil, že auto prodával s 600.000 km na tachometru a další v podstatě to samé. Každý s ním odjezdil stavbu nebo něco takového a dal do bazaru. Z německa to šlo s 390 tis po 4 letech provozu. Co rok to 100.000 km. Od toho stavu 390.000 se odpíchl a sčítal. Takže střízlivým odhadem má auto najeto cca 900.000 km možná víc, tedy zhruba polovinu toho co je ted na tachometru, protože každý bazar neb o překupník, kde to auto bylo stočil tak 100 až 150 tis km. Auto mělo dle záznamů v registru 6 majitelů. Motor - vše původní, včetně pístních kroužků. Jen nová stírátka na ventilech, řemeny kladky a td. Ale na ojnice, šály, blok a písty se nesahalo. Servis při poslední opravě potvrdil, že je tam vše původní. Jiné auto prostě nekoupí a tvrdí že určitě u něj zůstane dokud se to bude točit. 1,9 TDi. A perlička na závěr. Hned po opravě, když to šel vyzvednout mu za to nějaký zákazník servisu nabízel 120.000 kč a že ho hned od něj koupí..

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 02.07.2015 21:42, T4
Černý Multivan T4 bylo jediné auto u kterého jsem 2x našel lístek za stěračem psaný rukou s dotazem zda neni na prodej. Osobně potom znám taxikáře co se čtyřkolkou Caravelle T4 v Alpách najel 550t km a nezačít auto reznout má ho asi dodnes. Motor 2,5 TDI R5 je snad nejlepší diesel kdo kdy vyrobil.
Ted jezdím už 8 let T5 a spolehlivé jsou taky, jen mají mnohem náročnější údržbu. Pořád ale lepší než konkurence.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.