0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit ojeté MPV do 600 tisíc korun?

category of topic classification: německá vozidla, německá vozidla
*autofans*
number of posts159
date of registration21.11.2008
Friday 03.03.2017 14:05, Diferenciál
Nějak nám ta poradna upadá. Rád si nechám ukázat přední diferenciál u Viana se zadním náhonem, fotka palubní desky Forda asi také je mimo téma. Jinak obě dvě auta jsou za dané peníze m***y.
Mercedes shnije dříve než se rozsype mechanicky a z VW Vám zbude zase akorát krásná kastle jako prolézačka pro děti na zahradu.
V tomto segmentu je menší past Renault nebo PSA, o tom že se spolehlivější technikou a za menší peníze není třeba debatovat. Ale kdo chce kam....
Fanouškovská základna těchto výkřiků německých inženýrů si to však nikdy nepřizná.
respond
laky76
number of posts4
date of registration24.08.2010
Saturday 04.03.2017 13:05, Moje zkušenost.
Před třemi lety jsem vybíral naprosto stejně a po projetí x nabízených kusů a dvou dnech na cestách jsem neměl odvahu vybrat vítěze. Jedna bouda vedle druhé, nebo naprosto žalostný stav. Nakonec jsem přidal 200 do leasingu a pořídil Ford Tourneo Custom, titanium 114kW, 5 let záruka.
Dnes má 80 tis. a vše v klidu. Výbava docela slušná a osobněi mi nic proti multivanu nechybí. Pro rodiné auto mi přijde vhodnější spolehlivost a klid na cestách než image.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Saturday 04.03.2017 22:13, k
co nejaký renault trafic nebo fiat scudo ty byvaji dobře vybavene
respond
danet - redakce TipCars
number of posts574
date of registration16.11.2012
Tuesday 07.03.2017 10:02, RE: Diferenciál+vyjádření autora článku
*autofans* posted by:
Nějak nám ta poradna upadá. Rád si nechám ukázat přední diferenciál u Viana se zadním náhonem, fotka palubní desky Forda asi také je mimo téma. Jinak obě dvě auta jsou za dané peníze m***y. Mercedes shnije dříve než se rozsype mechanicky a z VW Vám zbude zase akorát krásná kastle jako prolézačka pro děti na zahradu. V tomto segmentu je menší past Renault nebo PSA, o tom že se spolehlivější technikou a za menší peníze není třeba debatovat. Ale kdo chce kam.... Fanouškovská základna těchto výkřiků německých inženýrů si to však nikdy nepřizná.


Dobrý den, fotka Fordu se do článku dostala omylem, už je to opraveno. Co se týče diferenciálu, zde je vyjádření autora článku: "Přední diferenciál u Viana opravdu najdete - samozřejmě u verzí s pohonem všech kol 4Matic." Díky za upozornění.
respond
mariov2
number of posts30
date of registration17.01.2014
Wednesday 29.01.2020 16:44, RE: Diferenciál
citation:
reakce na: *autofans*, 03.03.2017 14:05 (Nějak nám ta poradna upadá. Rá ...)


První generace Vita a třídy V s předním pohonem, W638, rezla. Ale nesouhlasím se steskem na korozi u řady W639. Ano, porodní bolesti Vito a Viano potkaly, první auta ještě neměly ochranu karosérie na výši. Ale zvláště po faceliftu 2010 vůz již prakticky nehnije. Motor V6 CDI není rozhodně problémem, maximálně finančním (ale když chci opičku, musím mít na banány = dražší servis než u čtyřválců, je znám výměník voda/olej a dražší rozvody). Menší zlo než Renaultí převodovky nebo Fordí motory. I ty první auta z let 2003 - 2006 možná rezla, ale jen tak se nezastavila, což mi u automobilu přijde jako důležitá vlastnost.

Čtyřkolka původem od Oberaignera byla řešena jako trvalá určená do lehkého terénu tedy se zvýšenou světlou výškou. Nikdo nečekal, že s takovým autem bude někdo honit s rodinou na palubě rychlostní rekordy na dálnici. Přesto do roku 2010 nebrat, je poddimenzována náplň olejem a chlazení předního diferenciálu i silentbloky pohonu.

O nespolehlivosti Multivanu se nemá smysl bavit, současné registrace aktuální třídy V versus Multivanu jasně říkají, které auto je lepší. A ano bývalo to naopak, ale model T5 řadu zákazníků přesvědčil o nutnosti změnit značku. Multivan s hliníkovým pětiválcem i novější čtyřválce s vyšším výkonem mají sebevražedné úmysly sotva po ujetí 100 000km. A řídící jednotka pohonu 4x4 pod autem vystavena působení bordelu, vlhkosti a soli?! Kvalita řazení (cukání) DSG převodovek také není úplně ono, spojky jsou tam navíc dvě + jejich mechatronika a nejsou nesmrtelné. Zlatý klasický hydromechanický automat Mercedes-Benz.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.