0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf 1,9D jezdí i po ujetých 253 tis. km.

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 05:57, VW 1,9 D Golf
Opravdu výborná recenze. Nevím v čem je přínosná a co si o ní myslet.
Takové snad více ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 08:48, Recese ;-)
Vážně si nejsem jist jestli se nejedná o recesi. Tolik blábolů v jedné "recenzi" jsem snad ještě nikdy nečetl - například o skvělé bezpečnostní výbavě - to si snad dělá pisatel legraci nebo je úplně mimo dnešní svět...?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 09:14, RE: Recese ;-)
silverado posted by:
Vážně si nejsem jist jestli se nejedná o recesi. Tolik blábolů v jedné "recenzi" jsem snad ještě nikdy nečetl - například o skvělé bezpečnostní výbavě - to si snad dělá pisatel legraci nebo je úplně mimo dnešní svět...?
Pisatel nejspíše srovnával bezpečnostní výbavu s auty vyrobenými v roce 97
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 09:45, Fejeton
Opravdu povedený fejeton o traktoru a sedláku.Hlavně ať slouží.Možná to kdys byl sen všech čecháčků,ale čas plyne dál a raději si koupím auto.Pro někoho ikona a pro mě nepohodlná školní lavice VW,ale to jsou všeobecně všechny auta koncernu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 09:48, RE: Recese ;-)
hubby posted by:
Pisatel nejspíše srovnával bezpečnostní výbavu s auty vyrobenými v roce 97
tento Golf je konstrukčně z přelomu 80. a 90. let, čili 20 roků starý - mluvit o nějaké robustnosti, celkové bezpečnosti a doporučení jako rodinného kombi je v roce 2009 scestné. Auto této kategorie zoufale bojuje s korozí ať je v textu jakákoli protichůdná informace. V roce 1998 přišel na trh nástupce - Golf IV a ten byl o několik světelných let napřed - v mnoha směrech obrovský skok. Ohledně motoru jsou zmínky na rozdíl vůči 1.9 D u Felicie pouhým honěním ega - jedná se o totožný motor, odlišné může být jen odhlučnění v interiéru. Promiňte za upřímnost - toto auto je dnes v hodnotě 10-40 tisíc a jako rodinné kombi bohužel zcela nedostatečné. Přesto přeji autorovi textu spoustu šťastných kilometrů a celkové radosti a spokojenosti s jeho autem ke kterému má za ty roky jistě vybudovanou silnou vazbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 09:52, RE: Fejeton
Kobyla posted by:
Opravdu povedený fejeton o traktoru a sedláku.Hlavně ať slouží.Možná to kdys byl sen všech čecháčků,ale čas plyne dál a raději si koupím auto.Pro někoho ikona a pro mě nepohodlná školní lavice VW,ale to jsou všeobecně všechny auta koncernu.
Všechna auta VW jsou nepohodlná? Jsi o tom vážně přesvědčen? VW Phaeton je nepohodlný? Jel jsi v něm někdy? Víš že do skupiny VW patří i Bentley? Jsou to taky nepohodlná auta?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 11:25, RE: Recese ;-)
silverado posted by:
tento Golf je konstrukčně z přelomu 80. a 90. let, čili 20 roků starý - mluvit o nějaké robustnosti, celkové bezpečnosti a doporučení jako rodinného kombi je v roce 2009 scestné. Auto této kategorie zoufale bojuje s korozí ať je v textu jakákoli protichůdná informace. V roce 1998 přišel na trh nástupce - Golf IV a ten byl o několik světelných let napřed - v mnoha směrech obrovský skok. Ohledně motoru jsou zmínky na rozdíl vůči 1.9 D u Felicie pouhým honěním ega - jedná se o totožný motor, odlišn...
Já bych autora tak nezatracoval. Napsal to co si o svém autu myslí. Pokud mu auto vyhovuje, tak proč ne? Jinak je pravda v tom, že nabízet Golfa III. v roce 2009 někomu jako výborný rodinný vůz silně zavání sarkasmem. Já jsem měl kdysi Passata Variant z roku 1994 a byl jsem s ním taky nadmíru spokojený - na svou dobu pohodlný a spolehlivý auto. Ale dnes jsou auťáky někde jinde. A omluvtte autora za jeho poněkud méně vypovídající recenze, je to přece ještě mladý nezkušený mladík. Kolik toho asi tak ve svým životě v různých autech najezdil?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 11:38, Sportovní brzdy
Jestli máte sportovní brzdy, tak ty je potřeba zahřát, aby pořádně bzdily jak mají.
S normální jízdou a s tímhle motorem - vyhozené peníze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 12:24, Hmm
To je opravdu úžasný, že Golf s primitivním motorem a bez výbavy (takže se nemá co podělat) dokáže nalítat 250 tisíc. Možná by se milovník šrotvágenů mohl rozhlídnout kolem a zjistil by, že německými "znalci" zatracovaný Fiaty a Renaulty dokážou to stejný a nikdo na ně ódy nepíše
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 13:36, RE: Fejeton
silverado posted by:
Všechna auta VW jsou nepohodlná? Jsi o tom vážně přesvědčen? VW Phaeton je nepohodlný? Jel jsi v něm někdy? Víš že do skupiny VW patří i Bentley? Jsou to taky nepohodlná auta?
Milý Silverado, zase bych tak autora nezatracoval. V první polovině 90. let se v případě Golfu III jednalo o docela bezpečné auto - kabina byla opravdu velmi tuhá (obdobně další koncernová auta - Passat, Audi 80 nebo 100), tohle tenkrát nebylo pravidlo (měl jsem Hondu CRX II, kroutila se jak had, na střeše pár ďolíků od krup, vrcholem byl ďolík na kapotě od kaštanu). Ani dva airbagy na svou dobu nebyly až tak málo. Mimochodem - kamarádova manželka před lety zažila čelní náraz s Golfem III a dopadlo to dobře (pro ni, pro auto už méně. Pokud se kvality týče, opět nezbývá než souhlasit - znám spoustu lidí, co měli Golfa III, tam se opravdu nic nekazí (někdy ani nemá co). Tohle se o Golfu IV nedá říct - pamatuji se, že ho šéf za lidových skoro 700 tis. Kč koupil v roce 2003 pro manželku, po půl roce ho s najetými 14 tis. km s díky vraceli dealerovi (katalyzátor pryč, lambda 2 x pryč, rozbitá okénka následkem poruchy elektrického stahování 2 x, cívka 3x pryč, rozbitý šíbr 1x, stabilizátory...). Nepamatuji se, že by tohle někomu udělala trojka. No prostě se z té IV stala běžná koncernová sr..ka (tytéž závady v Oktávce, tytéž v Toledu, stejně tak všude málo místa vzadu, mimochodem mnohem méně než v Golfu III)....A teď něco osobního - to asi nemyslíš úplně vážně ten přípodotek o Phaetonu nebo Bentley. To by bylo hodně smutné, kdyby v autě za tři mega byla stejná míra luxusu (nebo neluxusu) jako ve starém Golfu nebo Oktávce. Ve Phaetonu jsem shodou náhod jel v Německu (moc jich nejezdí ani u nás ani jinde), nezbláznil jsem se z toho ani jsem se z toho nepo....Bentley je moc hezkej a patří tam kam má, Phaeton je výsledkem zoufalé snahy VW produkovat auta v segmentu, kde není a kde to po VW ani nikdo nechce. Klasika v tomto žánru (MB S-klasse, Jaguar XJ 6, snad i A 8) je halt nedostižná, Phaeton je na svou třídu průměrné auto, trošku moc těžké a designově zcela bez chuti a zápachu. Až se v tichosti přestane vyrábět, nikdo nebude truchlit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 14:33, RE: Recese ;-)
silverado posted by:
tento Golf je konstrukčně z přelomu 80. a 90. let, čili 20 roků starý - mluvit o nějaké robustnosti, celkové bezpečnosti a doporučení jako rodinného kombi je v roce 2009 scestné. Auto této kategorie zoufale bojuje s korozí ať je v textu jakákoli protichůdná informace. V roce 1998 přišel na trh nástupce - Golf IV a ten byl o několik světelných let napřed - v mnoha směrech obrovský skok. Ohledně motoru jsou zmínky na rozdíl vůči 1.9 D u Felicie pouhým honěním ega - jedná se o totožný motor, odlišn...
Z tohoto pohledu je docela zajímavým faktem skutečnost, že platforma GOLFu 3 se velice solidně prodává coby oktáfka ftůru a že lidé jsou schopni a ochotni za tuto muzejní atrakci vysolit částky 350-520 tisíc. Z tohoto pohledu je počínání autora racionálnější, než chování kupců O1...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 15:00, RE: Recese ;-)
typek posted by:
Z tohoto pohledu je docela zajímavým faktem skutečnost, že platforma GOLFu 3 se velice solidně prodává coby oktáfka ftůru a že lidé jsou schopni a ochotni za tuto muzejní atrakci vysolit částky 350-520 tisíc. Z tohoto pohledu je počínání autora racionálnější, než chování kupců O1...
zajímavým faktem by to bylo, kdyby to byla pravda ...

(oktávka ftůru je postavená na platformě shodné s Golfem IV, první generací Toleda, Audi A3, A4 atd.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 15:12, RE: Recese ;-)
silverado posted by:
zajímavým faktem by to bylo, kdyby to byla pravda ...

(oktávka ftůru je postavená na platformě shodné s Golfem IV, první generací Toleda, Audi A3, A4 atd.)
Jen taková malá poznámka: platforma Audi A4 je úplně něco jiného než platforma oktávky ftůru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 15:14, RE: Hmm
Vestor posted by:
To je opravdu úžasný, že Golf s primitivním motorem a bez výbavy (takže se nemá co podělat) dokáže nalítat 250 tisíc. Možná by se milovník šrotvágenů mohl rozhlídnout kolem a zjistil by, že německými "znalci" zatracovaný Fiaty a Renaulty dokážou to stejný a nikdo na ně ódy nepíše
Že by zapřísáhlej antikoncerňák?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 15:17, RE: Fejeton
jiriez posted by:
Milý Silverado, zase bych tak autora nezatracoval. V první polovině 90. let se v případě Golfu III jednalo o docela bezpečné auto - kabina byla opravdu velmi tuhá (obdobně další koncernová auta - Passat, Audi 80 nebo 100), tohle tenkrát nebylo pravidlo (měl jsem Hondu CRX II, kroutila se jak had, na střeše pár ďolíků od krup, vrcholem byl ďolík na kapotě od kaštanu). Ani dva airbagy na svou dobu nebyly až tak málo. Mimochodem - kamarádova manželka před lety zažila čelní náraz s Golfem III a dopa...
souhlas s Phaetonem - zmínil jsem jej v reakci na úsměvnou poznámku že VŠECHNA auta koncernu jsou apriori nepohodlná - což je jistě pitomost. Jinak o úspěšnosti projektu Phaeton mám podobné smýšlení jako Vy.
Golf III byl ve své době (první polovina 90.let) jistě vyspělé moderní auto, o tom nepochybuji. Možná z něj Vy osobně máte lepší pocit než z nástupce - Golfu IV. To Vám nemůžu napadat ale můj názor přesto je, že Golf IV je technicky o míle dál než Golf III. Už jen rozdíl jak který typ reziví/nereziví (to je jen jeden z mnoha příkladů...). Mám známého s Golfem III variant TDi a taky jiného známého s Golfem IV 1.6i. Zkušenosti opačné oproti Vašim. Golf IV je držák. Golf III není vysloveně poruchový, občas se něco vysype, ale hlavně rezne kde to jen jde.
Poslední věc, autor recenze se nezmiňuje v hodnocení Golfu III ve vztahu k jeho vrstevníkům, naopak jej doporučuje jako vhodné rodinné auto - s tím dnes nemohu souhlasit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 15:18, RE: Recese ;-)
A4 posted by:
Jen taková malá poznámka: platforma Audi A4 je úplně něco jiného než platforma oktávky ftůru...
bavíme se samozřejmě (jak je výše zmíněno) o první generaci z druhé poloviny 90. let
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 16:34, RE: Recese ;-)
typek posted by:
Z tohoto pohledu je docela zajímavým faktem skutečnost, že platforma GOLFu 3 se velice solidně prodává coby oktáfka ftůru a že lidé jsou schopni a ochotni za tuto muzejní atrakci vysolit částky 350-520 tisíc. Z tohoto pohledu je počínání autora racionálnější, než chování kupců O1...
Nechci sejčkovat, ani vkládat ruku do ohně, ale jsem si téměř jist, že O1 stojí na platformě G3. O1 se vyrábí od 1996, G4 generace přišel o rok později (tedy 1997). První škodovka, která dostala zcela novou platformu v rámci koncernu VW, byla fabie, takže...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 16:37, RE: Recese ;-)
typek posted by:
Z tohoto pohledu je docela zajímavým faktem skutečnost, že platforma GOLFu 3 se velice solidně prodává coby oktáfka ftůru a že lidé jsou schopni a ochotni za tuto muzejní atrakci vysolit částky 350-520 tisíc. Z tohoto pohledu je počínání autora racionálnější, než chování kupců O1...
Nemám rád wiki, ale:
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 17:21, RE: Recese ;-)
typek posted by:
Nemám rád wiki, ale:
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia

Chápu, proč nemáš rád wiki - tvrdí něco jiného než ty . Že O1 dostala novou platformu, nikoli tu původně plánovanou z Golfu III, nýbrž společnou s Golfem IV., Toledem a A3 (ne s A4, to se pozná, když si člověk sedne na zadní sedadla).
O1 byla kupodivu první, kdo tuto koncernovou platformu tehdy dostal. Tenhle trend se pak neudržel, Fabia II. je na staré, zatímco nová Ibiza a Polo už na jejím nástupci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 18:06, RE: Hmm
A4 posted by:
Že by zapřísáhlej antikoncerňák?
Kde máš cruiseho? Nejel on na dovču bez tebe?
Co je na tom divnýho? 250 tkm by takový auto vydržet mělo značka neznačka. Jestli je to u VW na pochvalu, proč ne... Hranice 250tkm není poločas rozpadu, ale spíš hranice rentabilnosti provozu takové káry. To kdysi vydržela i moje felda 1,9d, stejný motor, jiná převodovka - proto to pane autore jede jinak, víme? Akorát ABS a bagy měla taky - je to už nějaká pětiletka, přesto jsem z toho nebyl hotovej jako pan pisatel.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.