citation:
reakce na: davidvu2003, 16.02.2020 12:04 (Dobrý den, rád bych si koupil ...)
Vyjádřím se pouze k 3MPS, protože jsem ji měl. 2,3DISI je skutečně zajímavý motor. Ale na každému sedne, protože dole nic a o kousek výše exploze. 1. a 2. stupeň mají omezný kroutící moment, jnak by to asi vyrvalo volant z ruky. 3MPS má vpředu standardně samosvor. V zatáčkch pod plným kotlem není jasné, kdo vyhrává bitbu, zdali řidič, nebo auto. kdo není připraven na nástup výkonu, vyděsí ho to. Musí se s tím počítat. jinak do motoru patří předepsaný olje a dle různých zahr. for se vyplatí ho dodržovat. Já to dělalo, měnil jsme po cca 6-10tkm a motor šlapal jak hodinky. pokud někdo leje bůhvíco, je nemálo případů přidřených motorů. ošetření vůči korozi je průměrné, ale je lepší, než u tehdejší 6. Podběhy jsou tlumené, ale jen úzkými pásy za koly, tudíš kamíky a vše je uvnitř sylšet a mně to drásalo nervy (v zimě se u nás sype makadamem). Drahé atypické díly kstle - třeba žena mi na´tukla doma před barákem zadní nárazní a oprava 19 tisíc jen z ND z JPN a čekačka několik týdnů
Palivo: doporučuje se N98 a více. Já se snažil, ale ne vždy ho měli, takže N95. jede to, je to zdechlejší , ale já ji v tom případě moc nezatěžoval, i když ŘJ se adaptuje na nižší o.č. velmi dobrý sedačky, dobře padnoucí volant a veškeré prvky obecně, velmi dobré brzdy! Auo použitelné na denní ježdění i pro občasné "svezení". jen spotřeba by mohla být lepší: když jsem se hodně snažil, dosáhnul jsem kolem 8,5/100. Jinak 10. když se člověk chtěl svézt, tak jsem se radši nedíval (20+/100). Jinak po mně ji kolega vyhnal až na asi 350HP a nežrala ani olej, motor držel. Pak ji vyměnil za 3MPS II (já mlě 1. gen., která je dle mě líbivější, ta druhá je už moc funky).