0
back
 

diskuze k tématu: auto kolem 50 000

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 27.05.2013 11:00, auto kolem 50 000
Dobrý den,
chtěla bych si pořídit spolehlivé auto na vyježdění se, ale zároveň taky aby vypadalo trochu pěkně:)
Rozmýšlím se mezi VW Golf nebo C3.
Bohužel nemám dostatek financí na koupi nového vozu. Prosím poraďte:)
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Monday 27.05.2013 15:47, C3
Je menší a za stejné peníze méně ojetá než Golf. Klidně může být se základním benzínovým motorem. Na vyježdění je to dobrá volba.
respond
peterson75
number of posts18
date of registration07.03.2013
Monday 27.05.2013 17:05, RE: auto kolem 50 000
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, chtěla bych si pořídit spolehlivé auto na vyježdění se, ale zároveň taky aby vypadalo trochu pěkně:) Rozmýšlím se mezi VW Golf nebo C3. Bohužel nemám dostatek financí na koupi nového vozu. Prosím poraďte:)


S částkou kterou jste se rozhodla investovat na pořízení vozu, bych nešel ani do C3 ani do Golfu. Za tyto peníze se dá pořídit slušný Fiat Punto II 1.2. Prostorný, výborný motor, levné díly, velká nabídka na trhu.
respond
petr.frydrych.1FB
number of posts6
date of registration17.05.2013
Monday 27.05.2013 21:59, stará skvadra
Už se těším, až sem s radou přispěchá skvadra Tipcarovských matadorů a rozohní se, jakému nebezpečí chystá tazatelka touto koupí vystavit účastníky silničního provozu, neboť hujda za 50000 se nehodí ani jako nádoba na kompost. Ať si tedy paní pár let počká, prodá obě ledviny a koupí nové Sandero nebo Rapida. Určitě dojde i na ojeté Mondeo. A teď konec legrace, já proti levnějším ojetinám nic nemám, ba naopak. Dám za pravdu panu petersonovi 75 a poradím Vám nějakou Itálii, nejspíše právě Punto 1.2. Hezký večer. P.F.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 27.05.2013 23:14, RE: stará skvadra
petr.frydrych.1FB posted by:
Už se těším, až sem s radou přispěchá skvadra Tipcarovských matadorů a rozohní se, jakému nebezpečí chystá tazatelka touto koupí vystavit účastníky silničního provozu, neboť hujda za 50000 se nehodí ani jako nádoba na kompost. Ať si tedy paní pár let počká, prodá obě ledviny a koupí nové Sandero nebo Rapida. Určitě dojde i na ojeté Mondeo. A teď konec legrace, já proti levnějším ojetinám nic nemám, ba naopak. Dám za pravdu panu petersonovi 75 a poradím Vám nějakou Itálii, nejspíše právě Punto 1.2. Hezký večer. P.F.




Podobně jsem uvažoval taky. Že si koupím jako první auto něco mezi 60-70 tisícema, tak na 1-2 roky na vyježdění. Koupil jsem 626 z AAA za 59 tisíc, 12 let starou. Nakonec jsem si ji nechal 7 let. No naštěstí jsem v tom neboural. Ale že jsem v tom vozil cca 2 roky rodinu to si tak trochu vyčítám. Ta 19 letá plechovka asi opravdu moc pevná nebyla.
respond
Quake 9.0
number of posts1
date of registration12.10.2012
Tuesday 28.05.2013 07:36, Citroen Xsara
Dobrý den, toto jsem řešil nedávno s přítelkyní. Po obhlídce autobazarů a svezení se ve spoustě aut jsem narazil na skvělou Xsaru 1.4i VTR (třídveřová) z roku 2003. Zadní náprava v bezvadném stavu, výborně jezdí a relativně nízká spotřeba. Vzhled atraktivní. Přítelkyně si ji nemůže vynachválit a jezdí ní raději, než v mém Golf IV 1.8T...
V této cenové relaci však nezáleží na nějaké značce a typu, jako spíš na tom, aby člověk narazil na zachovalý kus a aby to bylo pokud možno velmi rozšířené auto. Přeji pevnou vůli a pevné nervy a velikou dávku štěstí. Člověk se opravdu nalítá, než něco vybere. Hlavně si sebou vezměte někoho kdo se v autech vyzná a udrží vás nohama na zemi.
respond
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Tuesday 28.05.2013 10:28, Punto, Felicie
Problém není v těch penězích, když má někdo 20 let praxe v ježdění, ví, kde ktertý šroubek do kterého modelu dodávala která čínská dětská manufaktura, tak může dobře pojezdit i za 50 tisíc. Já kdysi před xxxx lety koupil faceliftovou Sierru sedan 2.3D za 15 000. Koupil jsem tam jenom baterku Vartu 70 a nové gumy (sloužily ještě u dalšího auta). Posloužila dobře jeden rok a pak šla s poctama na šroťák. Dodnes mám na památku schovanou přístrojovku a volant. Jenomže to jsem já, génius, všemi uznávaný expert na auta, člověk který má obrovské ikfe. U paní to bude mít jiný průběh. Zedník z FFF nebo Jožin z kopřiv jí poradí nějaký super klenot. "Paňý, dyď todlenzto fáro je po duchoci a tam nalejete jenom naftu py*o a jedete." Asi to bude smutné. Takže za padesátku radím nějakou starou leštěnku Felicii po opravdovém důchodci (koupit přímo od něj), a ne domělém AAA důchodci, nebo fakt nějaké Punto. Za pětatřicet pěnez a pár litrů do rezervy. Bohužel za takový kchár bude třeba zaplatit i eko... To do těch 50 pěněz nepočítám. Taky je možné Suzuki Alto. Nebo staré Suzuki Swift, 1.3 jede jak tři HTP i s Goťákem na kapotě. A kdyby byl třeba starý kulatý Colt... A co třeba Hyundai Accent? Znalci ví, že tohle malé auto má vzadu víceprvek a 1.3 má 62 Kw.... jel jsem s tím 175 Km. Všechno to jsou auta, která odrazujou tunery a burany. Soused má právě ten Accent 1.3 (koupený jako nový, teď starý asi 7 let) a najel s ním "strašlivých" asi 30 000 km. Tohle jsou auta, která nemají předchozích 10 majitelů tunerů a jednoho taxikáře. (i když je mi jasné, soudím podle vyjadřování té slečny, že tady jsem to psal všechno zbytečně - tak "ať je to taky hezké" a má to smajlíky na kapotě.)
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Tuesday 28.05.2013 12:16, Polo
Za ty penize stoji vzit do uvahy i Polo, klidne 1.2 HTP, na vyjezdeni bohate staci a v pohode to da 300 tkm...
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 28.05.2013 12:20, RE: Punto, Felicie
gablenz posted by:
Problém není v těch penězích, když má někdo 20 let praxe v ježdění, ví, kde ktertý šroubek do kterého modelu dodávala která čínská dětská manufaktura, tak může dobře pojezdit i za 50 tisíc. Já kdysi před xxxx lety koupil faceliftovou Sierru sedan 2.3D za 15 000. Koupil jsem tam jenom baterku Vartu 70 a nové gumy (sloužily ještě u dalšího auta). Posloužila dobře jeden rok a pak šla s poctama na šroťák. Dodnes mám na památku schovanou přístrojovku a volant. Jenomže to jsem já, génius, všemi uznávaný expert na auta, člověk který má obrovské ikfe. U paní to bude mít jiný průběh. Zedník z FFF nebo Jožin z kopřiv jí poradí nějaký super klenot. "Paňý, dyď todlenzto fáro je po duchoci a tam nalejete jenom naftu py*o a jedete." Asi to bude smutné. Takže za padesátku radím nějakou starou leštěnku Felicii po opravdovém důchodci (koupit přímo od něj), a ne domělém AAA důchodci, nebo fakt nějaké Punto. Za pětatřicet pěnez a pár litrů do rezervy. Bohužel za takový kchár bude třeba zaplatit i eko... To do těch 50 pěněz nepočítám. Taky je možné Suzuki Alto. Nebo staré Suzuki Swift, 1.3 jede jak tři HTP i s Goťákem na kapotě. A kdyby byl třeba starý kulatý Colt... A co třeba Hyundai Accent? Znalci ví, že tohle malé auto má vzadu víceprvek a 1.3 má 62 Kw.... jel jsem s tím 175 Km. Všechno to jsou auta, která odrazujou tunery a burany. Soused má právě ten Accent 1.3 (koupený jako nový, teď starý asi 7 let) a najel s ním "strašlivých" asi 30 000 km. Tohle jsou auta, která nemají předchozích 10 majitelů tunerů a jednoho taxikáře. (i když je mi jasné, soudím podle vyjadřování té slečny, že tady jsem to psal všechno zbytečně - tak "ať je to taky hezké" a má to smajlíky na kapotě.)


ty jsi se dal na slohovky, Gáblíku??? no, moc ti to nejde. to bude asi tím ´´ikfe´´ tykfe...
slečně tazatelce bych doporučil Micru, K11, po FL, nejlépe poslední roky výroby, 2000-2002. litrový čtyřválec dokáže jezdit překvapivě svižně a za 5 litrů, a má rozvody řetězem. poslední kusy měly i klimu a 4 pytle, sem tam i ABS. údržba za hubičku, díly na to jsou až nemravně levný. navíc po roce 2000 už je Euro 3, takže bez eko. cena do 40k, takže na základní servis, povko, dálničku a plnou nádrž zbyde dost.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 29.05.2013 10:27, RE: Punto, Felicie
tomaskrtek posted by:
gablenz posted by:
Problém není v těch penězích, když má někdo 20 let praxe v ježdění, ví, kde ktertý šroubek do kterého modelu dodávala která čínská dětská manufaktura, tak může dobře pojezdit i za 50 tisíc. Já kdysi před xxxx lety koupil faceliftovou Sierru sedan 2.3D za 15 000. Koupil jsem tam jenom baterku Vartu 70 a nové gumy (sloužily ještě u dalšího auta). Posloužila dobře jeden rok a pak šla s poctama na šroťák. Dodnes mám na památku schovanou přístrojovku a volant. Jenomže to jsem já, génius, všemi uznávaný expert na auta, člověk který má obrovské ikfe. U paní to bude mít jiný průběh. Zedník z FFF nebo Jožin z kopřiv jí poradí nějaký super klenot. "Paňý, dyď todlenzto fáro je po duchoci a tam nalejete jenom naftu py*o a jedete." Asi to bude smutné. Takže za padesátku radím nějakou starou leštěnku Felicii po opravdovém důchodci (koupit přímo od něj), a ne domělém AAA důchodci, nebo fakt nějaké Punto. Za pětatřicet pěnez a pár litrů do rezervy. Bohužel za takový kchár bude třeba zaplatit i eko... To do těch 50 pěněz nepočítám. Taky je možné Suzuki Alto. Nebo staré Suzuki Swift, 1.3 jede jak tři HTP i s Goťákem na kapotě. A kdyby byl třeba starý kulatý Colt... A co třeba Hyundai Accent? Znalci ví, že tohle malé auto má vzadu víceprvek a 1.3 má 62 Kw.... jel jsem s tím 175 Km. Všechno to jsou auta, která odrazujou tunery a burany. Soused má právě ten Accent 1.3 (koupený jako nový, teď starý asi 7 let) a najel s ním "strašlivých" asi 30 000 km. Tohle jsou auta, která nemají předchozích 10 majitelů tunerů a jednoho taxikáře. (i když je mi jasné, soudím podle vyjadřování té slečny, že tady jsem to psal všechno zbytečně - tak "ať je to taky hezké" a má to smajlíky na kapotě.)
ty jsi se dal na slohovky, Gáblíku??? no, moc ti to nejde. to bude asi tím ´´ikfe´´ tykfe... slečně tazatelce bych doporučil Micru, K11, po FL, nejlépe poslední roky výroby, 2000-2002. litrový čtyřválec dokáže jezdit překvapivě svižně a za 5 litrů, a má rozvody řetězem. poslední kusy měly i klimu a 4 pytle, sem tam i ABS. údržba za hubičku, díly na to jsou až nemravně levný. navíc po roce 2000 už je Euro 3, takže bez eko. cena do 40k, takže na základní servis, povko, dálničku a plnou nádrž zbyde dost.


A co je tohle
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 16.07.2013 19:44, Re:
Dobrý den. Jako spolehlivý vůz pro začátečníka za cenu do 50 tis. Kč Vám mohu doporučit VW Golf IV, Citroen C3, Opel Astra, Peugeot 206 nebo Renault Mégane. Všechna tato auto umí při základní údržbě sloužit spolehlivě. Určitě volte u každého z nich benzínový motor, a při koupi více, než na počet najetých kilometrů, hleďte na aktuální stav vozu. Výběr konkrétního z nich bude záležet spíše na Vás, jak se Vám jeho design líbí či ne.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.