Monday 25.02.2019 13:51,
RE: varsimo varsimo
Předně se jedná o ročník 2013, takže předpokládejme, že se bavíme o VII generaci s EA211. Tenhle motor (110kW) mám ve služebním autě a jsem s ním nadmíru spokojený, to už jsem tu několikrát psal, někteří kolegové atakují 200k km a celkové náklady na km jsou menší, než u TDi, jedno jestli 1.6, nebo 2.0. Kolik to vydrží je otázka, moc lidí, kteří by najeli za 5 let v osobáku 400 000km asi nebude, každopádně pán píše něco o 100 000 na tachometru, při průměrném nájezdu řekněme 15k km/rok, by to chvíli vydržet mohlo.
Jenže dotaz byl na Golfa s tímhle motorem za čtvrt miliónu. Za tyhle peníze s největší pravděpodobností těžko seženeš slušnou TSi Octávku nebo Leona, natož Golfa. Takže jsem, za daných podmínek, doporučil Aurise.
Co nechápu je "nepoužitelný" kufr u Golfu, to jako Civic tam má černou díru nebo co? Normálně jsi mě donutil to vygooglit a jestli jsou ta čísla správná, tak je ten rozdíl 35 litrů ve prospěch Civicu. Opravdu galaktický nepoměr a rozhodující faktor pro to, jestli se sbalit na dovolenou, případně auto doporučit, nebo ne.
Mimochodem s tím tebou zmíněným Civicem (bavíme-li se o UFO generaci) mám jako s půjčeným autem za sebou cestu do Italských Alp a zpět a jako bezchybnou volbu bych to neviděl. VTEC je fajn, pokud někoho baví řadit a točit motor, čímž si ale u člověka, který se rozhoduje mezi Golfem a Aurisem, nejsem tak úplně jistý. Už vůbec to "nenandá" stejně výkonným turbo motorům, výkon to má solidní a srovnatelný, ale člověk si to musí odpracovat, což je pro někoho zábava, pro někoho otrava. Fajn jsou magic seats, i když ty bych osobně využil tak jednou za půl roku a přední sedačky, alespoň ve výbavě Sport, kterou jsem jel. Ergonomii nechme stranou, ta je o zvyku, co mě negativně zaujalo je špatný výhled dozadu a tragické odhlučnění, hlavně od podběhů, kdy jsem po pár desítkách km volal majiteli, jestli má v pořádku ložiska. A po skoro 250 000 km a 8 letech začíná být znát koroze a mezi výměnami si vezme dost oleje, i když tohle může být problém daného kusu, tolik k tvému bezproblémovému dvojnásobnému nájezdu. Tím nechci říct, že je to špatné auto a ojetina, ale rozhodně má i svá negativa.
Jinak to už neřeš, já vše napsal ve svém prvním komentu. Jestli máš pocit, že je nutné tady reagovat ve veškerých vláknech, co se tu objeví a tvá pravda je univerzálně platná, i když třeba odpovídáš na něco jiného, než se tu někdo zeptá, tak v tom pokračuj.
respond