0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Corrado 2.8 VR6

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 00:50, calibra
Supr kára, v té době se mi moc líbila, dnes už mně nijak nebere, ale stejně jeho konkurent calibra se mi líbí víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 06:30, RE: calibra
Pola posted by:
Supr kára, v té době se mi moc líbila, dnes už mně nijak nebere, ale stejně jeho konkurent calibra se mi líbí víc.
Souhlasím s tebou, Corrado se mi vždycky líbilo a jak jsem byl mladší, vždy jsem se na něj moc rád podíval, ale Calibra byla u mě vždy na prvním místě, nejlépe s motorem 2.0T 4x4!
Není dlouho, co jsem si ji chtěl koupit, ale mnohem modernější a spolehlivější Géčko dostalo přednost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 06:48, Recenze
zigi posted by:
Souhlasím s tebou, Corrado se mi vždycky líbilo a jak jsem byl mladší, vždy jsem se na něj moc rád podíval, ale Calibra byla u mě vždy na prvním místě, nejlépe s motorem 2.0T 4x4!
Není dlouho, co jsem si ji chtěl koupit, ale mnohem modernější a spolehlivější Géčko dostalo přednost...
Dík za povedenou recenzi!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 07:10, Od...
Od motoru V6 s turbem bych čekal lepší hodnotu z 0-100. Vzdyt tohle dasáhne i 4V 2l bez turba. (Type-R) Jinak mooc pěkná kára a to křídlo bylo pro mě překvápko. To je fajnová věcička.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 07:24, RE: Od...
F posted by:
Od motoru V6 s turbem bych čekal lepší hodnotu z 0-100. Vzdyt tohle dasáhne i 4V 2l bez turba. (Type-R) Jinak mooc pěkná kára a to křídlo bylo pro mě překvápko. To je fajnová věcička.
Nejsem fauvéčkář, ale 2.8 VR6 a 2.9 VR6 jsou 6ti válce bez přeplňování!
Do Corrada se dával přeplňovaný pouze 1.8 G60 s výkonem 160PS.
Jinak porovnávat výkon Corrada z roku cca 1990 a Civicu Type-R...trošku úlet
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 07:48, spolehlivost
Hlavně, že sis dal do tabulky - poruchy žádné, co?
Jseš si jistý s tím křídlem? Neotvírá se ti už při té rychlosti kufr?
Pneumatiky - úplně nové pneu se musi zajet, aby se z nich sedřela ochranná (kluzká) vrtstva, že.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 07:50, RE: Od...
F posted by:
Od motoru V6 s turbem bych čekal lepší hodnotu z 0-100. Vzdyt tohle dasáhne i 4V 2l bez turba. (Type-R) Jinak mooc pěkná kára a to křídlo bylo pro mě překvápko. To je fajnová věcička.
Pane F kde jse vzal ze V6 měla turbo? a jak bylo už řečeno porovnat to s Type R který ješpe pár let nebyl je mimo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 07:52, Corrado
Nadherne auticko, vyborna recenze. Ale asi jako vetsina tady, prvni jsem chtel corrado do te doby, nez jsem objevil calibru 2,0 turbo 4x4. sice jsem ji nikdy nemel ale snil jsem o ni, a kdyz jsem ji koupi tmohl a mel hotovost, tak jsem koupil punto 1,2 :) docela úlet misto 2,0 turbo 4x4 koupit 1,2 :) ale co, je to moderní, nežere to, pojistka nízká a 4 hvězdičky Ncap
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 08:06, Hezke :)
Velmi povedena recenze! Pekne napsane i ty pocity. Jen ten zacatek mi pripadal jako vystrizeny s nejakeho Autožurnalu. Ale auto samo je skoro rarita.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 08:25, Corrado
Jedna z těch povedenějších recenzí, díky. Nedělalo se tohle auto jako cabrio? Porad mám pocit, že jsem to někde viděl bez střechy....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 08:50, RE: Corrado
mufik.martin posted by:
Nadherne auticko, vyborna recenze. Ale asi jako vetsina tady, prvni jsem chtel corrado do te doby, nez jsem objevil calibru 2,0 turbo 4x4. sice jsem ji nikdy nemel ale snil jsem o ni, a kdyz jsem ji koupi tmohl a mel hotovost, tak jsem koupil punto 1,2 :) docela úlet misto 2,0 turbo 4x4 koupit 1,2 :) ale co, je to moderní, nežere to, pojistka nízká a 4 hvězdičky Ncap
naopak, punto byl ten nejlepší tah.úlet by byla kalibra, která by si vyžadovala jen další investice.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 09:43, ?
Tak nevím jestli je autor čtivý pisatel nebo magor, svoji lásku popsal moc hezky, ale jezdit s fabkou v břečce 160 km/hod...vychází mi z toho ten magor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 09:54, RE: ?
SY35 posted by:
Tak nevím jestli je autor čtivý pisatel nebo magor, svoji lásku popsal moc hezky, ale jezdit s fabkou v břečce 160 km/hod...vychází mi z toho ten magor.
taky me to napadlo... ale myslim, ze to bylo jen obrazne naznaceni rozdilu chovani aut... myslim, ze ani v tom desti bych si tech 160 ve fabine, kor sedanu, nedal... natoz brecku ;)... jinak recenze supr, corrado bylo driv taky muj sen... bohuzel na 40 tis rocne tohle auto neni, zvlaste pak pri stari min. 12 let...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 09:55, Hezký auto
Dík za hezkou rezenci, taky jsem tohle autíčko kdysi sháněl (a nesehnal). Vlastně jsem o jedno zavadil, o G 60, byla ale předražená a dmychadlo už to mělo za pár. Tak jsem nakonec investoval do CRX s V-TEC (ještě tu s průhledným kufrem) a taky to stálo za to. Měl jsem jí hezkých pět let. Co se týče spolehlivosti Corrada s šestiválcovou motorizací - někdo mi říkal, že ta golfovská náprava pod tím šestiválcem dost úpí a že tam každou chvilku něco odchází (a na nejsilnějších Calibrách taky). Jak to je?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 10:08, RE: Hezký auto
jiriez posted by:
Dík za hezkou rezenci, taky jsem tohle autíčko kdysi sháněl (a nesehnal). Vlastně jsem o jedno zavadil, o G 60, byla ale předražená a dmychadlo už to mělo za pár. Tak jsem nakonec investoval do CRX s V-TEC (ještě tu s průhledným kufrem) a taky to stálo za to. Měl jsem jí hezkých pět let. Co se týče spolehlivosti Corrada s šestiválcovou motorizací - někdo mi říkal, že ta golfovská náprava pod tím šestiválcem dost úpí a že tam každou chvilku něco odchází (a na nejsilnějších Calibrách taky). Jak to je?
S tou nápravou a nejsilnější Cali neříkáš pravdu, máš jistě namysli v Cali motor 2.5 V6 170PS, ten motor byl na Cali těžký a předek trpěl,ale nejsilnější Cali měla obyč 2.0 16V motor se 4mi válci a k tomu se pridalo pouze turbo, což hmotnost na přední nápravu moc nezvětšilo.
Jenom výkon a to z 150 (136) PS na 204PS))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 10:22,
Veľmi pekné, také fandovské od človeka, ktorý to auto miluje! S úsmevom ale beriem časť, kde sa píše o absolútnej kontrole v hustom daždi v rýchlosti 160 km/h na trojhrncovej fabii! Pardón, ale toto nežeriem!...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 10:24, objektivní
toto je typická ukázka naprosto neobjektivní recenze typu "moje auto je nejlepší na světě" .... pardon, ale v textu je spousta blbostí. Taky je docela úsměvný jak s corradem nelze jet po zasněžené dálnici víc než 60 a "o několik minut později" v klidu a s "naprostou kontrolou nad vozem" s fabií 160 ... haha (nic proti fabiím) ... tomu by nevěřila ani babička
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 10:39, RE: objektivní
CSR posted by:
toto je typická ukázka naprosto neobjektivní recenze typu "moje auto je nejlepší na světě" .... pardon, ale v textu je spousta blbostí. Taky je docela úsměvný jak s corradem nelze jet po zasněžené dálnici víc než 60 a "o několik minut později" v klidu a s "naprostou kontrolou nad vozem" s fabií 160 ... haha (nic proti fabiím) ... tomu by nevěřila ani babička
Pocitově hezké, ale dobře vím, že závad na Corradu je daleko více, než píše autor. Mimochodem VR6 vyžaduje třeba vysokooktanový benzin, navíc její dlouhé převody moc sportovního pocitu nedají. Rovněž spotřeba paliva a náklady na případné opravy jsou vysoké. Třeba za hydraulický napínák rozvodového řetězu, který občas selže, chce dealer cca 12000,-Kč. Osobně Corradu moc fandím, ikdyž sám ho nemám, ale bral bych verzi 2,0 i 16V DOHC, která je dynamická a poměrně spolehlivá, až na občasné vrtochy vstřikování K-Motronic, které tu neumí nikdo moc spravit (Znám člověka, který si s ním umí poradit). Osobně si myslím, že Callibra je na spolehlivost podstatně horší a k tomu docela rezne. Ve svíé době ji ale odborný tisk hodnotil lépe, což si třeba o jízdních vlastnostech nemyslím. V každém případě autorovi fandim a jsem rád, že tady existují lidé, kteří chtějí AUTA co mají duši a asi nikdy nezestárnou. K těm Corrado samozřejmě patří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 11:43, RE: calibra
Pola posted by:
Supr kára, v té době se mi moc líbila, dnes už mně nijak nebere, ale stejně jeho konkurent calibra se mi líbí víc.
Mne se az tak super nezda, ale to asi proto, ze jsem mlade ucho
Myslim ze az tak skvele rozpolozeni hmotnosti nema na napravy, ma urcite motor pred predni napravou a to neni bozna co.
Spotreba na 2,8 motor je prijatelna, uricte si s tym musel pocitat.
Ale hezka recenze, hlavne obrazky, ktere se dodal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.03.2007 13:26, RE: calibra
zigi posted by:
Souhlasím s tebou, Corrado se mi vždycky líbilo a jak jsem byl mladší, vždy jsem se na něj moc rád podíval, ale Calibra byla u mě vždy na prvním místě, nejlépe s motorem 2.0T 4x4!
Není dlouho, co jsem si ji chtěl koupit, ale mnohem modernější a spolehlivější Géčko dostalo přednost...
calibra byla na svou dobu nadčasové auto a vypadá dobře dodnes ale ty problémy co s ní byly, občas to byly jen drobnosti ale člověk stejně musel odjet na laně, občas něco většího a nejhorší byla koroze.....vyvaříš lemy.....vyleze na prahu.....spravíš práh .....objeví se jinde.....
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.