0
back
 

diskuze k tématu: U taxislužby je polovojenský režim nutný

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.05.2008 06:41, Taxi
Z muzikanta majitel nejvetsi Taxi sluzby a dalsich veci jako hotel a mikorbusy :) Trosku mimo obor. Jsem zvedavy co potka me :) Ale ted k veci. Docela bych souhlasil, ze BMW je drazsi jak fabia a je tezke to pak mozna zaplatit, ale proc treba i felicie v praze stoji stejne 28 kc jako treba Superb ci jina auta? Nerikejte, ze felda stoji tolik? A obavam se, ze trh po zvyseni ceny nebude konkurovat tim, ze jedni budou nizkonakladove a druzi luxusni, ale ze vsichni zvednou ceny nahoru, takze budem tam, kde jsme ted.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.05.2008 09:18, RE: Taxi
mufik.martin posted by:
Z muzikanta majitel nejvetsi Taxi sluzby a dalsich veci jako hotel a mikorbusy :) Trosku mimo obor. Jsem zvedavy co potka me :) Ale ted k veci. Docela bych souhlasil, ze BMW je drazsi jak fabia a je tezke to pak mozna zaplatit, ale proc treba i felicie v praze stoji stejne 28 kc jako treba Superb ci jina auta? Nerikejte, ze felda stoji tolik? A obavam se, ze trh po zvyseni ceny nebude konkurovat tim, ze jedni budou nizkonakladove a druzi luxusni, ale ze vsichni zvednou ceny nahoru, takze budem tam, kde jsme ted.
Přesně tak ... pan Kvasnička je podnikatel a to, co dělá, tak nedělá pro pěkný usměv zákazníka, ale aby vyždímal více peněz, což mu nelze mít za zlé. Je ale trosku nefér nechat si implementovat požehnání přímo v zákonech. Na druhou stranu si myslím, že kdyby žádná regulace cen taxi neexistovala, ceny by nejprve vyletěly neúměrně nahoru, ale poté by taxislužby pocítily odliv zákazníků a ceny by se musely přizpůsobit trhu. Nakonec by se skončilo na nějakém kompromisu mezi rýžováním na straně podnikatele a cenou, kterou je ochotno dostatečné množství zákazníků ještě akceptovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 09:21, RE: Taxi
anonym posted by:
Přesně tak ... pan Kvasnička je podnikatel a to, co dělá, tak nedělá pro pěkný usměv zákazníka, ale aby vyždímal více peněz, což mu nelze mít za zlé. Je ale trosku nefér nechat si implementovat požehnání přímo v zákonech. Na druhou stranu si myslím, že kdyby žádná regulace cen taxi neexistovala, ceny by nejprve vyletěly neúměrně nahoru, ale poté by taxislužby pocítily odliv zákazníků a ceny by se musely přizpůsobit trhu. Nakonec by se skončilo na nějakém kompromisu mezi rýžováním na straně podni...
Jezdil jste pane Kvasnička někdy např. v Řecku taxíkem? Vozový park - passat, mercedes E, superby... cena? tipuju 0,5 EUR za 1 km. Jak to zvládají?
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.