0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Yaris 3D 1,0 VVT-i – Ideální partner do města

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.04.2006 17:34, Krouťák???
Jaká je tedy hodnota otáček při max. točivém momentu? V tabulce konkurentů píšete 6300, v textu 3800 a nakonci článku 3600. Uveďte, prosím, korektní otáčky. Jinak celkem pěkná motokára.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.04.2006 03:24, RE: Krouťák???
Tom posted by:
Jaká je tedy hodnota otáček při max. točivém momentu? V tabulce konkurentů píšete 6300, v textu 3800 a nakonci článku 3600. Uveďte, prosím, korektní otáčky. Jinak celkem pěkná motokára.
Dobry den! spravna hodnota je kroutici moment 93Nm pri 3800 ot/min. jiz je vse opraveno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 22:41, Převodovka
Koupil jsem nový Yaris 1.3 Sol v létě 2008 a překvapilo mě, že nelze zařadit jedničku dokud auto téměř nezastaví. Najeto mám zatím jen 500 km. Jinak jsou dráhy řazení přesné.

Druhá věc je že plasty na palubní desce jsou tvrdé tak, že po nich stačí přejet rukou a hned na nich zůstávají světlé šmouhy. Prakticky hned se také poškrábou i dolní plasty u dveří od bot při vystupování, ty jsou pro změnu příliš měkké a neodolné.

Mám rovněž Mazdu 6 starou 6 let a ta je v interiéru prakticky netknutá (dveře i palubka). Jedničku není problém zařadit ani ve 40-50 km/h.

Od Toyoty jsem čekal poněkud vyšší standard. Jinak vše ostatní je v pohodě. Zvlášť variabilita zadních sedadel a motor a vůbec celkový pocit v autě.

Moc jsem si zatím nezvykl na digitální rychloměr. Problém není že je uprostřed, ale že je digitální. Analogový má tu výhodu že na první pohled vidím kolik jedu jen podle polohy ručičky na budíku aniž bych zatěžoval mysl "dekódováním" cifer. Nepraktičnost čtení čísel je prý ostatně důvod proč i moderní letadla mají stále "budíky" a ne číselné displeje.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.