Monday 10.07.2017 21:18,
xxxxx xxxxx xxxxx
Uz je to sest let zpet co jsem blbec svuj uzasny LC100 prodal s 220.000km
Kdysi jsem zacinal Patroly 2.8nafta a logicky pak sel do trilitru. To se jeste o prusvihu s motory nevedelo a nevedelo se proc se to deje. Mel jsem 3x propaleny pist, i kdyz jsem auto nehonil, dochlazoval a setril. Pak to proste hnilo pred ocima.
Pak jsem mel fazi Range Roveru a to rozhodne nedoporucuji, miluji totiz servisy.
Dva roky jsem po ocku shanel Land Criuser 4.2TD bez TZ interierem ktery by byl dokonaly a jako novy, vc. sedadla ridice i koberce v kufru. Tech aut jsem videl vic a problem 99% byl, ze jsou majiteli dojete do mrte a jdou z ruky do ruky.
Landak vydrzi "snad i bez servisu" jezdit snad donekonecna a to jeho problem... vsechny jsou dorasene, stocene a znicene... i tak ale stale jezdi.
Doporucuji priplatit 200.000navic a koupit facelift model od 2002 uz s dotykovym digitalnim panelem v palubce, ma 18" kola. Prvni meli jeste puvodni 4st. automat. Jeste lepsi je ale uz 5st. automatem - ten ve skvelem stavu stoji skoro jako nejlevnejsi LC200-V8. Mel jsem tedy dovoz FR, tak jsem nemel korozi zadnou.
Za mne jednoznacne Land Cruiser.
Problem je, ze je to ve meste nemotorne, je velmi drahy servis a bere si kolem 14L. Velkou lod jsem prodal a nejakou dobu jsem na mensi pouzival kompaktnejsi a mensi Rextony (ja je ale delam, dodavam na ne dily, tak se nam tady vzdy nejaky valeli, ty fungovali celkem dobre taky a da se s nimi v klidu parkovat i ve vnitrni Praze).
Pokud nemate tolik penez, je dobre prejit do US benzinovych aut a predelat na sekvencni LPG, dily jsou pry levne a nekteri nasi zakaznici z novych Rextonu presli napr. na novy Dodge Ram 150 (jejich firmy trvali na novem aute na leasing a Rextony uz se delaji misto petivalce 2.7 se ctyrvalcem 2.0 a to podporovat nechteli)
respond