0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 10:43, Hrad
Dobrý den, co je to za hrad na snímcích? Děkuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 11:12, RE: Hrad
anonym posted by:
Dobrý den, co je to za hrad na snímcích? Děkuji.
Jedná se o hrad Házmburk (Klapý), který je branou do českého středohoří. Najdete ho kousek za obcí Libochovice (dostupný nejlépe z D8, exit 35).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 13:23, hodně muziky za hodně peněz
Na asiata je ta cena šílená a co s ní udělá ještě tradičně "výhodný" splátkový prodej Toyoty včetně pojistek za to pořídím o třídu vyššího germána
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 15:42, RE: hodně muziky za hodně peněz
anonym posted by:
Na asiata je ta cena šílená a co s ní udělá ještě tradičně "výhodný" splátkový prodej Toyoty včetně pojistek za to pořídím o třídu vyššího germána
A to znamená, že o triedu vyšší germán bude viac auto, alebo kvalitnejšie auto, alebo iba veľký germán? Na váhu sa kupuje vlašský šalát, cenu auta netvorí len jeho veľkosť, nicht war?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 15:46, RE: hodně muziky za hodně peněz
anonym posted by:
Na asiata je ta cena šílená a co s ní udělá ještě tradičně "výhodný" splátkový prodej Toyoty včetně pojistek za to pořídím o třídu vyššího germána
Tak si kup toho germána,ne? Mně přijde takovéhle auto daleko variabilnější než třeba tuzemská Octávia, která, když je náhodou trochu ve výbavě, tak je za stejné peníze!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 17:55, log-in
Je škoda,že když se testují auta s možností obsazení 7 rodinnými příslušníky stejně ten test provádí jen řidič.Takže je potom jedno o jakou verzi jde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 08:53, Japonský křáp
DO P..RDELE S CELOU TOYOTOU!!!!AŤ ŽIJOU NĚMECKÉ VOZY!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 11:19, RE: Japonský křáp
anonym posted by:
DO P..RDELE S CELOU TOYOTOU!!!!AŤ ŽIJOU NĚMECKÉ VOZY!!!!!
Prober se z toho svého šoku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 11:23, RE: Japonský křáp
anonym posted by:
DO P..RDELE S CELOU TOYOTOU!!!!AŤ ŽIJOU NĚMECKÉ VOZY!!!!!
Měl jsem dva japonské vozy (Mitshubishi) a následně Audi A4 Avant. Rozdíl v poruchovosti byl obrovský v neprospěch německého vozu. Pokazili se tam opakovaně hlavní skupiny motoru jako turbo (2x), vstřikovací čerpadlo (3x), kardan 4x4 (1x), ABS, Airbag. Nejhorší však bylo chování vozidla, které předcházelo např, poruše turba. Při předjíždění najednou motor ztratil výkon. Je jasné, že situace byla vážná, protože se blížilo protijedoucí vozidlo. Musel jsem na brzdy a zařadit se zpět velmi rychle. Po vypnutí motoru a startu bylo vše normální. Žádná varovná hláška na dispeji. Při diagnostice zjištěna závada "sporadické překročení podtlaku v sacím potrubí". Proto prý následně na zásah řídící jednotky padnul výkon motoru téměř na nulu. Bylo zjevné, že se jedenalo o chování vozu, které zvolil programátor řídící jednotky. Zatímco měl indikovat poruchu na dispelji, tak mne několikrát vystavil smrtelnému nebezpečí. Podobně nebezpečně se zachoval vůz při poruše vstřikovacího čerpadla. Na vznik události "překročena maximální ¨hodnota předvstřiku" zareagoval tak, že vydal příkaz automatické převodovce, aby okamžitě a natvrdo zařadila třetí skupeň bez ohledu na aktuální kvalt. Výsledek byl stejný jako v prvém případě. Smrtelně nebezpečná situace při předjíždění. Opět žádná hláška na dispelji, opět po zastavení a restartu se vše tvářilo normálně. Německá preciznost je pohádka minulých dob. Realita je jiná.Takže se vracím k japonskému vozu a "do p..rdele s německými vozy". Forever neboli nafurt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 13:30, RE: Japonský křáp
anonym posted by:
Měl jsem dva japonské vozy (Mitshubishi) a následně Audi A4 Avant. Rozdíl v poruchovosti byl obrovský v neprospěch německého vozu. Pokazili se tam opakovaně hlavní skupiny motoru jako turbo (2x), vstřikovací čerpadlo (3x), kardan 4x4 (1x), ABS, Airbag. Nejhorší však bylo chování vozidla, které předcházelo např, poruše turba. Při předjíždění najednou motor ztratil výkon. Je jasné, že situace byla vážná, protože se blížilo protijedoucí vozidlo. Musel jsem na brzdy a zařadit se zpět velmi rychle. P...
Měl jsem dva japonské vozy (Mitshubishi) a následně Audi A4 Avant. Rozdíl v poruchovosti byl obrovský v neprospěch německého vozu. Pokazily se tam opakovaně hlavní skupiny motoru jako turbo (2x), vstřikovací čerpadlo (3x), kardan 4x4 (1x), ABS, Airbag. Nejhorší však bylo chování vozidla, které předcházelo např, poruše turba. Při předjíždění najednou motor ztratil výkon. Je jasné, že situace byla vážná, protože se blížilo protijedoucí vozidlo. Musel jsem na brzdy a zařadit se zpět velmi rychle. Po vypnutí motoru a startu bylo vše normální. Žádná varovná hláška na dispeji. Při diagnostice zjištěna závada "sporadické překročení podtlaku v sacím potrubí". Proto prý následně na zásah řídící jednotky padnul výkon motoru téměř na nulu. Bylo zjevné, že se jedenalo o chování vozu, které zvolil programátor řídící jednotky. Zatímco měl indikovat poruchu na dispelji, tak mne několikrát vystavil smrtelnému nebezpečí. Podobně nebezpečně se zachoval vůz při poruše vstřikovacího čerpadla. Na vznik události "překročena maximální ¨hodnota předvstřiku" zareagoval tak, že vydal příkaz automatické převodovce, aby okamžitě a natvrdo zařadila třetí skupeň bez ohledu na aktuální kvalt. Výsledek byl stejný jako v prvém případě. Smrtelně nebezpečná situace při předjíždění. Opět žádná hláška na dispelji, opět po zastavení a restartu se vše tvářilo normálně. Německá preciznost je pohádka minulých dob. Realita je jiná.Takže se vracím k japonskému vozu a "do p..rdele s německými vozy". Forever neboli nafurt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 18:28, RE: Japonský křáp
anonym posted by:
Měl jsem dva japonské vozy (Mitshubishi) a následně Audi A4 Avant. Rozdíl v poruchovosti byl obrovský v neprospěch německého vozu. Pokazily se tam opakovaně hlavní skupiny motoru jako turbo (2x), vstřikovací čerpadlo (3x), kardan 4x4 (1x), ABS, Airbag. Nejhorší však bylo chování vozidla, které předcházelo např, poruše turba. Při předjíždění najednou motor ztratil výkon. Je jasné, že situace byla vážná, protože se blížilo protijedoucí vozidlo. Musel jsem na brzdy a zařadit se zpět velmi rychle. P...
Jasně, stejně sem budou, ale psát blbečci, co ní nikdy nejeli, ale vědí, že stojí za hovno. Já tady německá auta hanit nebudu, mám Toyotu, jsem max spokojen a když se chce někdo projevovat jako imbecil, tak ať pokračuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 19:57, 7 miest
Je to marketingová blbosť 7 miest, iba čo to zmenšuje využiteľnosť kufra, kto bude chcieť prevážať 7 osôb kúpi si aj tak niečo väčšie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 12:50, RE: 7 miest
gld posted by:
Je to marketingová blbosť 7 miest, iba čo to zmenšuje využiteľnosť kufra, kto bude chcieť prevážať 7 osôb kúpi si aj tak niečo väčšie
Tak nevim, mam kamose, ktery dela v Aachen, bydli v Plzni a jezdi to plne nalozeny s 5 cestujicimi 3 x do mesice. Cili v aute je 6 lidi a malo zavazadel. Zatim jsem zadnou ztiznost na spolehlivost, spotrebu, nebo vylozene malo mista neslysel.
Ja jezdim s RAVou s tim samym motorem D4-D a zkusenosti jsou vesmes dobre. Fakt je, ze diesel ramusi dost pri pridavani z 1500 na 2000 otacek, jinak standard.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 14:52, RE: 7 miest
anonym posted by:
Tak nevim, mam kamose, ktery dela v Aachen, bydli v Plzni a jezdi to plne nalozeny s 5 cestujicimi 3 x do mesice. Cili v aute je 6 lidi a malo zavazadel. Zatim jsem zadnou ztiznost na spolehlivost, spotrebu, nebo vylozene malo mista neslysel.
Ja jezdim s RAVou s tim samym motorem D4-D a zkusenosti jsou vesmes dobre. Fakt je, ze diesel ramusi dost pri pridavani z 1500 na 2000 otacek, jinak standard.
Dneska jsem s tím jel a zvukově je to hlučnější než TDi....celkem je slyšet rachot i od kol. (Spatne tesny asi dveřem narozdil od mondea3 mají poloviční tloušťku...zase to přidá místo)..ale nadruhou stranu vzadu se muzete valet jak chcete...to v mondeu nejde
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.