0
back
 

diskuze k tématu: Aygo, nebo Citigo? Vybíráme ideální auto do města

category of topic classification: japonská vozidla, česká vozidla
usin
number of posts3
date of registration01.12.2016
Wednesday 28.07.2021 16:35, Citigo
S citigem 44 kw mám pár desítek tisíc naježděno. Hrozně těžko se tohle auto někomu doporučuje nebo nedoporučuje. Záleží, z čeho člověk přesedne, kudy jede, kam jede, jak je venku, kolik toho veze... Mě třeba vadí, že není výdech topení u levé nohy řidiče. V zimně jde z té strany zima, pokud netopím naplno. Jiní to zase vůbec nevnímají. Jízda po rozbitých cestách je peklo. Pamatuju si že to mělo i vrzající období. Ideální je půjčit si to v půjčovně na 2 dny a vyzkoušet. Když jsem to kupoval, byla za podobné peníze lehce starší fabie bez výbavy, což mě třeba nevadí, dneska bych ji asi koupil nebo si připlatil.
Na dobrých cestách je to auto OK, celkem prostor, spotřeba ok, závady zatím žádné...
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Wednesday 28.07.2021 18:31, RE: Citigo
citation:
reakce na: usin, 28.07.2021 16:35 (S citigem 44 kw mám pár desíte ...)


Chyba, citigo nejde nikomu doporučit. Koncern VW prostě tento segment neumí. Poprvé to zkusil s VW Lupo a klonem Seat Arosa, což nebylo vysloveně špatné auto, ale nehrálo to ekonomicky. Podruhé to kvůli ceny zkusil dovozem brazilského VW Fox, což zase byla na evropské poměry katastrofa. Napotřetí se VW pokusil postavit levné auto segmentu A v Evropě a znova to nevyšlo, proto taky nebude mít bratislavská trojice VW Up! / Seat Mii / Škoda Citigo nástupce.

Celá Evropa kupuje primárně Fiat 500 a Fiat Panda, protože jsou to prostě lepší auta a člověk nemusí nostalgicky vzpomínat na Škodu 120 s obnaženými plechy dveří.

Kdo si tu nejmenší škodovku chce koupit kvůli pocitu českého auta, tak mnohem více patriotizmu projeví nákupem v ČR skutečně vyrobených trojčat Toyota Aygo / Peugeot 108 / Citroën C1.

Bratislavská miniauta jsou špatná volba i jako elektro, vezmeme-li v potaz jejich prodejní cenu v poměru k zastaralosti montovaných technologií. Citigo iV stálo jako tří- až čtyřleté BMW i3, které sice nepobralo moc krásy, ale jako auto na baterky funguje násobně lépe.
respond
usin
number of posts3
date of registration01.12.2016
Thursday 29.07.2021 21:48, RE: RE: Citigo
citation:
reakce na: Giorgio, 28.07.2021 18:31 (Chyba, citigo nejde nikomu dop ...)
Tak nevim jestli kupující u citiga řeší zrovna zastaralost technologie, není to počítač nebo playstation. Spíš jde o spolehlivost, cenu a dostupnost servisu oproti třeba tomu bmw. Zas taková hrůza to není, proste kompromis jako všechna tahle auta
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Friday 30.07.2021 08:23, RE: RE: RE: Citigo
citation:
reakce na: usin, 29.07.2021 21:48 ( Tak nevim jestli kupující u c ...)


Zastaralost technologií toho elektropohonu! To, že neumí hospodařit s bateriemi (chybí aktivní chlazení i vyhřívání) a že tam VW nacpal bez nějakého vylepšení stejné součástky, co x let používal v e-UP!, určitě nevyváží, že je autorizák za rohem.

Na elektromobily od BMW je standardem servisní balíček, takže servis jako takový stojí nula nula prd.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Sunday 01.08.2021 11:55, RE: RE: RE: Citigo
citation:
reakce na: usin, 29.07.2021 21:48 ( Tak nevim jestli kupující u c ...)


Proboha, člověče, co chcete servisovat na elektroautě? Tam je to buďto o brzdách, nebo o totálním prů.eru. Nic mezi…
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.