0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis 2,2 D-CAT – dálniční křižník

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.06.2012 11:00, Fotky
Kampak se nám zatoulala fotogalerie?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.06.2012 11:08, Motor
Tak ten motor mi podle popisu přijde jako spíš mínus. Výkon objemu 2.2 je podprůměrný a i kroutící moment je menší, než u běžného dvoulitru (třeba má lepší průběh v rámci otáček). Ovšem popsaná spotřeba je skoro katastrofa - na hodnoty 8,4 litrů se při běžném ježdění dostanou benzínové dvoulitry, přitom kultura provozu, emise i údržba budou úplně z jiné ligy. Nic na tom nemění použitá automatická převodovka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.06.2012 12:21, RE: Motor
Koloss posted by:
Tak ten motor mi podle popisu přijde jako spíš mínus. Výkon objemu 2.2 je podprůměrný a i kroutící moment je menší, než u běžného dvoulitru (třeba má lepší průběh v rámci otáček). Ovšem popsaná spotřeba je skoro katastrofa - na hodnoty 8,4 litrů se při běžném ježdění dostanou benzínové dvoulitry, přitom kultura provozu, emise i údržba budou úplně z jiné ligy. Nic na tom nemění použitá automatická převodovka.
Označení D-CAT znamená systém kombinující filtr pevných částic a katalyckou redukci oxidů dusíku,ale bez vstřikování močoviny.Místo ní se zde vstřikuje nafta,což znamená relativně značný podíl vyplítvaného paliva.Navíc auto trpí nízkou tuhostí karosérie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.06.2012 13:41, toyota avensis 1,8vvt-i
Ani se mi nechce té spotřebě věřit, s 1,8wt-i, r.v. 2007, benzín jezdím do 7 litrů a často jezdím i přívěsem. To mi připadá, že redaktor jezdil pouze po městě. Jinak je fakt, že už ani ta Toyota není co bývala. Ve 145 tis. km jsem měnil ložisko v předním kole. To s minulým avensisem jsem do 240 tis. km nevyměnil nic, mimo oleje a obložení brzd. Pokud ta spotřeba 8,4 je fakt z testu v kombinovaném provozu, pak naftu nikdy nechci. Asi půjdu do hybridu. Kdo máte Prius 1,8, napište recenzi, jaký je v normálním provozu. Děkuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.06.2012 15:06, RE: toyota avensis 1,8vvt-i
valcav posted by:
Ani se mi nechce té spotřebě věřit, s 1,8wt-i, r.v. 2007, benzín jezdím do 7 litrů a často jezdím i přívěsem. To mi připadá, že redaktor jezdil pouze po městě. Jinak je fakt, že už ani ta Toyota není co bývala. Ve 145 tis. km jsem měnil ložisko v předním kole. To s minulým avensisem jsem do 240 tis. km nevyměnil nic, mimo oleje a obložení brzd. Pokud ta spotřeba 8,4 je fakt z testu v kombinovaném provozu, pak naftu nikdy nechci. Asi půjdu do hybridu. Kdo máte Prius 1,8, napište recenzi, jaký je ...
Jo, Prius 1.8 se mi principielně taky líbí, uvítal bych praktickou zkušenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.06.2012 16:45, RE: Motor
Koloss posted by:
Tak ten motor mi podle popisu přijde jako spíš mínus. Výkon objemu 2.2 je podprůměrný a i kroutící moment je menší, než u běžného dvoulitru (třeba má lepší průběh v rámci otáček). Ovšem popsaná spotřeba je skoro katastrofa - na hodnoty 8,4 litrů se při běžném ježdění dostanou benzínové dvoulitry, přitom kultura provozu, emise i údržba budou úplně z jiné ligy. Nic na tom nemění použitá automatická převodovka.
Toyota ho dělá taky v 130 kW verzi, a to docela dlouho, když s tím přišla, bylo to bomba, o čtvrtinu výkonnější motor než většina (ne-li komplet) tehdejší produkce. Uvedená spotřeba tedy žádná hitparáda, na spritmonitoru ale průměrně 6,76 l/100, což už se asi dá zkousnout. Beztak bych raději volil benzin.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.06.2012 09:07, RE: toyota avensis 1,8vvt-i
Koloss posted by:
Jo, Prius 1.8 se mi principielně taky líbí, uvítal bych praktickou zkušenost.
http://www.supergreenme.com/go-green-environment-eco:Toyota-Prius-the-Taxi-champion
koukal jsem jak puk, 550k na původní baterie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.06.2012 10:01, RE: Motor
pargi posted by:
Toyota ho dělá taky v 130 kW verzi, a to docela dlouho, když s tím přišla, bylo to bomba, o čtvrtinu výkonnější motor než většina (ne-li komplet) tehdejší produkce. Uvedená spotřeba tedy žádná hitparáda, na spritmonitoru ale průměrně 6,76 l/100, což už se asi dá zkousnout. Beztak bych raději volil benzin.
Ja (předchozí model) Avensis 2,2 D-Cat 130 kw s manuálem mám doma - jezdí s ním hlavně manželka. Není to dobrý motor, trpí celou řadou závad, má sklony se ca ve 150.000 km uvařit (začínají prolínat vodní pumpy) a nelze jej moc opravovat (celý je z hliníku). je to opravdu tak, je tam přivstřikování nafty do katalyzátoru a to spotřebovává naftu navíc. Spotřeba je příšerná, v reálu tahle auta žerou ca 8 - 9l nafty s manuálem, ve městě k 10l... Jen díky tomu že moje žena jezdí opravdu defenzivně, vozí děti a spíš příměstský provoz se nám drží spotřeba 7,5 -7,8 l.
Navíc hrozí problémy s drahými vstřikovači. Zeptejte se v kterémkoli servisu Toyota, zákazníci jsou z téhle motorizace neštastní (od Corol přes Avensisy a RAVky až po Lexuse) a servisy nemohou nabídnout žádné řešení. Nekupovat! -))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.06.2012 11:52, RE: toyota avensis 1,8vvt-i
valcav posted by:
Ani se mi nechce té spotřebě věřit, s 1,8wt-i, r.v. 2007, benzín jezdím do 7 litrů a často jezdím i přívěsem. To mi připadá, že redaktor jezdil pouze po městě. Jinak je fakt, že už ani ta Toyota není co bývala. Ve 145 tis. km jsem měnil ložisko v předním kole. To s minulým avensisem jsem do 240 tis. km nevyměnil nic, mimo oleje a obložení brzd. Pokud ta spotřeba 8,4 je fakt z testu v kombinovaném provozu, pak naftu nikdy nechci. Asi půjdu do hybridu. Kdo máte Prius 1,8, napište recenzi, jaký je ...
Jelikož bydlím mimo Prahu, tak uvádím reálnou kombinovanou spotřebu. Tedy zhruba rovným dílem po Praze-po okreskách-po dálnici/městkém okruhu, při klidné defenzivní jízdě v rámci předpisů. Spotřeba mě skutečně moc nepotěšila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.06.2012 13:34, RE: toyota avensis 1,8vvt-i
tomaskrtek posted by:
http://www.supergreenme.com/go-green-environment-eco:Toyota-Prius-the-Taxi-champion
koukal jsem jak puk, 550k na původní baterie
No přesněji je tam, že jeden má najeto 550 tisíc a výměnu baterie si vyžádal v 500 tisících, druhý kus ji chtěl po 350 tisících km. I tak je to výrazně lepší, než skeptici očekávali.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.06.2012 15:15, RE: toyota avensis 1,8vvt-i
Koloss posted by:
No přesněji je tam, že jeden má najeto 550 tisíc a výměnu baterie si vyžádal v 500 tisících, druhý kus ji chtěl po 350 tisících km. I tak je to výrazně lepší, než skeptici očekávali.
já to jen prolítnul, ale každopádně mě to překvapilo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.06.2012 16:28, RE: Motor
Ondřej Eliáš posted by:
Ja (předchozí model) Avensis 2,2 D-Cat 130 kw s manuálem mám doma - jezdí s ním hlavně manželka. Není to dobrý motor, trpí celou řadou závad, má sklony se ca ve 150.000 km uvařit (začínají prolínat vodní pumpy) a nelze jej moc opravovat (celý je z hliníku). je to opravdu tak, je tam přivstřikování nafty do katalyzátoru a to spotřebovává naftu navíc. Spotřeba je příšerná, v reálu tahle auta žerou ca 8 - 9l nafty s manuálem, ve městě k 10l... Jen díky tomu že moje žena jezdí opravdu defenzivně, v...
Ano slyšel jsem, že D-CAT není žádná hitparáda..proto máme doma 2 toyoty v benzínu, taťka dokonce RAV4 a žere mu míň, než kolegova RAV4 s D-CATem, pravda jejich jízdní styl a poměr užívání intra/extravilán je odlišný.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.