0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis 2,0 TD - bez problémů i po 200 tis. km.

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 12:40, Martin
Ahoj, měl jsem tento vůz, r.v. 1998, můžu s popisem jen souhlasit, je to spolehlivý a pohodlný vůz, najel jsem přes 100 tis. km, při prodeji měl na tachometru 165 tis. km. Spotřebu jsem měl trochu lepší, dlouhodobý průměr 6,5 l. Nyní jezdím ve stejném modelu s motorem D4D, spokojenost podobná, lepší výkon, spotřeba v kombíku 6 l. Jediná závada za celých 75 tis. km byl dvouhmotnostní setrvačník, který častěji na těchto vozech odchází.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 12:55, Nebylo to tady už?
Nebyla tady ta recenze náhodou už nedávno?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 13:04, Viva Toyota
anonym posted by:
Ahoj, měl jsem tento vůz, r.v. 1998, můžu s popisem jen souhlasit, je to spolehlivý a pohodlný vůz, najel jsem přes 100 tis. km, při prodeji měl na tachometru 165 tis. km. Spotřebu jsem měl trochu lepší, dlouhodobý průměr 6,5 l. Nyní jezdím ve stejném modelu s motorem D4D, spokojenost podobná, lepší výkon, spotřeba v kombíku 6 l. Jediná závada za celých 75 tis. km byl dvouhmotnostní setrvačník, který častěji na těchto vozech odchází.
Je dobrej fór, že povedené ultraspolehlivé auto střední třídy se dá pořídit výrazně levněji, než Octavia. No každému jeho nebe, Toyota i přes mírné zhoršení spolehlivosti v posledních letech jednoznačně ano (i když z japonců bych já dal spíš přednost Accordu se skvělým motorem 2.2).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 13:10, RE: Martin
anonym posted by:
Ahoj, měl jsem tento vůz, r.v. 1998, můžu s popisem jen souhlasit, je to spolehlivý a pohodlný vůz, najel jsem přes 100 tis. km, při prodeji měl na tachometru 165 tis. km. Spotřebu jsem měl trochu lepší, dlouhodobý průměr 6,5 l. Nyní jezdím ve stejném modelu s motorem D4D, spokojenost podobná, lepší výkon, spotřeba v kombíku 6 l. Jediná závada za celých 75 tis. km byl dvouhmotnostní setrvačník, který častěji na těchto vozech odchází.
Mám taky D4D 2001 a jsem rovněž velice spokojen. Zátah velice slušný, spektrum otáček oproti TDi taky a spotřeba v pohodě do 6l. Když jsem byl v Chorvatsku, tak nebyl problém jet za 5,5 litrů, což na tak velké a prostorné auto jde. Asi jako každý jsem i já jezdíval oktávii TDI a musím říct, že při stejném stylu jízdy jsem s oběma vozy dosahoval spotřebu stejnou, s tím, že Oct. má zátah trochu dřív ale taky daleko dřív skončí na rozdíl od avensise, který tahá až do 5000. Tohle auto se ne každému líbí, ale kdo v něm cestoval delší dobu, tak mu většinou přišel na chuť. Jedná se o velmi pohodlné, většinou dobře vybavené a jisté auto. Mám ho již druhým rokem a zatím jsem měnil jen pár drobností (desky,kosti,gumy stabilizátorů a jedno ložisko) tak ať slouží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 13:16, RE: Nebylo to tady už?
anonym posted by:
Nebyla tady ta recenze náhodou už nedávno?
jo byla
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 20:54, RE: Martin
anonym posted by:
Mám taky D4D 2001 a jsem rovněž velice spokojen. Zátah velice slušný, spektrum otáček oproti TDi taky a spotřeba v pohodě do 6l. Když jsem byl v Chorvatsku, tak nebyl problém jet za 5,5 litrů, což na tak velké a prostorné auto jde. Asi jako každý jsem i já jezdíval oktávii TDI a musím říct, že při stejném stylu jízdy jsem s oběma vozy dosahoval spotřebu stejnou, s tím, že Oct. má zátah trochu dřív ale taky daleko dřív skončí na rozdíl od avensise, který tahá až do 5000. Tohle auto se ne každ...
Pokud vím, tak diesly od toyoty jsou známy extra úzkým otáčkovým spektrem. Maximální výkon dosahují motory při 3600-3800 ot/min, takže nad 4000 nemá smysl je točit. Potvrzeno ve všech testech, i když testéři jsou obvykle toyotofilové.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 21:15, RE: Nebylo to tady už?
Fénix56 posted by:
jo byla
Jojo. Okurkovka, ale jelikož se mění čtenáři, tak to tolik nevadí..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 21:38, Toyotofilové
anonym posted by:
Pokud vím, tak diesly od toyoty jsou známy extra úzkým otáčkovým spektrem. Maximální výkon dosahují motory při 3600-3800 ot/min, takže nad 4000 nemá smysl je točit. Potvrzeno ve všech testech, i když testéři jsou obvykle toyotofilové.
To je víceméně pravda, toyota avensis není špatná, ale honda dává do Acordu o dost lepší motor a kupodivu stejně dobrej je i 2.2 v citronu - oba jsou lepší než ten toyoťáckej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 21:55, RE: Martin
anonym posted by:
Mám taky D4D 2001 a jsem rovněž velice spokojen. Zátah velice slušný, spektrum otáček oproti TDi taky a spotřeba v pohodě do 6l. Když jsem byl v Chorvatsku, tak nebyl problém jet za 5,5 litrů, což na tak velké a prostorné auto jde. Asi jako každý jsem i já jezdíval oktávii TDI a musím říct, že při stejném stylu jízdy jsem s oběma vozy dosahoval spotřebu stejnou, s tím, že Oct. má zátah trochu dřív ale taky daleko dřív skončí na rozdíl od avensise, který tahá až do 5000. Tohle auto se ne každ...
Stary Avensis ma max. vykon pri 4000ot., novejsi pri 3600ot., ten super zatah do 5000ot. bych chtel videt :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:06, RE: Martin
mikes posted by:
Stary Avensis ma max. vykon pri 4000ot., novejsi pri 3600ot., ten super zatah do 5000ot. bych chtel videt :o)
Tak se stav, já Tě klidně svezu. Hlavně je to vidět, když je mírné dlouhé stoupání. Octávky většinou nastoupí a začnou předjíždět, ale ejhle, po chvilce jim dojde dech. S D4D se toto nestává, je pravda, že je pomalejší nástup (2200)rpm, ale kdo s tímhle autem někdy jel, tak mi dá za pravdu, že zcela jistě nezačne ve 4000 vadnout, to vážně ne))) Já nejsem žádný Toyotofil a nic podobnýho, měl jsem mrtě aut a z ničeho nedělám modlu. Jen chci říct, že zrovinka ten D4D není špatnej motor. Tichý, kultivovaný, hbitý a úsporný. S mým autem jelo pár lidí a všichni byli s motorem velmi spokojeni. Byli to zejména majitelé TDI, HDi a TDci. Bavím se samozřejmě o autě z roku 2001. myslím, že v dnešní době je spousta lepších dieselů, ale v té době????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 09:23, Toyotu nikdy viac
Vlastnil som TOYOTU COROLU r.v 1999 hatchback 3D, 1.6, 81 kW benzin a môžem povedať, že sa na nej menilo skoro všetko okrem plechov.
Odišla spojková lamela, menili sa brzdy, všetky tlmiče dokonca sa musel prekrúžkovať motor (oprava v origo servise cca 40000 Sk) lebo žral tak 1l oleja na 700 km a to mala najazdených cca 150 000km. To vozidlo malo podpriemerné jazdné vlastnosti a brzdy vskutku nestáli za nič.
Záver: Žiadnu TOYOTU si už určite nikdy nekúpim. Skutočne vydarené vozidlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 09:45, RE: Toyotu nikdy viac
anonym posted by:
Vlastnil som TOYOTU COROLU r.v 1999 hatchback 3D, 1.6, 81 kW benzin a môžem povedať, že sa na nej menilo skoro všetko okrem plechov.
Odišla spojková lamela, menili sa brzdy, všetky tlmiče dokonca sa musel prekrúžkovať motor (oprava v origo servise cca 40000 Sk) lebo žral tak 1l oleja na 700 km a to mala najazdených cca 150 000km. To vozidlo malo podpriemerné jazdné vlastnosti a brzdy vskutku nestáli za nič.
Záver: Žiadnu TOYOTU si už určite nikdy nekúpim. Skutočne vydarené vozidlo.
jo jo, spojka v háji, kroužky v háji, litr oleje na 700 km, no to měla určitě najeto 150tis ha, ha jako většina 10 let starejch ojetin v našich bazarech (viděl bych to tak na 500 tis)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 10:02, RE: Martin
anonym posted by:
Tak se stav, já Tě klidně svezu. Hlavně je to vidět, když je mírné dlouhé stoupání. Octávky většinou nastoupí a začnou předjíždět, ale ejhle, po chvilce jim dojde dech. S D4D se toto nestává, je pravda, že je pomalejší nástup (2200)rpm, ale kdo s tímhle autem někdy jel, tak mi dá za pravdu, že zcela jistě nezačne ve 4000 vadnout, to vážně ne))) Já nejsem žádný Toyotofil a nic podobnýho, měl jsem mrtě aut a z ničeho nedělám modlu. Jen chci říct, že zrovinka ten D4D není špatnej motor. Tichý...
To nesmis frajerit na octy s 66kW, zkus nejakou silnejsi :o) No fakt by me ale zajimalo, kdyz vykon i moment klesa uz v te oblasti z ceho ti to tak tahne? :o) Mozna mas pokazene budiky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 10:41, RE: Toyotu nikdy viac
anonym posted by:
jo jo, spojka v háji, kroužky v háji, litr oleje na 700 km, no to měla určitě najeto 150tis ha, ha jako většina 10 let starejch ojetin v našich bazarech (viděl bych to tak na 500 tis)
Nebo jestli by to nechtelo vymenit ridice )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 13:09, RE: Toyotu nikdy viac - free78
anonym posted by:
Nebo jestli by to nechtelo vymenit ridice )
připojuji se k tvrzrení, že pán "výhodně" koupil echt toyotu dotaženou z německa "po důchodci, kterej jezdil akorát do kostela a na STK". Kdepak takovéto problémi po 150tkm...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 18:26, RE: Toyotofilové
anonym posted by:
To je víceméně pravda, toyota avensis není špatná, ale honda dává do Acordu o dost lepší motor a kupodivu stejně dobrej je i 2.2 v citronu - oba jsou lepší než ten toyoťáckej
je vidět,žes ještě nejel z 2.2 D-cat....má to necelých 180 koní (pro rýpaly papírových 177) a je to vlk v rouše beránčím . fakt dobrý auto i motor!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 23:27, RE: Toyotofilové
anonym posted by:
je vidět,žes ještě nejel z 2.2 D-cat....má to necelých 180 koní (pro rýpaly papírových 177) a je to vlk v rouše beránčím . fakt dobrý auto i motor!!!
Jo je to dobrý auto a motor není špatnej, ale já bych souhlasil s Engine of the Year i většinou recenzí a ty 2,2ky od Hondy a od Peugeot/Citroenu bych opravdu řadil jednoznačně před tu Toyotu (nic proti ní). Nedávno jsem zkoušel ten 2.2 HDi Biturbo a ty dvě turba tam nejsou pro parádu, už kousek nad 1000 otáček zatahuje jak bejk, že někde v 2500 (to nevím přesně) se přidá velký turbo není poznat prostě jen trvale zrychluje kdy chceš. Maximální krouťák už od 1300 až do nějakej 4000 ot. je prostě znát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 11:41, RE: Martin
mikes posted by:
To nesmis frajerit na octy s 66kW, zkus nejakou silnejsi :o) No fakt by me ale zajimalo, kdyz vykon i moment klesa uz v te oblasti z ceho ti to tak tahne? :o) Mozna mas pokazene budiky.
Na Oct. 66KW může frajeřit kde jaká japonská 1,4ka ty troubelíne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 12:03, 66 kW v Octavii x japonská 1.4ka
anonym posted by:
Na Oct. 66KW může frajeřit kde jaká japonská 1,4ka ty troubelíne.
Nechte teorií a vyzkoušejte 2.2 od Hondy nebo od PSA. To je záběr kdykoliv a kdekoliv, je to obsah přesně akorát, silnější motor netřeba nikde ani na německý dálnici a šok, spotřeba je jen o fous vyšší nebo stejná než u všeho co tu zmiňujete.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.08.2008 12:41, RE: Toyotofilové
anonym posted by:
je vidět,žes ještě nejel z 2.2 D-cat....má to necelých 180 koní (pro rýpaly papírových 177) a je to vlk v rouše beránčím . fakt dobrý auto i motor!!!
Já mám kombík r.v. 2006, najeto 154000 km, motor 2,2 D4D 177 koní a jede bez problémů. Servis u Toyoty, koupená jako nová u Toyoty. Potřebuji jí na ježdění pravidelně každý den a nikdy nezklamala. Parkuje venku, nezájem zlodějů. Před ní jsem měl AR 156 2,4 JTD. Design nádherný, to se nedá srovnat, ale potřebuji spolehlivost a tady Avensis vede
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.