0
back
 

diskuze k tématu: Ojeté auto na dlouhé trasy do 140 000,-

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, italská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.10.2013 13:17, Ojeté auto na dlouhé trasy do 140 000,-
Dobrý den,
vybírám auto na dlouhé trasy. Moje požadavky jsou:
- auto na dálnici (nájezd zhruba 2500+ km za měsíc)
- cena do 140 tisíc (včetně přihlášení + případné dotažení z DE)
- rok výroby 2004+
- místo na nohy - měřím 190cm, určitou karosářskou variantu nepreferuji, rodinu nevozím
- rozumná spotřeba, klima, manuální převodovka


Při tomto nájezdu jsem koukal rovnou po větších autech s dieslovým motorem. Na designu a značce mi nezáleží, hledám spolehlivější auto a nemusí to být zrovna BMW. Do finančního limitu a roku výroby mi zapadají následující auta - Ford Mondeo, Fiat Croma, Volva, Opel Vectra, Mazda 6, Toyota Avensis, VW koncern(tam si nejsem jistý poměrem cena / \"výkon\"). Renault a Peugeot bych kvůli spolehlivosti asi nechtěl. Jistě jsem na plno dalších zapomněl.

Mohl by mi někdo prosím doporučit nějaké takové auto?

Děkuji.
respond
x.IceMan.x
number of posts14
date of registration24.09.2013
Wednesday 16.10.2013 15:29, Re
Ahoj, určitě nejlepší by bylo se ve všech zvolených autech projet,co vám bude vyhovovat. Ale já ze svych zkušeností bych doporuil Ford Mondeo.
U Fiatu, Opelu..pochybuju o spolehlivosti.
Mazda 6 určitě není špatné auto (jen sem častěji slyšel o problémech s korozí), ale myslím ze to by byla dobra volba spíše s benzínem.
VW Passat... model B6 je katasrofa po vsech strankach,ale ve vaší cenové hranici by se vás týkala asi verze B5.5 jěště, takže starší TDI,což je jěště dobrý. Auto solidní, takový "neurazí-nenadchne" , spolehlivosti nevyčníva nad ostatní (hlavně ze zkušeností příbuzných a známých a také různých diskuzí na netu vím,že rozhodně není žádná spolehlivostní špička jak mnoho čechů si myslí ), jízdní vlastnosti velká nuda.
Ford Mondeo - co se týče kvality podvozku,jeho naladění, přesnosti a citlivosti řízení .... špička! Pokud najezdíte tolik km a chcete mít komfortní svezení a přitom i zábavnou jízdu si užít,tak jedině mondeo. Kvalita interiéru perfektní (víc než dostatečné, srovnatelné s VW). Vás by se týkali poslední ročníky generace MKIII (2000-2007)..už vychytane,luxusní, krásné vozy. Z vlastní zkušenosti vím, že jsem nikdy s mondeem neměl takové problémy a investice jako lidé z okolí co vlastní nesmyslně přechvalované Passaty. Vlastně za 6let co vlastním toto auto jsem neměl žádné investice (kromě klasické údržby)...auto má 12 let, 250tis najeto a jezdi i každou zimu.
Jen si učitě dát pozor na to co a od koho kupuji a pak se trochu starat o to ;)
respond
LancerEVO10
number of posts2
date of registration19.09.2013
Wednesday 16.10.2013 16:05, Passat
Tak musím s předchozím názorem nesouhlasit. Měl jsem 4 roky Passat B5.5 Tdi, r.v. 2001, 96 kW. Dovezl jsem si jej po prvním majiteli z Německa osobně s cca. 150 tis. km. Prodal jsem jej minulý rok s 270 tis. km. Ihned po koupi jsem nechal udělat chip motoru a za tu dobu jsem měl pouze závadu serva (jeho výměna) a tyto opravy související s běžnou údržbou: 1x komplet přední náprava při 200 tis. km (byla ještě původní), 1x vstřik nový, 1x komplet brzdy, 1x tlumiče. Samozřejmostí byla výměna oleje každých 15 tis. km a filtrů. Do nafty jsem dával aditivum VIF, auto jsem do zahřátí nijak netrápil, podalniční jízdě dochlazoval turbo a čerpal pouze na OMW nebo Benzině.
Turbo a spojka byla ještě po 270 tis. km původní a ve slušném stavu.
Když srovnám s dvěma kamarády, co si koupili Mondea (jeden r.v. 2002 a druhý 2006), tak ti takové štěstí nemají a s auty se docela trápí jak motorově (oba TDCI), tak i s elektrnikou.

Myslím si proto, že nejdůležitější je vybrat správný kus, který měl rozumného řidiče a správnou údržbu.

Na závěr jen dodám, že pokud si řidič rád dopřeje sportovnější jízdnu, tak je Mondeo vhodnější.
respond
x.IceMan.x
number of posts14
date of registration24.09.2013
Wednesday 16.10.2013 17:38, Re
Ja nerikam ze Passat je špatné auto, určitě je pravda co píšete. Pravda je ta, že záleží na kusu, ojeté auto je vždy loterie, buď máte štěstí nebo smůlu.
Ale já mám Mondeo 2001 85kW (najeto přes 250tis.) jezdí skoro denně, každou zimu, a interiér jako nový, níkde nic nevrže, nedrnčí, ani náznak nějakýho opotřebení. S korozí žádný problém, a podvozek jak je známo u fordů...precizní. Má daleko větší výdrž neř u Passatů (hlavně ta přední náprava). Nedávno sem měl auto na technické, automechanik který mi auto připravoval a byl tam s ním, tak byl v totálním úžasu jak po těch letech a najetých km je podvozek, dle jeho slov "jako nový" a chlápci na technické potvrdili a jen zírali, absolutně bez vůlí, vše původní.
Podvozek a vlastně celé auto má všechno původní!!! Samozřejmě kromě tlumičů, brzd a dalšího spotřebního materiálu. Nemusel jsem jěště vůbec nic měnit, nic investovat, jen jezdí a jezdím!!!
A motor šlapě úžasně, tankuju jen Shell, občas Benzina a na zimu aditivum VIF. Motor jsem nechal načipovat a paráda. Je to velice rychlé, komfortní a zábavné auto. Jezdím i s auty VW a škoda a nedá se to srovnat. Co se týče kvality podvozku, naladění, komunikativnosti řízení..je Ford o třídu výše! V mondeu r.v.1998 jsem měl z jízdních vlastností daleko lepší pocit než v Passatu 2004.

Takže neříkám že Passat je špatný..to ne, je to dobré auto a záleží co člověk preferuje u auta. Jen je naprosto neopodstatněné to jeho nadřazování nad konkurenci (jak se pán ptá na poměr cena/výkon ...tak u Passatu nic moc, a o Octavkách ani nemluvím..nechutně předražené)

Prostě popravdě lidé co znám jsou s Mondei max. spokojeni a znám lidi kteří dřív o fordech nijak nepřemýšleli a pořídili si mondeo, zamilovali se a dodnes nelitují, už nechtějí nic jiného. A žádný z nich neměl tolik investic jako ti co mají Passaty, ti opravdu měnili už kde co, a stalo se jim už, že s Passatem zůstali někde trčet protože prostě přestal jet, skrz nějakou poruchu.
Mondeo mělo problém akorát se vstřiky a to jen první TDCi, s Faceliftem vyřešeno a pokud člověk lije solidní naftu a stará se trochu tak není problém (takže no problem u modelů od r.v. 2004), samozřejmě nevíte jak se předchozí majitel k tomu choval.

Takže co se týče spolehlivosti tak rozhodně si nemají tyto dvě auta co vyčítat, nedá se říct že by jedno nebo druhý bylo lepší, holt starší diesel s nalítanýma km, člověk musí aji počítat že něco může investovat.

A pokud pán ocení lepší jízdní vlastnosti, komunikativnější řízení, možnost užít si sportovnější jízdu tak Mondeo jasná volba!!! Dokáže být jak rychlý pohodlný dálniční expres tak velice zábavné auto v kopcovitých okreskách, jehoz limity podvozku jsou daleko za limity řidiče



respond
Rover623
number of posts96
date of registration14.04.2009
Wednesday 16.10.2013 23:44, Dálnice
Pokud chcete jezdit hlavně po dálnici, existují prakticky jen 2 auta, na zbytek zapomeňte. Tím prvním je klasický Mercedes "C" a to druhé je Honda Accord, o ničem jiném prakticky nemá smysl uvažovat.

Mazda 6 a obdobně velké Toyoty (Avensis) budou na delší dálniční přesuny malé, hlavně v prostoru do stran. Passat je nudný a to po všech stránkách a ještě má nepříjemný zvuk (pro mě). Mondeo je na dálnici prostě traktor, jinak nevím jak to specifikovat. Zkuste se projet traktorem po okresce a tak podobně si po delší cestě na dálnici budete připadat v Mondeu. BMW vás bude na dálnici pěkně štvát, ze začátku je to jeho sportovní chování i zábavné, po delší cestě už vám ale poleze pěkně na nervy. Od BMW snad jedině až osmičkovou řadu, která je příkladně klidná, ale ta bude asi mimo cenový limit.

Nakonec bych asi jen poukázal na 2 naprosto nesmyslná kritéria. Tím prvním je rok výroby, auto si vyberte podle požadované výbavy a aktuálního stavu, nikoli podle roku výroby. BMW staré 15 let od nadšence může být mnohem lépe zachovalé a i příkladně spolehlivé než 2 roky starý olítaný Passat od pitomce co s tím vozil cihly (to je bohužel pro koncernová auta v našich krajích tradiční využití).

Další věcí je naftový motor, nafta bude mít na dálnici v takovém autě (pokud neplánujete pořídit pojízdnou stodolu) +- stejnou spotřebu jako benzín. Jenže bude málo pružná, budete muset řadit kvůli každé pitomosti. Její zvukový projev bude na delších cestách nepříjemný. Prasklinka ve výfuku (která se v zimě objeví snadno) vám z cesty udělá nechutnou projížďku s čucháním naftových výparů. A nakonec filtr pevných částic, když si auto usmyslí nezbude vám nic jiného než mu dopřát jízdu tak jak si řekne, šedesátkou v pravém pruhu za kamionem.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 17.10.2013 08:22, Na každém šprochu...
Čtu tady ty rady a každá má něco do sebe. Je pravda, že se zcela nesmyslně nadřazuje Passat nad Mondeo, ačkoliv u aut, o kterých se bavíme tady není důvod, ani kvalitativní ani spolehlivostní. Naopak, jak bylo zmíněno, tak Mondeo trakcí předčí Passata a v benzínových motorech je také lepší vsadit na Duratec HE (nebo VE), ovšem pro plánovaný nájezd už se může (ale nemusí) vyplatit naftový motor, a tam je pořád u klasiky 1.9 TDi menší šance potkat problémy, než u TDCi byť po nějakých konstrukčních změnách. Takže pokud nafta, tak pro mě by to byla stále těžká volba.
Úplně nemohu souhlasit s tím, že se na dálnici srovnají spotřeby nafty a benzínu, domnívám se, že pro stejně výkonné motory (cca 85 kW) ve střední třídě v rámci zákonných limitů bude pořád alespoň litr rozdíl (Duratec HE 1.8 - cca 7ltr/100 vs. Duratorq 2.0 - cca 6 ltr/100), dále pak úplně nesouhlasím s tím, že by se muselo na dálnici s naftou více řadit, to spíše s benzínem, který má lineárněji s otáčkami rozložený výkon. Ovšem na druhou stranu jednoznačně souhlasím, že naftový motor začne svým projevem na dlouhých cestách vadit tím neustálým brumem. Stejně tak souhlasím s tím, že nějaký snížený nebo tvrdší podvozek začne brzo otravovat taky. Na krátký zablbnutí je to fajn, ale když už je v zadku zřetelně cítit každá prasklina na asfaltu, otravuje to dost (mám s tím zkušenost).
Také si myslím, že za uvedený obnos se bude lépe shánět Mondeo než-li Accord nebo MB. Ne že by nebyly, ale budou mít asi víc za sebou, a to jak věkem, tak kilometrově, a tady se bude přidávat velkými doušky. Auta po nadšencích a důchodcích, kteří je jen leštili, skutečně existují, ale prodávají se jinak než v nabídce Tipcars...
respond
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Thursday 17.10.2013 09:14, RE: Dálnice
Rover623 posted by:
Pokud chcete jezdit hlavně po dálnici, existují prakticky jen 2 auta, na zbytek zapomeňte. Tím prvním je klasický Mercedes "C" a to druhé je Honda Accord, o ničem jiném prakticky nemá smysl uvažovat.Mazda 6 a obdobně velké Toyoty (Avensis) budou na delší dálniční přesuny malé, hlavně v prostoru do stran. Passat je nudný a to po všech stránkách a ještě má nepříjemný zvuk (pro mě). Mondeo je na dálnici prostě traktor, jinak nevím jak to specifikovat. Zkuste se projet traktorem po okresce a tak podobně si po delší cestě na dálnici budete připadat v Mondeu. BMW vás bude na dálnici pěkně štvát, ze začátku je to jeho sportovní chování i zábavné, po delší cestě už vám ale poleze pěkně na nervy. Od BMW snad jedině až osmičkovou řadu, která je příkladně klidná, ale ta bude asi mimo cenový limit.Nakonec bych asi jen poukázal na 2 naprosto nesmyslná kritéria. Tím prvním je rok výroby, auto si vyberte podle požadované výbavy a aktuálního stavu, nikoli podle roku výroby. BMW staré 15 let od nadšence může být mnohem lépe zachovalé a i příkladně spolehlivé než 2 roky starý olítaný Passat od pitomce co s tím vozil cihly (to je bohužel pro koncernová auta v našich krajích tradiční využití).Další věcí je naftový motor, nafta bude mít na dálnici v takovém autě (pokud neplánujete pořídit pojízdnou stodolu) +- stejnou spotřebu jako benzín. Jenže bude málo pružná, budete muset řadit kvůli každé pitomosti. Její zvukový projev bude na delších cestách nepříjemný. Prasklinka ve výfuku (která se v zimě objeví snadno) vám z cesty udělá nechutnou projížďku s čucháním naftových výparů. A nakonec filtr pevných částic, když si auto usmyslí nezbude vám nic jiného než mu dopřát jízdu tak jak si řekne, šedesátkou v pravém pruhu za kamionem.


No musím říct, že jsem měl mondeo osobní 2.2 TDCI rok 2006 a často jsem jezdil i s druhým autem v rodině Mondeo 2004 2.0 benzin. Rozhodně na dálnici je vhodnější nafta, převaluje se v nízkých otáčkách, šetka utáhla všechno i u mého předchozího 2.0 TDCI z roku 2003. Spotřebu jsem mel neustále o 2 litry níže než mamky 2.0 benzin i přesto, že jsem jezdil stejným tempem. O hluku motoru na dálnici jsem nepoznal rozdíl mezi benzinem a naftou. Spíše jsem vnímal hluk dálnice a obtékající vzduch. Kde však jsem poznal rozdíl bylove zvuku motoru bylo jen město, jinak na okresce už není rozdíl slyšet.
respond
radek.slivaFB
number of posts181
date of registration16.03.2013
Thursday 17.10.2013 09:16, komfort
Já si osobně myslím ,že 5tkové BMW nebude o nic méně pohodlnější než mazda6, mondeo či accord jsou to dobrá auta, ale jsou pořád o třídu níž aspoň pro mne.... navíc řada E39 byly výborná auta s benzínovým motorem a dobrý kus by jestě určitě spořádaně jezdil.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Thursday 17.10.2013 09:36, RE: komfort
radek.slivaFB posted by:
Já si osobně myslím ,že 5tkové BMW nebude o nic méně pohodlnější než mazda6, mondeo či accord jsou to dobrá auta, ale jsou pořád o třídu níž aspoň pro mne.... navíc řada E39 byly výborná auta s benzínovým motorem a dobrý kus by jestě určitě spořádaně jezdil.


E39 (= BMW 5 z let cca 1997 - 2004) mám a mohu potvrdit. Řeči o tvrdosti mohou pocházet až od novějších modelů, které používají pneumatiky RunFlat. V E39 nic takového použito není, jízda je pohodlná, v kabině je ticho. Nesrovnatelně tišeji než u "běžných aut". Navíc člověk získá něco navíc. U prémiových vozů nebylo tolik potřeba za každou cenu šetřit poslední cent a v interiéru to je na první pohled vidět. I na druhý - již zmíněnou nízkou hlučností díky lepší zvukové izolaci atd.
V práci máme Renult Espace IV, který jsem drive obdivoval pro tichost provozu a tím pro pohodu na palubě. Po té co jsem si pořídil BMW 5, jsem v zatím jakékoliv jiném autě strašně zklamanej. Hluk, šuntózní interiér, viditelné šetření. absence vychytávek. BMW mne v tomto směru hrozně "zkazilo" ;) Nic mi již není dobré jako dřív.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 17.10.2013 10:11, pokažená pověst VW a spol.
Nesouhlasím s názorem, že Passat B5,5 není nic extra co do výdrže. Naopak, auta na této platformě: A4, A6, Sup 1 s 1,9 TDI patří mezi ty nejkvalitnější co jsem kdy zažil (zkušenost vlastní, rodiny a přátel), jenže to vše byly auta koupena jako nová, nebo důkladně prověřená ojetá s jasnou historií. A zde je ten problém, který kazí pověst koncernu obecně (dnes si ji kazí koncern sám). Auta s nejasnou historií, po Xtém majiteli, který si myslí, že červené í znamená supersport a TD před tím, že servis není nutný a podle toho se s tím jezdí. Pak si to koupí nějaký naiva (řádně stočené, omlazené a předražené) a když se mu auto za rok rozpadne, tak po hospodách nadává a šíří pomluvy. Takhle se dá napálit i u jiných značek, ale koncern je prostě oblíbený, prodává hodně aut a od toho se odvíjípravděpodobnost, že z těch mnoha ojetin bude hooodně šrotů.

Takže má rada zní: klidně Passat B5,5 (do 2004), A4, A6, Sup 1, O1, Golf.... s 1,9 TDI, ale chce to pátrat, zjišťovat a být smířen s tím, že většina budou šroty a opečovávaný kus s tučnou cenovkou.
respond
donald
number of posts30
date of registration09.05.2007
Thursday 17.10.2013 11:23, Souhlas mufikem, nesouhlas s roverem
Zdá se, že se Rover 623 s mondeem ani nesvezl, natož aby ho řídil. To jsou názory z hospody IV. cen. skupiny, které mají k pravdě daleko. Srovnávat mondeo TDCi s traktorem jako stejné jako dát na stejnou úroveň Claudii Schiffer s hajzlbábou z Wilsoňáku.
Ne fakt, diesel se pozná, jak pravil mufik.martin, jen na volnoběh a v městském cyklu, na dálnici vůbec ne. Tam se ukáží přednosti vozu nejlépe.
Vlastním 2.0 TDCi r.v. 2004 a jezdím bez problému. Ale o auto se starám a např. vždy přidávám aditiv a k motoru se nechovám jako prase ke krmnému automatu z JZD Podčepický Újezd.
Jak napsal M. Vaculík a potvrdili další, Mondeo Mk3 je robustní konstrukce vč. motoru. Vstřikovací systém Delphi byl po prvních negativních zkušenostech modifikován. Vyžaduje kvalitní naftu a správný způsob používání, což ale se doporučuje u všech moderních, vysoce přeplňovaných dieselů.
Řídil jsem passata a mondeo vítězí vysoko na body. Ale vyžaduje větší péči a lásku než výrobek VW.
respond
hrop1
number of posts22
date of registration15.08.2013
Thursday 17.10.2013 13:04, FIAT CROMA
Já bych koupil Fiata Cromu. 2,4JTD. (jinak jsem majitel MAZDY3 - po dálnici jezdím vyjimečně).
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Thursday 17.10.2013 14:13, RE: Dálnice
Rover623 posted by:
Pokud chcete jezdit hlavně po dálnici, existují prakticky jen 2 auta, na zbytek zapomeňte. Tím prvním je klasický Mercedes "C" a to druhé je Honda Accord, o ničem jiném prakticky nemá smysl uvažovat. Mazda 6 a obdobně velké Toyoty (Avensis) budou na delší dálniční přesuny malé, hlavně v prostoru do stran. Passat je nudný a to po všech stránkách a ještě má nepříjemný zvuk (pro mě). Mondeo je na dálnici prostě traktor, jinak nevím jak to specifikovat. Zkuste se projet traktorem po okresce a tak podobně si po delší cestě na dálnici budete připadat v Mondeu. BMW vás bude na dálnici pěkně štvát, ze začátku je to jeho sportovní chování i zábavné, po delší cestě už vám ale poleze pěkně na nervy. Od BMW snad jedině až osmičkovou řadu, která je příkladně klidná, ale ta bude asi mimo cenový limit. Nakonec bych asi jen poukázal na 2 naprosto nesmyslná kritéria. Tím prvním je rok výroby, auto si vyberte podle požadované výbavy a aktuálního stavu, nikoli podle roku výroby. BMW staré 15 let od nadšence může být mnohem lépe zachovalé a i příkladně spolehlivé než 2 roky starý olítaný Passat od pitomce co s tím vozil cihly (to je bohužel pro koncernová auta v našich krajích tradiční využití). Další věcí je naftový motor, nafta bude mít na dálnici v takovém autě (pokud neplánujete pořídit pojízdnou stodolu) +- stejnou spotřebu jako benzín. Jenže bude málo pružná, budete muset řadit kvůli každé pitomosti. Její zvukový projev bude na delších cestách nepříjemný. Prasklinka ve výfuku (která se v zimě objeví snadno) vám z cesty udělá nechutnou projížďku s čucháním naftových výparů. A nakonec filtr pevných částic, když si auto usmyslí nezbude vám nic jiného než mu dopřát jízdu tak jak si řekne, šedesátkou v pravém pruhu za kamionem.


Tak tohle je hodně ulítlé. Na dálnici snad není vhodné jen Céčko a Accord, to snad nemůžete myslet vážně. No a snad jen ten, kdo je zvyklý na Merc S bude říkat, že Avensis je úzký. Dalších 90% ho ohodnotí jako slušné auto. A BMW 5 že je sportovní a nehodí se na dálnici A dále, nafta se právě na dálnici projeví tak, že má výrazně nižší spotřebu než benzin, jede v nižších otáčkách a řadit, to tedy pane nemusím ani náhodou pokud však nedojedu kamion. Neznám na D1 kopec, který bych nevyjel na 6ku. V mém jiném autě jsem několik týdnů lokal nechutné výfukové výpary než jsem zjistil, kde je chyba, ale je to benzin. No a poslední věc, ve služebáku s DPF, který má najeto 230tis.km dosud žádné problémy s filtrem, právě protože s ním jezdím i po dálnici a vytáčím ho. Takže jen tolik k vašim "informacím".
Myslím, že tazateli poslouží na dálnici každé z aut, která jmenoval, velmi dobře. Jde jen o osobní preference a trochu také o sympatie a antipatie (už se projevil fenomén VW).
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Thursday 17.10.2013 15:50, Na dálnice
Zdravím, měl jsem už hodně aut a najezdím hodně. Určitě bych doporučil BMW popř MB (ale za stejnou cenu mi přijde pozadu)

Za 120000kč lze vybrat:
1) BMW 530i + lpg
2) BMW 528i + LPG - zbyde ještě na opravy kola atd
3) BMW 728i + LPG
Osobně mám 528i (již nahrazeno 525d e60, ale e39 jsem si pro spolehlivost nechal doma) najeto za rok a půl cca 50tis km a naprosto bez problémů výměna oleje filtrů destiček a podobné drobnosti - Vše je velmi levné a vydrží dlouho. V D jsem s aute jezdil taky, na neomezených úsecích 220tempomat a spotřeba 11l LPG při vytočení řadím 5 až ve 210kmh, pohodlí super 1000km v kuse nneí problém.

4) BMW 530D
5) BMW 730D
Jsou to jedny z nejlepších dieslů této cenové kategorie, ale provoz bude nákladnější než lpg
6) MB e w210 dobré auto, ale je neohrabané rezavé
7) Alfa Romeo 166 2,4JTD Výborné auto 6kvalt super výbava a spolehlivost a spotřeba dálnice do 7l, (měl jsem ji 2 roky a 65000km a bežný servis jinak bez vad, ale byl o něco častěji a dražší než u bmw)
8) Mondeo - zdroj problémů nafta i benzín, zastaralé slabé motory a dlouhé převodovky, na které motor nestačí, auto je nepohodlné a nemá moc dobré jízdní vlastnosti
9) VW koncern- Passat A6 Superb - Neusporné nespolehlivé diesl 2,5tdi, navíc velmi odhoněné, provozně celkem nákladné auta, pokud přece někoho táhne koncern, tak bych volil benzín 2,8 nebo 3,0 + LPG

přeji štastnou ruku při výběru a hodně spokojeně najetých km
respond
x.IceMan.x
number of posts14
date of registration24.09.2013
Monday 21.10.2013 15:05, Na dálnice...
tak tento poslední příspěvek mě teda pobavil. Nemá smysl ani komentovat. Samozřejmě chápu, jelikož jste evidentně fanda BMW. Rozhodně bych jako normální člověk s tímto cenovým limitem nešel do BMW, a uz vubec ne do auta na plyn (no pokud to clovek chce na chvilku tak mozna ale jinak ne)
Rozhodně mi přijde vhodnější na ty dalniční trasy vzít Forda nebo VW v dieselu, a ne obrovsky auto premiove znacky a znehodnotit ho plynem.
O spolehlivosti těchto dieslů už sme tu psali takže nemá smysl opakovat. Těchto aut je obrovske mnozstvi a při troše věnovaného času při hledání a obhlížení se dá pořídit velice zachovalý kus. starši TDi jsou spolehlivé, TDDI taky, a TDCI po faceliftu taky a benzinové motory u mondea jsou absolutne v poho. Vzdy jde o to koupit auto v zachovalym stavu a ne auto po nejakym praseti který nemá ponětí o chování k vozu a k turbomotoru. Je pak jedno jestli to je taková nebo taková značka. A Ford navíc patří v náhradních dílech mezi ty levnější značky.
respond
x.IceMan.x
number of posts14
date of registration24.09.2013
Monday 21.10.2013 15:16, Na dálnice..
A pokud nekdo napíše že Mondeo je nepohodlné a nemá dobré jízdní vlastnosti tak nic neví o autech, nikdy v něm nejel..nebo je totalní blbec.
Mondeo a Ford obecně je vyhlášený svými jízdnímy vlastnostmi oproti konkurenci. Jelikož mám už druhé mondeo tak můžu s klidem říct že je velice pohodlné, i po dlouhych trasach absolutně bez problemu. Ideální stroj na dálnice....pohodlná prostorna střela co polyká kilometry. A o slabych motorech ....to snad taky nemyslis vazne! motory kolem 100kW jsou absolutně dostatečné. Moje mondeo 2,0TDDi 85kW.... dle všech při svezení, hbité rychlé auto, i plně naložené litá jak ďas .... pokud se člověk aspoň trochu drží povolených limitů a nepotřebuje si hrát na závodníka, tak není třeba vetší výkon. A není problém načipovat....ja to udělal (107kW) a fakt větší výkon není potřeba. A novejsi TDCI 96kW ... parada. Stejné výkony jako konkurence.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 21.10.2013 15:56, RE: Na dálnice..
x.IceMan.x posted by:
A pokud nekdo napíše že Mondeo je nepohodlné a nemá dobré jízdní vlastnosti tak nic neví o autech, nikdy v něm nejel..nebo je totalní blbec. Mondeo a Ford obecně je vyhlášený svými jízdnímy vlastnostmi oproti konkurenci. Jelikož mám už druhé mondeo tak můžu s klidem říct že je velice pohodlné, i po dlouhych trasach absolutně bez problemu. Ideální stroj na dálnice....pohodlná prostorna střela co polyká kilometry. A o slabych motorech ....to snad taky nemyslis vazne! motory kolem 100kW jsou absolutně dostatečné. Moje mondeo 2,0TDDi 85kW.... dle všech při svezení, hbité rychlé auto, i plně naložené litá jak ďas .... pokud se člověk aspoň trochu drží povolených limitů a nepotřebuje si hrát na závodníka, tak není třeba vetší výkon. A není problém načipovat....ja to udělal (107kW) a fakt větší výkon není potřeba. A novejsi TDCI 96kW ... parada. Stejné výkony jako konkurence.


Hele, občas se tu prostě najde příspěvek nebo autor, na kterého nemá cenu reagovat.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 22.10.2013 08:31, RE: Na dálnice..
x.IceMan.x posted by:
A pokud nekdo napíše že Mondeo je nepohodlné a nemá dobré jízdní vlastnosti tak nic neví o autech, nikdy v něm nejel..nebo je totalní blbec. Mondeo a Ford obecně je vyhlášený svými jízdnímy vlastnostmi oproti konkurenci. Jelikož mám už druhé mondeo tak můžu s klidem říct že je velice pohodlné, i po dlouhych trasach absolutně bez problemu. Ideální stroj na dálnice....pohodlná prostorna střela co polyká kilometry. A o slabych motorech ....to snad taky nemyslis vazne! motory kolem 100kW jsou absolutně dostatečné. Moje mondeo 2,0TDDi 85kW.... dle všech při svezení, hbité rychlé auto, i plně naložené litá jak ďas .... pokud se člověk aspoň trochu drží povolených limitů a nepotřebuje si hrát na závodníka, tak není třeba vetší výkon. A není problém načipovat....ja to udělal (107kW) a fakt větší výkon není potřeba. A novejsi TDCI 96kW ... parada. Stejné výkony jako konkurence.


x.IceMan.x , svez se někdy v pořádným autě... mondeo tddi ted prodávám, měl jsem ho na ježdění pro zedníky co mi dělali na baráku. O střele se opravdu mluvit nedá, o pohodlí taky ne, motor je děsný traktor, auto hnije a ještě s ním byly problémy. W mám naježděno dohromady cca 150tkm a nikdy jsem neměl problém, neřešil jsem korozi, dělám pouze běžný servis.
jen pro zajímavost, kolik točí při 140km/h otáčem mondeo? a jaká je spotřeba na dálnici při 140km/h? já mám v BMW 2000ot/min a spotřebu 5,5l
respond
x.IceMan.x
number of posts14
date of registration24.09.2013
Tuesday 22.10.2013 14:01, Re: Na dálnice..
Hele, každej inteligentní člověk ví, že nemůžeš kvůli jednomu kusu hodnotit celou značku. Já a lidi v okolí máme dost zkušeností s se značkama Ford a VW a vím svoje...a to už dál dokola opakovat nebudu. Ja sem vůbec neřekl že Ford nebo VW je lepší než BMW, ale že BMW je proste prémiová značka a kdo na to má a vyhovuje mu to, at si to koupí, nekrtituju BMW ale tvy nazory. A tve názory na ostatní značky jsou úplně zcestný...chápu,fanoušek BMW a nic jinyho pro tebe není auto, tak pomlouvat, pomlouvat a pomlouvat.....
A koupit staršího Bavoraka a narvat do něj plyn, v tom moc logiku nevidim.
A pokud pán hledá auto do 140 000Kč tak si nemyslím že by se vyžíval v premiovkách. Jo holt kazdej nema na to si vozit zadek v bavoraku a mondeo mit jako pracovni auto na stavbu. Viděl sem už používat i lepší auta jako pracovní, novejší, prorezlá atd .....
Jak píše David V ... proste vždy se objeví zoufalec na kteryho nemá cenu reagovat, takže tímto končím.
Já za sebe bych doporučil Mondeo 2,0TDCI, A4 1,9TDI, Passat 1,9TDI, A4 1,9TDI .... z těchto 3 si všechny vyzkoušet, projet se a vybrat co vyhovuje ;)
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Tuesday 22.10.2013 15:32, RE: Re: Na dálnice..
x.IceMan.x posted by:
Hele, každej inteligentní člověk ví, že nemůžeš kvůli jednomu kusu hodnotit celou značku. Já a lidi v okolí máme dost zkušeností s se značkama Ford a VW a vím svoje...a to už dál dokola opakovat nebudu. Ja sem vůbec neřekl že Ford nebo VW je lepší než BMW, ale že BMW je proste prémiová značka a kdo na to má a vyhovuje mu to, at si to koupí, nekrtituju BMW ale tvy nazory. A tve názory na ostatní značky jsou úplně zcestný...chápu,fanoušek BMW a nic jinyho pro tebe není auto, tak pomlouvat, pomlouvat a pomlouvat..... A koupit staršího Bavoraka a narvat do něj plyn, v tom moc logiku nevidim. A pokud pán hledá auto do 140 000Kč tak si nemyslím že by se vyžíval v premiovkách. Jo holt kazdej nema na to si vozit zadek v bavoraku a mondeo mit jako pracovni auto na stavbu. Viděl sem už používat i lepší auta jako pracovní, novejší, prorezlá atd ..... Jak píše David V ... proste vždy se objeví zoufalec na kteryho nemá cenu reagovat, takže tímto končím. Já za sebe bych doporučil Mondeo 2,0TDCI, A4 1,9TDI, Passat 1,9TDI, A4 1,9TDI .... z těchto 3 si všechny vyzkoušet, projet se a vybrat co vyhovuje ;)


Denně provozuju BMW 523, které mne přišlo včetně ponákupního servisu na cca 75 tis Kč. Řeči o "prémiovosti" a nemožnosti si "prémiovku" dovolit jsou jen kecy lidí co s těmito vozy nemají žádnou zkušenost. Náhradní díly na E39 jsou některé levnější než na Octavii, v případě použitých dílů z vrakovišt dokonce nesrovnatelně levnější.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.