0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 nebo Peugeot 406

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.07.2006 11:20, Alfa 156
Dobry den,

chtel bych pozadat pana Vaculika, jestli by mohl popsat motor 2.0JTS. Nejedna se mi o popis hardware, ale spise o to, jak se motor chova. Bohuzel neznam nikoho, kdo by Alfu v teto motorizaci mel. Mozna by bylo dobre srovnani s 2.0TS a pripadne jinym modernim motorem s primovstrikovym motorem jako je 2.0FSI.

Diky,

M. Lhotak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.07.2006 11:39, RE: Alfa 156
mura posted by:
Dobry den,

chtel bych pozadat pana Vaculika, jestli by mohl popsat motor 2.0JTS. Nejedna se mi o popis hardware, ale spise o to, jak se motor chova. Bohuzel neznam nikoho, kdo by Alfu v teto motorizaci mel. Mozna by bylo dobre srovnani s 2.0TS a pripadne jinym modernim motorem s primovstrikovym motorem jako je 2.0FSI.

Diky,

M. Lhotak
.... pripadne jinym modernim primovstrikovym motorem ....

nojo, v praci se clovek obcas musi soustredit na praci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.07.2006 11:40, RE: Alfa 156
mura posted by:
Dobry den,

chtel bych pozadat pana Vaculika, jestli by mohl popsat motor 2.0JTS. Nejedna se mi o popis hardware, ale spise o to, jak se motor chova. Bohuzel neznam nikoho, kdo by Alfu v teto motorizaci mel. Mozna by bylo dobre srovnani s 2.0TS a pripadne jinym modernim motorem s primovstrikovym motorem jako je 2.0FSI.

Diky,

M. Lhotak
Test Alfy Romeo 156 s motorem 2.0 JTS najdete např. na Auto.cz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.07.2006 14:38, RE: Alfa 156
Jiří Vaculík - TipCars.com posted by:
Test Alfy Romeo 156 s motorem 2.0 JTS najdete např. na Auto.cz.
Test AR 156 2.0 JTS jsem na Auto.cz videl, ale uprimne receno neni to to, co bych hledal. Vice mne zajima jake mouch (jestli nejake) 2.0 jts ma, pripadne na co si dat pozor atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.07.2006 20:02, RE: Alfa 156
mura posted by:
Test AR 156 2.0 JTS jsem na Auto.cz videl, ale uprimne receno neni to to, co bych hledal. Vice mne zajima jake mouch (jestli nejake) 2.0 jts ma, pripadne na co si dat pozor atd.
zdravim.... Jezdim osobne s Alfou 156 2.0 TS tři roky, nejeto 30 tis km. Motor jsem si nechal po kompletním havárii motorového bloku přivést nový z Fabriky. V současné době se poohlížím po autě s větším zavazadlovým prostorem a Alfu prodávám. Pokud máte zájem, dejte mi prosím vědět, nabízím auto se zaručeným servisem a 100% motorem včetně veškeré dokumentace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.07.2006 17:29, ST220
Radim posted by:
zdravim.... Jezdim osobne s Alfou 156 2.0 TS tři roky, nejeto 30 tis km. Motor jsem si nechal po kompletním havárii motorového bloku přivést nový z Fabriky. V současné době se poohlížím po autě s větším zavazadlovým prostorem a Alfu prodávám. Pokud máte zájem, dejte mi prosím vědět, nabízím auto se zaručeným servisem a 100% motorem včetně veškeré dokumentace.
Co je to za přednost: "Vynikající rychlá variana ST220" ???, ta se začala vyrábět až v roce 2002 (pokud se nepletu). To už tam rovnou můžeme napsat i Alfu Romeo 156GTA.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 23.07.2006 23:19, Glant 8g?
Dobry den, chtel bych se zeptat co rikate na Mitsubishi Galant 8. generace, od roku 1997. Vim ze tu byla recenze ojetiny, a spise byla obecna, na tento typ se moc nezamerila. Jak to jede atd napriklad s porovnani s 406tkou , obecne? dekuij. Uvazuji o 2.0 nebo 2.5 V6
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.07.2006 23:25, RE: Alfa 156
mura posted by:
Dobry den,

chtel bych pozadat pana Vaculika, jestli by mohl popsat motor 2.0JTS. Nejedna se mi o popis hardware, ale spise o to, jak se motor chova. Bohuzel neznam nikoho, kdo by Alfu v teto motorizaci mel. Mozna by bylo dobre srovnani s 2.0TS a pripadne jinym modernim motorem s primovstrikovym motorem jako je 2.0FSI.

Diky,

M. Lhotak
Zdravim.Sice nejsem pan Vaculík, ale s JTS jsem jel. byl to jeden z prvních typů, když jsem ještě pracoval v servisu na Alfy.Koupil si tto tam jeden Američan.Oproti Twina Sparkovým motorů je to slabší, I JTS nechybí gradace výkonu ve vyšších otáčkách, ale na rozdíl od staršího dvoulitru Twin spark málo táhne z nízkých otáček. Rovněž zvuk JTS je jiný než TS. to je zapříčiněno právě tím přímým vstřikováním.Motor pracuje ve dvou režimech podle zatížení,bud s homogenní směsí (vysoké zatížení) nebo s tzv. vrstvenou směsí (nízké zatížení-malá spotřeba a nízké emise).Osobně mi jízda s JTS moc nenadchla po zkušenostech s Twin sparkem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.08.2006 15:23, RE: Alfa 156
Tomáš posted by:
Zdravim.Sice nejsem pan Vaculík, ale s JTS jsem jel. byl to jeden z prvních typů, když jsem ještě pracoval v servisu na Alfy.Koupil si tto tam jeden Američan.Oproti Twina Sparkovým motorů je to slabší, I JTS nechybí gradace výkonu ve vyšších otáčkách, ale na rozdíl od staršího dvoulitru Twin spark málo táhne z nízkých otáček. Rovněž zvuk JTS je jiný než TS. to je zapříčiněno právě tím přímým vstřikováním.Motor pracuje ve dvou režimech podle zatížení,bud s homogenní směsí (vysoké zatížení) nebo s...
to je docela zvlastni, protoze papirove by mel mit 2.0 JTS vyssi vykon v nizsich otackach nez 2.0 TS a to same plati o tocivem momentu
nebyl to spis subjektivni pocit, protoze je fakt ze krivka narustu vykonu u JTS neni tak strma jako u TS?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.08.2006 22:54, RE: Alfa 156
mura posted by:
to je docela zvlastni, protoze papirove by mel mit 2.0 JTS vyssi vykon v nizsich otackach nez 2.0 TS a to same plati o tocivem momentu
nebyl to spis subjektivni pocit, protoze je fakt ze krivka narustu vykonu u JTS neni tak strma jako u TS?
No papírově sice má vyšší výkon, ikdyž nevím jestli 160 ks u JTS proti cca 155 (158) ks u TS je nějaká výhoda.Rozdíl je spíše v práci motoru, který pracuje ve dvou režimech podle zatížení, kdežto TS jen v jednom, klasickém.Ale třeba u nových dieslů máte také velké výkony a točivé momenty (např 2,2 16V HDI z produkce PSA má 138 koní), ale problém je, že má také filtr pevných částic (FAP( DPP)), dále EGR ventil apod. To jsou věci, díky kterým motor nekouří, takže když mu naložíte, tak z výfuku nejde žádný typický kouř a saze, jako např u starších TDI 1,9, nebo 2,5 V6 (ty jsou tím pověstné jelikož mají dva samostané laufy)).Na dynamice je to znát, tudíž postavíte-li ke 2,2 HDI 16V starý komůrkový dvanáctiventil 2,1 TD 12V (má ho třeba Xantia, nebo XM, z Peugeotů třeba právě 406, 605), tak věřte že se ho udrží (táhne jak lokomotiva), bude-li mu správně fungovat jeho zvláštní plně elektronické čerpadlo LUCAS-EPIC, což bývá po cca 250000 km slabina (bohužel).
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.