0
back
 

diskuze k tématu: Suzuki Baleno

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.07.2007 08:23,
dobra recenze !!!!! jako alternativa misto felicie dobra , dle meho nazoru maji lide strach z toho ze je to japonec, ale myslim ze preciznost ve vyrobe je u japoncu vetsi nez u evropskych atomobilek, teda pokud se s nejakou evropskou nespoji popripade od ni nebere dily do aut. tak at slouzi dale .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.07.2007 08:41, Baleno
Moc pěkná recenze, díky. Japonec se vším všudy. To s tím odmlžováním s klimou při zahřívání vzduchu je nejúčinější odlmžovací manévr, klima vysouší vzduch spolehlivě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.07.2007 08:47, Fajn recenze
Po dlouhé době moc hezká recenze. Osobně se mi toto auto nelíbí, ale nákup automobilu (jak někteří zde dosud nechápou) je zcela individuální záležitost. Přeji ať ještě dlouho bez problému slouží.
Honzin
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.07.2007 09:13, dobrá recenze
Díky za obsáhlou a kvalitní uživatelskou recenzi. Kombík s křidýlkem je nejhezčí verze Balena, bílá je velmi praktická na léto - plechy se nerozpálí. Kdysi mě v německých testech znepokojovaly zmínky o tenkém laku, ale zřejmě vítězí protikorozní odolnost, kterou byl proslulý již Swift. Dalším strašákem bylo vadnutí brzd po vícenásobném plném brždění, ale já taky nejezdím brzda-plyn a Grossglockner bych sjížděl na trojku dvojku a ne na neutrál. Tak ať slouží, dělňas!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.07.2007 09:17, RE: Baleno
anonym posted by:
dobra recenze !!!!! jako alternativa misto felicie dobra , dle meho nazoru maji lide strach z toho ze je to japonec, ale myslim ze preciznost ve vyrobe je u japoncu vetsi nez u evropskych atomobilek, teda pokud se s nejakou evropskou nespoji popripade od ni nebere dily do aut. tak at slouzi dale .
Po dlouhé době pořádná recenze. Autor, si myslím, že vystihl přesně toto auto. Já na japonce nedám dopustit. Mám již druhou Mazdu 626 a po odstranění závad, které nechal předchozí majitel je bez problémů. Těžko nějaké evropské auto s 2,0 l motorem bude jezdit průměrně za 7,2 l benzinu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.07.2007 10:36, RE: Baleno
PV posted by:
Po dlouhé době pořádná recenze. Autor, si myslím, že vystihl přesně toto auto. Já na japonce nedám dopustit. Mám již druhou Mazdu 626 a po odstranění závad, které nechal předchozí majitel je bez problémů. Těžko nějaké evropské auto s 2,0 l motorem bude jezdit průměrně za 7,2 l benzinu.
Mě se to auto líbí-mám rád kombíky a neřekl bych že je šeredné a i interiér není špatný-jen je prostě jiný než u koncernu.U mého nissanu taky není kdovíco ale funkci splňuje dobře-hlavně mě nic ještě nezůstalo v ruce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.07.2007 10:59, RE: Baleno
anonym posted by:
Mě se to auto líbí-mám rád kombíky a neřekl bych že je šeredné a i interiér není špatný-jen je prostě jiný než u koncernu.U mého nissanu taky není kdovíco ale funkci splňuje dobře-hlavně mě nic ještě nezůstalo v ruce
Měl jsem swifta a jezdil jsem i s balenem kámoše, není to špatné auto, ale jak je vlastně napsáno v recenzi je vhodné spíš na kratší trasy a taky ta pasivní bezpečnost není úplně super. Momentálně mám Primerku P11 kombíka a podle mě je to lepší volba a cenově není o tolik horší, je prostornější a bezpečnější a hlavně má výborné jízdní vlastnosti a slušnou pasivní bezpečnost tuším 3* ncap a dva airbagy jsou ve výbavě minimum, často má čtyři.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.07.2007 11:52, O.K.
Opäť slušná obsiahla recenzia, dačo sme sa aj dozvedeli. A vzhľadovo vyzerá auti celkom pekne, to luxusné krídlo vzadu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.07.2007 22:35, RE: O.K.
gld posted by:
Opäť slušná obsiahla recenzia, dačo sme sa aj dozvedeli. A vzhľadovo vyzerá auti celkom pekne, to luxusné krídlo vzadu...
myslím, že proti feldě je to auto na úrovni a ten komfort ja taky lepší. Někomu se to auto nemusí líbit, mně se osobně líbí, ale nelíbí se mi vnitřek. je to prostě otázka vkusu každého z nás.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.07.2007 15:08, Baleno 1,6 combi
Zdravím, jako zasloužilý baleňák (2,5 r., 45 tis. km) velmi chválím recenzi, dost přesně vystihuje vlastnosti tohoto vozu. Já mám rovněž combi, r.v. 99 (po faceliftu), 1,6 16V (71kW), při koupi 80 000, teď něco přes 126 000 km. Na svou dobu to bylo solidně vybavené auto (klima, 4x el. okna, 2x airbag, centrál, el. zrcátka atd.). Se vzhledem a kvalitou zpracování interiéru je prostě třeba se smířit a nějaké to drnčení plastů moc neřešit, vše je i po faceliftu poplatné době vzniku na začátku 90. let. Na druhou stranu ale vše stále bez problému funguje.
Motor je z dnešního hlediska spíše slabší, nicméně na cca 1190kg pohotovostní hmotnosti celkem stačí. Přesně jak píše autor, tak slušně se dá zrychlit opravdu jen na II nebo III (5500ot = cca 115 km/h), na druhou stranu se motor hladce sbírá již od cca 1500 ot./min. a na V je možné absolvovat i při max. zatížení všechny dálniční kopce. Trochu zvláštní charakteristika, ale je to tak. Ve vyšších ot. je motor dosti hlučný, výborná je však spotřeba – dlouhodobý průměr za dobu používání mám 6,55 l a to při cca 40% město, 40% mimo město, 20% dálnice). Spotřeba se nikdy nedostala přes 9 l ani při 100% městě v zimě, nejnižší pak byly dálky (mimo dálnice) okolo 5,0 l.
Podobně je to s podvozkem – ničím extra nenadchne, ve své době průměr, dnes podprůměr, ale drží. Pořád mám půvosní tlumiče ve velmi dobrém stavu, geometrie ok, výfuk též původní. Vnitřní prostor hodnotím jako nadprůměr, do kufru se dá narvat opravdu hodně (najednou pojme kočárek, sáně, dětskou postýlku atd. ...). Koroze zatím minimální, tam, kde byly nějaké oděrky). Za dobu provozu se vyskytla závada centrálu (výměna „tištěného spoje“ z druhé ruky za 1000kč) a 2x se ulomila klika (pravda, při cloumání přimrzlými dveřmi).
Při koupi jsem měnil rozvod. řemen, oleje , klín. řemen, svíčky, filtry, na 120 tis km pak přední ventilované kotouče a destičky, Toť vše. (samozřejmě kromě běžné výměny olejů, filtrů atd.)
Těsně po koupi jsem byl z auta jako celku trochu na rozpacích (hlavně pazvuky interiéru, hlučnější motor, tvrdší podvozek), po 45tis. km se ale vůbec nic nezměnilo k lepšímu ani k horšímu (podle mě se to auto chovalo dost podobně i jako nové) a prostě drží.
Prostě tyto nedostatky hlavně v oblasti estetiky a komfortu jsou podle mě bohatě vyváženy vysokou spolehlivostí, úsporností provozu dobrým vnitřním prostorem, minimálním zájmem zlodějů a dobrou pořízovací cenou. Vzhledem ke koupi nového vozu se s balíkem budu brzo loučit, ale zůstává nadále v rodině.
Zdravím,
Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.07.2007 15:51, RE: Baleno 1,6 combi
anonym posted by:
Zdravím, jako zasloužilý baleňák (2,5 r., 45 tis. km) velmi chválím recenzi, dost přesně vystihuje vlastnosti tohoto vozu. Já mám rovněž combi, r.v. 99 (po faceliftu), 1,6 16V (71kW), při koupi 80 000, teď něco přes 126 000 km. Na svou dobu to bylo solidně vybavené auto (klima, 4x el. okna, 2x airbag, centrál, el. zrcátka atd.). Se vzhledem a kvalitou zpracování interiéru je prostě třeba se smířit a nějaké to drnčení plastů moc neřešit, vše je i po faceliftu poplatné době vzniku na začátku 90. l...
Suzuki Baleno je v bazarech často přehlíženo a vídám, jak lidi projdou kolem Balena, aniž by se na něj aspoň podívali a jdou třeba k Renaultu Mégane ze stejného roku. Je pravda, že vzhledově zrovna moc nenadchne, ale jak tady bylo již psáno, jedná se se o velmi spolehlivý a trvanlivý automobil. Kdo chce jen jezdit, za málo peněz a přenense se přes občasné drnčení a vrzání interiéru, tak ten bude vskutku velmi spokojen. Je to celkem hodně muziky za málo peněz!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.07.2007 18:09, RE: Baleno
PV posted by:
Po dlouhé době pořádná recenze. Autor, si myslím, že vystihl přesně toto auto. Já na japonce nedám dopustit. Mám již druhou Mazdu 626 a po odstranění závad, které nechal předchozí majitel je bez problémů. Těžko nějaké evropské auto s 2,0 l motorem bude jezdit průměrně za 7,2 l benzinu.
ta spotřeba 7,2 l na 100 u 626 bude určitě se zaplou klimou a ve městě a nebo je to dokonce v zimě a taky po městě. Nebo jezdíš jak posraný (třeba na 5-ku 50 po městě apod)... a nebo mám ještě jednu možnost, že nás pěkně krmíš. Vím co je to mít japonské auto velkého objemu, ale 7,2l to je ježdění na hranici unosnosti. to tě předjiždí i Š 120
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.07.2007 23:18, RE: Baleno
anonym posted by:
ta spotřeba 7,2 l na 100 u 626 bude určitě se zaplou klimou a ve městě a nebo je to dokonce v zimě a taky po městě. Nebo jezdíš jak posraný (třeba na 5-ku 50 po městě apod)... a nebo mám ještě jednu možnost, že nás pěkně krmíš. Vím co je to mít japonské auto velkého objemu, ale 7,2l to je ježdění na hranici unosnosti. to tě předjiždí i Š 120
Mazda 626 combi 2,2 průměrna spotřeba 7,8L při normálnim stylu jizdy i s klimou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.10.2007 08:31, nevíš co je mět japonské auto
anonym posted by:
ta spotřeba 7,2 l na 100 u 626 bude určitě se zaplou klimou a ve městě a nebo je to dokonce v zimě a taky po městě. Nebo jezdíš jak posraný (třeba na 5-ku 50 po městě apod)... a nebo mám ještě jednu možnost, že nás pěkně krmíš. Vím co je to mít japonské auto velkého objemu, ale 7,2l to je ježdění na hranici unosnosti. to tě předjiždí i Š 120
jinak bys to netvrdil, nemluvíme teď o V6 modelech, 626 opravdu dokáže krásně jezdit pod 8 a ještě si můžeš dovolit i předjet nejaký ten koncern...na delší trasy se s ní dá atakovat hranice kolem 6,5!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.03.2008 14:56, RE: Baleno 1,6 combi
anonym posted by:
Zdravím, jako zasloužilý baleňák (2,5 r., 45 tis. km) velmi chválím recenzi, dost přesně vystihuje vlastnosti tohoto vozu. Já mám rovněž combi, r.v. 99 (po faceliftu), 1,6 16V (71kW), při koupi 80 000, teď něco přes 126 000 km. Na svou dobu to bylo solidně vybavené auto (klima, 4x el. okna, 2x airbag, centrál, el. zrcátka atd.). Se vzhledem a kvalitou zpracování interiéru je prostě třeba se smířit a nějaké to drnčení plastů moc neřešit, vše je i po faceliftu poplatné době vzniku na začátku 90. l...
Také vlastním kombi 1.6 a jsem spokojený.Tenhle ,,japonskej dělník,, prostě pořád jen jezdí a jezdí...,jo je to trochu nuda,jenže nemám ani garáž a ani čas jezdit po servisech,prostě mi to takhle vyhovuje. Do práce...z práce...na dovolenou...do práce...z práce....a furt do kola.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 13:11, RE: Baleno
PV posted by:
Po dlouhé době pořádná recenze. Autor, si myslím, že vystihl přesně toto auto. Já na japonce nedám dopustit. Mám již druhou Mazdu 626 a po odstranění závad, které nechal předchozí majitel je bez problémů. Těžko nějaké evropské auto s 2,0 l motorem bude jezdit průměrně za 7,2 l benzinu.
Moji rodiče evidentně narazili na špatný kus suzuki baleno- ale to tak že opravdu tragický, později sem zjistila- jednoznačně stočený tachometr, auto prevděpodobně po havárii- blatník se při opravě rozpadl na tunu rezavýho prášku ´+kytu, pravděpodobně dovezeno bourané a tady v čechách nějak zflikované aby vypadalo, vymyslelo si za 2 roky celkem dost závad. Měla sem tehdy poslechnout svojí intuici a tátovi ho za každou cenu vymluvit...... jinak nebýt toho je to dobrý dříč
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.