0
back
 

diskuze k tématu: Suzuki Alto 1.0 a zkušenosti majitele po dvou letech

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2012 08:35, Spolehlivost
Tak Suzuki jsou velmi spolehlivá auta, co jsem mluvil s kamarádem s autorizovaného servisu, tak prý nebýt garanček, tak nemají co dělat. U nás v servisu jsem ta auta taky moc neviděl, dělají se jen věci které podléhají opotřebení, u starších aut potom korozi. Především totálně zarezlé zadní brzdové třmeny (to není případ Alta), ale co chcete na 15 let starých autech
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.08.2012 20:06, Odvrácená strana
docela mě pobavilo, jak se autor "baví" tím, že zatímco ostatní musí otáčet na 2x, tak on se otočí najednou... No jenže ostatní se smějí zyblých 99 ,99999999 procent času tím, že se nemusí mačkat v malém zmetku... ;)
Stejně tak plesat nad spolehlivostí, no já nevím. Kde nic není ani čert nebere. Na druhou stranu alespoň klima tam je.
Dále je sice fajn, že provoz je levný, závady nejsou, na druhou ale jezdit naprosto uniformním bezcharakterním a ošklivým vozíkem... No každého holba.
Tím vůbec nechci kritizovat Suzuki, jen třeba takový Svišť vypadá k světu a neztrácí nic z kladů. Jen by evidentně nebyl za 189, ale v té době možná 220 .

Ale určitě je fajn, že se najdou i takovíto "odvážlivci" a místo překombinované a na první pohled levné kolínské jdou do takovéto "exotiky".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.08.2012 19:08, RE: Odvrácená strana
rohYpnol posted by:
docela mě pobavilo, jak se autor "baví" tím, že zatímco ostatní musí otáčet na 2x, tak on se otočí najednou... No jenže ostatní se smějí zyblých 99 ,99999999 procent času tím, že se nemusí mačkat v malém zmetku... ;)
Stejně tak plesat nad spolehlivostí, no já nevím. Kde nic není ani čert nebere. Na druhou stranu alespoň klima tam je.
Dále je sice fajn, že provoz je levný, závady nejsou, na druhou ale jezdit naprosto uniformním bezcharakterním a ošklivým vozíkem... No každého holba.
Tím vůbec ...
K té spolehlivosti. Po 2 letech a 30000 km u nového auta by se snad ani nic stát nemělo, ne? Jinak souhlasím, svišť by nebyl o moc dražší a tady by byl rozdíl jedné třídy opravdu výrazný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.08.2012 13:51, nové- dobré, ale
Nechci vám kazit radost- po dvou letech a 30 000km by se snad u žádného auta neměly objevit závady, ale nebojte s lety to nejspíš přijde, suzuki jsme měli doma dost (swift, baleno, ignis), rodiče na ně nedají dopustit dodnes (já bych si už žádné nikdy nekoupila), ale zkuste si na jakékoliv suzuki sehnat náhradní díly, v případě nehody, nebo když se něco vysype- z druhovýroby na ně téměř nic není (kromě základních věcí jako brzdové destičky a kotouče, filtry a další běžný spotřební materiál), takže musíte koupit originál pochopitelně za příšernou cenu a často s dlouhou dodací lhůtou (zadní nárazník na suzuki ignis 10500kč s dodací lhůtou 10dní, jedno stupidní gufero na suzuki baleno- naprosto atypický rozměr- 800kč dodací lhůta 3 týdny- z japonska)....to že je suzuki možná nepatrně blbuvzdornější než některé jiné automobilky mi za tyto komplikace nestojí.... no nevím jestli v servisech suzuki nemají co na práci mimo údržby ( to asi tak u aut do 5let a 100 000km ne?)- oni i suzuki mají své nepříjemné mouchy a achilovy paty- třeba u balena to byly nápravnice a co vím tak jeden známý co se zaměřuje především na suzuki tak má práce stále dost a dost a nejen údržby...
respond
alda
number of posts2
date of registration25.10.2015
Sunday 25.10.2015 20:08, suzuki alto 2011
Já jezdím s Altem už nějakou dobu a jsem spokojen.Každý kdo si chce pořídit takového malucha,
musí si to hlavně srovnat v hlavě,na co ho bude používat a proč ho bude používat.Já jsem "prduch"
a jezdíme se ženou jen dva.Velké krámy nepřevážím,jen běžný nákup.Většina jízd po městě,něco
po okreskách a minimum po dálnici.Pojištění 1000kč,minimální servisní náklady,olej a filtry si
měním sám.Jedna pneu 900kč.Průměrná spotřeba na 100km 4,7litru benzínu.Roční nájezd kolem
4000km.Alto je jednoduché,robustní,odolné a spolehlivé miniautko,které si na nic nehraje a to že
je Japonci vyrábějí v Indii je jeho plus.Měřím 185cm a v Altu se rozhodně se necítím stísněně.
V Kanadě a USA jsem jezdil s velkými i obrovskými vozy a tak hanlivé poznámky typu,že něco tak
malého si může pořídit jen blbec, mě nechávají klidným.Většinou jsou to jedinci,kteří trpí nějakými
mindráky a domnívají se,že s velkým vozem se jim zvětší jejích ego.To co nejvíc v tomto maluchu
oceňuji je absence všelikých laciných pozlátek,páček,tlačítek,ovládačů a infodisplejů.Nepotřebuji
to.Jízda v Altu je zábavná a přímočará a na silnici sedí jak prdel na hrnci.Ale o tom jak by to dopadlo
v případě těžší kolize se nedělám žádné iluze.Lepší je být na fleku mrtvý,než zůstat na vozíku.Tož tak
nějak.Jestli někdo uvažuje o koupi Alta ať klidně vznese konkrétní dotaz,rád odpovím.
Aleš
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.