0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy 2,0 GL

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 00:42, model
Tento model se pokud vím v roce 1994 rozhodně nevyráběl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 00:42, RE: model
Aleš posted by:
Tento model se pokud vím v roce 1994 rozhodně nevyráběl
Aha sorry neumím číst :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 10:55, Subaru
Legacy je parádní auto. Taky o něm přemýšlím. Spotřeba 8,5l na tohle auto se mi zdá docela O.K.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 16:38, RE: Subaru
Martin posted by:
Legacy je parádní auto. Taky o něm přemýšlím. Spotřeba 8,5l na tohle auto se mi zdá docela O.K.
Během 20km jízdy se mu neprohřeje motor? To jezdí v 30° mrazech? Mě se při současných teplotách motor u Hondy zahřeje na provozní teplotu po 1km jízdy. Po 3km jízdy bude určitě prohřátý i olej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 18:57, RE: Subaru
Ivoss posted by:
Během 20km jízdy se mu neprohřeje motor? To jezdí v 30° mrazech? Mě se při současných teplotách motor u Hondy zahřeje na provozní teplotu po 1km jízdy. Po 3km jízdy bude určitě prohřátý i olej.
po jednom kilometru ??? to je trochu z extrému do extrému, každý auto je jiný, nechci soudit, já mám omegu 2,5 TD a prohřeje se za cca za 6 km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 19:01, RE: Subaru
Ivoss posted by:
Během 20km jízdy se mu neprohřeje motor? To jezdí v 30° mrazech? Mě se při současných teplotách motor u Hondy zahřeje na provozní teplotu po 1km jízdy. Po 3km jízdy bude určitě prohřátý i olej.
Hm, tak to bych chtěl vidět jak se ti motor zahřeje po 1km na provozní teplotu, to ti tak možná začne topit a nebo tam nemáš chladící kapalinu a navíc autor to myslel jen obrazně, Né doslova. Jinak o tomhle legacy jsem taky uvažoval a rád bych si ho koupil, ale asi si koupím ještě něco většího. Moc pěkný auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 20:44, RE: Subaru
David posted by:
Hm, tak to bych chtěl vidět jak se ti motor zahřeje po 1km na provozní teplotu, to ti tak možná začne topit a nebo tam nemáš chladící kapalinu a navíc autor to myslel jen obrazně, Né doslova. Jinak o tomhle legacy jsem taky uvažoval a rád bych si ho koupil, ale asi si koupím ještě něco většího. Moc pěkný auto.
legacy je super a je i docela velký, jestli chceš něco většího tak užtoho moc nebude, samozřejmě mezi osobními kombi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 20:44, RE: Subaru
David posted by:
Hm, tak to bych chtěl vidět jak se ti motor zahřeje po 1km na provozní teplotu, to ti tak možná začne topit a nebo tam nemáš chladící kapalinu a navíc autor to myslel jen obrazně, Né doslova. Jinak o tomhle legacy jsem taky uvažoval a rád bych si ho koupil, ale asi si koupím ještě něco většího. Moc pěkný auto.
legacy je super a je i docela velký, jestli chceš něco většího tak užtoho moc nebude, samozřejmě mezi osobními kombi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 21:50, RE: Subaru
anonym posted by:
legacy je super a je i docela velký, jestli chceš něco většího tak užtoho moc nebude, samozřejmě mezi osobními kombi
jsem též spokojeným vlastníkem Subaru Leagacy Outback 3.0 R AT , 180kW r.v.04. Koupeno jako předváděcí vůz , měl najeto 4500km v současný době mám najeto 126000km , auto prosté závad ! Jen běžné výměny náplní ,destičky a (tlumiče z českých rozhadrovaných silnic). Jo a 2 prasklý žarovky. Nejlepší 4kolka na trhu , čitelné jízdní vlastnosti a spolehlivost . Tahle zima mi ho dokonale prověřila , za kalamity musel hrnout jak buldozer protože máme chalupu v Kořenově , jen jsem litoval ty prokřehlý chudáky s pohonem 2 WD . Já mám jasno , zůstanu věrný značce SUBARU .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.04.2006 22:36, Spotřeba
Tak malá spotřeba na ten objem a hlavně AWD mě příjemně překvapila. Nejlepší ale je, že syn jezdí úsporněji než otec. Čekal bych to naopak, že se mládí vydovádí. A k těm příspěvkům o "prohřátí" : samozřejmě, že nafta (a navíc velký objem) se prohřeje pomaleji. A při dobrém stavu chladicí soustavy nevidím důvod, proč by benzín pořádně netopil po 1 km (pokud to ovšem není Š 105/120).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.04.2006 08:51, RE: Subaru
anonym posted by:
po jednom kilometru ??? to je trochu z extrému do extrému, každý auto je jiný, nechci soudit, já mám omegu 2,5 TD a prohřeje se za cca za 6 km
Ano motor se skutečně zahřeje po jednom kilometru, kdo neměl nikdy Hondu, nepochopí. Jednak ten motor má mnohem menší náplň chladicí kapaliny než je běžné, pak má speciální chladící kapalinu Honda Genuine. A hlavně - ecu obsahuje program pro rychlé zahřívání motoru - např. krátkodobým snížením předstihu studeného motoru se dosáhne menší tepelné účinnosti motoru, kdy palivo dohořívá během výfukových cyklů a zrychleně zahřívá jak motor, tak především katalyzátor na provozní teplotu. Na krátké jízdy po městě ideální.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.04.2006 11:04, RE: Subaru
Ivoss posted by:
Během 20km jízdy se mu neprohřeje motor? To jezdí v 30° mrazech? Mě se při současných teplotách motor u Hondy zahřeje na provozní teplotu po 1km jízdy. Po 3km jízdy bude určitě prohřátý i olej.
mám legacy 2,5i a motor se během pár minut jízdy po městě prohřeje, odhadem tak ty 3 km plynulé jízdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.04.2006 11:35, topní
Je to jednoduché. Jedte se zapnutým a pak jindy s vypnutým topením. Uvidíte,že rozdíl v zahřátí bude diametrálně odlišný co se rychlosti týče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.04.2006 22:02, RE: topní
Aleš posted by:
Je to jednoduché. Jedte se zapnutým a pak jindy s vypnutým topením. Uvidíte,že rozdíl v zahřátí bude diametrálně odlišný co se rychlosti týče.
Obávám se, že není možné dát rovnítko mezi stav kdy auto topí, optimálně prohřátým motorem natož optimálně prohřátou olejovou náplní motoru .... možná byste se divili, ale v případě té olejové náplně to není ani 1, ani 3, ani 6 km .... jinak SUBARU ... bomba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.04.2006 08:22, RE: Subaru
Ivoss posted by:
Během 20km jízdy se mu neprohřeje motor? To jezdí v 30° mrazech? Mě se při současných teplotách motor u Hondy zahřeje na provozní teplotu po 1km jízdy. Po 3km jízdy bude určitě prohřátý i olej.
Měl jsem v jednom z dřívějších aut teploměr oleje - skutečnou teplotu motoru ukáže lépe než teploměr vody. Na provozní teplotu se dostal po 8-10 km. Myslím, že mezi různými auty nebude velký rozdíl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.04.2006 13:25, Doplněk k článku
Při čtení diskuse nad článkem o mých zkušenostech s Legacy mě ještě napadlo potvrzení toho, že teplota motoru se na spotřebě benzínu při mých krátkých jízdách určitě projevuje - v zimě je průměrná spotřeba minimálně o 0,5 litru vyšší, než v létě.
Na delší cesty je to jinak: minulý týden jsem byl s plně obsazeným autem v Brně, cesta po D1 tam i zpět stále tachometrových 150, spotřeba 9,7 l.
K drobným záporům auta patří taky neuspokojivé výškové nastavování sedadla řidiče. U předchozího modelu Legacy to bylo vyřešeno mnohem lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 01.01.2007 19:31, RE: Subaru
JN posted by:
Měl jsem v jednom z dřívějších aut teploměr oleje - skutečnou teplotu motoru ukáže lépe než teploměr vody. Na provozní teplotu se dostal po 8-10 km. Myslím, že mezi různými auty nebude velký rozdíl.
Mně se nelíbí, že tady každý čeká na něčí chybu a hned to začne každý řešit. Pokud zde majitelé nepíší opravdu kraviny (a taky je tady občas čtu) tak bych asi neřešil voloviny. Recenze docela v poho,ale četl jsem i lepší. díky
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.