0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza III - s jakým benzínem koupit civilní verzi?

category of topic classification: japonská vozidla
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Wednesday 16.08.2017 17:24, Impreza obecně
Tak předně: na motor 1,5 rovnou zapomeň. Je to slabý. Zůstává 2,0. Ten je slušnou volbou, pokud se nebavíme o dalšách verzích a taky jedinou - dýzl ani neuvažuji. S tímto motorem mám "trošku" zkušeností z vozu legacy, kde je ale 121kW verze. Začnu od spotřeby. Za 10/100 pojedeš už opravdu hodně ostře mimo město, Město do spotřeby neuvažuji, protože pohon 4x4 dělá své a každý benzín ve velkých městskcýh parkovištích dnes žere 10+, ale chceš li to vědět, tak i tímto motorem se dá po Praze jezdit za rozumných 11/100 - hovořím ale stále o Legacy. Impreza je o něco lehčí, takže...
Dlouhé trasy mimo měst a dálnic lze bez potíží zajet kolem 7/100, i pod 7/100, opět ověřeno 8 roky provozu legacy a 230tkm. Benzín N95.
Poruchy: v první řadě těsnění pod hlavami. Každý majitel Subaru to zažije (mně se to zatím vyhlo, oprotože v 230tkm jsem legacy prodal, H6 s třílitrem mi zrušili při nehodě a pak šla také do světa) a nyní moje 2,5i má najeto jen 95tkm, takže "má ještě čas". Ale kolem 200-250 tkm dle sytlu jízdy to přichází. Motor ven, obě hlavy naráz udělat. Ad katalyzátory - tak toto slyším po prvé. Pravda je, že kolem 250-300tkm už může přijít problém, ovšem naštětstí existují specialsté s díly z havarovaných auta, polský druhovýrobce, ebay atd. Jen ne proboha Frey!!! Ten tě sedře z kůže. Dále tě může potkat pumpa sekundárního vzduchu - to je ekologická klička, co stojí asi 16 tisíc a na autě nemusí být. Bohužel, emulovat se ji podařilo jen na motorech z Forestera, tam je torchu jiné uspořádání. Dále pak ve vyšším nájezdu přes 200tkm ventil sekundárního vzduchu (jsou dva, jeden tzv. menší a druhý větší, jinak se jmenují ale odborně jinak a stojí 6 nebo 8tCZK). někdy je stačí vyndat a vyčistit a dát nové ocelové těsnění. Všechny závady tohoto typu se projeví rozsvícením kontrolky check engine a přestane fungovat VDC a tempomat. Dále tě může ve vyšším nájedzu kolem 250tkm potkat závada P0420, což signalizuje zhoršenou funcki lambda sondy. Nekupovat novou, protože ta stará je téměř jistě v pořádku, ale nechat si dle návodu na subu klubech udělat za dvě stovky redukci pod ní a je vystaráno. Dále si dej pozor na viskospojku. Auto na zpátečku nesmí v plném rejdu cukat a brzdit. POkdu má snahu nejet, pak repase tohoto kusu cca 8tCZK. Já to nezažil, ale 200-250tkm je její čas, někdy i dříve, záleží,. jak se s tím jezdilo. Dále - koroze. Ano, u tohoto modelu snad jako u ejdiného byl tento problém. V nějaké další edici to bylo údajně vylepšeno a moc Imprez se shnilými 5. dveřmi vskutku nejezdí. Jinak koroze na japonské auto bez problémů, ale chce to ošetřit včas poškozená místa.
Osobně bych šel cestou Legacy s 2,0R a 110 nebo 121kW. Jednak výkon je stejný, auto zase o moc těžší než Impreza není a jízdní komfort je oproti Impreze o třídu vyšší. Navíc auto je rodinného typu (kombi) a navíc - zadní vrata jsou z hliníku, přední haubna je z hliníku. Model se sportovními sedačkami (pouze do 2006) má sedačky opravdu o dost lepší než Impreza.
Když nutně Imprezu, zvážil bych verzi WRX se 169kW. Spotřeba sice je vyšší, ovšem jídzní projev je zcela jinde. Díky kratší převodvce o 5 stupních jede WRX velmi velmi dobře a to i ve zrychlení. Ovšem jako každé Subaru mimo STI ani WRX není trhač asfaltu, ale jeho přednosti jsou v geniálním podvozku a řízení a to, co chybí na výkonu (protože cca 15% bere trvalý pohon 4x4), dohání zcela s přehledem podvozkem (to poznáš, když se svežeš třeba národní modlou 1,9TDI a pak sedneš do blbýho starýho legacy a huba ti půjde od ucha k uchu, zatímco v 1,9TDI slzíš zklamáním).
K servisu: s ojetým autem se do značkovýho serviosu nejezdí. To nechej podnikatelům. My jezdíme ke specialistům, kteří na rozdíl od autorizovaného servisu umí závadu opravit, nemění jen díly metodou pokus omyl. A dbej na doporučené servisní úkony: rozvody 120tkm, oleje 15+60tkm, filtry brzdovka, svíčky... Olej pravidelně kontroluj. Při využívání max. otáček spotřeba oleje je, ale cca 1-1,5l mezi výměnami. Jinak při "normální" jízdě s mozkem v hlavě mezi výměnami jsem u žádného ze svých 3 Subaru nikdy nemusel dolévat - nemizí mi. Náhradní díly jsou sice dražší, ovšem jak jsem psal výše, jsou jiné cesty, než nákup originálu. Já osobně jsem měl a mám všechny vozy vždy havarijně pojištěné - loni v únoru letmý polibek od srnečka stál 20+ tisíc a autu nic nebylo. Jedna technická - zásadně dbej na správný a shodný!!! rozměr kol a jeich tlak. Rozdíl znamená jinou obvodou rychlost a po chvíli zničenou viskospojku. Takže opatrně na podhuštěný kola!!! Kdyby něco více, tak klidně SZ.
respond
gepardo
number of posts129
date of registration19.10.2014
Wednesday 16.08.2017 20:52, xxxxxxxx
Zdeny - srovnání aut, ti nejde. Benzínové Legacy má jiné výhody, než 1,9 tdi. Já se zase srdečně směji na pumpě. Každý hledá auto, podle svého. Každý má jiné důvody.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Thursday 17.08.2017 09:06, RE: Impreza obecně
Zdeny60 posted by:
Tak předně: na motor 1,5 rovnou zapomeň. Je to slabý. Zůstává 2,0. Ten je slušnou volbou, pokud se nebavíme o dalšách verzích a taky jedinou - dýzl ani neuvažuji. S tímto motorem mám "trošku" zkušeností z vozu legacy, kde je ale 121kW verze. Začnu od spotřeby. Za 10/100 pojedeš už opravdu hodně ostře mimo město, Město do spotřeby neuvažuji, protože pohon 4x4 dělá své a každý benzín ve velkých městskcýh parkovištích dnes žere 10+, ale chceš li to vědět, tak i tímto motorem se dá po Praze jezdit za rozumných 11/100 - hovořím ale stále o Legacy. Impreza je o něco lehčí, takže...Dlouhé trasy mimo měst a dálnic lze bez potíží zajet kolem 7/100, i pod 7/100, opět ověřeno 8 roky provozu legacy a 230tkm. Benzín N95.Poruchy: v první řadě těsnění pod hlavami. Každý majitel Subaru to zažije (mně se to zatím vyhlo, oprotože v 230tkm jsem legacy prodal, H6 s třílitrem mi zrušili při nehodě a pak šla také do světa) a nyní moje 2,5i má najeto jen 95tkm, takže "má ještě čas". Ale kolem 200-250 tkm dle sytlu jízdy to přichází. Motor ven, obě hlavy naráz udělat. Ad katalyzátory - tak toto slyším po prvé. Pravda je, že kolem 250-300tkm už může přijít problém, ovšem naštětstí existují specialsté s díly z havarovaných auta, polský druhovýrobce, ebay atd. Jen ne proboha Frey!!! Ten tě sedře z kůže. Dále tě může potkat pumpa sekundárního vzduchu - to je ekologická klička, co stojí asi 16 tisíc a na autě nemusí být. Bohužel, emulovat se ji podařilo jen na motorech z Forestera, tam je torchu jiné uspořádání. Dále pak ve vyšším nájezdu přes 200tkm ventil sekundárního vzduchu (jsou dva, jeden tzv. menší a druhý větší, jinak se jmenují ale odborně jinak a stojí 6 nebo 8tCZK). někdy je stačí vyndat a vyčistit a dát nové ocelové těsnění. Všechny závady tohoto typu se projeví rozsvícením kontrolky check engine a přestane fungovat VDC a tempomat. Dále tě může ve vyšším nájedzu kolem 250tkm potkat závada P0420, což signalizuje zhoršenou funcki lambda sondy. Nekupovat novou, protože ta stará je téměř jistě v pořádku, ale nechat si dle návodu na subu klubech udělat za dvě stovky redukci pod ní a je vystaráno. Dále si dej pozor na viskospojku. Auto na zpátečku nesmí v plném rejdu cukat a brzdit. POkdu má snahu nejet, pak repase tohoto kusu cca 8tCZK. Já to nezažil, ale 200-250tkm je její čas, někdy i dříve, záleží,. jak se s tím jezdilo. Dále - koroze. Ano, u tohoto modelu snad jako u ejdiného byl tento problém. V nějaké další edici to bylo údajně vylepšeno a moc Imprez se shnilými 5. dveřmi vskutku nejezdí. Jinak koroze na japonské auto bez problémů, ale chce to ošetřit včas poškozená místa.Osobně bych šel cestou Legacy s 2,0R a 110 nebo 121kW. Jednak výkon je stejný, auto zase o moc těžší než Impreza není a jízdní komfort je oproti Impreze o třídu vyšší. Navíc auto je rodinného typu (kombi) a navíc - zadní vrata jsou z hliníku, přední haubna je z hliníku. Model se sportovními sedačkami (pouze do 2006) má sedačky opravdu o dost lepší než Impreza.Když nutně Imprezu, zvážil bych verzi WRX se 169kW. Spotřeba sice je vyšší, ovšem jídzní projev je zcela jinde. Díky kratší převodvce o 5 stupních jede WRX velmi velmi dobře a to i ve zrychlení. Ovšem jako každé Subaru mimo STI ani WRX není trhač asfaltu, ale jeho přednosti jsou v geniálním podvozku a řízení a to, co chybí na výkonu (protože cca 15% bere trvalý pohon 4x4), dohání zcela s přehledem podvozkem (to poznáš, když se svežeš třeba národní modlou 1,9TDI a pak sedneš do blbýho starýho legacy a huba ti půjde od ucha k uchu, zatímco v 1,9TDI slzíš zklamáním). K servisu: s ojetým autem se do značkovýho serviosu nejezdí. To nechej podnikatelům. My jezdíme ke specialistům, kteří na rozdíl od autorizovaného servisu umí závadu opravit, nemění jen díly metodou pokus omyl. A dbej na doporučené servisní úkony: rozvody 120tkm, oleje 15+60tkm, filtry brzdovka, svíčky... Olej pravidelně kontroluj. Při využívání max. otáček spotřeba oleje je, ale cca 1-1,5l mezi výměnami. Jinak při "normální" jízdě s mozkem v hlavě mezi výměnami jsem u žádného ze svých 3 Subaru nikdy nemusel dolévat - nemizí mi. Náhradní díly jsou sice dražší, ovšem jak jsem psal výše, jsou jiné cesty, než nákup originálu. Já osobně jsem měl a mám všechny vozy vždy havarijně pojištěné - loni v únoru letmý polibek od srnečka stál 20+ tisíc a autu nic nebylo. Jedna technická - zásadně dbej na správný a shodný!!! rozměr kol a jeich tlak. Rozdíl znamená jinou obvodou rychlost a po chvíli zničenou viskospojku. Takže opatrně na podhuštěný kola!!! Kdyby něco více, tak klidně SZ.


Dobrý den, sepište prosím Vaše zkušenosti s Legacy do samostatné recenze. https://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 20.08.2017 13:22, Podvozky atd jak to vidím já
Podvozek je buď komfortní nebo sportovní. Buď je tvrdý a sedí, nebo komfortní a na sportovní jízdu nevhodný. Podvozek samotný u mne úsměv vyvolat nemůže s podmerecnym motorem.
Docela by mne zajímalo jaký má vlastně podvozek to zmiňované Subaru. Asi to bude zase něco co se nedá změřit ani zvážit ani vyčíslit a pozná to jenom fanda Subaru. Anebo zaslepenec?:)
Oktávka žere pět a náhradní díly stojí pět korun. Kamos děla Drink and drive po nocích a Oktávka je pro to naprosto dokonalá. Když je někdo horalem, nesporně výhody pohonu 4x4 ocení. A pak je tady zbylých 90%, kterým je to k ničemu...
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Sunday 20.08.2017 19:37, RE: Podvozky atd jak to vidím já
Reno posted by:
Podvozek je buď komfortní nebo sportovní. Buď je tvrdý a sedí, nebo komfortní a na sportovní jízdu nevhodný. Podvozek samotný u mne úsměv vyvolat nemůže s podmerecnym motorem. Docela by mne zajímalo jaký má vlastně podvozek to zmiňované Subaru. Asi to bude zase něco co se nedá změřit ani zvážit ani vyčíslit a pozná to jenom fanda Subaru. Anebo zaslepenec?:) Oktávka žere pět a náhradní díly stojí pět korun. Kamos děla Drink and drive po nocích a Oktávka je pro to naprosto dokonalá. Když je někdo horalem, nesporně výhody pohonu 4x4 ocení. A pak je tady zbylých 90%, kterým je to k ničemu...


A pak může být ještě podvozek, který stojí za ho*no. Nerad bych zmiňoval značky, na které tohle sedí. Jiank máš pravdu, změřit se to nedá - ne dost jednoduše. Já to srovnat mohu - oktávky jsemměl dvě vlastní a mjednu služební, se dvěma novými jezdím ve firmě. SUbaru jsem vlastnil a vlastním, takže mohu mudrovat. Ty ne.

Jinak si dovolí, ti lehce oponovat. Co je opakem sportovního podvozku? Komfortní. A opakem komfortního - nikoliv sporotvní, jak se ty domníváš, ale tvrdý. A to nemusí být ještě sporotvní. je kupa tvrdolínů, ale jsou vše, jen ne sporotvní Jen tlučou a mlátí, ale o sportovnu není ani řeči. Bojím se, že Oktávka patří zrovna sem. napříč spektrem. protože není ani posrotvní, ani komfortní, ale tvrdá jak preclík.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 20.08.2017 21:07, RE: Podvozky atd jak to vidím já
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Podvozek je buď komfortní nebo sportovní. Buď je tvrdý a sedí, nebo komfortní a na sportovní jízdu nevhodný. Podvozek samotný u mne úsměv vyvolat nemůže s podmerecnym motorem. Docela by mne zajímalo jaký má vlastně podvozek to zmiňované Subaru. Asi to bude zase něco co se nedá změřit ani zvážit ani vyčíslit a pozná to jenom fanda Subaru. Anebo zaslepenec?:) Oktávka žere pět a náhradní díly stojí pět korun. Kamos děla Drink and drive po nocích a Oktávka je pro to naprosto dokonalá. Když je někdo horalem, nesporně výhody pohonu 4x4 ocení. A pak je tady zbylých 90%, kterým je to k ničemu...
A pak může být ještě podvozek, který stojí za ho*no. Nerad bych zmiňoval značky, na které tohle sedí. Jiank máš pravdu, změřit se to nedá - ne dost jednoduše. Já to srovnat mohu - oktávky jsemměl dvě vlastní a mjednu služební, se dvěma novými jezdím ve firmě. SUbaru jsem vlastnil a vlastním, takže mohu mudrovat. Ty ne.Jinak si dovolí, ti lehce oponovat. Co je opakem sportovního podvozku? Komfortní. A opakem komfortního - nikoliv sporotvní, jak se ty domníváš, ale tvrdý. A to nemusí být ještě sporotvní. je kupa tvrdolínů, ale jsou vše, jen ne sporotvní Jen tlučou a mlátí, ale o sportovnu není ani řeči. Bojím se, že Oktávka patří zrovna sem. napříč spektrem. protože není ani posrotvní, ani komfortní, ale tvrdá jak preclík.


A jaký má podvozek to Subaru teda?
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Monday 21.08.2017 04:57, RE: Podvozky atd jak to vidím já
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Podvozek je buď komfortní nebo sportovní. Buď je tvrdý a sedí, nebo komfortní a na sportovní jízdu nevhodný. Podvozek samotný u mne úsměv vyvolat nemůže s podmerecnym motorem. Docela by mne zajímalo jaký má vlastně podvozek to zmiňované Subaru. Asi to bude zase něco co se nedá změřit ani zvážit ani vyčíslit a pozná to jenom fanda Subaru. Anebo zaslepenec?:) Oktávka žere pět a náhradní díly stojí pět korun. Kamos děla Drink and drive po nocích a Oktávka je pro to naprosto dokonalá. Když je někdo horalem, nesporně výhody pohonu 4x4 ocení. A pak je tady zbylých 90%, kterým je to k ničemu...
A pak může být ještě podvozek, který stojí za ho*no. Nerad bych zmiňoval značky, na které tohle sedí. Jiank máš pravdu, změřit se to nedá - ne dost jednoduše. Já to srovnat mohu - oktávky jsemměl dvě vlastní a mjednu služební, se dvěma novými jezdím ve firmě. SUbaru jsem vlastnil a vlastním, takže mohu mudrovat. Ty ne.Jinak si dovolí, ti lehce oponovat. Co je opakem sportovního podvozku? Komfortní. A opakem komfortního - nikoliv sporotvní, jak se ty domníváš, ale tvrdý. A to nemusí být ještě sporotvní. je kupa tvrdolínů, ale jsou vše, jen ne sporotvní Jen tlučou a mlátí, ale o sportovnu není ani řeči. Bojím se, že Oktávka patří zrovna sem. napříč spektrem. protože není ani posrotvní, ani komfortní, ale tvrdá jak preclík.
A jaký má podvozek to Subaru teda?


Reníčku, nezkoušej to na mě. Pro ty, kteří se zde chtějí něco dovědět odpovím, že proti absolutní většině aut na našem trhu jej má prostě vynikající. A navíc velmi velmi odolný.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 21.08.2017 09:19, bla bla blabla blablab blabla
Škoda, že to vidíš jenom ty. 121 kw u Subaru vydá za 500 koní u Ferrari a podvozkově se na ně nic nechytá.
Jsou to úžasné vozy, jenom se na nich nic nesmí pokazit, protože pak je potřeba hypotéka. A seznam preventivních úkonů by se nevešel na papír potřebný na Zlaté stránky Tokia:)
respond
figo
number of posts37
date of registration28.05.2007
Wednesday 23.08.2017 13:01, subaru impreza - zkušenosti
recenzovanou generaci Imprezy jsem vlastnil, koupena nová najeto při prodeji 100.000 km po 3 letech, myslím, že pár zkušeností mám. Spotřeba, dlohodobá, spíš delší trasy 9,6 polemizovat se sedmi či osmi litry Zdenyho nebudu, berte to jako fakt. S tím katalyzátorem jsem měl taky problém, jednoho dne se prostě rozsvítilo grilované kuře a už jsem mazal do servisu, vyměněno na záruku. pro Zdenyho, varianta dvoulitru 110 kW je úplně nový motor oproti 121kW v Legacy, aspoň to tedy v době mé koupě tvrdily firemní letáky a novinářské testy a může to vysvětlit rozpory ve vašich zkušenostech a z recenze. Ten motor celkjově nijak zázračně netáhne, jako u každé atmosféry si musíte výkon zasloužit a vytáčet motor ke hranici 6.000 otáček, na běžnou pohodovou jízdu je velmi příjemný, je i dost pružný, nicméně tak nějak podvědomně člověk u tak ikonického jména jako je Impreza čeká víc. Dost výkonu sežerou všechny ty diferenciály, dynamika je srovnatelná s nejlepšími dobovými atmosferickými šestnáctistovkami v předokolkách. Dost šíleně na tom odcházely kotouče, bežně 15 tis. km a začaly vibrovat, pomohla až výměna za neoriginální polozávodní TRW (předtím ani potom jsem svůj jízdní styl neměnil a tady to bylo jednoznačně nejhorší). obecně servis je dražší, respektive pozitivně se dá říct neošizený, každých 15 tis km, narozdíl o dnes běžných 30 ti tis., souhlasím s tím Freyem, doporučuji se mu obloukem vyhnout. Ohledně diskuze k podvozku, já vím, že to vypadá trochu divně, ale je to tak, podvozek je velmi komfortní, přitom vás podrží při sportovní jízdě, myslím, že to celé vychází z koncepce nízkého těžiště celého auta, ale nebudu se pouštět do žádných slohů, prostě podvozek je rozhodně předností tohoto vozu. Upozorňuji také na těžkou spojku a krkolomné rozjezdy, je to o zvyku a citlivé práci s plynem a spojkou, přeci jenom všechny ty předlouhé kardany a 3 diferáky když se napnou a roztočí, někdy poskakujete při rozjezdu jak začátečník, na dámskou nožku to úplně není, tak ať o tom víte. Interiér také není kdovíjak velký, počítejte s místem jako u dobové Astry či Fokusu, kufr má tuším nějakých 300 litrů, což je na hranci současné Fábie, kočárek se nám tam sice vešel, rozložený co to šlo, ale pak už akorát trenky a fusekle. Celkově bych toto auto zhodnotil tak, že na něj musíte mít náturu, není to běžná tuctovka, má něco do sebe, to auto má takříkajíc duši, což je pro hodně lidí víc, než všechno ostatní, objektivně vzato ale nevidím moc důvodů pro koupi zrovna tohoto modelu. O mojem vztahu k tomuto autu asi nejvíc vypovídá fakt, že jsem jej měl na 4 letý leasing, který jsem po 3 letech předčasně ukončil a šel si koupit A4 v kombajnu, dechtu na hlínách s fialkama a teplejma židlema a tak nějak se mi žilo líp i když uznávám, že to bylo dost způsobeno narozením potomka, Impreza rodinný vůz fakt není..
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Wednesday 23.08.2017 13:57, Figo dík blablabla
Takhle to vypadá, když se napíše nezaujatá recenze...
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Wednesday 23.08.2017 15:16, RE: subaru impreza - zkušenosti
figo posted by:
recenzovanou generaci Imprezy jsem vlastnil, koupena nová najeto při prodeji 100.000 km po 3 letech, myslím, že pár zkušeností mám. Spotřeba, dlohodobá, spíš delší trasy 9,6 polemizovat se sedmi či osmi litry Zdenyho nebudu, berte to jako fakt. S tím katalyzátorem jsem měl taky problém, jednoho dne se prostě rozsvítilo grilované kuře a už jsem mazal do servisu, vyměněno na záruku. pro Zdenyho, varianta dvoulitru 110 kW je úplně nový motor oproti 121kW v Legacy, aspoň to tedy v době mé koupě tvrdily firemní letáky a novinářské testy a může to vysvětlit rozpory ve vašich zkušenostech a z recenze. Ten motor celkjově nijak zázračně netáhne, jako u každé atmosféry si musíte výkon zasloužit a vytáčet motor ke hranici 6.000 otáček, na běžnou pohodovou jízdu je velmi příjemný, je i dost pružný, nicméně tak nějak podvědomně člověk u tak ikonického jména jako je Impreza čeká víc. Dost výkonu sežerou všechny ty diferenciály, dynamika je srovnatelná s nejlepšími dobovými atmosferickými šestnáctistovkami v předokolkách. Dost šíleně na tom odcházely kotouče, bežně 15 tis. km a začaly vibrovat, pomohla až výměna za neoriginální polozávodní TRW (předtím ani potom jsem svůj jízdní styl neměnil a tady to bylo jednoznačně nejhorší). obecně servis je dražší, respektive pozitivně se dá říct neošizený, každých 15 tis km, narozdíl o dnes běžných 30 ti tis., souhlasím s tím Freyem, doporučuji se mu obloukem vyhnout. Ohledně diskuze k podvozku, já vím, že to vypadá trochu divně, ale je to tak, podvozek je velmi komfortní, přitom vás podrží při sportovní jízdě, myslím, že to celé vychází z koncepce nízkého těžiště celého auta, ale nebudu se pouštět do žádných slohů, prostě podvozek je rozhodně předností tohoto vozu. Upozorňuji také na těžkou spojku a krkolomné rozjezdy, je to o zvyku a citlivé práci s plynem a spojkou, přeci jenom všechny ty předlouhé kardany a 3 diferáky když se napnou a roztočí, někdy poskakujete při rozjezdu jak začátečník, na dámskou nožku to úplně není, tak ať o tom víte. Interiér také není kdovíjak velký, počítejte s místem jako u dobové Astry či Fokusu, kufr má tuším nějakých 300 litrů, což je na hranci současné Fábie, kočárek se nám tam sice vešel, rozložený co to šlo, ale pak už akorát trenky a fusekle. Celkově bych toto auto zhodnotil tak, že na něj musíte mít náturu, není to běžná tuctovka, má něco do sebe, to auto má takříkajíc duši, což je pro hodně lidí víc, než všechno ostatní, objektivně vzato ale nevidím moc důvodů pro koupi zrovna tohoto modelu. O mojem vztahu k tomuto autu asi nejvíc vypovídá fakt, že jsem jej měl na 4 letý leasing, který jsem po 3 letech předčasně ukončil a šel si koupit A4 v kombajnu, dechtu na hlínách s fialkama a teplejma židlema a tak nějak se mi žilo líp i když uznávám, že to bylo dost způsobeno narozením potomka, Impreza rodinný vůz fakt není..


Dobrý den, budeme rádi, když své zkušenosti sepíšete do samostatné recenze: https://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Thursday 24.08.2017 04:57, RE: Figo dík blablabla
Reno posted by:
Takhle to vypadá, když se napíše nezaujatá recenze...


Přesně tak. Potvrzeno, co jsem napsal já. Motor táhne v otáčkách - jinka to nejde u atmosféry, podvozek výbornej, interier menší, proto jsem doporučil legacy...Že má auto duši, jsem naspal taky. Co víc,Reno?
A srovnávat naftu a benzín je snad mimo mísu.

A propos, ano 110 a 121 jsou jiné motory. Potvrzuji.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 24.08.2017 12:29, RE: Figo dík blablabla
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Takhle to vypadá, když se napíše nezaujatá recenze...
Přesně tak. Potvrzeno, co jsem napsal já. Motor táhne v otáčkách - jinka to nejde u atmosféry, podvozek výbornej, interier menší, proto jsem doporučil legacy...Že má auto duši, jsem naspal taky. Co víc,Reno?A srovnávat naftu a benzín je snad mimo mísu.A propos, ano 110 a 121 jsou jiné motory. Potvrzuji.


máš recht, napsali jste vlastně de facto to samý. mám trochu problém rozeznat kdo napsal co:)
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Thursday 24.08.2017 19:18, RE: Figo dík blablabla
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Takhle to vypadá, když se napíše nezaujatá recenze...
Přesně tak. Potvrzeno, co jsem napsal já. Motor táhne v otáčkách - jinka to nejde u atmosféry, podvozek výbornej, interier menší, proto jsem doporučil legacy...Že má auto duši, jsem naspal taky. Co víc,Reno?A srovnávat naftu a benzín je snad mimo mísu.A propos, ano 110 a 121 jsou jiné motory. Potvrzuji.
máš recht, napsali jste vlastně de facto to samý. mám trochu problém rozeznat kdo napsal co:)


Tak asi když se dva cizí lidé vzájemně shodnou, asi to není náhoda, ne?
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Thursday 24.08.2017 20:59, Hhhhh mmmmmm bbbb
To ti je zajimava shoda ze jeden bez toho nemuze zit a druhej to po dvou letech leasingu radsi odhodil.....
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 25.08.2017 06:22, Hitu. Zhjgjtzbvtjhfrb bzhuuu
Zdeny opravdu to nehraješ? Nějak se zdráhám uvěřit tomu, že si opravdu myslíš, že kolega to auto chválil:)
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Friday 25.08.2017 19:23, RE: Hitu. Zhjgjtzbvtjhfrb bzhuuu
Reno posted by:
Zdeny opravdu to nehraješ? Nějak se zdráhám uvěřit tomu, že si opravdu myslíš, že kolega to auto chválil:)


Naspal svůj pocit - Reno, děláš ze sebe fakt už jen šaška. Nauč se opravdu číst. Motor táhne - ve vyšších otáčkách. Ano, jasně, podčtverec to jnak neumí. Co jsem psal já? Podvozek? Co píše kolega a co jsem psal já? Auto že má jakous takous duši - své charizma - psal kolega, i já. O kotoučích bych ohl polemizovat takj, jako o spotgřebě. Já měnil kotouče na legacy PO PRVÉ v cca 170tkm, ale mám průměr těsně pod 8/100. To o něčem vypúovídá. Kolega zřejmě používal svoji R Imprezu jako WRX či doknce STI. Pak není diovu ani spotřeba,m ani kotouče. Co jsem psla já? Že radši WRX... Reno,/smazáno admin/ Neumíš pochopit podstatu psaného textu, nic.

Na závěr: qno- naftová A4 poskytně jako rodinné auto víc muziky. Míň žere a je větší. Ve všem ostatním je výrazně horší. Pokud jako prioritu někdo staví spotřebu, proč si kupuje benzínové Subaru se 3 diferáky, to zase nechápu já. Impreza R není žádné ikonicmé auto od Subaru, je to naprpstá základní modelová řada. jestliněkdo čeká zázrak, je to fakt blbec. Jinka to naspat nejde. Impreza R je normální produkt, jao jakékoliv jiné auto nižší střední třídy, které vyniká opravdu výborným podvozkem a splehlivostí. Ale víéc od něj čekat nelze. psal jsem, jak jis zajisté postřehnul, že než Imprezu, radší větší legacy - je vššech ohledech lepší. Aby ne, je o třídu výše a je to znát. POslední komenttář mám ke spojce. Nevím, jakou spojku měl v Impreze kolega, ale tuším, že tam byl 1 hmotový setrvačník a z toho plyne tužší chiod spojky. lehacy má 2 hmotu a spjka jde jako v másle. Jasně, přesně a bez škubání. Reno, tobě nemá cenu v čemkoliv oponovat, ty meleš svou, i kdybys 100x neměl pravdu. Pro mě je zásadní, že mně SUbaru sedlo, i když Outback nový už není to, co starší modelové řady, bohužel se značně poevropštil a je to vyloženě na škodu. Dále mě těší, že je po světe obrovská řada nadšených lidí, co na Subaru nedá dopustit a věř, je mezi nimi mnoho takoých, co by s z fleku mohli koupit cokoliv jiného, ale jezdí prostě v Subaru. Mají pro to své důvody. Buď rád, že tobě sedí tvoje německé plečky, jiným zas jiné. Ber to prostě jako fakt.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 25.08.2017 21:57, Hzrztfb gthvthbcthb ctzttz
Zdeny, Subaru je auto pro devianty:) především pro masochisty. Se svým autem jedu jednou za 15 tisíc měnit olej (zdarma) a o víc se nestaram. Nezere olej, když mám podhusteno nic se nestane. Řadí sametově, jede jak z praku a žere 8 na sto.

Koupil jsem ho za nějaké peníze a po dvou letech užívání mi ho vykoupi protiuctem za stejnou částku. Má jedinou vadu a sice ze se na nej lepí typ ženských, o které nestojím:)
P.S. Ten pravopis je dnes obzvláště příšerný
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.