0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG

category of topic classification: poradna, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.06.2014 15:11, Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
Dobrý den,
vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel
respond
subarák
number of posts108
date of registration22.03.2010
Wednesday 25.06.2014 15:38, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel


Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 25.06.2014 20:56, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
subarák posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.


2:0:0 pro benzín
respond
salix
number of posts35
date of registration17.02.2009
Thursday 26.06.2014 13:57, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
David V posted by:
subarák posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
2:0:0 pro benzín


3 : 0 : 0 pro benzin a pro atmosféru, lpg je při tomto nájezdu skoro zbytečné a diesel určitě nee.
Proč jsou v každém bazaru subara s dieslem z posledních roků?Boxer diesel je tady tuším 6 let a první dva roky výroby se prý nějak nepovedly.Teď už by to mělo prý být ok , ale stejně bych se bál a když už, tak na jen delší trasy a důsledně dochlazovat!!! turbo po jízdě.

respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Thursday 26.06.2014 14:27, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
salix posted by:
David V posted by:
subarák posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
2:0:0 pro benzín
3 : 0 : 0 pro benzin a pro atmosféru, lpg je při tomto nájezdu skoro zbytečné a diesel určitě nee.Proč jsou v každém bazaru subara s dieslem z posledních roků?Boxer diesel je tady tuším 6 let a první dva roky výroby se prý nějak nepovedly.Teď už by to mělo prý být ok , ale stejně bych se bál a když už, tak na jen delší trasy a důsledně dochlazovat!!! turbo po jízdě.


četl jsem recenzi na ten Diesel od Subaru a psali tam, že filtr pevných částic je společný s katalysátorem a že cena originálního dílu je 130 tisíc korun. Takže jestli nebude problém třeba toto. Turbíčko za 30 je v podstatě pakatel.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 26.06.2014 15:02, RE: Subaru Impreza 2.0 Diesel Benzin LPG
free78 posted by:
salix posted by:
David V posted by:
subarák posted by:
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den,vážně uvažuji o koupi nenového Subaru Impreza, poslední model - ne SUV. Vůz budu využívat často i v horších zimních podmínkách. Očekávaný nájezd je okolo 10 tis. km za rok. Rád bych znal názor na volbu jako takovou (rozhodně dávám přednost \"japoncům\" - 20ti letá zkušenost, ale ne se Subaru) a dále o doporučení Diesel .
Jednoznačně benzin, nejlépe 2,0 atmo. Na LPG na 10 tis ročně bych se vykašlal, na naftu taky. Spotřeba bude kolem 8 litrů.
2:0:0 pro benzín
3 : 0 : 0 pro benzin a pro atmosféru, lpg je při tomto nájezdu skoro zbytečné a diesel určitě nee.Proč jsou v každém bazaru subara s dieslem z posledních roků?Boxer diesel je tady tuším 6 let a první dva roky výroby se prý nějak nepovedly.Teď už by to mělo prý být ok , ale stejně bych se bál a když už, tak na jen delší trasy a důsledně dochlazovat!!! turbo po jízdě.
četl jsem recenzi na ten Diesel od Subaru a psali tam, že filtr pevných částic je společný s katalysátorem a že cena originálního dílu je 130 tisíc korun. Takže jestli nebude problém třeba toto. Turbíčko za 30 je v podstatě pakatel.


Já zas četl, že kvůli vstřikovačům musí motor ven (boxer), takže jedno k druhému znamená, že když Sůbo, tak atmo benzín.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 02.07.2014 21:39, RE:
Dobrý den. Při Vašem ročním nájezdu uděláte nejlépe, pokud zvolíte benzínový motor. S dvoulitrem si budete moci dopřát svižné svezení, a díky propracovanému pohonu všech kol a redukční převodovce vůz projede opravdu hodně. Pokud jste spíše klidný řidič, vyhovovat by Vám mohla i menší patnáctistovka, která má nižší spotřebu. První série Imprezy trpěly na vypalující se katalyzátory, což je poměrně drahá závada, jinak se občas objeví opotřebovaná ložiska kol, případně klepající stabilizátory.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.