Wednesday 19.03.2014 09:17,
Citroen C5
Keby ste tam nemali tu cast o pretazovani auta, tak by som povedal ze Citroen C5 je originalne auto vyrobene pre vas. 2.0i sice bude zrat o nieco viac ako focus, ale s hydraulikou si auto do terenu podvihnete, po meste a na dialnici je z toho normalna limuzina (po dialnici sa este znizi), a 2M tyce vo verzii kombi ani nebudu trcat z auta. Co sa tyka servisu, nie je nijako narocny, len treba raz za 5 rokov vymenit olej v hydraulike (do 2000 kc). Jedina drahsia vec su pneumatiky (standardne dava citroen asi na vsetky auta najdrahsie rozmery, ake v danom cisle existuju, preto sa pozrite, ci v technickom mate aj R15) Ked do neho aj nieco nalozite, auto sa vzdy vyrovna do rovnakej vysky, takze vyzera ako prazdne. Ak ho budete pretazovat, budete asi skor menit zadne loziska na ramenach (cca 6t kc, tak 150 000km by mali vydrzat). Pruziace 'gule' stoja asi ako tlmice, a nie je vynimkou, ze aj po 300000km su stale povodne a maju tlaky ako nove. C5 sa da zohnat dost pod 80t (starsia 1 verzia) a zostane vam aj dost penazi na pripadne opravy. Najlepsie je nechat si ju doviest majstrami z c5 clubu. Ti vam dovezu aku chcete, s tym ze to urcite nebude stroj pred smrtou. Ak sa zaujimate o spotreby= moj priemer 8, mesto tak 50/50 s okreskami. Na dialnici pri 130 tacho na tempomate=7.3 litra,
respond