0
back
 

diskuze k tématu: Poradíme s výběrem silného vozu

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 10:32, rada
Volvo a jagur je vysmech cena pada jen pohledem nikdo to nechce s vyssim objemem. Nejlepsi asi 530i
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 10:36, rada
Proč ne diesel?? Ten motor D5 není opravdu špatný,ikdyž to asi určitě není V8 biturbo z audi rs 6. Když nad tím tak přemýšlím tak to opravdu není špatná volba,ta auta jsou velmi kvalitní,rozhodně kvalitnější a trvanlivější než bmw e39,ikdyž,a to si neplette,nejsou na tak vysoké technické urovni a nenabízí takové jízdní výkony jako e39. Pokud je pán však střelec,blázen a rád riskuje,at koupí bmw m5 e34 nebo 39,to druhé za 150 asi nesežene,a získá fantastický stoj. Přímo nadpozemské auto které obstojí dnes,zítra i za 5 let. Krásné,silné,třeskutě rychlé,vybavené a netuctové. Jen velký,obrovský pozor na to co koupí,a ikdyž náhodou koupí dobře tak výdaje na provoz a servis budou vysoké. Zde mu pomuže jen velmi znalý mechanik. Ale za tento strašný risk BMW M5 E34 přesto stojí! 540i za to nestojí. Ale to je ulet který se nesnažím doporučit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 10:44, rada
530i má ale motorek,ne motor!!!!!!!!!!!! Pán chce MOTOR. Proto raděj to D5,které je velmi usporne. Cena padá?? A kampak u herky za stopade?? Hehe,to je komické,ty jseš ale blázen. Padala kdysi,dnes jsou tyto popelnice na dně,až dožijí jdou do lisu.Cenu si udrží a možná někdy porostou nahoru jen supersedany jako BMW M5,MB E 50 a AMG,raketoplán Audi RS 6,Lancia Thema 8.32V,ale určitě ne cikánská bouda 530i nebo 540i,nebo masařka,nebo i to Volvo. Proto je to jedno,jen at to pan koupí v co nej stavu. Jen o to jde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 10:52, rada
Je tady hodně názorů, ale obecně vzato, čím je značka " exluzivnější " , tím lěpe se krade. To je fakt, na který se zapomíná. Vybral bych si auto, které se mi bude líbit zvenku, pak si zjistil cenu za 1 hodinu v servisu, cenu spotřebního materiálu a pojištění. Spotřeba PHM je vzhledem k ročnímu nájezdu celkem irelevantní a nehraje takovou roli, jako třeba konkrétní stav kusu.
Co se nad tím zamyslet takto ??
Přeji hodně úspěchů, při lovu auta Vašich snů !!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 11:10, rada
Josefe, psal jsem že 1,9 TDi 81 kW AGR neexistuje. A za tím si stojím. Neboť 1,9 TDi 81 kW je v Octavii pouze a jen s kódy AHF a ASV (v Passatu třeba i AVG). AGR je 66 kW, podobně jako ALH (s VGT) a další.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 11:33, rada
Dobrý den! Napadlo mě ještě jedno dobré,skutečně poctivé a krásné auto,a to BMW E38. Je velmi kvalitní pokud budou dodrženy výše uvedené rady ohledně stavu,servisu,majiteli atd.Asi nezbude nic jiné než se podívat u našich sousedů na západě,nebo v CH. Spotřeba je vzhledem k 10tis km vcelku irelevantní. Já bych volil 728i nebo 740i 4.4,lhostejno zda krátkou či long verzi.Jdou koupit jak s vynikajícím a odolným ZF 5HP,tak s manuálem. Asi bych trval na vyšším stupni výbavy.Pokud se to podaří,pán získá mistrovské dílo,kvalitní,spolehlivé,krásné,a nijak zvlášt drahé na servis pokud se mu nestane nějaká zásadní závada. Kupodivu u manuálu 728i kterou měl kdysi známý se dal servis udělat na úrovni bmw 328i,tedy nic krutě drahé. Za těch asi 5 let-a ujetí 150tis km měnil jen spojku,brzdy a ježka-ho nic vážné nepotkalo. Včera mi o tom vyprávěl asi dvě hodiny a nedá na E38 dopustit. Pak měl ještě 740 a 750i,40ka je rozhodně podle něho lepší ikdyž nemá tak přepychový interier. Nyní má novou 750Li a stále by byl ochoten se vrátit zpět do E38 kdyby se vyráběla. Zkuste štěstí a pohledejte nějakou E38 v panenském stavu,určitě někde za 150 bude,a věřte že s tímto vozem si ostudu neutrhnete a budete spokojen.Jistě,je to jen stroj který se může pokazit,ale pokud byl předchozí majitel člověk,nešidil,a vy se budete chovat také jako člověk a uvědomíte si co to auto potřebuje a budete ho používat pro radost,pak s BMW E38 740i nebo 728i chybu neuděláte.A v krásném stavu bude vždy za nějakou tu korunu prodejné!!! Tohle auto má duši,charakter,skvělý motor,kvalitu zpracování o jaké se dnes už jen sní,přepečlivý výběr materiálů,vynikající jízdní vlastnosti,sportovní flair a čarokrásnou karoserii. Jen pamatujte že váš výběr musí být také přepečlivý a rozhodně nebude jednoduchý a neskončí u prvního kusu. Přeji Vám hodně štěstí při výběru a spoustu zážitků pokud toto auto naleznete!!!!! Stojí za to a ve své době to byla absolutní světová špička.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 11:38, rada
xxx: od kdy je motor v 530i motorek :D je rozhodne silnejsi nez D5 a je MNOHEM spolehlivejsi. Ta 540i má svoje mouchy, ale doma jsme jednu meli, a kdyz se o ni clovek stara, tak za sest let jsme menili pouze jednou spojku a jinak klasicky rozvody, olej a jedno urazene vyfukove potrubi a zaveseni kola. Spotreba sice je kolem tech 13 ale kdyz se clovek umi krotit, tak se da stahnout na dluhe trasy na 9,5 (podle tankovani, ne PP), navic za 150k D5 jedine v katastrofalnim stavu stocenou a bez historie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 12:09, rada
xxx sklidni se. Koukám, že je nezbytné, abych ty kódy u 1,9 Tdi s rotačním čerpadlem Bosch VP37 uvedl všechny. Původní 66kW verze s krouťákem 202Nm měla kódy 1Z a AHU, s 210 Nm pak AGR, AHH, ALE, ALH, s 81 kW a 235 Nm měla AFN, AHF, ASV, AVG. Jestli chcete i kódy u PD, není problém to tady uvést.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 12:12, rada
Ano,je to motorek. Silnější není,je výkonnější,má více ps,ale podstatně méně nm. Tady jde o to proč platit 12l benzinu za něco co nijak extra nejede když můžu platit 7l nafty za něco co taky nijak extra nejede. Ty meníš ma 540i rozvody??? No tak to jsi první na světě!!! Nebo ta vaše plečka doma měla milion km najeto. Je lepší opustit tuto nesmyslnou debatu. David má pěkný a rozumný příspěvek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 13:52, rada
což takhle doporučit pánovi aby si sednul jeden večer k PC a v jednom z mnoha vyhledávačů ojetin zadal kritéria jako je kolik by to mělo stát jak starý by to mělo bejt jakou výbavu by to mělo mít atd. Omezíš-li totiž zadání nějakým vyšším objemem např nad 3000cm3 a rokem třeba 1999 abys tomu přírustku nemusel VYkat tak ono za tyhle prachy moc aut na výběr není. Než tady číst 80 psaníček které auto je pro cikány a podobně "gramotné" rady
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 14:38, rada
zvuk ma nejkrasnejsi 4,4 v8 BMW e38, e39, mercedes E amg v8
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 14:42, rada
Dobrý den
pan Valnoha má pravdu
150000kč je malý limit. S tím sedmičkovým bavorákem bych souhlasil, je to dobré auto, ale do 150000kč je podle mě v solidním stavu nesehnatelné. Pán by si měl položit též otázku, jestli by mu vyhovoval zadní náhon. Myslím, že když uvažujete, že s autem bude jezdit tu a tam vaše paní, tak bych šel do pohonu 4x4. U té zadokolky se musí zvláště v zimních měsících trochu předvídat. (i když sedmička má fůru fundovaných jízdních asistentů)
Z tohoto důvodu jsem Vám doporučil passat B5.5 V6 s manuálem (vleze se do této cenovky, je k sehnání a bude mít i rozumnou spotřebu) spotřeba při rozumné jízdě s manuálem 10l-11l/100km v automatu asi 11l-12l/100km což jsou ještě na tento objem a výkon ještě rozumné hodnoty.

Proti tomu BMW řady 7 nemá kde kdo a passatů jezdí fůra.
Stejně hlavně záleží, kdo měl auto před vámi a jak se o něj staral. Ta sedmička to je tak na dovoz. V Čechách ji ve slušném stavu za tyto peníze nekoupíte. S osmiválcem je to opravdu auto pro fajnšmekra, který mu odpustí vyžší spotřebu:)

Ať máte šťastnou ruku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 16:33, rada
Dám vám radu. Z tyhle peníze bych si určitě nic víc než nějakej 6 válcovej passat nebo mondeo nekoupil. Doporučuji sesmolit dalsích 150 litrůa pak se dá o nějakej 8 válcovejch BMW trochu bavit. stejně to pak ale znamená minimálně 10-15 % z původní částky vložit do oprav a údržby. TZN. koupil bych buď 6 vál passat nebo mazdu 6 a nebo ještě dalších x měsíců šetřit dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 16:40, rada
Dan tu psal něco o range rovrech, phaetonech W12, BMW 760iL atd..Neviděl jsem, že by zrovna o tomhle tu někdo psal a chtěl předělávat na plyn...... BMW E65, E38, E39, mercedesy W210, W220, audi A8 bych vynechal. To nebudou auta ve stavu a všechny s astronomickými porcemi kilometrů. Na renovaci a následný pravidelný servis mít "běžný" člověk nebude. Pokud chce tazatel takové auto na chvíli a pak jej prodat dále, tak je to asi to nejhorší co může na "překup" koupit. Nechci ani pomyslet kdo a s jakými nároky by mi na takovou vysloužilou limuzínu přijel. To se bude šíleně špatně prodávat. Přesto mám tyhle auta rád, vlastnil jsem E38, E39, W210, ale dnes už jsou ty auta za zenitem. Co se týká vzhledu, jisté výlučnosti nebo dokonce prestiže, to vše už vzal čas. Musíme počkat ještě 20 let a potom to budou pěkné jungtimery. Dnes už bohužel mají jen punc staré limuzíny v které jezdí jen...(doplňte si sami). Pán nepsal nic o německém "trojlístku". Proto jsou doporučitelné vozy jako již zmíněné Subaru, Lexus, VelSatis, Mondeo ST220, Lancia, Alfa... to jsou auta, která budou třeba jen "pár" let stará a jsou výlučná. Passaty, superby bych také vynechal...teď kouknu z okna a určitě tam jeden právě projíždí Těchto aut jsou mraky, to bude slušná, ale všední šeď a to tazatel nechce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 17:12, rada
Konečně - Lerry to naspal celkem výstižně. Buď to chchi a pak neřeším, zdali za 2 roky to prodám za 1/2 a budu se modhlit, abych našel číéžka, který má stejný "nálady" si povozit zadek v bývalé lepší limuzíně a nebo na to nemám a koupím si tuctovou še´d, kterou za ty dva roky celkem jistě prodám, byť s nezanedbatelnou ztrátou. Tak to u aut holt chodí. Na druhou stranu, je to dobře, protože dnes se dá ůpovozit" za málo peněz v autě, které by si obyčejný člověk nikdy nemohl pořídit (ceny jsou nízké) a život je příliš krátký na to, aby od jistého věku (50+) mohl člověk pořád už jen čekat - může se stát, že se "dočká" - přijde zubatá a je hotové. Takže splnit si radost a nekoukat na pár peněz - ty byly, jsou a budou. U ojetiny je 1/2 proapdu PC zanedbatelná, horší to je u nového auta za nesmylsné ceny. A nelze moc otálet, nikdy nevíš, co udělá pan europoslanec za tah a rázem bude daň, cena plaiv je už teď neúnosná, ale rozhodně ne konečná (taklže LPG za mě ano, i když, jak se osypal Josef by normální člověk šel a hodil si laso) ale na to nehledět a motory nad 1 litr objemu budou brzy zakázané jako ilegálně držený Kalašníkov.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 17:34, rada
JAK JSEM ZDE PORADIL BMW 54o I - E39 NEBO 745 -E65 KA TAK SI ZA TÍM STOJÍM ABY SI TAZATEL Z TĚCHTO DVOU VOZŮ VYBRAL NAČ BMW 53o I NEBO 525 I KDYŽ OBĚ ŽEROU TOTOŽNĚ JAK 54o KA A JEDOU JEŠTĚ POMALEJC V6 NEBRAT , BUD 8 VÁLEC A POKUD SE NATO NECÍTÍTE KUPTE SI OCTAVKU V KTERÉ JEZDÍ KDE JAKÝ OBCHODÁK VYŠPERKUJTE SI JU A BUDETE SPOKOJEN I STÍM PROTOŽE DO 15o TISIC NENÍ VELKÁ ŠANCE NA POŘÁDNÝ A SILNÝ VŮZ CO MA ZVUK A RENOMÉ . S PŘÁNÍM VŠEHO DOBRÉHO MAREK KŘÍŽ .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 18:15, rada
to Larry: silné a pořádné auto je vždy ta nejvyšší verze! Proto jsem zmínil A8 6.0,760li,VW W12,a ne nějaké poloviční verze
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 19:04, rada
Jezdím často DE. Měl jsem spoustu rozumě silných, aut vhodných k překonávání velkých vzdáleností. Jedno z nich které mohu vřele doporučit mi sloužilo opravdu dokonale, bez potíží a provozně za velmi rozumné náklady.

Co to bylo?
Audi A8 4,2V8 Quattro.
Ale pozor! Ta spolehlivá a úsporná verze má pětiventilový motor 310PS a je z let 2000-2002, prostě facelift poslední kulaté A8 (na krytu motoru je 5V) a má ESP.

Po Praze 12,5-maximum13,5. Po DE dálnicích jsem bez snahy jezdil za 10,5L. Výborný motor a hlavně Quattro bylo dokonalé! Znáte situace, kdy letíte po dálnici, je -10C, začne pršet, déšť se změní během 15mim na husté sněžení. Všude je takový led, že i německý dálniční střelci jedou 60-80. Ano, z principu je nebezpečné jezdit rychleji... Zkoušel jsem na prázdné, čtyřproudové dálnici co A8 dokáže a jak se zachová. Ve 120 nádherně stabilní, zkoušel jsem vyvolávat smyk, ESP nádherně zasahuje a to nejlepší je, že ve 120-140km/h na tomto povrchu (jen 4x opakovaná zkouška) sešlápnete plný plyn, auto podřadí o dvě rychlosti, zadek se krásně zavlní a osma doslova vystřelí vpřed i přes blikající ESP.

Něco takového jsem s jiným autem nezažil. Zkoušel jsem subaru za podobných podmínek, A8 je prostě lepší.

(V CZ nikdy, nikdy, nikdy nekupovat - pouze venku)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 19:12, rada
Ještě dodatek k té sněhové kalamitě na dálnici... Měla sklon doprava, lehce dokopce... Žádné BMW, ani Mercedes NEJEL - prostě auta, zoufale a křivě odstavená a ledem znehybněná (mimo verze s pohonem všech kol). Pro někoho nepodstatný argument...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.10.2012 19:24, rada
Zajímá mě jedna věc. Jak muže A8 jezdit ve městě za 13l. Audi uvádí cc20,někteří říkají že to není až tak podstatné ale jezdí kolem 18 město,pruměr mají tak 15.5. Já být tebou,jedu ihned do Ingolstadtu,tam ti jistijistě ozlatí ruce,pže dnes za 12 jezdí možná nová A8,takže ty jim ukážeš jak na to,a budeš jezdit za 8,5 s novou po dálnici. To bude světová senzace!!!! Sem se nehodí chodit na tento portál,na to co ho navštěvuje za cvoky já nemám slov!
respond
  1 ... 3 4 5 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.