Petr S posted by:
Giorgio posted by:
Statistiky ADACu jsou ještě více závidějící než TÜV (ovšem obě jsou spíše o diletantství majitelů než o spolehlivosti aut). ...
Chceš tím říct, že diletanští majitelé obecně tíhnou k určitým značkám a modelům aut? To si úplně nemyslím.
V multikulti Německu ano. Na 30-50 aut z tisíce tím spíše. To, že baterie umře po 4 a více letech, je normální. To, že tam pak někdo dá lacinou nebo s nevhodnou kapacitou a ta mu chcípne po roce, to už automobilka neovlivní, přesto ji to zařadí do tabulky. Nějaký Turek to neřeší, protože proč, když má k pojistce žluté anděly. Dokud nebude tabulka rozklíčovaná a nebude tak z ní jasné, kolika autům za jízdy selhaly brzdy a ne praskla žárovka nebo chcípnul akumulátor, tak je o ničem.