0
back
 

diskuze k tématu: Auta, která nejméně a nejvíce ztrácejí hodnotu

category of topic classification: česká vozidla, korejská vozidla, korejská vozidla, francouzská vozidla
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Tuesday 01.09.2015 00:53, Vysvětluje generální ředitelka AAA :)
Jak někdo může argumentovat tím za kolik auto vykoupí AAA. Mně po telefonu nabídli nějakou cenu a pak v reálu cenu poloviční. Když se s nima člověk trochu hádá, tak nejnižší nabídku zvednou o 30%.

Argumentovat výkupními cenami AAA v nějaké odborné studii mi proto přijde mimo mísu. Ač chápu, že psát PR články je taky potřeba
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 01.09.2015 14:40, RE: Vysvětluje generální ředitelka AAA :)
Petr S posted by:
Jak někdo může argumentovat tím za kolik auto vykoupí AAA. Mně po telefonu nabídli nějakou cenu a pak v reálu cenu poloviční. Když se s nima člověk trochu hádá, tak nejnižší nabídku zvednou o 30%.Argumentovat výkupními cenami AAA v nějaké odborné studii mi proto přijde mimo mísu. Ač chápu, že psát PR články je taky potřeba


on je ten článek poněkud zmateně napsaný, míchají tam prodejní a výkupní ceny což je nebe a dudy, někde dají sto, jinde 150 za auto jehož reálná prodejní cena je třeba 180. z přehledu jasně vyplynulo pouze to která auta jsou předražená a následný pokles pouze potvrzuje jejich reálnou tržní cenu. tomu Dusteru se nedivím, v Německu je velice populární mezi důchodci a na lépe vybavené modely se čeká i půl roku.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 03.09.2015 08:11, odpovídá realitě
Článek sice vychází z nadsazených hodnot - prodejní ceníková cena a výkupní dle AAA - ale podle mě se trefili. Auta v první kategorii nemá smysl kupovat roční nebo lehce jetá, sice Škodovka už téměř nedává slevy a čeká se na ni skoro jako na trabanta (to ale platí i pro Duster). Druhá skupina je zajímavá hlavně u Fabie, kde je to logické a překvapivě zachovalá jedničková kolikrát stojí stejně než novější a lépe vybavená dvojková (ale kdo jezdil s oběma, nediví se). Golf to svým majitelům zavařil 7 generací, kdy s novým TSI a prakticky plnou potřebnou výbavou se dal ze začátku koupit za 350 000,-, když před tím začínal na cca 400 000, s motorem se špatnou pověstí a horší výbavou. Každopádně jsou daleko větší cenové % propadáky - v podstatě jakýkoliv francouz nebo asiat vyšších tříd a jim podobné. To majitelé šestkových golfů si ještě můžou pískat.
respond
relaxprimori
number of posts18
date of registration28.09.2012
Thursday 03.09.2015 18:59, Ceny jazdenych aut z roku 2012 nesedia
Chybicka se vloudila ,pozrel som si na tipcars iba ceny focusu r.2012 od 250tis. a hyundaie i30 od 200 000 a nesedia ceny v clanku pri jazdenkach,zbytok nech si overi autor clanku.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 03.09.2015 20:42, RE: odpovídá realitě
Paul posted by:
Článek sice vychází z nadsazených hodnot - prodejní ceníková cena a výkupní dle AAA - ale podle mě se trefili. Auta v první kategorii nemá smysl kupovat roční nebo lehce jetá, sice Škodovka už téměř nedává slevy a čeká se na ni skoro jako na trabanta (to ale platí i pro Duster). Druhá skupina je zajímavá hlavně u Fabie, kde je to logické a překvapivě zachovalá jedničková kolikrát stojí stejně než novější a lépe vybavená dvojková (ale kdo jezdil s oběma, nediví se). Golf to svým majitelům zavařil 7 generací, kdy s novým TSI a prakticky plnou potřebnou výbavou se dal ze začátku koupit za 350 000,-, když před tím začínal na cca 400 000, s motorem se špatnou pověstí a horší výbavou. Každopádně jsou daleko větší cenové % propadáky - v podstatě jakýkoliv francouz nebo asiat vyšších tříd a jim podobné. To majitelé šestkových golfů si ještě můžou pískat.


Jezdil jsem ,jak fabií1,tak i dvojkovou a rozhodně si nemohu na tu dvojkovou stěžovat.Až na výplně dveří mi přijde lepší a praktičtější.A právě z důvodu propadu cen po příchodu trojkové,jsem koupil za dobrý peníz znova dvojkovou.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 04.09.2015 09:19, RE: odpovídá realitě
Fanda posted by:
Paul posted by:
Článek sice vychází z nadsazených hodnot - prodejní ceníková cena a výkupní dle AAA - ale podle mě se trefili. Auta v první kategorii nemá smysl kupovat roční nebo lehce jetá, sice Škodovka už téměř nedává slevy a čeká se na ni skoro jako na trabanta (to ale platí i pro Duster). Druhá skupina je zajímavá hlavně u Fabie, kde je to logické a překvapivě zachovalá jedničková kolikrát stojí stejně než novější a lépe vybavená dvojková (ale kdo jezdil s oběma, nediví se). Golf to svým majitelům zavařil 7 generací, kdy s novým TSI a prakticky plnou potřebnou výbavou se dal ze začátku koupit za 350 000,-, když před tím začínal na cca 400 000, s motorem se špatnou pověstí a horší výbavou. Každopádně jsou daleko větší cenové % propadáky - v podstatě jakýkoliv francouz nebo asiat vyšších tříd a jim podobné. To majitelé šestkových golfů si ještě můžou pískat.
Jezdil jsem ,jak fabií1,tak i dvojkovou a rozhodně si nemohu na tu dvojkovou stěžovat.Až na výplně dveří mi přijde lepší a praktičtější.A právě z důvodu propadu cen po příchodu trojkové,jsem koupil za dobrý peníz znova dvojkovou.


Já jsem taky jezdil jako služební fabii I a potom když do manželky vletěl týpek a naše OI šla na servis, tak jsme měli půjčenou na měsíc dvojkovou Fabii a musím říct, že jedničková byla lepší, poctivěji udělaná a tak nějak se mi s ní lépe jezdilo a designově se mi víc líbí. Dvojka na mě působila odfláknutě a jízdně mě nepřesvědčila - motory byly stejné 1.4 benzíny. Manželka s tím nechtěla ani jezdit a nemohla se dočkat, až bude opravené naše auto. Takže za mě jednička lepší než dvojka. Nicméně hodnocení je velice subjektivní. Každopádně výběhový model 2ky fabie, byl asi za super cenu, tak v tom případě koupi chápu.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.