0
back
 

diskuze k tématu: Tříválcová Octavia 1.0 TSI v prodeji

category of topic classification: česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Saturday 23.04.2016 07:17, k
to je šílené co sté octávie udělali už jsem to tu psal ošulená plechařina
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Saturday 23.04.2016 14:35, Jestli
použili z tédéíček nabyté dovednosti se snižováním emisí,klidně tam mohli dát starej dobrej nepřeplňovanej motor.EU komisař jim to promine-je to přece VW|
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Sunday 24.04.2016 02:20, Čekám na 2 válec 0.66L turbo
Počkám si na úsporný turbo 2 válec o objemu max. 0.66L. Až takové auto někdo vyrobí, tak do toho jdu
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Sunday 24.04.2016 08:08, Stalo se
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 25.04.2016 09:50, RE: Stalo se
brin posted by:
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.



Dobře ty:)


respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 25.04.2016 10:21, RE: Stalo se
brin posted by:
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.


No ale ty současný pidi motory 1.0L mají klidně 90 kW (ecoboost). Toto má objem a výkon srovnatelný se starým Wartburgem. Ten dvouválec musí mít taky cca 90 kW
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Monday 25.04.2016 11:42, XL1
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Monday 25.04.2016 13:47, RE: XL1
Citroenak posted by:
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)


Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.
respond
AnderN
number of posts53
date of registration09.05.2007
Tuesday 26.04.2016 14:58, RE: XL1
Petr S posted by:
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.

To mi zní jako uvažování komisaře z brusele
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Tuesday 26.04.2016 23:02, RE: XL1
AnderN posted by:
Petr S posted by:
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.
To mi zní jako uvažování komisaře z brusele


Myslím, že s tím dřív či později nějaká automobilka přijde sama od sebe. Ten rozpůlený 1.6 TDi je toho důkazem. 4 kompressory a 3 turba se můžou zdát jako nesmysl, ale pak někdo přijde a udělá to

Nejsem doufám gramatický fašista, ale koukám, že taky skloňujete Brusel podle vzoru pr*el. Správně je to tuším podle vzoru Hrad
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Wednesday 27.04.2016 12:39, RE: XL1
Petr S posted by:
Citroenak posted by:
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.


Osobne si myslim, ze casom sa bude ako pohon auta vyrabat turbo, a na nom bude maly spalovaci motor a kompresor :)
respond
AnderN
number of posts53
date of registration09.05.2007
Thursday 28.04.2016 12:09, RE: XL1
Petr S posted by:
Nejsem doufám gramatický fašista, ale koukám, že taky skloňujete Brusel podle vzoru pr*el. Správně je to tuším podle vzoru Hrad

Ponechávám na fantazii laskavého čtenáře
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.