0
back
 

diskuze k tématu: Zánovní Škoda Superb III - srovnáváme 1.8 TSI a 2.0 TSI

category of topic classification: česká vozidla
Belous
number of posts47
date of registration23.01.2013
Tuesday 07.05.2019 09:32, spotřeba oleje
Můžete prosím ještě doplnit informaci, jak jsou na tom tyto motory se spotřebou oleje?
Děkuji.
respond
MishawX
number of posts1
date of registration07.05.2019
Tuesday 07.05.2019 11:40, RE: spotřeba oleje
citation:
reakce na: Belous, 07.05.2019 09:32 (Můžete prosím ještě doplnit in ...)


Spotřeba oleje je u nových TSI naprosto standartní. Už to není takový strašák, jako první generace těchto motorů.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts574
date of registration16.11.2012
Tuesday 07.05.2019 15:15, RE: spotřeba oleje
citation:
reakce na: Belous, 07.05.2019 09:32 (Můžete prosím ještě doplnit in ...)


Odpověď autora článku: Bohužel tady nepomohu, spotřebu oleje jsem neměl možnost sledovat a nedisponuji relevantními informacemi pro srovnání.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Tuesday 07.05.2019 18:54, Nesizeny servis
Co je to nesizeny servis? Totiz uz to, co predpisuje automobilka, je sizeny servis. Pri benzinoch s nizsim najazdom navyse hrozi, ze si ich majitel kupil na jazdu po meste. Niekde totiz pocul, ze do mesta je benzin lepsi. Ano je, ale nie takto komplikovany. Osobne by som si superba s inym, ako naftovym motorom asi nekupil. Zlozitost je rovnaka, len spotreba bude vyssia. Ok, mozno keby som s nim isiel na slovakia ring, beriem ten silnejsi dvojliter..
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 08.05.2019 20:47, RE: Nesizeny servis
citation:
reakce na: Citroenak, 07.05.2019 18:54 (Co je to nesizeny servis? Toti ...)


Bohužel to mohu potvrdit. Jediný vhodný benzín do auta je nepřímovstřikový atmosférický motor, ale ty už se hledají leda v ojetinách...
Pokud přímý vstřik, tak já bych do něj nedával nic horšího než 98-ku a s aditivama a rozhodně bych okamžitě po nastartování deaktivoval Stop-start systém.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 08.05.2019 21:05, RE: RE: Nesizeny servis
citation:
reakce na: David V, 08.05.2019 20:47 (Bohužel to mohu potvrdit. Jedi ...)


98ka je zbytečná (sám jsem najezdil s Mitsubishi 1,8 GDI 180 tisíc km na 95ku naprosto bez problémů). Mnohem lepší a účinnější by bylo okamžitě po koupi nového auta zaslepit EGR ventil - to jepravá přičině karbonizace. I start-stop je lepší řešit softwarovou úpravu která obrátí aktivaci = po nastartování je neaktivní po stisku tlačítka se aktivuje. Firem co tohle nabízí je už dost a k úpravě této funkce se nechá přesvědčit i autorizovaný prodejce.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Thursday 09.05.2019 12:27, RE: RE: RE: Nesizeny servis
citation:
reakce na: Pavlik, 08.05.2019 21:05 (98ka je zbytečná (sám jsem naj ...)


Přesně tak. jezdím romy s 3,7 od Nissanu a na N95 no problem. Parkrát za rok naleju aditivu, ale spíše jen pro pocit.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Thursday 09.05.2019 12:45, RE: RE: Nesizeny servis
citation:
reakce na: David V, 08.05.2019 20:47 (Bohužel to mohu potvrdit. Jedi ...)


Tak ja mam mazda 2.5 skyactive, co je priamovstrek, a davam len 95 + VIF aditiva. Najazdene 50t km bez problemov. Ale to nie je downsizingovy turbo vytuneny motorcek.. Takyto motor sa da este zohnat aj v novej camry. Akurat navyse tam budu baterie a hybrid. prislusenstvo, ale inak poctiva technika.
respond
Tycoon
number of posts62
date of registration05.11.2011
Thursday 09.05.2019 18:06, RE: RE: RE: Nesizeny servis
citation:
reakce na: Pavlik, 08.05.2019 21:05 (98ka je zbytečná (sám jsem naj ...)


Tyhle 1.8 a 2.0 TSI nemají EGR ventil a kromě přímého vstřikování mají pro každý válec ještě jeden klasický vstřikovač v sacím potrubí, takže karbonizace by neměla být až tak velký problém. Ale je jasné, že spolehlivosti a životnosti starších motorů nikdy nedosáhnou.
Myslím si, že v případě Superbu stojí za zvážení i 1.4 TSI 110 kW, pro běžné použití by to mělo v pohodě stačit. Základní motorizací byl 1.4 TSI s 92 kW, který se v ČR neprodával.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.