0
back
 

diskuze k tématu: Výběr auta na dlouhé tratě - Škoda Superb?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, vše o spotřebě, automobilky, česká vozidla
filry
number of posts2
date of registration05.10.2017
Thursday 05.10.2017 17:18, Výběr auta na dlouhé tratě - Škoda Superb?
Dobrý den
Mam otázku ohledně výběru auta. Potřebuji auto která bude jezdit delší trasy především po dálnicích a občas s přívěsem. Pokukuji po voze Škoda Superb první generace v motorizaci 2.5 TDI 120 KW s manuální převodovkou. Zajímala by mě spotřeba auta s přívěsem v kopcovité oblastí a na dálnici v klidném tempu. A dále na co si dat pozor při koupi. Děkuji
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Friday 06.10.2017 06:55, RE: Výběr auta na dlouhé tratě
filry posted by:
Dobrý denMam otázku ohledně výběru auta. Potřebuji auto která bude jezdit delší trasy především po dálnicích a občas s přívěsem. Pokukuji po voze Škoda Superb první generace v motorizaci 2.5 TDI 120 KW s manuální převodovkou. Zajímala by mě spotřeba auta s přívěsem v kopcovité oblastí a na dálnici v klidném tempu. A dále na co si dat pozor při koupi. Děkuji


Já jsem měl V6 TDI ale s automatem. Měl jsem spotřebu kolem 7,5/100 v tzv. služebním režimu (jezdil jsem s tím v letech 2006-7). Osobně bych už dnes toto auto nevybíral, protože je předpoklad, že bude míst hodně za sebou a motory V6 TDI měly své mouchy. Ačkoliv se tvrdilo, že vačk y se vydíraly jen u 114klW verzí, tak byly případy i u 120 a dokonce i u 132kW verzí. Jediné, co pomáhalo, byla velmi včasný výměna oleje, 10tkm a kvalitné oleje. kdo však toto nerespektoval, dojezdil právě na vydřené vačky. Jinak 120kW je na toto auto celkem tak akorát, protože je to kus auta a nevím, jak manál, ale automat byl celkem tak bych řekl prost nějaké větší výkonové rezervy. jelo to isce hezyk, to ano, ale představit si za tím přívěs a koně, no, byla by to pohodová jízda. Superb trpěl na korozi víka kufru kolem madla, dále na strašně mizerně svítící xenony a celkem ne příliš účinné brzdy- na to s přívěsem bacha. Měnil jsem kotouče asi 3x, ale výraznější zlepšení jsem nepozorval se žádnými snad jen Textar byly o fous lepší). Ate, Brembo, to bylo vše stejný. Jo a ještě poznámka - vyplatí se včas řešit problémy s vymlácenými tyčkami a čepy a stabilizáz´tory, motor je těžký a pak se vůle lavinovitě šíří. oprava není nákladná. Pokud budeš přeci jen kupovat, zaměř se na vozy, které mají co nejlepší historii, nebyly bourané a měly jasně měněné oleje. Když seženeš verzi se solární střechou, tak v létě aspň budeš mít uvnitř o pár stupňů méně. Já to měl a v kombinaci s pokovenými skly to bylo velmi dobré. Před koupí bych asi nechal udělat diagnostiku - půjde o auto s nájezdem jistě přes 250tkm a pozor na taxikářské stočeniny! Ty kolují pos větě dodnes a mají přes 500-600tkm.
respond
filry
number of posts2
date of registration05.10.2017
Friday 06.10.2017 15:12, Vyběr auta na dlouhé traťe
Výkonově by mi to vyhovovalo,jezdil jsem se 114kw verzi a bylo to dostačující jen to spotřebu ukazovalo furt 0l .Co se týče jineho auta bych souhlasil s off-roadem ale nejsou nejlevnější s velkou spotřebou na dalnici.Spíš by me zajímala spotřeba při klidné jízdě po dalnici bez přivěsu při rychlostí tak 90-100km/h, přece jenom by se při tomto stylu jelo 70%jízdy.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.