0
back
 

diskuze k tématu: TOP 10 nejúspornějších kombi pro manažery

category of topic classification: česká vozidla, francouzská vozidla, americká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 13:10, teorie vs. praxe
"...který čerpá z ceníků importérů a výrobců nových aut."
a ta O Popelce by nebyla?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 13:43, RE: teorie vs. praxe
Alda posted by:
"...který čerpá z ceníků importérů a výrobců nových aut."
a ta O Popelce by nebyla?
Koukám, že do nulové spotřeby je to už jen lehce přes 4 litry. Ovšem já si koupím nafťáka až v době, kdy budou naftu vyrábět a k pumpě budu jezdit ji z nádrže odčerpávat. Když vezmu v potaz trendy snižování spotřeby (z propagačních letáků), tak já se toho dožiju .
Do té doby budu hýřit teplem, vypouštět kilogramy vysoce toxického CO2 a plnými hrstmi rozhazovat peníze pálením benzínu v nehospodárném atmosférickém "adolescentním" motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 14:04, Zábavná tabulka
Tahle kouzelná tabulka hodně zvedne náladu, ale jméno autora mě shodilo ze židle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 15:18,
Spotřeby uvedené v článku jsou na úrovni sci-fi. Skutečný manažer na spotřebu asi hledět nebude, ale třeba má směrnicí nařízenou značku a typ vozu. A pak je tabulka opravdu jen pro smích...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.02.2012 20:08, RE: teorie vs. praxe
David V posted by:
Koukám, že do nulové spotřeby je to už jen lehce přes 4 litry. Ovšem já si koupím nafťáka až v době, kdy budou naftu vyrábět a k pumpě budu jezdit ji z nádrže odčerpávat. Když vezmu v potaz trendy snižování spotřeby (z propagačních letáků), tak já se toho dožiju .
Do té doby budu hýřit teplem, vypouštět kilogramy vysoce toxického CO2 a plnými hrstmi rozhazovat peníze pálením benzínu v nehospodárném atmosférickém "adolescentním" motoru.
Já se obávám, že až budou nafťáky naftu vyrábět, tak budete u pumpy platit skoro 40 korun/litr za to, že ji tam můžete nechat nebo si budete muset najít někoho kdo bude mít staré auto a zdarma tu naftu přečerpávat jemu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.02.2012 00:47, RE: teorie vs. praxe
Alda posted by:
"...který čerpá z ceníků importérů a výrobců nových aut."
a ta O Popelce by nebyla?
jj, tak nevím jestli je to čest nebo spíš hanba být na tomto seznamu top iluzionistů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.02.2012 00:55, RE:
Roman AX posted by:
Spotřeby uvedené v článku jsou na úrovni sci-fi. Skutečný manažer na spotřebu asi hledět nebude, ale třeba má směrnicí nařízenou značku a typ vozu. A pak je tabulka opravdu jen pro smích...
Možná na spotřebu/náklady bude hledět akcionář (pokud to není stát). A pokud není najivní, tak ho bude zajímat spotřeba skutečná a ne iluzorní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.02.2012 09:29, je to směšné,
napsat článek na základě výrobcem uváděné spotřeby. K čemu je to dobré? A komu tím prospějete?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.02.2012 18:21, manažerská auta
vtipná je ještě jedna věc mimo spotřeby. Z toho seznamu bych jako manažerská auta označil 1-2 modely. Asi mám pod tím pojmem jinou představu, než Laguna s 1,5dci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.06.2012 16:08, Tak tohle mi nedalo
Tyhle tabulkové spotřeby mě dostávají :)) A kde je C5 Tourer 1.6HDi 110? Dokáže jezdit taky za 4,5litru :)
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.