hahaha.
Stav auta neznám a vybírám mezi tím nejhorším, co kdy vyrobili (2,5V6 TDI 114/120/132kW) a něčím jiným. Na netu jsou tisíce diskuzí o tomto motoru. 114kW verze byla doslova tragická. 120kW a 132 kW verze prošly několika úpravami, zejméne se řešilo konstrukční provedení vaček a jejich mazání. Zadrřené a vydřené vačky potkaly kvantum motorů a pravidlem to bylo zejména u těch, kteří jezdili na long-life interval výměny oleje a navíc požívali Castrol GTX. To byla vražedná kombinace. Zbytek auta (tedy Tiptronic) a podvozek/elektrika byly celkem OK, avšak i Tiptronic dokázal udělat průvan v peněžence. Ani v něm nebyla olejová náplň doživotní, jak hlásal výrobce, ale chybu neudělal ten, kdo ji pravidelně měnil.
protože tento vůze s 2,5V6TDI jsem osobně vlastnil a najel na něm několik desítek tisíc km, než jsem s naftou navěky skončil, mohu říct, že jeto auto vhodné na dlouhé cestování. Je v něm o dost lepší jízda, než v Pasát o Oktáce ani nemluvím. Ovšem ten, kdo čeká jakýkoliv zážitek z řízení, bude hluboce zklamán. je to auto pro ty, co najedou za rok 60-100.000km a nechtějí jít hned po delší jídze do Košumberka. Pak je to správná volba. A ten kdo jezdí ve 4, tak si lebedí. Jinak hliníková náprava na mém autě byla původní (dekklarováno 85tkm při koupi, ale reál byl tak +100tkm), taktéž převodovka byla OK, motor kupodivu taky, ale já měnil olej po 10tkm vždy s filtrem a úzkostlivě dbal na to, aby se dobře prohřál olej, než se dalo trochu šlápnout na plyn. Turbo bylo taky původní, vstřiky i čeropadlo. Snad jsem měl štěstí. Na autě jsem dělal jen přední brzdy, to byl kotoučožrout
Kufr na sedan velký, ve 4 na lyže bez problému bez rakve či nosiče. Dnes sehnat 2,5TDI v dobrém stavu bude kumšt, mám obavu, že dnes už je to auto za zenitem. Když bych nutně potřeboval dlouhého Superba, radši bych sehnal benzínovou 2,8 V6 a předělal na LPG-snáší to dobře a provozní náklady jsou pak stejné, ba i nižší. Ona totiž ta 2,5TDI dokázala jezdit za dlohodobý průměr kolem 7,5/100, což při ceně LPG a odhadované spotřebě kolem 10/100 buide s LPG za nižší náklady.
Můj kus začal kvést pod maldem kufru,a el ve smlouvě byloé napsáno, že byl opravovaný po lehké nehodě, tak asi proto. Jinak cajk. Výborné sedačky, to opravdu, musím dát za 1s*.Měl jsem černou metalízu s pokovenými skly a v roce 2006 to budilo celkme respekt
Dnes už vtom jezdí jen cigáni a 18ti letí rybízové, co nemají na wolítaný báwo